Äänestys

Minkälainen kivun käyttäjä olet?

Kivusta ajatustasolla nautiskelija. En anna/saa oikeasti kipua.
4 (3%)
Annan/saan kipua, kovaakin, seksuaalisen mielihyvän takia.
35 (25.9%)
Kipu on vain väline kehon ja mielen yhteyteen. Ei sisällä seksiä eikä laukeamista.
20 (14.8%)
Käytän kipua vain alistumisen/alistamisen välineenä. En varsinaisesti nauti kivusta.
27 (20%)
Olen masokisti.
17 (12.6%)
Olen sadisti.
15 (11.1%)
Olen sadomasokisti.
17 (12.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 23

Äänestys päättynyt: 10.05.2012, 03:13

Kirjoittaja Aihe: Kivun käyttötarkoitus kysely.  (Luettu 9008 kertaa)

Misteli

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #15 : 03.05.2012, 22:03 »
Kivusta ajatustasolla nautiskelija, joka ottaa sitä vastaan, ja yrittää kestää sen yli. Useimmiten.

Ajatuksena, vasta uhkana, mielettömän kiihottava. Toteutettuna inhottava tai kammottava - juuri sillä hetkellä kun se tapahtuu. Euforia ja syvä itsetyytyväisyys tulee jälkeenpäin. Silloin on onnellinen, ettei lopettanut kesken.

Joskus harvoin, hyvin harvoin, olen päässyt sen muurin yli. Kun sattuu ja sattuu eikä samalla tunnu ollenkaan, näkee korkealta ja ulkopuolelta ja kaukaa - luulen, että se tuntuu samalta kuin lentäminen.

-----------------

Todellisuudessa inhoan ja pelkään kudosvaurioita. Kouraisee ilkeästi jos näkee toisten mustelmia tai ruhjeita, vaikka omissa elämänjäljissä ei olisi mitään pahaa. Niiden tekemistä en aina uskalla katsoakaan.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #16 : 03.05.2012, 22:34 »
Tai kun kipuleikeillä pyritään saamaan mieli tilaan jossa ei ole aikaa eikä paikkaa vaan leijutaan jossakin tietoisuuden tuolla puolen.
Ainakin itsellä nämä leikit eivät liity millään tavalla seksuaalisuuteen ja seksiin.

Ymmärrän hyvin Rigorin näkemyksen näistä "korkeammista päämääristä". Kun olin nuorempi, enkä osannut niinkään vielä yhdistää kipua seksuaalisuuteen, suhteeni kipuun oli juuri tämä. Aika ja paikka katosi, oli vain minä ja kipuni. Etenkin itseaiheutettu kipu on juuri tälläistä.

Nykyään yhdistän kivun enemmänkin seksuaalisuuteen. Se on toki myös alistamisen väline, mutta kipu itsessään jo aiheuttaa seksuaalisen kiihottumisen, ei pelkkä satuttamiseen alistuminen. Kipu on minulle hyvin intiimi asia. Minua ei näe bileissä piiskattavana. En halua jakaa kipuani kaikkien kanssa. Otan kipua vastaan vain joidenkin tiettyjen ihmisten kanssa, ja ne tilanteet ja ihmiset ovat aina hyvin erityisiä.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #17 : 08.05.2012, 13:31 »
Valitsin tuon "Käytän kipua vain alistumisen/alistamisen välineenä. En varsinaisesti nauti kivusta.". Piiskaamiset yms on minulle enemmän osa roolileikkiä. Viiltelyssä ja neuloitteluissakin saan enemmän tyydytystä niiden visuaalisuudesta kuin kivusta. Ehkä olen jotenkin outo, mutta kestän veitsellä viiltelyllä aikaansaatua kipua paremmin kuin piiskaamisella aikaansaatua. Jotenkin se on paljon miellyttävämpää ja kun itse viiltelee pystyy kontrolloimaan kuinka syvältä ja pitkältä viiltelee. Piiskatessa toinen ihminen määrää pitkälti intensiteetin.

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #18 : 05.04.2014, 19:16 »
Jos äänestys olisi voimassa, olisin ruksinut kohdat:
-Annan/saan kipua, kovaakin, seksuaalisen mielihyvän takia.
-Kipu on vain väline kehon ja mielen yhteyteen. Ei sisällä seksiä eikä laukeamista.
-Olen masokisti.

Seksuaalinen mielihyvä ei ole itseisarvo kivun saamisen yhteydessä: Joskus mielihyvää on enemmän joskus vähemmän. Orgasmit, joissa kipu on ollut laukaisevana tekijänä, ovat kyllä  :love:
.
Vaikka kipukokemus ei sisältäisikään seksiä tai laukeamista, se jollain hassulla tavalla puhdistaa mielen: saa aikaan hyvänolon tunteen, euforian.

Olen masokisti. Miksi muuten sietäisin kaikenlaista rääkkäystä, kiusaa, kidutusta.. kaiken sen mahdollisen angstin ja kärsimyksen jälkeen jäljelle jää se tietty fiilis; Se mikä saa elämän tuntumaan kevyeltä.... Se, mikä antaa energyboostia arkeen...  :))




stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #19 : 05.04.2014, 21:40 »
Kipu on matka kyyneliin.  :o

Wetslave

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #20 : 07.04.2014, 16:34 »
No mihinköhän se kipuaisti on tarkoitettu ihmisillä kuten muillakin apinoilla ja eläimillä...varoittamaan vaarasta joka MENI JO.

eugénie

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #21 : 07.04.2014, 20:42 »
Kivun ja kipumuiston välinen suhde. Vähän kuin ihmiskasvot: niiden muistelu tuottaa vain sumuisia kuvia, vaikka henkilön olisi tavannut kuinka monta kertaa ja katsoa tapittanut tätä todella tarkasti. Livetapaamiset ovat sen vuoksi aina yllättäviä, melkein kuin näkisi kokonaan uuden ihmisen. Kipukin on yleensä erilaista kuin muisto siitä.

Amynsomnia

Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #22 : 08.04.2014, 07:28 »
Kipu on minulle puhtaasti NAUTNTO.
Juuri se puhdistumisen tunne jälkeenpäin..saa kestämään ja romahtamaankin välillä.
Omaan maailmaan katoaminen ja mitä syvemmälle sinne pääsee.. :love: :love: :love: :love:

Potulny

Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #23 : 08.04.2014, 08:19 »
Mulle kipu on merkki siitä että elän, tunnen, hengitän. Se voimaannuttaa ja puhdistaa pään. Mulle kipu on tavallaan pakokeino arjesta, keino poistaa stressiä, mutta vain yksi keino monista. En siis kaipaa kipua aina kun on stressiä, mutta ajoittain on tosi iso kaipuu.

Aino

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #24 : 08.04.2014, 12:37 »
Annan kipua seksuaalisen nautinnon vuoksi. Se kontrollointi ja satuttaminen kiihottaa ja tuntuu aivan käsittämättömän hyvälle. Ja koska tiedän myös, mitä on nauttia kivusta, iloitsen, kun voin tarjota kohteelle sen matkan sinne kivun nautintoon.

Masokistina taas tykkään nimenomaan aika rankastakin kivusta, sellaisesta, että jossain vaiheessa on aina ihan varma, ettei kestä enää hetkeäkään, ja sitten kun pakottautuu sen rajan yli, kaikki katoaa. Se tunne, kun tietää, että edelleen keholleni tehdään kipeitä asioita, mutta itse leijuu jossain ihan muualla, kaikesta irti päästäneenä. Ei ole olemassa stressiä, ei velvollisuuksia, ei murheita, ei mitään. Vain täydellinen lento. Eli olisiko tämä nyt se "korkeampi päämäärä".

Ja ei, sitä ei voi kuvata yhtään vähemmän runollisesti tai naivisti. ;)

hunninko

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #25 : 08.04.2014, 12:52 »
Hmm, käyttötarkoitus… Kuinka paljon se on seksuaalista, kuinka paljon alistamisen keino jne - vaikeaa melestäni noilla kyselyn vaihtoehdoilla mieltää asiaa. Tyystin ilman seksuaalista komponenttia tuskin asia kiinnostaa lainkaan. Mutta - satuttajana saan vallan tunnetta, käsillä tekemisen ja välineen käsittelyn tuottamaa tyydytystä, inhimillistä yhteyttä - reaktioiden tutkiskelua ja ennakoimista ja ymmärtämistä, iloa siitä, että voin auttaa menemään pidemmälle ja syvemmälle. Ainakin.

Kokijana se on alistumista, olemista käytössä nautintoa varten, ja kamppailua, ponnistelua, uhmaa, mielen leikkiä kivun kanssa kun se tuntuu liian suurelta, sitä tunnetta kun kivusta tuleekin ystävä eikä vastustaja, sitä kun sille voi nauraa ja sitä kun antaa periksi ja sanoo sen sanan silloin kun se on viisas teko. Ainakin.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2014, 13:55 kirjoittanut hunninko »

Wetslave

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #26 : 10.04.2014, 18:40 »
Paitsi jos kipu on jatkuvaa.
Joskus mä oikeesti toivon, että tollaset "kipu on mulle puhtaasti nautinto"-ämmät joutuis kokemaan ihan OIKEAA kipua. Kuten synnytyksen ilman mitään puudutusta. Pahan migreenin. Oikean pahoinpitelyn. Tulehtuneen leikkaushaavan. Luunmurtuman joka puhkaisee sisäelimen. Hampaan repimisen/syöpymisen/halkeamisen/tulehtumisen kuukausia putkeen ilman apua tai hoitoa siihen niin että se hermoja pitkin vaikuttaa vakavasti jo muihinkin elintoimintoihin, ja kipu on kovempaa mitä lähempänä aivoja kohta on.

Jos teille tosiaan kipu on nautinto, niin tuskin suostutte esim. hammaslääkärissä puudutukseen vaikka mitä tehtäisiin(poraus ei ole mitään mutta joku isompi toimenpide). Tai mikä tahansa leikkaus tai tauti mikä aiheuttaa kipua, ette ota puudutusta keinotekoisesti ettekä käytä lääkkeitä.

Kuinka monelle täällä kipu on TODELLA nautinto?

Feird

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #27 : 10.04.2014, 19:00 »
No tuskin kukaan tykkää kaikesta mahdollisesta kivusta  :D Vaikka miten perverssi olis ni kyllä siinäki varmaan raja tulee vastaan millasta ja miten kovaa kipua haluaa saada. Sessiointi on kuitenkin eri asia, kivun aiheuttamisen voi tarvittaessa lopettaa mutta tuollaiset tilanteet (migreenit yms.) eivät ole kenenkään kontrollissa. Luulen että aika monelle kipu on nautinto nimenomaan sessioissa, en usko että kukaan menee hammaslääkäriin sessioimaan...voi olla että siinä vaiheessa hammaslääkäri soittaa poliisit paikalle  :))

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #28 : 10.04.2014, 19:08 »
Joskus mä oikeesti toivon, että tollaset "kipu on mulle puhtaasti nautinto"-ämmät joutuis kokemaan ihan OIKEAA kipua.

En jaksanu koko kommenttia lainata, mutta siis häh? :o  Eiköhän tässä ketjussa ole kysymys ihan muusta kivusta kuin sairauksiin, onnettomuuksiin, synnytyksiin tai muihin vastaaviin liittyvästä. Jos joku nauttii kivusta BDSM -toiminnan yhteydessä ei se tarkoita, että olisi innoissaan, jos lyö vaikka kyynärpäänsä vahingossa täysiä johonkin..

Huh huh mitä dramatisointia.. Antaa kaikkien nauttia siitä, mikä itsestä tuntuu hyvälle.  ;)



Aino

  • Vieras
Vs: Kivun käyttötarkoitus kysely.
« Vastaus #29 : 10.04.2014, 19:10 »
Joskus mä oikeesti toivon, että tollaset "kipu on mulle puhtaasti nautinto"-ämmät joutuis kokemaan ihan OIKEAA kipua. Kuten synnytyksen ilman mitään puudutusta

On muuten elämäni upeinpia ja voimauttavimpia kokemuksia! :love:

Synnytyskipu on eteenpäinvievää ja tarkoituksenmukaista, sillä on päämäärä. Vähän samoin sessiossa jossa vapaaehtoisesti ottaa kipua vastaan, sen tekee jonkun tarkoituksen ja päämäärän vuoksi (olkoon vaikka seksuaalinen mielihyvä, dominoivan miellyttäminen tai endorfiinitrippi).

Sen uskon, että migreeniä tai leikkaushaavaa on mahdoton kokea samoin. Enkä oikein ymmärrä, miksi pitäisi "toivoa ämmille" tarpeetonta tuskaa... ilmeisesti siksi, että nämä "ämmät" poikkeavat seksuaalisilta haluiltaan ja tarpeiltaan normista. Aika hurjaa täällä BDSM baarissa. :P