Kirjoittaja Aihe: Setämies  (Luettu 20308 kertaa)

Lila_

  • Vieras
Vs: Setämies
« Vastaus #60 : 13.04.2021, 22:17 »
Mainio kirjoitus :D Setämiehiltä tuntuu löytyvän malttia sekä iän (varsinkin Dom-miehelle) tuomaa arvokkuutta. Olen myös kirjoituksen tavoin bongannut sellaisia elintärkeitä asioita setämiehissä kuin käytöstavat, herrasmiehen elkeet sekä kirjoittamisen/verbaliikan taito.

mooky

Vs: Setämies
« Vastaus #61 : 13.04.2021, 23:28 »
 :love: Miä oon setämies  ;D  :love:

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Setämies
« Vastaus #62 : 14.04.2021, 06:47 »
Loistava aloituspostaus. Sanoisin että 70% todellakin pitää ihan paikkansa, ja loppu 30% on sekin ihan hauskaa luettavaa.  :))

t.: setämies

Bestus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 42
  • Muumi(o)pappa
  • Galleria
Vs: Setämies
« Vastaus #63 : 29.07.2021, 18:03 »
Mieltälämmittävät määritelmät sekä Kompilta että myös Lemmikiltä.
AB-kortti-ikäluokkaa ollaan. Jotkut asiat täsmää ja joihinkin pyritään.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Setämies
« Vastaus #64 : 29.07.2021, 18:20 »
kun on setämies iässä nopeasti katsoen + 95%  ainakin osuu.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Setämies
« Vastaus #65 : 29.07.2021, 18:23 »
Olipas kiva löytää tämä uudestaan, lämpimästi hymyillen luin tekstin tälläkin kerralla  :love:

Rama

  • Vieras
Vs: Setämies
« Vastaus #66 : 17.10.2021, 07:57 »
Heh, tää on hauskan ihana teksti. Setämiehet on parhaita, itseään etsivät klopit usein oireilevat epäitsevarmuuttaan korostetulla itsevarmuudella joka ottaa muodokseen voimakasta "kaikki mulle heti nyt"-mentaliteettia ilman minkään ansaitsemista, huomattavaa ailahtelevaisuutta siitä mitä ja ketä elämältään haluaa, kritiikinkestokyvyttömyyttä ja yleistä itsekeskeisyyttä joka näkyy itsensä pitämisenä valmiina ja täydellisenä ja tarpeena painostaa ympäristöään muuttumaan sellaiseksi kuin itse sen haluaa olevan koska kuvittelee ongelmiensa syiden löytyvän sieltä.

Setämies on yleensä etsikkoaikansa elänyt ja sekä löytänyt että hyväksynyt hyvät ja huonot puolet niin itsessään kuin muissa, huomannut että taitoja kehitetään hiomalla eikä esittämällä osaavansa valmiiksi kaiken ja hoksannut että asioiden korjaamiseen ja kestävyyteen panostaminen on pitkäkestoisempaa iloa kuin aina uusimman ja säihkyvimmän egoboosterin hankkiminen.

Toki voi kollikin olla henkisesti jo setämies ja yhtälailla äijä jäädä ikuisesti kukkoilevaksi klopiksi, mutta jälkimmäiset on sitten niitä ""setämiehiä"".

turhis

Vs: Setämies
« Vastaus #67 : 22.10.2021, 18:21 »
Olen lukenut tämän niin monesti ja toistuvasti tulen fiilistelemään setämiehiä. Jokaisella pitäisi olla oma setämies :love: Kiireetön, kärsivällinen ja huolehtii, että osaan viedä auton renkaanvaihtoon oikeaan aikaan.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Setämies
« Vastaus #68 : 22.10.2021, 19:51 »
Aivan mahtava. Haluaisin nähdä myös tätinaisille tällaisen arvostuksen, kun heitäkin on joukossamme monia.  ;D

Hornblende

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • HB of your O
  • Galleria
Vs: Setämies
« Vastaus #69 : 16.12.2021, 11:02 »
Hyvä lista. Itsellä suurin osa noista kyllä ollut jo parikymppisestä asti. Aloin vain pohtia mikä oikeastaan on "setämiehen" määritelmä.

Setämies

Vs: Setämies
« Vastaus #70 : 17.12.2021, 06:44 »
Melkein kaikki osui kohdalleen. Mistähän kirjoittaja tuntee minut, kun minä en häntä tunnista?
Ainoastaan väärin noi kirjoitusvirheiden korjaukset.
Tämän setämiehen atk syöttää joskus automaattisesti sanoja väärin, vaikka kirjoitan ne kyllä oikein.
Hauskaa joulua "setämies faneille" ja kaikille muillekkin baarilaisille, mulla alkaa kesäloma. Lähden  sinne missä ei sada räntää kuukaudeksi. Jos vaan rajoitukset ei estä reissua. (Tähän jokin hassu joulu hymiö..)vai mikä se on se sellainen pikku kuva joka naurattaa.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Setämies
« Vastaus #71 : 26.12.2021, 17:37 »
Setämiehet on ihan parhaita sekä ystävinä että muuten. Ketä jaksaa klopit kiinnostaa  ;D

Pakko kyllä pyörtää tässä tapauksessa menneet puheensa, nykykokemuksella sanoisin että Kloppi-Ree :love: :love:  :love::love:

Maxi

Vs: Setämies
« Vastaus #72 : 27.12.2021, 18:00 »
Löysin vasta nyt tuon mainion kirjoituksen. Yli 95% osuu kohdalleen. Hyvin kirjoitettu

Otso-herra

  • Vieras
Vs: Setämies
« Vastaus #73 : 28.12.2021, 10:22 »
Olenko ainoa täällä, jolle setämiehestä tulee ekana mieleen Timo Haapala? Tai Matti Putkonen?

DoMister

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 147
  • ~melkein kiva~
  • Galleria
Vs: Setämies
« Vastaus #74 : 28.12.2021, 11:21 »
Lista on erinomaisen pitkälle ajateltu.

En mielelläni paikkaa polkupyöräsi rengasta, ja saatan käyttää aurinkolaseja myös sisätiloissa, mutta joo... Hep!

Niin ja setämies ei käytä striimauspalveluita vaan haluaa äänitteistä fyysiset kappaleet omaan hyllyynsä. Tärkeä lisäys.