Kirjoittaja Aihe: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus  (Luettu 6070 kertaa)

jenna

  • Vieras
Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« : 03.05.2020, 13:14 »
Päivää arvon lukijat tässä korona aikana miettinyt vain miten subin ulkonäko nykyään vaikuttaa Dominan valtiattaren etsinnässä,
Nykyyän huomannut että suurin osa dommeista hakee sellaista  hoikkaa lihaksikasta silmän ruoka subia, vain onko nykyään tultu siihen että ei enään ole kysyntää isokokisille subeille nyt en tarkoita mitään pahaa kellekkään, tullut vain vastaan sellainen ilmiö että jos omistat karhumaisen ulkonäön eli on pikkuisen tuota elintaso vatsaa ja ei se johdu liikunan puttesta, tai sitten on sellainen kroppa typpi mikä on  roteva perus kroppa sellaiset eivät nykyään sytytä vaikka olisi luonnetta ja muita subille olevia apuja,  olisi kiva kuulla muitten mielipiteitä asiasta miten muut ovat pärjänneet.

Saadommetkin ja masteritkin kommentoifa ;D

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #1 : 03.05.2020, 14:12 »
Varmasti on ihmisiä, joille ulkonäkö merkkaa enemmän. Niin subeissa, ku dommeissaki. Mä ajattelen sen niin, että jos en ulkonäön perusteella kelpaa, ni on väärä tyyppi muutenki.

subitar89

Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #2 : 03.05.2020, 14:20 »
On hyvä muistaa, että mieltymyksiä on monia, kuten vaniljamaailmassakin. Se mikä sytyttää yhden, voi toiselle olla ihan nou nou.
Itse subina ja ihan ihmisenä yleensäkin pidän miehistä, jotka ovat melko rotevia ja massua saa olla. Lihaksikas timmi kroppa ei niinkään sytytä. Lopulta kuitenkin oma ulkonäköihanne on hyvin laaja ja ulkonäön merkitys on pieni.

En kylläkään ole Domme, mutta vastasin silti miten itse asian koen.

MissHugofvck

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 80
  • Ryöväriruhtinatar
  • Galleria
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #3 : 03.05.2020, 14:36 »
Itse D-ihmisenä etsin isompikokoista subia, en hoikkaa tai urheilullista subia. Olen siksi saanut tietyn "chubbychaserin" leiman enkä kehtaa lähestyä isompia ihmisiä kinkyilyn ulkopuolellakaan leimautumisen ja ennakkoluulojen takia.
Enemmän parinvalintaan mulla vaikuttaa kuitenkin yleisesti toisen elämäntavat ja persoona. En halua joutua huolehtimaan laihan ihmisen syömisistä (joskus olen joutunut pakottamaan toisen syömään edes kerran päivässä), vaan haluan ihmisen joka   kokee itsensä seksikkääksi omana itsenään ja elää terveellisesti (syö, käy välillä ulkona, huolehtii hygieniastaan).

Nämä on niin mielipideasioita kuitenkin, enkä haluaisi demonisoida preferensseistään kiinni pitämistä. Kaikki saavat valita minkälaiset asiat heitä viehättää, eikä se ole keneltäkään pois. Viehättymiseni isoista ihmisistä ei tarkoita että laihat ja urheilulliset olisivat täysin kelpaamattomia tai huonoja, eikä laihoista viehättyminen ole isompien ihmisten haukkumista tai huonommuutta.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #4 : 03.05.2020, 15:11 »
Jokainenhan ottaisi mieluusti itselleen täydellisen vastinparin, edustipa nyt sitten kinkyä, jotain ikäryhmää, vaniljaa, sukupuolta tms. Se mikä on täydellistä kullekin, vaihtelee, mutta ulkonäkökriteerit ovat yksi monista kriteereistä, joten nekin ovat aina mukana. Makuasioita ja siksi jokainen valitkoon tai haaveilkoon omasta parhaasta. Käytännössä sitten joutuu joskus tyytymään toiseksi parhaaseen.

Jos ulkonäkökriteereitä tarkastellaan, niin suosikkipiirteet vaihtelevat, mutta eri tyyppiset ulkonäkötekijät ja niiden arvostus jakautuu normaailjakauman mukaisesti, tietyt piirteet ovat suositumpia kuin toiset.

PS jos olisin kielipoliisi, niin puuttuisin ketjun otsikkoon (triggeröitymisvaroitus niille, jotka ovat triggeröitymistrendin aallonharjalla: tää oli kevennys ja huumoria.

lamie

  • Vieras
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #5 : 03.05.2020, 17:04 »
Hyvin kliseisesti vastaan että persoona ratkaisee. Toki ulkonäöllä on väliä, mutta ei ole mitään yhtä tiettyä seikkaa joka on oltava tai muuten ei toimi. Lähinnä kyseessä on kemia ja se kuuluisa kipinä. Oli kyseessä sitten subi tai mikä tahansa muu suhdemuoto.

Eralumi

Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #6 : 03.05.2020, 17:10 »
Itelle ainakin tärkeintä on mitä löytyy pään sisältä. Niin d/s-suhteessa kuin parisuhteessakin. Toki sen verran pinnallinen oon (ja väitän että jokainen on) että sen toisen osapuolen täytyy kuitenkin olla ulkoisesti sellainen että sitä mielellään katselee. Se ei tarkoita sitä että sen pitäis olla kaikinpuolin ulkonäköihanteet täyttävä.

Violation

  • Vieras
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #7 : 03.05.2020, 17:20 »
Itselläni on kokemus suhteesta jossa ulkonäkö oli hyvinkin tärkeää kumppanilleni. Minulla oli kovat paineet pysyä hoikkana ja vahdin syömisiäni. Suhteemme oli pinnallinen ja epäterve, kun sitä näin jälkikäteen mietin.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #8 : 03.05.2020, 17:26 »
Mulla on todella vahvoja viehtymyksiä tietynlaisiin ulkoisiin ominaisuuksiin. En voisi kuvitella, että mulla olisi mitään sessiosuhdetta syvempää sellaisen ihmisen kanssa, joka ei suurimmilta osin vastaisi näihin viehtymyksiin. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että mulla syvempään D/s-suhteeseen liittyy aina jonkinasteista omistamista, ja mun täytyy voida  haluta omaisuuttani.
Se, että mitä nämä ominaisuudet sitten ovat, on välillä melko liukuva käsite. Viimeaikoina mua on viehättänyt ihmisissä esim: pehmeä lantion kaari, vanhat arvet joilla on tarina, vahvat ja tekevät kädet, hurmaavan söötti peräreikä, voimakas niska.
Ja toisaalta: ihaninkaan kroppa ja näteimmät kasvot ei paikkaa epämieluisia ominaisuuksia persoonassa. Hyvä subi on aina parempi, kuin huono subi joka vaan näyttää hyvältä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #9 : 03.05.2020, 18:49 »
kun nyt nais statuksen omaava ilmottautuu Dominaksi saa sen " 500 " vastausta 1 iltana helppo uskoa että nuori komeahko mies nousee helposti viimeiseen karsintaan kun keski ikäinen +100kg ei niin komea kokenut submies lähtee helposti ö mappiin,,

jenna

  • Vieras
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #10 : 03.05.2020, 19:26 »
no kauniiksi on joskus haukuttu ja söpöksi mutta siihen sitten ovat jääneet viesti poksi melki tyhjä :'(

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #11 : 03.05.2020, 20:08 »
Itse ainakin haluan ihmistä, en ulkonäköä. En oo koskaan etsinyt seuraa lihatiskimeiningillä, fyysisistä ominaisuuksista mulle riittää, että toisella on kivat kasvot. Hurmaavan söötti peräreikä on toki plussaa, Gretaa lainaten. 

jenna

  • Vieras
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #12 : 03.05.2020, 20:23 »
kaikki ovat sitä söpöä peräreikää nyt sanoneet niin voin sanoa sen että olisi kiva tietää onko minulla sellainen ;D,

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #13 : 04.05.2020, 01:13 »
Mulle sanoi kerran eräs vaniljainen panokaverini, että minulla on kaunis peräreikä. Jäi oikein ihailemaan, kun oli niin kaunis  :)) Todella outoa! Ehkä hän yritti persettä saada, mutta en antanut.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus
« Vastaus #14 : 04.05.2020, 01:23 »
Riippuu varmastikin dommen henkilökohtaisista mieltymyksistä, ja mihin käyttöön orja tulee.
Itse dommena arvostan sporttisuutta ja liikkuvuutta, ja ulkonäöllä tietenkin on väliä muutenkin. Minun on 50-kiloisena naisena helpompi sitoa ja liikutella hoikkaa orjaa, ja on se miellyttävämpi katsellakin. Lisäksi en tekisi mitään orjalla, joka ei esim. kykene vaivojensa takia olemaan polvillaan pitkiä aikoja. Sellaistakin on nähty. Ja sitten jos haluan orjan myös tyydyttävän minut seksuaalisesti, alkaa olemaan iällä ja varustuksellakin jo väliä.
Se että haluaa orjan näyttävän hyvältä, ei tarkoita että pitäisi tinkiä persoonan tai henkisten ominaisuuksien suhteen. Valinnanvaraa on riittävästi, jotta voi valita tarpeisiinsa parhaiten sopivan orjan, miellyttävillä luonteen ominaisuuksilla ja miellyttävällä ulkonäöllä. Näin se kysynnän ja tarjonnan laki tässä genressä menee.