Kirjoittaja Aihe: Piiskaa  (Luettu 84286 kertaa)

Krasavica

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #45 : 23.02.2014, 10:26 »
Olipa hyvä artikkeli. Tunnistan itseni vähän kaikista neljästä tyypistä, fiiliksestä riippuen totta kai. Eniten kuitenkin tyyppejä 1, 3 ja 4. Endorfiinitrippailu on tosi kivaa, teen sitä muussakin elämässä tyyliin piiskaamalla itseni erilaisiin liikuntasuorituksiin. Piiskatrippailusta tekee hankalan se, että harva käsittää alun rauhallisuuden tärkeyttä, vaikka sitä kuinka alleviivaisi. Kovaa lyöminen mutkistaa/pilaa tripin heti kättelyssä.

Minulla on sessioidessani tapana kertoa heti kättelyssä, mihin saa piiskata ja mihin ei. Alaselkäni on hirmu herkkä, samoin selkärangan seutu ja niska. Varsinkin alaselän piiskaaminen saa heti kyyneleet silmiin. Harvempi kuitenkin kieltoa tuntuu ymmärtävän ilman reaktion näkemistä ja ei usko, jos sanon etukäteen sen sattuvan väärällä tavalla. Jalkapohjille vetelykin on miellyttävämpää kuin alaselän piiskaaminen. (Muutenkin tämän sortin rajojen asettamisesta tuntuu saavan heti karkkikauppasubin leiman, mutta väliäkö sillä.)

Välineistä oon mieltynyt erityisesti perinteiseen vitsaan, vyöhön, hapsupiiskaan ja raippaan. Verijäljet eivät haittaa enkä ole saanut mitään allergisia reaktioita vitsoista. Erityisesti vitsojen aiheuttamien (ja muidenkin) ihorikkojen jälkeen on tärkeää huolehtia haavojen puhdistuksesta.

nameless

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #46 : 23.02.2014, 15:07 »
Hyvä kirjoitus, sai miettimään, että mikä siinä piiskauksessa oikein onkaan se oma juttu. :)

Ensimmäinen vaihtoehto, kevyt piiskaus esileikkinä yleensä saa aikaan vain pettymyksen ja turhautumisen tunnetta. Joskus tuntuu vaikealta selittää kumppanille, että vaikka omalla tavallani kiihotunkin piiskaamisesta, niin se ei tarkoita sitä, että haluan siirtyä panemiseen heti kun perse punoittaa ja haaroväli valuu.

Koen olevani jossain toisen ja kolmannen vaihtoehdon välissä: kiihotun piiskaamisesta ja sen jäljistä, mutta yleensä haen siitä jotain ihan muuta kuin orgasmia. Riippuu toki päivästä ja tilanteesta.

Jos saisin itse valita, niin piiskaaminen kestäisi niin kauan, kunnes makaan endorfiinipöllyissä kerällä myttynä omissa maailmoissani. Sieltä saisin laskeutua rauhassa omaan tahtiini, eikä minulta vaadittaisi mitään aktiivista osallistumista ennen kuin olen palautunut. ^^;

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Piiskaa
« Vastaus #47 : 23.02.2014, 22:08 »
Piiskataan, lyödään, potkitaan....millä tahansa tavalla kipu ikinä aiheutetaan, niin täälläkin mainittu jälkihoito on järjettömän tärkeää. Jos kaikki loppuu kipuun, niin ainakin minulla sessio jää herkästi "päälle". Se on inhottavaa, omituista ja tekee psyykkisesti kipeää. Tunnelmat kurjat, olen ahdistunut ja kiukkuinen, yöuni sinä yönä huonompaa. Yllättävän moneen asiaan minulla vaikuttaa, jos jälkihoito puuttuu.  :-\

finnguy

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #48 : 02.03.2014, 23:56 »
Hyvä ja informatiivinen kirjotus! Vähän kokeneemmallekin kiva luettava :)

Tongue

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #49 : 04.03.2014, 00:42 »
Kiitos upeasta kirjoituksesta!
Selkeytti hieman ajatuksia piiskauksesta ja samalla tuki omaa ajatusmaailmaa.
Mukavaa, että oli puhetta myös jälkihoidosta, jota itse korostaisin. Osa lienee täällä myös sen vuoksi, että piiskauksen tuoma kipu/ mielihyvä, vie ajatukset pois jostain muusta epämiellyttävästä (samoin kuin esim. viiltely). Tällöin turvallinen session jälkeinen läheisyyden arvostus korostuu..
Ja lukee näitä aloittelijatkin  ;)
Kiitos kovin tästäkin ;D

windmillsw

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #50 : 06.04.2014, 15:28 »
Aivan upea teksti.
Saa paljon omia ajtuksia auki.
Tuulis

Potulny

Vs: Piiskaa
« Vastaus #51 : 06.04.2014, 20:46 »
Tosi hyvä artikkeli. Kiitos kirjoittajalle :)
Auttaa  selkiyttään omaa piiskatarvetta.

Meilina

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #52 : 06.04.2014, 21:29 »
Aivan mainio kirjoitus, pidin kovasti informatiivisuudesta ja opin paljon uutta. Enkä voisi olla enempää samaa mieltä jälkihoidon tarpeellisuudesta. Koska itselle tulee usein itku session jälkeen, riippumatta siitä minkä takia, en kestäisi itkeä yksin vaan kaipaan isäntäni syliä ja paijauksia, hyväksyntää tunteellisuudelleni.

s_boy

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #53 : 12.11.2014, 18:33 »
Hyvä ja perusteellinen kirjoitus minulle niiiiin rakkaasta aiheesta. Samaa mieltä jotakuinkin kaikesta, ja tunnistan itsessäni switchahtavan kiinnostuksen kategorioihin 1-3 noin ainakin.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Piiskaa
« Vastaus #54 : 12.11.2014, 19:04 »
Enpä muista ennen tätäkään lukeneeni. Mutta siis tuo kolmoskohta, kerrankin joku oli osannut sen selittää mikä mä oon tai mitä mä piiskauksesta haluan!

Azmodan

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #55 : 12.11.2014, 19:29 »
Mulla on kanssa tuo kolmoskohta. Olipa hyvä nosto joka tämän keskustelun otti taas esiin :)

Vanilja

Vs: Piiskaa
« Vastaus #56 : 13.11.2014, 21:04 »
Kiitos ajatuksia herättävästä kirjoituksesta! Sain jäsennettyä omia ajatuksia sen luettuani.

Minulle piiska toimii myös terapiana ja lääkkeenä pahaan oloon. Siksipä liitän viellä tähän linkin kappaleeseen, jonka sanat "kolahtaa", koska myös pyydän sitä piiskaa:

http://youtu.be/4BOUGiqB_zo

LadyMary

  • Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #57 : 17.01.2015, 18:44 »
Oli kyllä hyvä kirjoitus. Mielenkiintoista luettavaa näin vasta-alkajalle  :)

Valoa

Vs: Piiskaa
« Vastaus #58 : 12.02.2015, 21:05 »
Lainaus
Oli kyllä hyvä kirjoitus. Mielenkiintoista luettavaa näin vasta-alkajalle  :)

Samat sanat.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 694
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Piiskaa
« Vastaus #59 : 23.04.2015, 00:09 »
Hieno kirjoitus! Itse olen eniten tuo hankala nelonen ja kerrankin joku osaa pukea sanoiksi edes osan tuosta fiiliksestä (kun en tosiaankaan osaa oikein itsekkään selittää tuota, en oikein edes itselleni) :)