Kirjoittaja Aihe: Pieni muna ja paska panee  (Luettu 15075 kertaa)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #15 : 08.06.2020, 16:50 »
Se on vain se piste kun niistä yksittäisistä äänistä tulee kuoro. En ainakaan minä ole koskaan nähnyt yhdessäkään deitti-ilmossa mainittavan sitä minimimittaa, vaan se toisen kehoa koskeva vaatimus nostetaan esiin yleisemmässä keskustelussa. Kun tarpeeksi järjestelmällisesti tällaisia asioita esitetään henkilökohtaisina preferensseinä, siitä tulee ikään kuin vallitseva mielipide, yleinen totuus johon törmää meni länteen tai itään. Enkä minä oikein näe sitä funktiota siinä. Miksi pitää päästä sanomaan, että ainoastaan tietynkokoiset elimet kelpaavat itselle, onko se oikeasti jollain tavalla hedelmällistä keskustelua? Vallankin vielä, kun se "tarpeeksi iso" jättää melko vahingollista arvailunvaraa, mieti siinä sitten kelpaisitko vai et. Voisiko tämän informaation säästää siihen omaan seuranhakuun jossa sillä sitä merkitystä on, ja antaa muidenlaisten kullien kukkia rauhassa tulematta täysin tarpeettomasti torjutuiksi kerta toisensa jälkeen?

"Sellaiset kehot kuin sinulla on eivät voisi sytyttää minua seksuaalisesti" on aika rankka asiasisältö kuulla tämän tästä aina uudesta suussa eri yhteyksissä, vaikkei sitä päin naamaa sanottaisikaan. "Valitettavasti et vastaa sitä mitä haen" on tieto joka voi kirpaista kovaakin, mutta ainakin sillä tavalla siinä on selkeästi kyse yksilöiden yhteensopimattomuudesta.

Ymmärrän kyllä pointin tuossa, sillä sitä samaa lyttäystä olen koko elämäni saanut kuulla niin päin naamaa kuin täälläkin, tokikaan kyse ei ole ollut munan koosta. ;D
Itse tosin koen tuon lopussa antamasi esimerkin juuri toisinpäin. "Sellaiset kehot kuin sinulla on, eivät voisi sytyttää minua seksuaalisesti" kertoo sen, että henkilö ei viehäty minun tyyppisistä ihmisistä ja se on ok, jokaisella on oikeus preferenssiinsä. Sitten taas "Et vastaa sitä mitä haen" voi hyvinkin tarkoittaa sitä, että juuri minussa on se vika, minkä vuoksi en ole kiinnostava, ei siinä kehotyypissä joka voi olla kenellä tahansa turn-off.
Näin ne ihmismielet toimii eri tavoin.

En tiedä onko mielessäsi jokin tietty keskustelu mihin viittaat, mutta pari ketjua, missä tälläistä keskuskustelua on käyty (jotka itse muistan), ovat olleet mieltymyksiin pohjautuvia kyselyitä. Silloin on mielestäni luonnollista, että ihmiset kertovat niistä omista preferensseistään. Jos kyse on taas jostain random kommentista viikkoketjussa, niin toki sellaisen voisi jättää kirjoittamattakin. Ei hyödytä ketään millään tavoin.

Valitettavan usein näkee sitä (sukupuolesta riippumatta), että hyökkäys on paras puolustus. Olen saanut oman osani myös näistä. Netti on pullollaan esimerkkejä siitä, kuinka mies saatuaan pakit kommentoi suoraan, ettei tuollaista läskiä lehmää kukaan haluaisi pannakaan. Haetaan toisen lyttäämisellä sitä omaa voimaantumista, yritetään saada henkinen niskalenkki, kun itse sai omasta mielestään turpaan. Tämä sitten laajenee ulospäin ja alkaa esiintyä yleisenä dissaamisena.

Tässä ei voi osoitella sormella, että naiset älkää kommentoiko noin. Se pätee myös muihin sukupuoliin.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1024
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #16 : 08.06.2020, 18:31 »
Kaikki negatiivinen kommentointi toisen ihmisen ulkonäköön on typerää ja suurelta osilta tuo mielestäni johtuu huonosta itsetunnosta tai jos kohde on tuttu niin sitten voi kyseessä olla joku henkilökohtainen syy yrittää pahoittaa toisen mieli  >:(
Sama koskee noita negatiivisesti toisten seuranhakuihin kommentoijia ja niitä jotka pakit saadessaan rupee solvaamaan sitä kelle ei kelvannut.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #17 : 09.06.2020, 07:08 »
Joskus kiinnitin huomion jännään ilmiöön.
Kun ensin ilmaisee itsensä alistuvana ihmisenä, myöhemmin löytää itsestään Dominoivan ihmisen, sen muuttumisen jälkeen kirjoittelutyyli täällä muuttuu. Joillakin.
Aivan kuin eri ihminen erilaisen tyylilajin kanssa.
Olla Dominoiva, siinä saa samalla luvan olla myös ylimielinen, töykeä, herjaava, omaa valtaa pönkittävä.
Jotenkin naurettavaa tuollainen.
Kuuluuko tuo käytös kliseisen D:n rooliin. Alistuvana pitää olla nöyrä kommentointeja myöten. Silloin seuranhaussa on edes jotain mahdollisuuksia.
Dominoivan taas kuuluu olla ylimielinen bitch, ...niin miksi. Mistä sellainen kumpuaa. Pärjääkö sillä subimarkkinoilla paremmin. Meneekö roolin muutos niin päähän että se mukamas oikeuttaa sanomaan ja olemaan minkälainen tahansa, koska voi.

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #18 : 09.06.2020, 07:33 »
Se on vain se piste kun niistä yksittäisistä äänistä tulee kuoro. En ainakaan minä ole koskaan nähnyt yhdessäkään deitti-ilmossa mainittavan sitä minimimittaa, vaan se toisen kehoa koskeva vaatimus nostetaan esiin yleisemmässä keskustelussa. Kun tarpeeksi järjestelmällisesti tällaisia asioita esitetään henkilökohtaisina preferensseinä, siitä tulee ikään kuin vallitseva mielipide, yleinen totuus johon törmää meni länteen tai itään. Enkä minä oikein näe sitä funktiota siinä. Miksi pitää päästä sanomaan, että ainoastaan tietynkokoiset elimet kelpaavat itselle, onko se oikeasti jollain tavalla hedelmällistä keskustelua? Vallankin vielä, kun se "tarpeeksi iso" jättää melko vahingollista arvailunvaraa, mieti siinä sitten kelpaisitko vai et. Voisiko tämän informaation säästää siihen omaan seuranhakuun jossa sillä sitä merkitystä on, ja antaa muidenlaisten kullien kukkia rauhassa tulematta täysin tarpeettomasti torjutuiksi kerta toisensa jälkeen?

"Sellaiset kehot kuin sinulla on eivät voisi sytyttää minua seksuaalisesti" on aika rankka asiasisältö kuulla tämän tästä aina uudesta suussa eri yhteyksissä, vaikkei sitä päin naamaa sanottaisikaan. "Valitettavasti et vastaa sitä mitä haen" on tieto joka voi kirpaista kovaakin, mutta ainakin sillä tavalla siinä on selkeästi kyse yksilöiden yhteensopimattomuudesta.

Ymmärrän kyllä pointin tuossa, sillä sitä samaa lyttäystä olen koko elämäni saanut kuulla niin päin naamaa kuin täälläkin, tokikaan kyse ei ole ollut munan koosta. ;D
Itse tosin koen tuon lopussa antamasi esimerkin juuri toisinpäin. "Sellaiset kehot kuin sinulla on, eivät voisi sytyttää minua seksuaalisesti" kertoo sen, että henkilö ei viehäty minun tyyppisistä ihmisistä ja se on ok, jokaisella on oikeus preferenssiinsä. Sitten taas "Et vastaa sitä mitä haen" voi hyvinkin tarkoittaa sitä, että juuri minussa on se vika, minkä vuoksi en ole kiinnostava, ei siinä kehotyypissä joka voi olla kenellä tahansa turn-off.
Näin ne ihmismielet toimii eri tavoin.

En tiedä onko mielessäsi jokin tietty keskustelu mihin viittaat, mutta pari ketjua, missä tälläistä keskuskustelua on käyty (jotka itse muistan), ovat olleet mieltymyksiin pohjautuvia kyselyitä. Silloin on mielestäni luonnollista, että ihmiset kertovat niistä omista preferensseistään. Jos kyse on taas jostain random kommentista viikkoketjussa, niin toki sellaisen voisi jättää kirjoittamattakin. Ei hyödytä ketään millään tavoin.

Valitettavan usein näkee sitä (sukupuolesta riippumatta), että hyökkäys on paras puolustus. Olen saanut oman osani myös näistä. Netti on pullollaan esimerkkejä siitä, kuinka mies saatuaan pakit kommentoi suoraan, ettei tuollaista läskiä lehmää kukaan haluaisi pannakaan. Haetaan toisen lyttäämisellä sitä omaa voimaantumista, yritetään saada henkinen niskalenkki, kun itse sai omasta mielestään turpaan. Tämä sitten laajenee ulospäin ja alkaa esiintyä yleisenä dissaamisena.

Tässä ei voi osoitella sormella, että naiset älkää kommentoiko noin. Se pätee myös muihin sukupuoliin.

Niin no noissa esimerkeissäni koitin tiivistää lähinnä sen perusajatuksen, en miten asia muotoillaan. Ainakaan toivottavasti ei kukaan herra paratkoon mene kenellekään sanomaan, että valitettavasti olet liian pienimunainen/läski/whatever minulle  :)) Pakit on mahdollista antaa korrektisti vaikka se tosiasiallinen syy sitten sattuisikin olemaan, ettei jokin ulkonäössä miellytä. Itse en ainakaan menisi sellaista asiaa mainitsemaan (minkä ihmeen takia?), eikäpä sellaiset toisaalta tähän asti koskaan ole olleet syynä minun mielenkiinnon puutteeseen jos muuten on natsannut. Eikä niin ettei saisi olla, mulla henkilökohtaisesti vain näin.

En tosiaan viitannut mihinkään yksittäiseen keskusteluun, täällä baarissa lähinnä juuri noihin mielipideketjuihin jotka toistuvat, ja muualla netissä vastaavasti. Aina jossain vaiheessa joku kommentti siihen suuntaan sivaltaa. Ei niin että omista mieltymyksistä puhuminen olisi sinänsä väärin. Jollei niin saisi tehdä, siinähän leikattaisiin samalla pois valtava määrä positiivista ja kivaa puhetta, että ai hei joku on sitä mieltä että tämä minun edustama ominaisuus on seksikästä. Edelleen vain mietin, kuinka pakottava tarve näin arkoja alueita koskevia mieltymyksiä on rupatella näkyville varsinkaan silloin, jos siinä on sisäänrakennettuna ajatus ettei muunlainen vain kerta kaikkiaan riitä. Kun siihen kulttuurisesti kytkeytyy aivan massiiviset paineet, ettei se koko miehen seksuaalisuus muka muuten oikein ole mitään validia. Sen ajatuksen vahvistaminen henkilökohtaisten preferenssien kautta ei minusta ole ollenkaan välttämätöntä yleisessä keskustelussa.

Juu siis tekeehän tätä miehet toisilleen koko ajan myös, ja ylipäätään kehosheimausta kaikki kaikille, eikä ole ikinä sen enempää ok.

kokeilija

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #19 : 09.06.2020, 13:42 »
Lainaus
Pakit on mahdollista antaa korrektisti vaikka se tosiasiallinen syy sitten sattuisikin olemaan, ettei jokin ulkonäössä miellytä.

Mikä se korrekti tapa sitten on, jos ei totuuden kertominen? Minulle ainakin on paljon henkisesti mukavampaa jos toinen kertoo mikä on oikeasti vikana (erityisesti jos se on jotakin mihin en voi vaikuttaa, kuten esim. pituus), paljon pahempi mieli siitä jää jos toinen ei sano mitään syytä ja jäät arpomaan että mitä tuli tehtyä väärin. Jos siitä saa pahan mielen että ei toiselle jostain syystä kelpaa niin ainoa tapa lopulta korjata se on oppia olemaan harmistumatta sellaisista.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #20 : 09.06.2020, 14:00 »
Lainaus
Pakit on mahdollista antaa korrektisti vaikka se tosiasiallinen syy sitten sattuisikin olemaan, ettei jokin ulkonäössä miellytä.

Mikä se korrekti tapa sitten on, jos ei totuuden kertominen? Minulle ainakin on paljon henkisesti mukavampaa jos toinen kertoo mikä on oikeasti vikana (erityisesti jos se on jotakin mihin en voi vaikuttaa, kuten esim. pituus), paljon pahempi mieli siitä jää jos toinen ei sano mitään syytä ja jäät arpomaan että mitä tuli tehtyä väärin. Jos siitä saa pahan mielen että ei toiselle jostain syystä kelpaa niin ainoa tapa lopulta korjata se on oppia olemaan harmistumatta sellaisista.

Allekirjoitan täysin. Parempi tietää konkreettinen syy, kun jäädä arpomaan. Rehellisyys ja suora puhe kunniaan. Kunhan vaan muistaa silti olla ystävällinen.

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #21 : 10.06.2020, 09:15 »
Oletteko huomanneet miten Black lives matter -mielenosoituksien julisteissa ja memeissä on liitetty mielikuvia valtaakäyttävien poliisien olevan pienimunaisia? Trumpia on samoin haukuttu pienimunaiseksi. Kaikkia valtaapitäviä miehiä, joista ei pidetä, epäillään niiden kyvystä tyydyttää naisia, samoin kuin vallassa olevia naisia usein mielletään frigideiksi tai pihtareiksi. Kun ei ole muuta asetta jäljellä, voi lyödä navan alle.

Se pienimunaiseksi haukkuminen on vain loukkaamista. Halutaan satuttaa ja miehillä on käsitys, että tuo satuttaa. Oikeastihan se ei satuta sellaista henkilöä, jolla on itsetunto kohdallaan, mutta saa heikommat yhdistymään ja tavallaan nostamaan itseään sen vahvemman edessä, omassa mielessään. Ajatuksella "ainakin minä pystyn tyydyttämään naiseni".

Miten tämä sama tapahtuu naisten mielissä, ei mitään käsitystä. Naisten tulisi tietää, ettei se koko ratkaise. Haukkuisi sitten kyvyttömyydestä tuottaa naiselle nautintoa, koosta riippumatta. Uskon että kovin moni naisista ei olisi tyytyväinen, jos kaikilla miehillä olisi sellainen koivuhalko jalkojen välissä, jäisi monta hyvää rynkytyspanoa saamatta, kun ei edes pohjaan asti voi panna.

Oikeastihan pitäisi keskittyä siihen mitä me tehdään, ei siihen mitä me ollaan. Alistuva mies hakee seuraa, kysyy kohteliaasti kiinnostaako seura ja pitäisin kiveksille tallomisesta, no problem. Alistuva mies hakee seuraa, ehdottaa lupaa pyytämättä että tallo mun kiveksiä, problem.

Nyt ei ole muuten mitään käsitystä miten tämä ajatusvirta istuu tähän ketjuun noin muuten, sanoinpahan silti  O:-)

karvapingviini

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #22 : 10.06.2020, 20:37 »
Kirjoittaja sivaltaa ovelasti hiukan joka suuntaan ja ihan aiheellisesti. Jos kullin iskemistä pöydälle pitää omasta mielestään nokkelana pelinavauksena saa kyllä olla varautunut samantasoiseen vastapalloon.

Itse pääaihe on itseänikin kummastuttanut. Toiset pääsevät ihme kriteereillä toisia arvostelemaan vaikka sama toisinpäin olisi hirveintä vääryyttä. Onko näennäisestä yhdenvertaisuudesta voimaantuminen mennyt niin pitkälle, että unohdetaan miten kivaa se arvostelu oli omalla kohdalla?


Pvcpoju

  • Vieras
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #23 : 10.06.2020, 21:16 »
Niin, onneksi on keskiarvoa isompi. Mutta muuten lyhyt ja vaatimattoman näköinen, niin onpa minulle sanottu joskus, ettei "sekään varmaan kovin kummoinen ole". Tai, "et ole minun tyyppiä - etkä varmaan kenenkään muunkaan kyllä" ja paskainen nauru päälle. Ja niin, että varmasti koko pöytäseurue kuulee, varmaan kova mimmi omassa porukassa joka pistää "mitättömän miehen" lyttyyn kerralla.

No, elämä on. Monelle Suomessa se on lyhyt ja varmaan parempi ympäristölle niin.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #24 : 10.06.2020, 21:54 »
kun kukaan EI oo kuullu mullahan on valtava vehje sekä pituus että paksuus niin oonkin aina sanonu subeilla on isoimmat =) ps jos joku tuntee tarvetta poistaa tämän sit tekee niin.

Havunen

  • Vieras
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #25 : 10.06.2020, 22:50 »
Olipa taas kerrassaan hyvä teksti! Tämäkin aihe on sellainen joka tuntuu jääneen huomioimatta kokonaan, vaikka eletäänkin ihmisoikeuskien, ja syrjinnän vastaista aikaa.

Maskuliinisuus on todella vahvasti liitonnainen penikseen ja sen toimintaan, syvällä symbolisella tavalla: ulospäin suuntautunut, penetroiva, aktiivinen ynnämuuta... miehen elimeen, ja kykeneväisyyteen liittyvät pilkat on todellisia iskuja vyön alle (no pun intended) Ylipäätään kenenkään ulkonäön tai kykyjen pilkkaaminen, vasten toisen tahtoa on alamaista ja lapsellista. Ala-aste tavaraa. Pakko se on kuitenkin myöntää, että itsekkin tulee astuttua siihen ansaan aika-ajoin. Jos omaa toimintaa, ja haukkumisen hetkiä katselee rehellisesti, voi ehkä huomata, että törkeät keinot nousevat pintaan silloin kun ei itsekkään ole parhaimmillaan.

Tuntuu että monella seksuaalisuus on vielä niin lapsenkengissään, että hommaan ei osata suhtautua oikealla aikuismaisella asenteella. Jokaisella meistä on mahdollisuus kuitenkin toimia toisin, ja paremmin. ymmärtäväisemmin. ja jos virheitä tulee tehtyä niin koskaan ei ole liian myöhäistä pyytää anteeksi

muistutukseksi:
Se mitä vihaa maailmassa, todellisuudessa vihaa itsessään.

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #26 : 12.06.2020, 07:08 »
Oletteko huomanneet miten Black lives matter -mielenosoituksien julisteissa ja memeissä on liitetty mielikuvia valtaakäyttävien poliisien olevan pienimunaisia? Trumpia on samoin haukuttu pienimunaiseksi. Kaikkia valtaapitäviä miehiä, joista ei pidetä, epäillään niiden kyvystä tyydyttää naisia, samoin kuin vallassa olevia naisia usein mielletään frigideiksi tai pihtareiksi. Kun ei ole muuta asetta jäljellä, voi lyödä navan alle.

Se pienimunaiseksi haukkuminen on vain loukkaamista. Halutaan satuttaa ja miehillä on käsitys, että tuo satuttaa. Oikeastihan se ei satuta sellaista henkilöä, jolla on itsetunto kohdallaan, mutta saa heikommat yhdistymään ja tavallaan nostamaan itseään sen vahvemman edessä, omassa mielessään. Ajatuksella "ainakin minä pystyn tyydyttämään naiseni".

Miten tämä sama tapahtuu naisten mielissä, ei mitään käsitystä. Naisten tulisi tietää, ettei se koko ratkaise. Haukkuisi sitten kyvyttömyydestä tuottaa naiselle nautintoa, koosta riippumatta. Uskon että kovin moni naisista ei olisi tyytyväinen, jos kaikilla miehillä olisi sellainen koivuhalko jalkojen välissä, jäisi monta hyvää rynkytyspanoa saamatta, kun ei edes pohjaan asti voi panna.

Oikeastihan pitäisi keskittyä siihen mitä me tehdään, ei siihen mitä me ollaan. Alistuva mies hakee seuraa, kysyy kohteliaasti kiinnostaako seura ja pitäisin kiveksille tallomisesta, no problem. Alistuva mies hakee seuraa, ehdottaa lupaa pyytämättä että tallo mun kiveksiä, problem.

Nyt ei ole muuten mitään käsitystä miten tämä ajatusvirta istuu tähän ketjuun noin muuten, sanoinpahan silti  O:-)

Liittyi minusta aiheeseen hyvinkin vahvasti :)

On häpeäkseni itsekin tullut sorruttua tuohon pieni muna -korttiin. Juurikin tuollaisissa tilanteissa, joissa joku mies on käyttäytynyt egoistisesti ja paskasti. Jollei sitä ääneen ole sanonut, niin ainakin mielessään on puuskahtanut että pikkusenko on jollaki tarvetta kompensoida puutteitaan. Ei ole ok. On tosi inhottavaa että sen on itsekin omaksunut keinoksi riisua kukkoilijat aseistaan, tehdä mielessään niiden kusipäisestä käytöksestä säälittävää ja naurettavaa peniskateuden oirehtimista. Aivan täydellisen perseestä.

Tuo "ainakin minä pystyn tyydyttämään naiseni" on kyllä sellainen motiivi, että siitä saisi joku kansatieteilijä pengottavaa pitkäksi aikaa. On tullut törmättyä useammankin miehen puheissa siihen suunnattomaan mielihyvään minkä voi saada ainoastaan, kun on antanut hyvät kyydit naiselle jonka oma mies / edelliset miehet ei ole moiseen meininkiin pystyneet. Kääntäen, jos mies tulee suhteessa petetyksi, monille se muodostuu iskuksi nimenomaan siihen kipeään kohtaan, ettei ole pystynyt tyydyttämään naistaan siten ettei tarvitse lähteä muualta hakemaan. Ja miten se kuuluisa tyydyttäminen sitten mielletään, niin tättärää, koko ja riittävän roisi penetraatiohan sieltä taas kurkkaa kätköistään.

Että aivan käsittämättömän kuristava konsepti tämä miten miehen seksuaalista arvoa mitataan. Itseisarvohan sen kuuluisi olla, eikä jotain mikä riittävällä kompetenssilla saavutetaan ja joka myös mitätöityy samantien, jos se kilpailukelpoinen suorituskyky menetetään.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #27 : 12.06.2020, 08:05 »
"Ette te voi kuvitella oikeudeksenne kommentoida toisen kehoa ja intiimejä asioita tuolla tavalla. Sellaista oikeutta ei ole kenelläkään."
Amen. Ai, että mikä haloo nousisi, jos dominoiva mies menisi kommentoimaan kärkkäästi esim. Alistuvan naisen painoa tai muuta. Sota olisi valmis.
Kenelläkään ei ole oikeutta kommentoida toisen ulkonäköä, ellei sitten d/s suhteessa joku sitä erikseen halua, mutta sekin on sitten heidän kahden välinen asia.

Naiset miettikää omalle kohdalle, että joku tulee ivaamaan teidän ulkonäköä. Voisin veikata, että se kolahtaa itsetuntoon ja osa voisi miettiä profiilin poistoa.

Kohdelkaa muita (tuntemattomia), kuin haluatte itseänne kohdeltavan.
Myönnän, että pippelikuvat eivät minua miellytä millään tavalla, mutta oikeuttaako se minua haukkumaan? Ei. En edes avaa koko kuvaa, jos se niin häiritsee ja elämä jatkuu.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #28 : 13.06.2020, 00:17 »
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen) mutta kyseinen henkilö kertoi asian hyvin kohteliaasti ja molempien kannalta oli parempi että tämä selvisi jo viestittelyssä.
Sinänsä jos olisi tavallista pienempi penis (RFSU Grande on tyvestä vähän tiukka) ja tätä sattuisi useammin niin se luultavasti ottaisi jo itsetuntoon.
Toisten mollaaminen on tietysti epäsoveliasta ja mahdollisen kritiikin pitäisi olla rakentavaa mutta samalla pitäisi tiedostaa että netissä laittaa kuvat koko maailman nähtäväksi ja kusipäistä ei tule pulaa ihan lähiaikoina.
Btw growerina on vähän hankalaa ottaa kunnon peniskuvia.
Pitäisi pitää kroppa lämpimänä, pysyä kiihottuneena ja samalla säätää kameran ja mittakappaleen kanssa.
Varmaan pitäisi ajellakin se paremmin näkyväksi.

lemmikki

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #29 : 13.06.2020, 18:05 »
Pienimunaiseksi haukkumiseen törmää valitettavan usein. Toki sitä tulee myös miesten suusta, mutta etenkin naisten.

Vielä yleisempää tuntuu olevan sellainen ystävällinen utelu, kun kuulee jonkun viettäneen kiihkeitä hetkiä jonkun uuden tyypin kanssa. Etenkin nainen voi toiselta kysyä ihan pokkana, miten tyyppi oli varusteltu. Miten keskenkasvuisena pidetäänkään keskustelua siitä, oliko joku vaginallinen hoito tiukka? Niinpä.

Kai tuossa on osaltaan sitä, että koetaan voimaannuttavaksi esineellistää toisia, etenkin, jos kokee itse tulleensa esineellistetyksi. Itse näen tällaisen käytöksen yhtä fiksuna, kuin kehottaa koulukiusattua kiusaamaan kostoksi joitain sivullisia.

Toki joillekin koko merkitsee paljonkin. Se on silti asia, jolle moni ei voi yhtään mitään. Voisiko kehopositiivista ajattelua siis osoittaa joskus niitä miesvartaloita ja eri kokoisia peniksiäkin kohtaan? Keneltä se olisi pois?

Ja vaikka sinä et pitäisi siitä, että joku lataa kerralla galleriaan filmirullallisen verran kuvia vehkeistään, voi sitä spämmäämistä kommentoida muutoinkin, kuin kuvan kohdetta dissaamalla. Useimmat eivät pidä sitä hyväksyttävänä, jos vaikka pluskokoinen nainen spämmää kuviaan. Miksi arvostelu on ok, jos kuvassa näkyy penis?

Tällaisen arvostelun ja kommentoinnin ja vitsailun vaikutukset ulottuvat aina myös itse kohdetta laajemmalle. Ne näkee myös moni sellainen, joka saattaa jo valmiiksi ajatella olevansa epäkelpo jostain syystä. Esimerkiksi sen pienimunaisuuden vuoksi. Henkilö, joka ei itse ikinä altistaisi itseään arvostelulle esittelemällä kuvia itsestään, saa mielikuvan siitä, että hän ei kuitenkaan kelpaisi. Kenellekään.

Kuten moni muukin, myönnän itsekin sortuneeni mieskunnon kustannuksella vitsailuun. Se on tyhmää. Olen pahoillani. Oikeasti.

Onnekseni olen itse saanut huomata, miten ulkoiset asiat ovat lopulta niin kovin epäolennaisia, kun löytää jotain, mikä olisi arvokkainta ikinä, missä tahansa paketissa.