Kirjoittaja Aihe: Pieni muna ja paska panee  (Luettu 15076 kertaa)

Susi

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 102
  • Sometimes my arms bend back
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #60 : 16.06.2020, 11:01 »
Yks vittuilun sm-karsinnoista jatkoon selvinnyt nihilisti täällä terve.
Vittuilu on ihan parasta ja hieno taiteenlaji. Ammattilaiset tietää että siinä vaiheessa kun ulkonäköä joku amatööriyttään alkaa käyttää lähdemateriaalina, peli on pelattu ja päälle iskee välitön voittajaviilis. Ulkonäön ja jopa vaatteiden alle jäävien ruumiinosien arvostelu kertoo lähinnä amatöörin puutteellisesta mielikuvituksesta ja hitaista hoksottimista, jopa puoliammattilainen osaa suhtautua siihen lempeän opettavaisesti vittuilemalla viimeksi mainituista seikoista siten että amatöörikin voisi kehittyä. Tosin kaikista ei vaan oo edes sinne karsintoihin asti, vaikka kuinka kärsivällisen opettavaisesti vittuilisit.

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #61 : 20.06.2020, 08:17 »
Hitto kun tämä keissi jäi edelleen vaivaamaan. En ollut tullut edes ajatelleeksi, mutta tässähän on vielä sekin sysi, että peniksen koko on statuskysymys myös naiselle. Tavallaan jo julistamalla ettei kelpuuta kavereita jotka alittavat tietyn riman, tulee nostaneeksi itseään ylemmäs: on edellytyksiä vaatia eikä tarvitse vähäpätöisempään vilkaistakaan. Inhottavaa, mä vihaan maailmaa  ;D

Sudesta mä sen sijaan tykkään aina vain, taas sai nauraa puhdistavaa naurua tuota kommenttia lukiessa  :-*

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #62 : 20.06.2020, 12:57 »
Hitto kun tämä keissi jäi edelleen vaivaamaan. En ollut tullut edes ajatelleeksi, mutta tässähän on vielä sekin sysi, että peniksen koko on statuskysymys myös naiselle. Tavallaan jo julistamalla ettei kelpuuta kavereita jotka alittavat tietyn riman, tulee nostaneeksi itseään ylemmäs: on edellytyksiä vaatia eikä tarvitse vähäpätöisempään vilkaistakaan. Inhottavaa, mä vihaan maailmaa  ;D

Sudesta mä sen sijaan tykkään aina vain, taas sai nauraa puhdistavaa naurua tuota kommenttia lukiessa  :-*
Se on nyt vain yksi deal breaker muiden joukossa ja tuo on kuitenkin osa henkilöä itseään päinvastoin kuin tämän varallisuus tai hevosvoimat veneessä.
Moderni seuranhaku on esineellistävää siinä mielessä että usein persoonallisuus on viimeinen tekijä jolla on merkitystä mutta loppujen lopuksi kyse on siitä mitä ihmiset itse pitävät tärkeänä potentiaalisessa kumppanissa ja se on heidän oma valintansa.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #63 : 20.06.2020, 15:26 »
Lainaus käyttäjältä: Jägermies link=topic=27905.msg491545#msg491545
Se on nyt vain yksi deal breaker muiden joukossa ja tuo on kuitenkin osa henkilöä itseään päinvastoin kuin tämän varallisuus tai hevosvoimat veneessä.

Toki näin, mutta prospectit joilla hevosvoimallisia veneitä sun muuta varallisuutta hankitaan ovat kiinteä osa ihmisolentoa jos mitkä, ja niiden perässä kai sitä pitkälti mennään, sitähän se tietyllä tapaa lienee sapioismikin.

Tietenkään älykkyyttään, sosiaalisia taitojaan, erityisiä talenttejaan, osaamistaan jne. ei ole mikään pakko käyttää omaisuuden haalimiseen saati sitten omaisuuttaan materian keruuseen.



  * )

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #64 : 20.06.2020, 16:27 »
Lainaus käyttäjältä: Jägermies link=topic=27905.msg491545#msg491545
Se on nyt vain yksi deal breaker muiden joukossa ja tuo on kuitenkin osa henkilöä itseään päinvastoin kuin tämän varallisuus tai hevosvoimat veneessä.

Toki näin, mutta prospectit joilla hevosvoimallisia veneitä sun muuta varallisuutta hankitaan ovat kiinteä osa ihmisolentoa jos mitkä, ja niiden perässä kai sitä pitkälti mennään, sitähän se tietyllä tapaa lienee sapioismikin.

Tietenkään älykkyyttään, sosiaalisia taitojaan, erityisiä talenttejaan, osaamistaan jne. ei ole mikään pakko käyttää omaisuuden haalimiseen saati sitten omaisuuttaan materian keruuseen.



  * )
Olemassa olevat resurssit ja potentiaaliset resurssit eivät ole sama asia vaikka voivatkin liittyä toisiinsa.
Esimerkiksi Saudi prinssi jonka ei ole tarvinnut tehdä päivääkään töitä vs Elon Musk tai lotossa voittanut vs lääkiksen opiskelija.

pikkusisko

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #65 : 21.06.2020, 17:18 »
No enpä menisi yleiseksi asianlaidaksi enkä modernin maailman menoksi sanomaan. Väittäisin että historiallisesti elämme aikoja, jolloin persoonan merkitys seuranhaussa on suurempi kuin koskaan. Varmasti jotkut naivat edelleen rahaa, sosiaalista statusta ja pintaa, mutta kyllä rakkaudella ja intohimolla pyyhkii pariutumismarkkinoilla niilläkin nykysten melko mukavasti.

Ishtar

Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #66 : 21.06.2020, 18:17 »
Mä oon vapaa-ehtoisesti se kamala vittupää-ämmä joka ei huoli pienimunaista. Ihan sama mitä muita ominaisuuksia on, mutta jos heppiä saa etsiä suurennuslasilla niin no can do. Mielestäni penis, ollakseen kiihottava ja kaunista katsottavaa, saa olla ihan reippaan pituinen. Ja sopivan paksu myös. Päivitetty sanontahan menee, että "Kun se on tarpeeksi iso, niin ei ole väliä miten sitä käyttää" ;)

Olen kokeillut kerran tapailla pienimunaista, siitä ei tullut mitään. Oli joo kaksi tervettä kättä, suu ja kopallinen leluja, mutta se pieni penis oli vaan niin luotaantyöntävä nöpö, etten vaan kyennyt. En sanonut tätä kyllä ko. henkilölle. En osaa sanoa olisiko ollut reilumpaa sanoa mikä mättää kuin vain "hävitä" ilman syytä. Valehtelemaan en jaksa. Minulla on myös muita juttuja jotka tekee sen, että en halua seksuaalista kanssakäymistä, joten tämä peniksen koko nyt vain yksi niistä.

Jossain kohtaa oli munan koosta deitti-ilmossa. Mielestäni tämä on ihan samanlainen ominaisuus kuin mikätahansa muu kriteeri. Jos ei halua lihavaa, laihaa, isotissistä, pienitissistä jne niin miksi tosiaan ei voisi sitä ilmoitukseensa laittaa. Itse ainakin deitti-ilmoja lukiessa tykkäsin niistä joissa oli jotain faktaa mitä haetaan. Jos haettiin hoikkaa pienitissistä, niin parempi se on lukea ilmossa niin me paksut isotissiset voidaan hypätä suoraan seuraavaan ilmoitukseen.

Tais mennä vähän aiheen sivustakin, mutta sellanen se nyt on.

Ainiin ja mun mielestä on hauska saada kullikuvia. Olen monesti pyytänytkin jossain kohtaa viestittelyä, että laittaisko toinen näytille. Tosin ihan totaalituntemattoman dickpic randomisti inboxiin ei herätä tunteita.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #67 : 21.06.2020, 19:19 »
No enpä menisi yleiseksi asianlaidaksi enkä modernin maailman menoksi sanomaan. Väittäisin että historiallisesti elämme aikoja, jolloin persoonan merkitys seuranhaussa on suurempi kuin koskaan. Varmasti jotkut naivat edelleen rahaa, sosiaalista statusta ja pintaa, mutta kyllä rakkaudella ja intohimolla pyyhkii pariutumismarkkinoilla niilläkin nykysten melko mukavasti.
Statuksen perusteella naidaan ehkä vähemmän mutta aiemmin henkilökontakti on ollut ensisijainen kontakti jolloin persoonallisuudella on ollut huomattava merkitys.
Rakkaudella ja intohimolla on nyt merkitystä vain jos muut tekijät on hyväksytty.

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Pieni muna ja paska panee
« Vastaus #68 : 01.01.2021, 01:19 »
No enpä menisi yleiseksi asianlaidaksi enkä modernin maailman menoksi sanomaan. Väittäisin että historiallisesti elämme aikoja, jolloin persoonan merkitys seuranhaussa on suurempi kuin koskaan. Varmasti jotkut naivat edelleen rahaa, sosiaalista statusta ja pintaa, mutta kyllä rakkaudella ja intohimolla pyyhkii pariutumismarkkinoilla niilläkin nykysten melko mukavasti.
Ihan hirveesti haluaisin ollaa eri mieltä. Ei ikinä ennen olee ollut aikaa, kun kaikki muu on tärkeempi, kun se ihminen. Miksi? Koska mitään ominaisuutta ihmisessä enää ei voi nostaa toisen ominaisuuden eteen, mikä preferenssin esitys ei jää vailla tyrmäävä pahamielen osoitusta eikä kukaan voi enää  halua mitään konkreetista. Sellainen ylenpaltillinen mielensapahoittaminen ja myös puolestasuuttuminen on pilaannut kaikki selkeän seuranhaun mahdollisuudet. Vaan keskimäärin paksumman selkärangan omaava uskaltaa esittää halut ja odotukset rehellisesti. Loput pyöritää jotain soopaa hitaista aamuista ja tunneälykyydestä. Aihen alkuun takaisin-se dommenaisten yleisdommeilu vittuilemalla alistuvan miehen ulkonäylle on mielestani suoraviivaisesti feministisen propagandan tuotos, mitä vähemmän älykkäät hyötyntää sanomalla sitä " dominoinniksi". Valitettavan usein markkinan vaatimuksista johtuen, submiehet tajoavat, mitä kysytyään. Onneksi on vielä kunniallisia dominoivia Naisia, kuka vaatii/edellyttää myös alistuvalta mieheltä herrasmiesmaista käytöstä ja selkärankaa, ehkäpä jopa iso mulkkua ja osaa sitä arvostaa.
Jää vaan toivoa, että joskus tahtonvoimaiset, rehelliset ja kunnioittavasti suorapuheiset ihmiset on taas arvostettuja ja niitä ois enemmisto.