Kirjoittaja Aihe: Piiskaa  (Luettu 84037 kertaa)

misuli_n

Vs: Piiskaa
« Vastaus #30 : 08.04.2013, 07:39 »
.

« Viimeksi muokattu: 10.04.2013, 08:14 kirjoittanut misuli_n »

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Piiskaa
« Vastaus #31 : 08.04.2013, 07:45 »
1001 lyöntiä canella on "epävirallinen maailman ennätys" siitä vaan ennätys suomeen  O:-)
Miten voi ottaa noin paljon piiskan iskuja?
Yli 150 on ehkä liikaa, ellei osa niistä ole kevyitä iskuja ja eri välineillä ja eri kovuuksilla.

Oma ennätys antajana taitaa olla iskuissa 650 taukojen kanssa eri välineillä eikä mitenkään hiljaa.

Ja jos ajallisesti mitataan, eräälle henkilölle välineitä vaihdellen lähes kaksi tuntia melkein ilman taukoa.

vide

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #32 : 08.04.2013, 17:37 »
Miten voi ottaa noin paljon piiskan iskuja?
Yli 150 on ehkä liikaa, ellei osa niistä ole kevyitä iskuja ja eri välineillä ja eri kovuuksilla.

On siinä lämmittelyvaihe, eikä tuo domme täysiä kaikkia ole lyönyt. Mutta täytyy sanoa, että edelleen tuntuu ja hyvin näyttää parantuvan.

Todelliset teräsperseet on sitten oma lukunsa ja niiden kanssa en ala kilpailemaan.
Tuohon 150 meni aikaa joku 15 - 20 min, ja käytettiin kolmea eri välinettä, läpytin, piiska, keppi.

vide

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #33 : 08.04.2013, 17:45 »
1001 lyöntiä canella on "epävirallinen maailman ennätys" siitä vaan ennätys suomeen  O:-)
Miten voi ottaa noin paljon piiskan iskuja?
Yli 150 on ehkä liikaa, ellei osa niistä ole kevyitä iskuja ja eri välineillä ja eri kovuuksilla.

Oma ennätys antajana taitaa olla iskuissa 650 taukojen kanssa eri välineillä eikä mitenkään hiljaa.

Ja jos ajallisesti mitataan, eräälle henkilölle välineitä vaihdellen lähes kaksi tuntia  melkein ilman taukoa.

1001 on hirvittävä luku, ei varmaankaan ole annettu yhteen paikkaan. Mites Lady Whip jaoitko iskupaikat tasaisesti?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Piiskaa
« Vastaus #34 : 08.04.2013, 18:47 »

Oma ennätys antajana taitaa olla iskuissa 650 taukojen kanssa eri välineillä eikä mitenkään hiljaa.


  Mites Lady Whip jaoitko iskupaikat tasaisesti?

Pakarat olivat kohde hänen pyynnöstä.
Hitaasti ja hiljaa aloittamalla, pieni tauko, välineen vaihto ja jatko.

Jokainen isku laskettiin - kyseessä oli eräänlainen peli.

Hänen rajat tulivat vastaan siinä kun iho alkoi menemään rikki.

-katy-

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #35 : 08.04.2013, 19:02 »
Todelliset teräsperseet on sitten oma lukunsa ja niiden kanssa en ala kilpailemaan.
Tuohon 150 meni aikaa joku 15 - 20 min, ja käytettiin kolmea eri välinettä, läpytin, piiska, keppi.

Minä voi kilpailla tietämättömyydellä ja kokemattomuudella..tai oikeastaan ajan sitäkin takaa, että ehkä kannattaa tuntea jonkin verran piiskattavaa ja sitä mitä iho kestää ja miten reagoi. Yhtenä esimerkkinä välinekokeilu piiskasta ja ylipäätään ensimmäisestä piiskauskokemuksesta,ilman mitään seksuaalisi fiboja oli se, että kylläpäs se iho mustuukin ja pitkäksi aikaa. Kokeilu käsivarsien sisäpintaan noin minuutin ajan nopeita iskuja ohuella rottingilla tuotti mustat kädet liki kuukaudet ajaksi. Oli siinä myhäilemistä kesähelteellä pitkähihisessa paidassa. Ei sillä etten itse pidä jäljistä ja pienestä kivusta,mutta ei viitti koko maailmalle kumminkaan näytellä.
 Ihan eka piiskaus tehtiin persposkille ja sama juttu, mustaa( tarkennus: niitä norjalaisia kumipiiskoja).
Liekö sitten iho tottuisi, jos viikottain olisi piiskatuokioita. Se olis mulle kyllä varmaankin liiallista.  :)
« Viimeksi muokattu: 08.04.2013, 19:37 kirjoittanut -katy- »

vide

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #36 : 08.04.2013, 19:27 »

Oma ennätys antajana taitaa olla iskuissa 650 taukojen kanssa eri välineillä eikä mitenkään hiljaa.


  Mites Lady Whip jaoitko iskupaikat tasaisesti?

Pakarat olivat kohde hänen pyynnöstä.
Hitaasti ja hiljaa aloittamalla, pieni tauko, välineen vaihto ja jatko.

Jokainen isku laskettiin - kyseessä oli eräänlainen peli.

Hänen rajat tulivat vastaan siinä kun iho alkoi menemään rikki.

Joo mulla oli sopimus Dommen kanssa, että iho ei saa mennä rikki. Olisin halunnut lisää, mutta sovittiin, että katotaan miten tästä iho paranee ja katotaan sitten jatkot.

johnnyruoska

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #37 : 02.05.2013, 12:19 »
Todellakin hyvin ja yksityiskohtaisesti kirjoitettu.ja löysin itsenikin tietystä kategoriasta vaikka se minulle yllätys ollutkaan.
 Suosittelen todellakin niille jotka hakevat piiskauksen saloja.

eugénie

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #38 : 02.05.2013, 15:03 »
Oikeasti vaarallisin juttu tapahtui yhtenä kesänä, kun sain luonnossa piiskaa puuta vasten housut alhaalla: huomasin kotona punkin kävelemässä vaatteideni alla. Suomen vaarallisin eläin voi pahimmillaan olla hyvinhyvin ikävä kolmas pyörä, harva Domina/Master aiheuttaa yhtä vakavia infektioita  ;D

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #39 : 22.07.2013, 22:39 »
Hyvin mielenkiintoinen artikkeli!! Avasi vähän päässäni olleita kysymyksiä ko. aiheeseen. Itse tunnen olevani jotain 2.s - ja 3.s kategorioiden väliltä.. riippuen vähän.. fiiliksestä ja muusta  :)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Piiskaa
« Vastaus #40 : 23.07.2013, 00:22 »
Miten mulla on mennyt yksi lempiaiheisiin liittyvä artikkeli ihan ohi? Tuossa oli todella kivasti tiivistetty asiaa.

Hassua, kun itse juuri pohdin, että "mitä piiskurin kuuluisi tuntea piiskatessaan?" Aluksi siinä tuntui kiinnostavan välineiden toimivuus: miten vaikeaa/helppoa milläkin välineellä on hutkia. Sitten innostutti katsella miten oma kädenjälki saa toisen kiermurtelemaan tuskasta. Tilanne ei kiihottanut millään muotoa. Lähinnä tunsin oloni lapsekkaan uteliaaksi. Tykkäsin miellyttää toista, jossa piiskaus oli yhteista hauskanpitoa. Jossain määrin kutkutti se pienenpieni valta, kun näkee, että toista sattuu, mutta päättää antaa ihan vähän vielä.

Ehkei piiskurina tarvitsekaan tuntea oloaan kovin ihmeelliseksi??

Vastaanottavana puolena en voi muuta sanoa kuin rakastan sitä endorfiinihuumaa, itsensä ylittämistä kivun suhteen, jälkiä, sitä ihan pientä pelkoa/epäuskoisuutta/pakokauhua mitä kova kipu aiheuttaa, halua alistua piiskurille, hauskuuttaa ja viihdyttää piiskuria/yleisöä (jooo ooo...rakastan bilepiiskausta, kun siellä saa kunnolla kiljahdellakin...kotona ei voi vastaavanlaista piiskausta suorittaa naapureiden takia!!)...  Ainahan piiskaus ei kiihota, vaan on kiva endorfiini-trippi, etenkin jos itsellä ei ole mitään seksuaalista tunnesidettä piiskuriin. Piiskaus saa niin eri merkityksen kotona vs. bileissä tai tuttujen vs. oman Masterin toimesta.

Yksi juttu: uusien ihmisten kanssa on helppoa ja turvallista kokeilla piiskausta juuri bileissä. Ihmiset kuitenkin tarkkailevat toimintaa, joten ympäristö on hyvä harjoitteluun ja tutustumiseen.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Piiskaa
« Vastaus #41 : 23.07.2013, 01:51 »
Noista määristä, niin dominoivat voivat kyllä hyvinkin sen pitä kestämään 15-500, sillä kaikki riippu voimasta ja siitä paljonko käytetään aikaa. Sillä perseen mustakis piiskaamiseen ei men kun 10min, kun se tehdää oikeilla välineillä, sekä subi saadaan huutamaan armo jo 15 iskun jälkeen. Kaikki riippuu siitä mitä Dominoiva on vain tekemässä ja mitkä on piiskauksen tarkoitukset.

Itsellä ei ole minkäänlaisa tarpeita piiskata, sillä itse olen aivan liian laiska että viitsisin alkaa piiskaamna, kun pääsen päämäärään paljon helpommillakin keinoilla. Mutta anna piiskauksia tutuille joilla siihe on tarvetta ja niille jotka haluavat katsella mihin oma kestokyky riittää.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #42 : 23.07.2013, 02:13 »
Miten voi ottaa noin paljon piiskan iskuja?
Yli 150 on ehkä liikaa, ellei osa niistä ole kevyitä iskuja ja eri välineillä ja eri kovuuksilla.

Yli 150 on todellakin sulle liikaa... ja väitit että et tunne kipua laisinkaan  >:D

Miten siinä sitten kävikään * Wrn...

On sitä tosin "rautaperse",toki, toinen tunnustettu sellainen istunut hellänä seuraavan viikon ja silloin lämmittelin pidempään ennenkuin kouluraipalla annettiin kyytiä ja lopetin välittömästi kun näin nahan turpoavan liiaksi.

Mutta joo itse aiheeseen... jos subi nauttii piiskasta silminähden liiaksi jätän hänet ilman ellei sitä parkaisua tule sellaisella intensiteetillä minkä koen aidoksi "shokkiefektiksi". Itse en tahdita piiskaamistani (mielestäni naurettavaksi läpsyttelyksi) vaan pidän epäsäännöllisiä taukoja ja odotutan toista jolloin jännitys kasvaa ja siten pääsen haluamaani ilman että kovuutta tarvitsee edes lisätä ja leveä remmi tai avokämmen riittää mainiosti.

Tiedän muista harrastuksistani että jopa minä pystyn tyrmäämään yhdellä iskulla kevyesti niin miksei verrattavaan ja myös itsestäni ei toivottuun lopputulokseen pääsisi yhdellä sivalluksellakin?
Loppuepelissä en itse saa piiskaamisesta mitään mutta jos koen että vastapeluri saa I'm Game..minut vaan pitää vakuuttaa ja tuntea erittäin hyvin että tietää mitä on pyytämässä ja keneltä sekä muistaa turvasanan.. *Lehmänkello*  :))

misuli_n

Vs: Piiskaa
« Vastaus #43 : 23.07.2013, 09:05 »
 ?
Jos tarkoitat yhtä bilepiiskausta muutama vuosi sitten,
ja miksikö en antanut sun piiskata enempää, koska olit humalassa.


***

 Luin Ruusun kirjoituksen ja olen samoilla linjoilla.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2013, 19:15 kirjoittanut misuli_n »

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Piiskaa
« Vastaus #44 : 23.07.2013, 10:00 »
Alkoholi ei svi näihin juttuihin, ei varsinkaan piiskauksen kaverikisi. Jos viina nyt mitään touhua muutenkaan parantaa.