Kirjoittaja Aihe: Oletko joutunut päivystykseen seksilelun takia?  (Luettu 351 kertaa)

Salomo

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Salolainen kinky
  • Galleria
Oletko koskaan joutunut päivystykseen jonkin seksilelun takia? Tai tiedätkö jonkun, joka olisi joutunut?

Kaikista kuumottavin pelko mulla olisi "annelitapin" uppoaminen peräsuoleen. Oon ihan saakelin tarkka siitä, että "stoppari" on tarpeeksi hyvä, ettei näin koskaan kävisi. :D

Ja ei, en ole koskaan joutunut. Onneksi. Tosin aikoinaan meinasin joutua kumiallergian takia kun alkoi kurkku turvota, mutta onneksi se tilanne meni ohi ja ambulanssissa tarkistivat vain voinnin.

Mustepullo

Vs: Oletko joutunut päivystykseen seksilelun takia?
« Vastaus #1 : 24.04.2024, 22:12 »
En ole itse joutunut, mutta päivystyksessä töissä olleella sukulaisellani oli tarinoita kerrottavana. Paljon.  :o

suolasetä

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Oma teksti
  • Galleria
Vs: Oletko joutunut päivystykseen seksilelun takia?
« Vastaus #2 : 25.04.2024, 18:46 »
...olen...

s_d

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 109
  • En etsi seuraa, ystäviä kyllä..
  • Galleria
Vs: Oletko joutunut päivystykseen seksilelun takia?
« Vastaus #3 : 25.04.2024, 19:02 »
En ole itse joutunut, mutta päivystyksessä töissä olleella sukulaisellani oli tarinoita kerrottavana. Paljon.  :o

Siinä on sitten ollut ammatillisuus kunnossa.. noista kun ei saisi kertoa vaikka kuinka naurattaisi.. ovat salassapitovelvollisuuden piiriin kuuluvia juttuja.

Mustepullo

Vs: Oletko joutunut päivystykseen seksilelun takia?
« Vastaus #4 : 25.04.2024, 21:21 »
En ole itse joutunut, mutta päivystyksessä töissä olleella sukulaisellani oli tarinoita kerrottavana. Paljon.  :o

Siinä on sitten ollut ammatillisuus kunnossa.. noista kun ei saisi kertoa vaikka kuinka naurattaisi.. ovat salassapitovelvollisuuden piiriin kuuluvia juttuja.

Jepjep, varmaan nämäkin kirurgit rikkoivat salassapitovelvollisuuttaan: "– Osa ihmisistä saattaa kertoa jonkun peitetarinan. Eräs kirurgi kertoi, että potilas oli kertonut kaatuneensa sampoopullon päälle. Peräsuolesta löytyi kolme sampoopulloa, [gastrokirurgi] Siironen kertoo."

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/38714851-9a98-4a26-8e34-e5ebbdc3ee16

Ei sukulaiseni tietenkään ole kertonut mitään henkilötietoja tai muita sellaisia yksityiskohtia, joista on mahdollista tunnistaa henkilöt.  :P