Kirjoittaja Aihe: Aloitteenteko  (Luettu 5690 kertaa)

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 353
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Aloitteenteko
« : 16.08.2020, 15:28 »
Onko aloitteenteko lähinnä dominoivan henkilön rooli vai onko suotavaa, että myös alistuva ottaa ensikontaktia dominoivaan?

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #1 : 16.08.2020, 15:36 »
Sen joka on kiinnostunu on syytä tehdä aloite, ihan sama suuntautumisella/sukupuolella/muulla.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #2 : 16.08.2020, 15:46 »
Ja kannattaa katsoa profiilista että kyseessä on dominoiva henkilö.

Kesyeläin

Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #3 : 16.08.2020, 15:57 »
Sen joka on kiinnostunu on syytä tehdä aloite, ihan sama suuntautumisella/sukupuolella/muulla.

Tahdon tännekin "niin vitusti tää"-tarran. Mut aamen tälle!
Ihmiset tutustuu. Ekan viestin kohdalla ei pitäis olla valta-asetelmia. Joo toinen voi olla dominoiva tai alistuva mut komentelu tai alistumisen tyrkytys on aika inhaa.

Kristian

Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #4 : 16.08.2020, 16:04 »
Komppaan "Se joka on kiinnostunut, tekee aloitteen." ajatusta.

Valtasuhteilla ei ole mitään merkitystä tutustumisvaiheessa. Ja toisekseen, itse ainakin dominoivana odotan että subi(t) tekee edes osan aloitteista itse. Domilla on valta päättää että ottaako kiinni aloitteesta vaiko ei. Osassa dynamiikoista on erikseen säännöt aloitteellisuudelle, mutta luulenpa että valtaosalla homma sujuu ihan omalla painollaan.

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #5 : 16.08.2020, 18:47 »
Jotenkin hassu ajatus, ettei sen tai tämän suuntauksen omaava ihminen voi laittaa täällä viestiä omasta mielestään kiinnostavalle ihmiselle. Olen alistuva ja laitan viestiä niin halutessani. Jos toista ei kiinnosta, hän joko jättää vastaamatta (mitä onneksi on tapahtunut hyvin vähän, jos ollenkaan, kiitos siitä  ^-^ ) tai vastaa lyhyen ja kohteliaan viestin, missä kertoo, ettei kiinnosta syystä x tai y.

En ymmärrä, että tämä olisi nyt jonkun arvovallasta tai muusta vastaavasta pois. Keskustelu- ja tutustumisvaiheessa minä ainakin oletan olevani tasaveroinen toisen kanssa, kunnes yhdessä toisin päätetään, jos tutustuminen sinne asti johtaa.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #6 : 16.08.2020, 19:21 »
Sen joka on kiinnostunu on syytä tehdä aloite, ihan sama suuntautumisella/sukupuolella/muulla.

Juuri näin

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #7 : 16.08.2020, 21:24 »
Mulla ei oo ihan niin suoraviivaista, että rooli tai kiinnostus määrittäis aloitevastuun. Hyvin vähissä on meinaan ne ihmiset, keihin vetoaa mun ominaisuudet, ja keitä ei suoralta kädeltä karkota mun rajoitukset. Tai niin ainakin oletan, koska sadoista vuosien varrella lukemistani seuranhakuilmotuksista ehkä kourallisen kohalla oon kokenut että mulla vois olla jotain tarjottavaa.

Kun mä oon sitten itse julkaissut seuranhakuilmoituksia, niin tosi usein niihin on vastannut ihmisiä semmoisten profiilien takaa, joiden olemassaolosta mulla ei ollut aavistustakaan. Näinollen en siis olis ees voinut tehdä alotetta, kun en kerran harrasta umpimähkäistä vonkaspämmiä.

Niin sitä sitten vaan, että aloitteen tekee myöskin se, joka tarkkailee salaa varjoista.  8)

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #8 : 16.08.2020, 21:35 »
Mä tykkään tehdä aloitteita  ;D Tykkään siitä niin paljon, että tähän mennessä elätyn aktiivisen kinkyelämäni aikana minä olen ollut lähes aina se aloitteentekijä, eikä ole kaduttanut hetkeäkään. Oon aina löytänyt hyviä tyyppejä ja hyvää seuraa. Omalla kohdallani vierastan vähän sitä deitti-ilmon tekemistä ja esille asettamista, ennemmin mä olen itse se joka etsii ja löytää kivan deitti-ilmon ja nakkaa viestillä. Ehkä tää piirre on sukua sille kaikki-langat-käsissä-syndroomalle.  :)) :))

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #9 : 16.08.2020, 22:26 »
Minusta on myöskin suotavaa että kaikki ottaa ensikontaktia kaikkiin, rooleista, mieltymyksistä, sukupuolista jne huolimatta. Ihmisiä me kaikki vaan ollaan.  :)

mirbe

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #10 : 08.10.2020, 18:17 »
Jos kiinnostun ihmisestä, niin en jää odottamaan että näkeekö myös vastapuoli minut kiinnostavana. En halua harmitella sitä, että jätin tekemättä sen aloitteen, joten mieluummin teen sen ja harmittelen sitten sitä jos toinen ei kiinnostunutkaan samalla tavalla.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #11 : 09.10.2020, 22:00 »
näissä on se ongelma että uusi Domina saa ensimmäisen tunnin aikana mailin täyteen tuskin kukaan lukee semmoista määrää ja subi mies on voinut " sydänverellä " raapustaa tarinaa . no Dominat tuskin ottaa muun takia yhteyttä kuin tarjotakseen maksullista seuraa  tai jos on jo tavanut subin.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #12 : 09.10.2020, 22:44 »
Ja kannattaa katsoa profiilista että kyseessä on dominoiva henkilö.
Lainaan itseäni koska huomasin että ajatukseni jäi kesken. Tokihan kuka tahansa voi lähestyä ketä tahansa. Kuitenkin todennäköisyys saada vastaus olisi suurempi jos "vonku"viestin kohdistaa haluamalleen vastakappaleelle.
Oman aikani haluan käyttää hyödyllisesti ja tavoitteellisesti, siksi toivoisin että viestin sisältö olisi henkilökohtaisesti ja ajatuksella kohdistettu minulle; No moi mitä kuuluu tuunko panemaan? Moinen poistuu viestiboxista välittömästi ja tämänkaltaisia valitettavasti tulee edelleen.
Muutaman mielestäni hyvinkin asiallisen viestin olen itse lähettänyt ja vain yhteen en saanut vastausta.

Klasu

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #13 : 19.10.2020, 09:50 »
En oikeastaan näkisi merkitystä sillä kuka tekee aloitteen tutustumiselle. Jos jää odottelemaan, että toinen huomaa ja luottaa siihen, että kyllähän se mut huomaa niin joutuu luultavasti odottelemaan aika kauan. Täällä ja useimmissa muissakin ympäristöissä joissa kontakteja on mahdollista tehdä on paljon porukkaa. Ei kaikkia kerta kaikkiaan ole mahdollista huomata. Tai ei mun ainakaan.

Tutustumisvaiheessa vallitsee tasa-arvo.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #14 : 19.10.2020, 10:12 »
Ensimmäiset aloitteet on mielestäni kiinnostuneen vastuulla.

Mutta, tämän jälkeen, henkilökohtainen preferenssini on se, että Dominoivan ois niinku ns. syytä tehdä joitain aloitteita tai koen että kiinnostukseni katoaa (kuten ehkä on kadonnut Dominoivankin jos ei aloitteita tee) TAI sitten dynamiikka keikahtaa mystisistä switch-energioista johtuen ja oonkin kohta itse se aktiivinen tilannetta eteenpäin vievä D.