Kirjoittaja Aihe: ”Hei, nyt mulla seisoo!”  (Luettu 3816 kertaa)

MrA

  • Vieras
Vs: ”Hei, nyt mulla seisoo!”
« Vastaus #15 : 14.07.2020, 15:42 »
Omakohtaisesti olen joskus kohdannut erektion heikkenemistä tai katoamista jos olen ollut erittäin kiihottunut tai tilanne on poikkeuksellisella tavalla stimuloiva ja kestää pitkään. Pystyn hallitsemaan omaa laukeamista hyvin ja tilanteen pitkittyessä ylivirittynyt tila ilmeisesti vaan pikkuhiljaa raukeaa, ehkä näissä olisi parempi toimia itsekkäämmin ja antaa vaan sen nallin palaa ja ottaa hetken päästä uusi kierros. Ovat olleet kyllä harvinaisia tilanteita, ehkä 3-4 kertaa ja liittyneet uusiin suhteisiin.

Auringonkukka

  • Vieras
Vs: ”Hei, nyt mulla seisoo!”
« Vastaus #16 : 14.07.2020, 18:53 »
Kyllä, kyllä tässä on hyvä aihe! Tai ainakin sellainen johon itse olen aina toivonut avointa suhtautumista ja rohkeaa lähestymistapaa niin miehen kuin naisenkin näkökulmasta.

Kaiken A ja Ö on juurikin siinä edelläkin mainitussa kommunikaatiossa, millään muulla ei merkitystä olekkaan.  ^-^ Monesti itsekkin olen kokenut avoimen keskustelun rentouttavan turhan ylimääräisen jännitteen aiheen ympäriltä puolin ja toisin, mikä taas mahdollistaa tilanteen jatkumon tavalla tai toisella.

Uskaltaisin sanoa ja väittää, että iästä ja kokemuksesta riippumatta kaikenmoiset seisokkivaivat ovat niiin yleisiä ja normaaleja, että toivoisin sen jokaisen tiedostavan myös siinä hetkessä. Huolet pois! :)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: ”Hei, nyt mulla seisoo!”
« Vastaus #17 : 15.07.2020, 06:28 »
Erektio on outo asia. Peniksellä on ihan oma tahto joka ei ole riippuvainen ollenkaan siitä, ettei haluja olisi.
Usein auttaa naru tai rengas sidottuna peniksen juureen. Kannattaa kokeilla jos erektion menetys huolestuttaa.