Newbie-nurkka > Kinkyn turvallisuus
Kuinka spotata epäilyttävä dom
toysnstuff:
Törmäsin Kuopion jodelissa toisen baarilaisen (domin) kirjoittamaan seuranhakuviestiin, joka kuulosti kovin tutulta. Menin sitten tarkistamaan asiaa foorumille ja kappas vain, omasta profiilistani löytyi kovin samanlainen teksti.
Tässä tämä taidonnäyte ja samalla voi bongata niitä varoittavia merkkejä kieliasusta, jotka paljastavat, että henkilö ei itseasiassa tiedä mitä hän kirjoittaa. Hän yrittää imitoida tai luoda mielikuvaa, eikä kirjoita itse ja itsestänsä:
"
Olen 40 vuotias mies ja töissä saan olla paljon ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa ja johdatella asioita eteenpäin.
Vapaalla kiehtoo kahlittu nainen, lelut ja mielihyvän tuottaminen puolin ja toisin.
Nautin piiskata ja tuottaa lempeää kipua. En pidä itseäni kuitenkaan sadistina.
Rakastan erilaisista äänimaailmoista, nahan läpsähtämisestä iholle, tukahdetusta himosta, vaikeroinnista ja kaikesta mistä kuulee että tunne ja ajatus on mukana.
Viehätyn usein ensiksi katseeseen, tämän jälkeen luonteeseen ja lopuksi siihen käsinkosketeltavaan seksuaalisuuteen välillämme.
Pyrin samalla myös tutustumaan itseeni eränäisten tunteiden ja fiilisten kautta.
Löytäisinkö tätä kautta tällä matkalla vastakkaisesta sukupuolesta persoonan, joka on valmis avaamaan itseään ja toisaalta myös ottamaan vastaan minut?"
Oman tekstini voi napauttaa näkyviin tuosta profiilistani.
Sain kyseisen henkilön nimimerkin tietooni kysymällä sitä häneltä (ei, en huijannut olevani ihana naikkonen, jodelissa riittää kun kysyy "kik?") ja kertomalla sitten kuka itse olen. Privakeskustelun sisältöä en tähän jaa, koska ei kuulu hyviin tapoihin. Kysyin baarin Discord-kanavalta mielipidettä, miten kannattaisi toimia. Kehotettiin pyytämään häntä poistamaan ilmoitus ja jos ei korjaannu, niin ilmoittamaan ylläpidolle. Ihan validi neuvo.
Mutta mepä ollaan täällä baarissa aika turvassa. Tuollaista ei varmaan täällä kukaan viitsi yrittää. Etenkään, jos on jo muutaman vuoden hillunut täällä ja profiilissa on jo kavereitakin. Kinkyjä naisia on kuitenkin (yllättävän) runsaasti, eikä kovinkaan moni ole edes joko kuullutkaan baarista, tai ei sitten vain käytä tätä.
En oikein keksi tällaista vastaan muuta lähestymistapaa, kuin yrittää ohjata ja kannustaa ihmisiä liittymään foorumille. Vaikka täälläkin voi olla henkilöitä, jotka ovat olleet pitkään ja profiilin perusteella näyttävät kunnollisilta, ei silti olla kirjoitettu välttämättä yhtäkään viestiä - eikä näin ollen henkilöstä voi saada mitään mielikuvaa. Keneltä sitten voi kysyä, onko tuo ja tuo henkilö luotettavaa ja turvallista seuraa? Tulisiko domien kerätä tuonne profiiliin sessiokumppaneista 'kavereita', joilta uudet henkilöt voisivat varmistaa, että onko tämä tyyppi ok-seuraa sessioida?
Mulle tulee vähän semmoinen haaremi-mielikuva tuosta ajatuksesta. Ei sillä, olen toki fantasioinut haaremista siitä lähtien kun pienenä sellasen ensikertaa jossain animaatiossa tai Aku Ankassa näin... mutta niin. Mitä te sanotte? Olisiko se hyvä systeemi, mihin suositella ihmisiä? Haluaako naiset - tai miehet - vastailla tuntemattomien kyselyihin toisista foorumilaisista, omista tuttavistaan? Vai mennäänkö siinä kuin jonkinlaisen 'parisuhteen' väliin utelemaan, että hei, mitäs jos mä vähän peuhaisin ton sun miehesi/naisesi kanssa, eikai se sua haittaa?
Lady Whip:
Niin kauan kuin tämä foorumi on ollut pystyssä, aina on otettu kontaktia ja kysytty suosituksia.
Kyselijänä pitää itse tajuta se, että suositukset ovat vain sen ihmisen mielipide jolta kysytään. Ei välttämättä absoluuttinen fakta.
Vaikka oma esittelyteksti kopioidaan suoraan jonkun muun profiilista, se ei tarkoita sitä että kopioiva olisi huono D. Ehkä omat sanat, niitä ei löytynyt ilmaisemaan sitä minkälainen tietää olevansa. Tai haluaisi olla. Tai huonommassa vaihtoehdossa, minkälainen luulee olevansa.
Juuttisetä:
Musta tuntuu että tässä taas tuumitaa ja kehitellään sitä kuuluisaa rengasta uudestaan, mitään uutta ei tule mitä ei normaali käytöstavsat taikka maalaisjärki jo olisi ratkaissut (taikka mitä ei olisi jo tehty useimpien toimesta). Hölmöläiset kantaa säkillä valoa sisään, mutta onneksi iso osa osaa jo käyttää kynttilää, taikka jopa sähkövaloa.
Ihmiset on erilaisia eri suhteissa, yhden paska on toisen timantti.....voi jotain yleistä joistakin pahimmista urpoista sanoa mutta kun joku vatipää itse alkaa jakamaan noita tuomioitaan keskuskomissiosta niin alkaa oleen sellainen tunkio kasassa että ehkä parempi olla koskematta. Aikuiset ihmiset voi hyvin itsekkin suorittaa omatoimista aivojen käyttöä, ihmisillä on outoja agendoja mitkä muokkaa noita "vaarallinen, urpo, pliisu, ärsyttävä" mielikuvia mitä pitäisi jakaa jollekkin jolla täysin toisenlainen pohja hommissa.
Äly hoi....
mauje:
Onhan tuo hieman kehittyneempää teksti kuin ne "ala laheta enä kirjain minulle"-viritykset joita joskus olen ilokseni saanut lukea. Valitettavasti en ole jaksanut edes seuran kelvatessa tarttua moisiin.
Mutta itse asiaan: muutama kielioppivirhe huolella (oletettavasti) laaditussa ensiviestissä pistäisi itseni miettimään että onko kyseessä lukihäiriö, kirjoittajalle vieras kieli jolla hän yrittää parhaansa sekä sitten enemmän tai vähemmän puhdas vedätys eri tavoitteilla
Tilanteesta riippuen joko katsoo mistä on kyse tai sivuuttaa tapauksen heti alkuunsa. Jos alkaa ottaa selvää niin seuraavista viesteistä päätynee joko tapaamiseen tai hylkyyn. Ja jos päätyy tapaamaan niin saa lisää joko hyviä tai huonoja viboja. Jos meni tekemäänkin jotakin niin kannatti arvioida jo ennakkoon mikä on ikävin skenaario.
Joskus on suositeltu että kaverin kanssa sopii turvasoitosta tms. että joku muukin tietää jos ja kun jokin meni pahasti pieleen. Siinä kohtaa maito lie jo kaatunut mutta kuitenkin voi ehkä itse kuvitella olevansa paremmassa turvassa. Ehkä onkin. Oma kantani on että jos joku ei tuntunut liian epäilyttävältä viesteissä niin selviää hengissä tapaamisesta ja ilman ikäviä vammoja. Toistaiseksi tämä strategia on toiminut.
Tämä taitaa olla sen epäluuloisemman puoleni suoltamaa tekstiä mutta pääsipä sekin vaihteeksi ääneen.
Hirvaz:
Ai kun kiva ettei täällä lähdetty saman tien automaattiohjauksella hangot & soihdut -linjalle.
* )
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta