Kirjoittaja Aihe: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?  (Luettu 22309 kertaa)

Susipentu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 67
  • Mowgliette
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #90 : 16.06.2020, 16:24 »
Riippuu suhteesta, mutta yleisesti itselleni yhdyntä tai oma orgasmi ei ole niin tärkeää. Hauskinta on se itse matka, ei päätepysäkki. Kakku on hyvää ja kirsikan voi jättää syömättä.. onkohan mulla muita tyhmiä vertauskuvia.. ;D

Ja niinkuin joku jo olikin vastannut hienosti, niin ihan helposti voi olla olematta panemista/seksiä ollenkaan kinkysuhteessa, miksei toki vaniljasuhteessakin. Kuvitellaan että jos itse olisin cg/l suhteessa yhden ihmisen kanssa, eikä meillä ole muuta suhdetta/dynamiikkaa, niin se saattaa sisältää valtasuhteen, pientä sadomasokismia ja kaikkea sitä cg/l juttua, mutta pliis älkää sekottako seksiä mun kanssa siihen. :))

Mutta joo, varsinkin alistuvan asemassani ei penetraatio oo must, eikä orgasmikaan.

Toki, mää oon vähän demiseksuaali muutenkin.  ^-^

Ellu

Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #91 : 16.06.2020, 19:59 »
Kyllä se mulle tärkeää on, etenkin kun olen myös rakkaussuhteessa omistajani kanssa. Kuitenkaan joka sessiossa ei yhdyntää ole lainkaan, eikä sille mielestäni olekkaan tarvetta. Täysin seksittömiä sessioita meillä ei kuitenkaan muistaakseni ole ollut koskaan.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #92 : 17.06.2020, 03:13 »
Näyttää olevan melkoisen värikäs kirjo mieltymyksiä ja mielipiteitä asiasta ja niin kuuluu ollakin. En jotenkin itse jaottele tai eriytä seksiä/panemista ja esim. piiskaamisesta, sitomisesta tai muusta välineurheilusta, enkä valtasuhdeleikkejäkään pois toisistaan. Ne ovat minun kinkymaailmassa yksi iso kokonnaisuus jotka elementeiltään ovat aina seksuaalisessa toiminnassani läsnä. Painottuen per kerta erillä tavalla. Toki se on totta ettei aina tarvita märän kolon kosketusta laukeamiseen, joskus voin tulla ihan vain piiskauksesta tai muusta kidutuksesta silloin kun olen subbivaihe päällä.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #93 : 17.06.2020, 09:59 »
Seksi on imho paljon muutakin kuin panemista. Usein pannaan, varmasti monen mielestä varsin vaniljaisestikin, mutta jonkinlaisia kinkymausteita on mukana lähes aina. Harvoin ihan sessioidaan sessioidaan, silleen suunnitelmallisesti. Onneks en oo fettari, joten moni asia kiihottaa ja tuntuu kivalta.

Apollyon

Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #94 : 17.06.2020, 14:14 »
Gitta kuvaa omiakin ajatuksia aika hyvin, eli samoilla linjoilla.

Seksiä haluan paljonkin, usein se on panemista muttei aina. Kinkyasetelma on usein mukana myös silloin, kun aktiviteetit on periaatteessa vaniljaisia.

Paneminen on mulle kaikkein tyydyttävin osa sessiossa, siis se osa, jonka kautta haluan usein sessiossa ottaa oman orgasmini. Sessio ilman panemista on usein vähän kevytversio, tai muuten erilainen.

Piiskuri3992

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • 47-vuotias dominantti, hetero läpispanko
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #95 : 17.06.2020, 21:31 »
En tiedä onko tavallista mutta itse huomaan pehmeneväni henkisestikin jos kurittamisen yhteydessä pannaan. Siksi en siihen yleensä sorru koska kurittamisesta putoaa terävyys ja pohja. Hyvän aikaa kurittamisen jälkeen on toki eri asia; kirjavaksi piiskattu pylly sängyllä pystyssä on kyllä tajuton houkutus ohitettavaksi... Toistaiseksi onnistunut aina kun tarpeen.