Äänestys

Kuka minä olen?

Nainen, pelkästään D
Nainen, switch
Nainen, pelkästään sub
Mies, pelkästään D
Mies, switch
Mies, pelkästään sub
Mikään edellisistä ei sovi minuun

Kirjoittaja Aihe: Kuka minä olen (kysely)  (Luettu 27829 kertaa)

Minuet

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #30 : 28.04.2012, 12:17 »
Mäkin olen pehmosub, vaikka nautin rajusta käsittelystä. Hempeys ja lempeys on todella tärkeää, ja se mikä tapahtuu mielessä on kaikkein tärkeintä. Vastasin pelkästään sub, vaikka periaatteessa voisin kokeilla muutakin - subin luontoa ei kuitenkaan voi kieltää.

Tuo otsikon kysymys on kyllä niin hyvä, että tämä kysely ei tee sille oikeutta. Kuka minä olen ja miksi olen tällainen? Minulla kesti hetken löytää itseni, mutta nyt en voisi enää kuvitellakaan eläväni vaniljasuhteessa. :)

Bias

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #31 : 28.04.2012, 15:27 »
jaa, kukako olen?

en tiedä vieläkään x_____x

Hra K

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #32 : 29.04.2012, 01:25 »
Laitoin tuon miesswitchin kun se osuu mukavan lähelle. Kysely oli hyvin yksinkertaistettu vaikka kategoriat ovat pervojen karvoja pystyyn nostelleet.  Tämmöisillä kaiketi haetaan enempi karkeaa jakoa aktiivisempien käyttäjien kesken kuin mitään omaa identiteettiä.

Glori

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #33 : 29.04.2012, 08:28 »
Laitoin tuon miesswitchin kun se osuu mukavan lähelle. Kysely oli hyvin yksinkertaistettu vaikka kategoriat ovat pervojen karvoja pystyyn nostelleet.  Tämmöisillä kaiketi haetaan enempi karkeaa jakoa aktiivisempien käyttäjien kesken kuin mitään omaa identiteettiä.


Juurikin näin, laitan tähän vielä sen alkuperäisen kysymyksen:

Olisi kiinnostava tietää millä tavoin baarin käyttäjät jakautuvat. Tästä ehkä puuttuu vaihtoehtoja, mutta yritin tietoisesti pelkistää.

Täällä on monta hyvää keskustelua seksuaalisesta identiteetistä. Ei ollut tarkoituskaan aloittaa aiheesta uutta, vaan todellakin yrittäää kartoittaa karkeasti miten käyttäjät ovat jakautuneet. Täysin kattavaa kyselyä on mahdoton tehdä, se on tullut ilmi jo Lisen todella ansiokkaissa aloituksissa. Vaikka vaihtoehtoaja niissä on hirmuisesti, niin aina joku puuttuu.
Yritin pitää otsikonkin mahdollisimman yksinkertaisena, siinä ilmeisesti surkeasti epäonnistuen :-[ 

Seksuaalisesta identiteetistä oleva keskustelu on täällä - http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2725.0

Misuli

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #34 : 29.04.2012, 09:02 »
Laitoin tuon viimeisen,
olen nainen 'passion donna' ja subitar, mutta vain hänelle, jolle haluan olla sitä.

Joskus minussa herää vietti piiskaan ja ruoskaan,  olen opetellut hallitsemaan sitä puoltani vähäsen,
toisena hetkenä taas pidän hellistä kosketuksista, keskusteluista.








Marimintti

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #35 : 07.10.2012, 19:54 »
uppia

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1356
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #36 : 08.10.2012, 09:06 »
Hmm...kai tuo switch ja nainen olisi sitten lähimpänä  ???
Vaikea mieltää itseäni vain naiseksi ja switchiyskään tuskin on vain minusta kiinni, aika, paikka, seura, kaikki vaikuttavat paljon. Joskus saatan olla vain sub, jne  :-\ identiteettikriisi.
Etsin itseäni, ootteko nähneet mua?  ;)

underheelsslave

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #37 : 08.10.2012, 10:39 »
Hmm hmmm kujten monessa kohtaa on jo mainittu niin vaikea on itseäsä katekorioida. Vastsin switch, koska alistuminen ja dom puolikin kiinnostaa vaikka todennäköisesti olen fetissi eniten. Mut jos fetitissini toteutuu toisessa osapuolessa niin alistun kyl mielelläni  :P

Jake

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #38 : 08.10.2012, 11:27 »
Merkkasin mies & switch -  se riippuu kuitenkin elämäntilanteesta ja ihmisestä.  :love:

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #39 : 08.10.2012, 11:58 »
Jos pitää lokero valita niin Mies, switch. Se taas sovinko juuri tuohon lokeroon riippuu niin monesta asiasta, että ehkä joku lokeriton vaihtoehto olisi ollut sopivampi.

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #40 : 08.10.2012, 12:08 »
Nainen, sub, mutta on mukava miellyttää switchaavaa miestäni edes jonkinlaisella alkeellisella d:n yritelmällä. Olen siinä vaan helkkarin huono kun se ei oikein ole ollenkaan mun juttu niin en osaa kauhean hyvin asetelmoida pääni sisältöä. Parhaani kuitenkin yritän ja tyytyväiseltähän tuo on vielä vaikuttanut :D

DomMelinda

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #41 : 08.10.2012, 12:13 »


Nainen, pelkästään D

Serafina

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #42 : 08.10.2012, 12:24 »
Nainen ja switch, ja kaikki riippuu vastapelurista, kumpi puoli minusta esiin tulee  :P

Engel

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #43 : 09.10.2012, 17:20 »
Nainen, pelkästään sub. Never say never, mutta oikeastaan en kaipaakaan muuta. Olen melko hoivaava / rakkaan palvelemisesta ilahtuva luonne joka tapauksessa, joten subius on minulle ominaisinta. Urani sitten onkin ihan päinvastainen, melko kylmä ala, jossa saan tarpeeksi tehdä päätöksiä ja ratkaisuja, vaikuttaa asioihin ja yrittää omalla toiminnallani pelastaa planeettaa ;D Se balanssi elämässä on mulle kuitenkin hyvä, ja tarpeeksi.

balance

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #44 : 24.01.2015, 17:33 »
Jahas, kyllä se sitten oikeasti näyttää tämän kyselyn mukaan että sub naisia on kaikkein eniten.. tai sitten ollaan ahkerimpia vastaamaan.