Kirjoittaja Aihe: Pieni muna ja paska panee  (Luettu 15074 kertaa)

Halko7

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #30 : 13.06.2020, 18:14 »
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)

Anteeksi kuinka :o Oliko sillä pakkien antajalla joku tarkka käyttötarkoitus vehkeelle kun on sentistä kiinni?

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #31 : 13.06.2020, 18:19 »
Lähinnä olen itse sitä mieltä, että jos joku oikeasti loukkaantuu siitä, että satunnainen kusipää sanoo kikkeliä vähän pieneks...
..se henkilö vois vähä kasvattaa munaa!  :o

Maailma on paha paikka. Se ei muutu, ollaan sitten vaikka kuinka positiivisia.

t. Läski-Pienimunainen-ja-Pahanhajuinen.  >:D

Mr_Sebu

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #32 : 13.06.2020, 19:50 »
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)

Anteeksi kuinka :o Oliko sillä pakkien antajalla joku tarkka käyttötarkoitus vehkeelle kun on sentistä kiinni?
Väitätkö ettet ole ikinä nähnyt naisten ilmoa jossa on vaadittu mitta määritelty :o Mä muistan ainakin nähneeni monia ja moni ilmeisesti myös valehtelee koska olen nähnyt useemman ilmon missä kerrotaan että tämä myös mitataan ja jos ei täyty niin se on sitten siinä.  Asiasta kertoo jotain myös se että melkein jokainen tähän ketjuun uskaltautunut mies kokee tarvetta selitellä että ”vaikka tähän kommentoinkin niin ei mulla sentään pieni muna ole”.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #33 : 13.06.2020, 20:47 »
Muutamassa privassa esiintynyt kysymys :

"Minkä kokoinen kulli sulla on?"

Vastaus :

"Koska sun pitää kysyä, varmasti liian pieni!"



Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #34 : 14.06.2020, 01:27 »
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)

Anteeksi kuinka :o Oliko sillä pakkien antajalla joku tarkka käyttötarkoitus vehkeelle kun on sentistä kiinni?
En tiedä. Toisaalta jos se ei olisi sentistä kiinni niin sitten se raja olisi taas sentin pidemmällä ja jos taas ei ole sentistä kiinni niin sitten se on kaksi senttiä pidemmällä, jne.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #35 : 14.06.2020, 04:44 »
Itselläni on juuri sopivasti kookkaanpuoleinen sekä jalomuotoinen ja kaunis penis.


  * )

SaRu

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #36 : 14.06.2020, 09:10 »
...ei se koko, vaan maku  :P
Ja se kuinka sitä käyttää ja lopulta, useimmilta löytyy lisäksi muutama sormi ja kielikin...
Ja hätätapauksessa useampikin liike myy apuvälineitä.

En ole itse koon vuoksi torjunut tai valinnut ketään, koska sen tyydytyksen voi tuottaa muillakin tavoin ja tämän sanoo erittäin penetraatiokeskeinen henkilö.
Mutta kun mulle on aivan muut seikat kuin koko tai ulkonäkö tai kulma tai mitä ikinä ratkaisevia siinä, että pääseekö leikkimään samoihin lakanoihin. Ja jos siinä kohtaa huomaa syystä tai toisesta, että jotain jää puuttumaan, niin sitten keksitään jotain, että homma silläkin saralla toimii.

Jos kukaan ikinä on kokenut mun dissanneen kokoaan tai suorityskykyään, olen vilpittömästi pahoillani.

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #37 : 14.06.2020, 11:10 »
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)

Anteeksi kuinka :o Oliko sillä pakkien antajalla joku tarkka käyttötarkoitus vehkeelle kun on sentistä kiinni?
Väitätkö ettet ole ikinä nähnyt naisten ilmoa jossa on vaadittu mitta määritelty :o Mä muistan ainakin nähneeni monia ja moni ilmeisesti myös valehtelee koska olen nähnyt useemman ilmon missä kerrotaan että tämä myös mitataan ja jos ei täyty niin se on sitten siinä.  Asiasta kertoo jotain myös se että melkein jokainen tähän ketjuun uskaltautunut mies kokee tarvetta selitellä että ”vaikka tähän kommentoinkin niin ei mulla sentään pieni muna ole”.

Nyt kuulostaa kyllä niin kummalliselta että harvoin törmää. Oikeasti, munanmittaushommia?  :)) En ole tosiaan itse nähnyt että mitään mittoja deitti-ilmoituksessa vaadittaisiin, enkä kuullut kenenkään määrittelevän senteissä sitä mikä sitten riittää. Mutta mulla ei olekaan minkäänlaista penistä, mistä minä tiedän mikä villi länsi yksäreissä on irti sen suhteen  :o

Mutta tuo selittelyntarve on totta ja tosi harmi että sitä koetaan. Ja jos tämän kolumnin olisi kirjoittanut mies, melko monen mieleen olisi varmasti tullut että sinne taas kalikka kalahti, mahtaa olla kaverilla pieni kun tuolla tavalla kitisee.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #38 : 14.06.2020, 12:35 »
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)

Anteeksi kuinka :o Oliko sillä pakkien antajalla joku tarkka käyttötarkoitus vehkeelle kun on sentistä kiinni?
Väitätkö ettet ole ikinä nähnyt naisten ilmoa jossa on vaadittu mitta määritelty :o Mä muistan ainakin nähneeni monia ja moni ilmeisesti myös valehtelee koska olen nähnyt useemman ilmon missä kerrotaan että tämä myös mitataan ja jos ei täyty niin se on sitten siinä.  Asiasta kertoo jotain myös se että melkein jokainen tähän ketjuun uskaltautunut mies kokee tarvetta selitellä että ”vaikka tähän kommentoinkin niin ei mulla sentään pieni muna ole”.

Nyt kuulostaa kyllä niin kummalliselta että harvoin törmää. Oikeasti, munanmittaushommia?  :)) En ole tosiaan itse nähnyt että mitään mittoja deitti-ilmoituksessa vaadittaisiin, enkä kuullut kenenkään määrittelevän senteissä sitä mikä sitten riittää. Mutta mulla ei olekaan minkäänlaista penistä, mistä minä tiedän mikä villi länsi yksäreissä on irti sen suhteen  :o

Mutta tuo selittelyntarve on totta ja tosi harmi että sitä koetaan. Ja jos tämän kolumnin olisi kirjoittanut mies, melko monen mieleen olisi varmasti tullut että sinne taas kalikka kalahti, mahtaa olla kaverilla pieni kun tuolla tavalla kitisee.

En tiiä kuinka syvällä Tinderissä pitää uida että tällaisiin törmää, mutta itselleni kyllä on tullut useammankin kerran vastaan profiili jossa ilmoitetaan minkä kokoinen muna pitää olla. Lyhyin minimipituusvaatimus mihin olen törmännyt oli muistaakseni 15cm. Jännä kyllä muualla en tähän ole itsekään oikein törmännyt kuin tuolla Tinderissä.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #39 : 14.06.2020, 13:18 »
Miksei sitä omassa deitti-ilmossaan voisi olla kriteerejä sentin tarkkuudella? Jos tietyn mittainen muna on vaatimus, niin hyvähän se on sinne kirjoittaa. Tälläkin hetkellä deittipalstalla lienee muutama ilmo missä haetaan naista joka mahtuu tietyn kokoiseen korsettiin, eikä se ole sen kummemmin ihmetystä herättänyt. Ja hyvä niin, saahan sitä ihmisellä olla vaatimuksia, vaikka ne muista kuulostaisikin kuinka älyttömältä tahansa.

Hain itsekin takavuosina deitti-ilmolla miestä joka oli hyvä panemaan, ja isomunainen. Ongelma oli ettei isomunaisuutta oltu määritelty ilmossa. Sain siis lukuisia viestejä missä kysyttiin minkä mittainen mielestäni on iso. Siksi se ihannemitta kannattaisi ennemminkin kirjoittaa ilmoon, tai edes jokin vähimmäismitta. Sain ilmollani kuitenkin seuraa, eikä muistaakseni kukaan siitä edes loukkaantunut.

En oikein pidä siitä että syötetään ajatusta ettei kalun koolla yleisesti ole naisille väliä. Suurelle osalle ei varmasti olekaan, etenkin parisuhteissa muu yhteensopivuus lienee tärkeämpää. Mutta seksiseuraa hakiessa sillä todellakin on monille väliä, ja kyllä minä naiskavereideni kanssa siitä myös puhun, siinä missä miehetkin vertailevat naisia keskenään joskus melko esineellistävilläkin tavoilla. Jos jatkossakin päätyisin hakemaan seksiseuraa, saattaisin laittaa kalun koon yhdeksi kriteeriksi. Enkä minä sitä suostu häpeämään. Tärkeintä kuitenkin ettei lähde nöyryyttämään tahallisesti niitä jotka eivät mahdu omiin mieltymyksiin, niinkun moni muukin on tässä todennut. Deitti-ilmo on kuitenkin täysin mahdollista kirjoittaa niin ettei dissaa siinä ketään.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #40 : 14.06.2020, 13:49 »
Kyllä siinä munassa vähintään paksuutta pitää olla, jos ei pituutta ole niin että isoksi kyrväksi voisi kutsua! Ja sen lisäksi sitä pitää osata käyttää, kuten myös sormia ja kieltä ja kokovartalotyylistä lähestymistapaa mulle kiitos  8) ja kuten Missu totesi, nämä nyt lähinnä seksisuhteessa merkittäviä, parisuhteessa pitää (näiden lisäksi) toimia kemiat  ::)

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #41 : 14.06.2020, 14:00 »
Mulle nyt vain joku senttipeli on ainoastaan absurdi ajatus, olkoonkin että preferoisi seksiseurassaan niitä "paremmin varusteltuja" (ihan karmea sana sivumennen sanoen, niin kuin kulli olisi joku kenttävarustus). Mutta vaikka minä en moista ymmärrä, totta kai jokainen saa hakea tismalleen sitä mitä haluaa. Ja allekirjoitan täysin, että jos niitä metrisiä määreitä pitää merkityksellisinä, se kannattaakin tuoda heti ilmi mahdollisimman havainnollistavasti. Jos jollakulla on ne sentit tiedossa niin sitten ihmeessä niillä. Se, että se on minusta naurettavaa, on täysin irrelevanttia.

Minusta olisi vale väittää, etteivät useimmat naiset nauttisi siitä jos kalu on iso. Siinä ei ole mitään pahaa eikä ketään loukkaavaa, päinvastoin sehän on ihana ja positiivinen asia. Se missä vaiheessa asiasta tulee ongelma, on minusta juuri tuo yleinen "pitää olla" -puhetapa, ja se miten se koko liitetään kykyyn tyydyttää seksuaalisesti, koska se taas on tosiasiallisesti täyttä huttua. Eli: yksittäinen nainen kertoo etsivänsä miestä jolla on tietynkokoinen - ei ongelmaa. Sen sijaan toistuvasti eri keskusteluissa useat naiset toteamassa mitä pitää olla tai ei kerta kaikkiaan kelpaa - ongelma.

En myöskään ymmärrä miksi kenenkään pitäisi saada ruotia seksikumppaneitaan vertaillen ja esineellistävästi. Vaikka suhde olisikin simppelisti seksiä ja siinä se, niin ei se kunnioitus minusta mitenkään kohtuuton vaatimus ole.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2020, 14:32 kirjoittanut pikkusisko »

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #42 : 14.06.2020, 14:40 »
Mulle nyt vain joku senttipeli on ainoastaan absurdi ajatus, olkoonkin että preferoisi seksiseurassaan niitä "paremmin varusteltuja" (ihan karmea sana sivumennen sanoen, niin kuin kulli olisi joku kenttävarustus). Mutta vaikka minä en moista ymmärrä, totta kai jokainen saa hakea tismalleen sitä mitä haluaa. Ja allekirjoitan täysin, että jos niitä metrisiä määreitä pitää merkityksellisinä, se kannattaakin tuoda heti ilmi mahdollisimman havainnollistavasti. Jos jollakulla on ne sentit tiedossa niin sitten ihmeessä niillä. Se, että se on minusta naurettavaa, on täysin irrelevanttia.

Minusta olisi vale väittää, etteivät useimmat naiset nauttisi siitä jos kalu on iso. Siinä ei ole mitään pahaa eikä ketään loukkaavaa, päinvastoin sehän on ihana ja positiivinen asia. Se missä vaiheessa asiasta tulee ongelma, on minusta juuri tuo yleinen "pitää olla" -puhetapa, ja se miten se koko liitetään kykyyn tyydyttää seksuaalisesti, koska se taas on tosiasiallisesti täyttä huttua. Eli: yksittäinen nainen kertoo etsivänsä miestä jolla on tietynkokoinen - ei ongelmaa. Sen sijaan toistuvasti eri keskusteluissa useat naiset toteamassa mitä pitää olla tai ei kerta kaikkiaan kelpaa - ongelma.

En myöskään ymmärrä miksi kenenkään pitäisi saada ruotia seksikumppaneitaan vertaillen ja esineellistävästi. Vaikka suhde olisikin simppelisti seksiä ja siinä se, niin ei se kunnioitus minusta mitenkään kohtuuton vaatimus ole.

Se on tosin vähän kyseenalaista kuinka monet oikeasti haluavat ensisijaisesti ison.
Lainaus
participants preferred a slightly larger penis size in one-time (length = 6.4 inches or 16.3 cm, circumference = 5.0 inches or 12.7 cm) partners as compared to long-term partners (length = 6.3 inches or 16.0 cm, circumference = 4.8 inches or 12.2 cm).
Mutta kyse voi olla osittain koon arvioinnin hankaluudesta.

Lainaus
Women tended to recall the size of the 3D models very well, only underestimating penis length.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4558040/

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #43 : 14.06.2020, 14:46 »
No niinpä. Vaikka iso penis voi olla kiva asia, ihan yhtä lailla kaikki muunkinlaiset voivat olla  :love: Ja sitä pelkkää seksuaalista nautintoakin voi myös naiset hakea ja saada ilman että koolla oikeasti on mitään väliä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #44 : 14.06.2020, 15:10 »
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis,

Ihan uteliaaisuudesta, miten pitkä oli vaatimuksena ?

IKRM