Ilmoitustaulu > Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta

Yksärit

(1/1)

varjojenmaa:
Terve, en tiedä kuuluko kysymys tänne vai ei, mutta millä logiikalla bdsm-baari poistaa saapuneita jo luettuja yksäreitä joita laatikkoon on kopsahtanut? Just tänään kävin omassa postilootassa ja kaikki viestit hävinneet tuhkatuuleen vaikka laatikossa näkyy edelleen, että siellä olisivat, mutta eivätpä vaan näy.😬Sama juttu omissa viesteissä, joita olen lähettänyt. Niitä ei näy lainkaan. Postilaatikko ei ole ollut lähellekään sitä täyttä rajaa joten siitäkään tuskin on kyse. Mobiilista käsin olen posteissani vieraillut.

Paistettu Mörkö:

--- Lainaus käyttäjältä: varjojenmaa - 10.07.2020, 11:03 ---Terve, en tiedä kuuluko kysymys tänne vai ei, mutta millä logiikalla bdsm-baari poistaa saapuneita jo luettuja yksäreitä joita laatikkoon on kopsahtanut? Just tänään kävin omassa postilootassa ja kaikki viestit hävinneet tuhkatuuleen vaikka laatikossa näkyy edelleen, että siellä olisivat, mutta eivätpä vaan näy.😬Sama juttu omissa viesteissä, joita olen lähettänyt. Niitä ei näy lainkaan. Postilaatikko ei ole ollut lähellekään sitä täyttä rajaa joten siitäkään tuskin on kyse. Mobiilista käsin olen posteissani vieraillut.

--- Lainaus päättyy ---

Moro,

jos haluat että lähetetyt viestit menevät automattisesti 'Lähetetyt'-kansioon, varmista että moinen toiminnallisuus on profiilistasi kytketty päälle ("Yksityisviestintä" -> "Tallenna kopio lähetetystä viestistä lähettyjen kansioon oletuksena."). Äkkiseltään katsottuna sinulla ei tämä täppä ole päällä.

Käyttäjien yksityisviestejä ei ylläpidon toimesta poistella, ei vastaanotettuja eikä lähetettyjä.

Rgds, Mörkö

varjojenmaa:
Hupsistatrallaa ;D kappas niin oliki. Ihmettelin vain yhtäkkiä kaikki viestit hävisivät laatikosta vaikka eilen vielä näkyivät. Aina oppii, kiitos! :love:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta