Baarin kannatusmaksut
Tämä viimeisin yleistys on aikamoinen aidanalitus. Tulee mieleen, toimiiko kommentoija juurikin tavoilla, joita kuvaili.
Lainaus käyttäjältä: toysnstuff - 13.09.2026, 18:24Lisätäänpä tähän muutama:Vastakkainasettelujen luominen ihmisten välillä. Saattaa sisältää itsensä kohottamista "uhrien" puolustajaksi, sen jälkeen kun on itse luonut vastakkainasettelun ja vakuuttanut toisten olevan uhreja.-Sisäpiirin käyttäminen imaisemisen välineenä: pyrkimys osoittaa, että on jotain, kuuluu johonkin ja sinäkin pääset siitä osalliseksi.-Kasuaalisuus: esiintyy viattomasti kiinnostuneena sinusta, hyvinvoinnistasi tai kokemuksista. Ei seksistä kanssasi. Odottaa kärsivällisesti.-Helpoin ja vaikein tunnistuspiirre: ihastuttava, miellyttävä vuorovaikustyyli. Huomioi ja saa sinut tuntemaan itsesi hyväksi. "Tulipa lämmin olo".Nämä toki koskee kaikkia muitakin tilanteita ja ihmisiä kuin domin roolissa painavia.Kaksi jälkimmäistä herättävät mietteitä: mihin yhdistettynä tuo on red flag?
Lisätäänpä tähän muutama:Vastakkainasettelujen luominen ihmisten välillä. Saattaa sisältää itsensä kohottamista "uhrien" puolustajaksi, sen jälkeen kun on itse luonut vastakkainasettelun ja vakuuttanut toisten olevan uhreja.-Sisäpiirin käyttäminen imaisemisen välineenä: pyrkimys osoittaa, että on jotain, kuuluu johonkin ja sinäkin pääset siitä osalliseksi.-Kasuaalisuus: esiintyy viattomasti kiinnostuneena sinusta, hyvinvoinnistasi tai kokemuksista. Ei seksistä kanssasi. Odottaa kärsivällisesti.-Helpoin ja vaikein tunnistuspiirre: ihastuttava, miellyttävä vuorovaikustyyli. Huomioi ja saa sinut tuntemaan itsesi hyväksi. "Tulipa lämmin olo".Nämä toki koskee kaikkia muitakin tilanteita ja ihmisiä kuin domin roolissa painavia.
Eräs rakas tuttavani sanoi juuri viikonloppuna, että "kolme kuukautta on suurinpiirtein se raja jonka toinen voi feikata uskottavasti, ja sen jälkeen alkaa valheellinen pakka levitä suurella todennäköisyydellä."Kehottipa jopa minua ja toista paikalla ollutta yhteistä ystäväämme pitämään jarruja päällä vielä vähän aikaa. Vaikka siis kaikki oltiin enemmän kuin vähän sopuisasti ja lämpimästi yhdessä.Hän oli tätä jostain kuullut, ja on tunneälyssä kyllä minua edellä. Harkitsen vakavasti, että noudatan neuvoa. Vaikka minähän tässä olen se hirviöosapuoli, jolla on kehon ulkopuoliset genitaalit. En ollut viisautta juuri tuollaisena kuullut, mutta ei se ihan tyhmän oloinen anektoidi ollut.
Muistaaks joku mistä tässä ketjussa puhutaan ?Siitä, että ihmiset, sukupuoleen katsomatta, muuttaa käytöstään saavuttaakseen asioita joita haluvat, jos siihen liittyy muita ihmisiä, jotka pitää saada myötämielisiksi ? Katotaanko peiliin, ihan jokainen, ja mennään sen jälkeen nurkkaan häpeämään ? Eritoten ne, jotka sanovat, etteivät motiivit muuta ulosantia.
Lainaus käyttäjältä: stoge - tänään kello 17:28Muistaaks joku mistä tässä ketjussa puhutaan ?Siitä, että ihmiset, sukupuoleen katsomatta, muuttaa käytöstään saavuttaakseen asioita joita haluvat, jos siihen liittyy muita ihmisiä, jotka pitää saada myötämielisiksi ? Katotaanko peiliin, ihan jokainen, ja mennään sen jälkeen nurkkaan häpeämään ? Eritoten ne, jotka sanovat, etteivät motiivit muuta ulosantia. Tästä oon kyllä samaa mieltä. Jos itse löydän jonkun mielenkiintoisen tyypin niin en mä pistä kuvaa ittestäni paskimpana päivänä ja reikäisimmissä boksereissa saatesanoilla "toisinaan oon hiukan raskas tyyppi" vaan käytän kaikki liehittelyn konstit niin kauan kunhan en valehtele tarkoitusperiäni, osaamistasoani ja sit lopetan jos toinen ei lämpee. Kun mielestäni jos noi em asiat ei täyty niin tyyppi (d tai s tai mikä vaan) on epäilyttävä. Ja sen selvittämiseksi oikeastaan vain aiempi käyttäytymishistoria antaa jotain käyttökelpoista tietoa.
Tässä aletaan lähestyä aiheen ydintä.Mutta se osa, mikä koskee yksittäisiä henkilöitä ja heidän mielenmaisemansa rajanvetoja ääneenlausutun moraalin ja heidän todellisen, sisäisen moraalin kanssa (kutsutaan tätä vaikkapa psyykkiseksi intentioksi) on asia, mikä kannattaa erottaa toiseen ketjuun - mikäli joku haluaa sitä alkaa julkisesti ruotimaan. Tässä ketjussa on keskitytty tunnusmerkkeihin, jotta parhaassa tapauksessa osattaisiin välttää sellaista, jota voi olla hyvin olennaista osata välttää.