Kirjoittaja Aihe: Aloitteenteko  (Luettu 5687 kertaa)

Henuli

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1098
  • That's a horrible idea.. what time?
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #15 : 19.10.2020, 10:17 »
Itselläni riippuu vähän tilanteesta ja missä muodossa tämä aloite pitäisi tehdä.

Yleisesti haluan, että se toinen tekee aloitteen. Toki jos itse olen kiinnostunut jostain ihmisestä, niin hakeudun sen läheisyyteen, jotta miut voitaisiin huomata :P Joo, aika kieroa toimintaa, mutta en yhtään tykkää tyrkyttää itseäni kenellekään tai olla vaivaksi, jos miun seuraa ei haluta..

Switch(m)24v

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #16 : 19.10.2020, 10:25 »
Ikuisuus kysymys kyllä kelle se aloite kuuluu. Periaatteellisesti aika usein teen itse sen aloitteen koska näin pientä miekkosta on vaikea monesti huomata kaikkien seasta :D Olisihan se kiva että se toinenkin aloitteen tekisi jos on kiinnostunut eikä jää odottelemaan aina vain sitä että toinen huomaa ja sitten välttäisi koko sen torjutuksi tulemisen prosessin. Se on kuitenkin paljon helpompaa ottaa selvää kuin miettiä mielessään pitkään "entä jos kuitenkin".


Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #17 : 19.10.2020, 10:54 »
Roolista viis, jos ihminen kiinnostaa, kannattaa tehdä aloite. Odottelemalla käsiensä päällä unelmien kumppanin yhteydenottoa, sitä saa todennäköisesti venttailla loppuikänsä.

latexbun

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #18 : 19.10.2020, 12:25 »
Kaikki aloitteet olen itse tehnyt, muutoin olisin tuskin päässyt kellaria pidemmälle pervoilemaan, saatika seurustellut.

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #19 : 19.10.2020, 12:51 »
Sosiaalinen passiivisuus on ärsyttävää - erityisesti kun en halua 24/7 subia - niin aloitteenteko on varsin suotavaa. Tietysti kummalta tahansa, joka nyt vain ensimmäisenä kiinnostuu. Tietysti on myös hyvä että sosiaalinen kanssakäyminen on vastavuoroista myös muilla tavoilla. Olen turhan monta kertaa törmännyt ihmisiin, joiden kanssa keskustelu on sellaista kivireen vetämistä (vaikka he selvästi ovat kiinnostuneita ja sen itsekin sanovat), jossa itse on vastuussa koko hommasta. Ei sellaista jaksa kovin pitkään. Jonkin aikaa kyllä siltä varalta että toinen on vain ujo ja tarvitsee aikaa tullakseen kuorestaan.

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #20 : 19.10.2020, 13:42 »
Kumpikin käy ja olen myös ollut alistuvana aloitteellinen. Suoraanpuhuminen yleisestikin on vaan helpompaa kaikille. Mutta toisaalta kun (alitajuinen) mieli selittää kaikenlaista skeidaa, niin välillä tulee epävarmuuksia toisen kiinnostuneisuudesta, ja silloin on kiva jos toinen on tehnyt aloitteen. Joskus epäilen, että häiritsen/olen liikaa jotain tms. olemalla aloitteellinen, vaikka mitä väliä silläkään on.. ::)

spoiled

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #21 : 19.10.2020, 16:36 »
Olen vähän aloitekyvytön ja sitäpaitsi koen kiihottavana kun toinen tekee aloitteen, mutta luulen että tämä liittyy enemmän ujouteeni kuin siihen että olen alistuva. Mutta olen minä aloitteita tehnyt jos on tuntunut pakottavasti siltä.

Aloitteen voi toku tehdä kovin monella tavalla. En välttämättä hahmota että esim treffi-ilmoitukseen (pitäisikin taas sellainen tehdä) vastaaminen vielä olisi aloite.

Psyche

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 110
  • Monin tavoin viallinen.
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #22 : 19.10.2020, 21:31 »
Teen aloitteen silloin jos kohtaan jonkun oikein kiinnostavan ihmisen, mitä tosin tapahtuu aika harvoin, mutta sitä suuremmalla syyllä aloitteen tekeminen on oman etuni mukaista. Saatan jopa saada pelikenttäetua siitä, että naiset yleensä tekevät vähemmän aloitteita. En ajattele, että minun s-roolini vuoksi pitäisi vain odotella D-ihmisten aloitteita, tuntuu vähän oudolta ajatukselta.

Netissä ja kirjoittaen aloitteiden tekeminen on vielä helppoa, IRL huomattavasti jännittävämpää. Netissä jonkun vastaamattomuus tai torjuntakin on helpompi ottaa vastaan, netti tuo siihen tietynlaista etäisyyttä, kun taas IRL se tuntuu henkilökohtaisemmalta. Suoriin tai epäsuoriin torjuntoihinkin tottuu ajan ja kokemusten myötä ja ne on helpompi ohittaa olankohautuksella ja siirtyä eteenpäin.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #23 : 19.10.2020, 22:17 »
Jotenkin näillä kymmenillä ei ole hirveesti aikaa säätää muuta kun sellaisten kanssa joista jo profiilin perusteella voi ajatella saavansa vastakaikua.

Minea

Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #24 : 20.10.2020, 22:40 »
Elämä liian lyhyt odotteluun, elis jos uteloittaa niin miksei voisi olla aloitteen tekijä riippumatta asemoinnistaan.
Joten lähestykämme jos yhtään sille alkaa tuntumaan, näin olisin taipuvainen asian näkemään.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #25 : 20.10.2020, 23:10 »
Itse vierastan ajatusta, että jompikumpi osapuoli ei voisi tehdä aloitetta. Jos joku tuntuu hyvältä tyypiltä, niin ei se keltää ole pois jos tekee aloitteen. Päinvastoin. Sittenhän boi löytää jotain hyvää :)

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #26 : 21.10.2020, 00:03 »
En tee koskaan aloitetta. Ei siksi että olen alistuvampi osapuoli, vaan siksi että en vaan pysty.
Ei kerta kaikkiaan irtoo mitään, vaikka toisena osapuolena olisi niin mielenkiintoinen ihminen (tai pari) ettei tosikaan  >:(

Revontuli

  • Pinsessa ♥︎
  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Tunteellinen siili. Jos se pelottaa, älä tutustu.
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #27 : 21.10.2020, 11:43 »
Tää on vähän hankala juttu mulle.


Mutta sanotaanko näin että olen huomannut itsestäni sen, että jos teen aloitteen niin mietin koko ajan että oliko se toinen oikeasti kiinnostunut minusta vai ei? Mietin että tarttuiko täkyyn vaan sen takia että joku oli hänestä kiinnostunut ja ajatuksella että ehkä siltä irtoaa vaikka ei olisi oikeasti kiinnostunutkaan minusta?


Silloin kun toinen tekee aloitteen niin en ole huolissani asiasta.


Liittyy kyllä mun sysipaskaan itsetuntoon tämä, luulen... ja yleiseen parinmuodostukseen. Ei niinkään Dominoivan ja alistuvan rooleihin.



Henuli

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1098
  • That's a horrible idea.. what time?
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #28 : 21.10.2020, 11:55 »
Tää on vähän hankala juttu mulle.


Mutta sanotaanko näin että olen huomannut itsestäni sen, että jos teen aloitteen niin mietin koko ajan että oliko se toinen oikeasti kiinnostunut minusta vai ei? Mietin että tarttuiko täkyyn vaan sen takia että joku oli hänestä kiinnostunut ja ajatuksella että ehkä siltä irtoaa vaikka ei olisi oikeasti kiinnostunutkaan minusta?


Silloin kun toinen tekee aloitteen niin en ole huolissani asiasta.


Liittyy kyllä mun sysipaskaan itsetuntoon tämä, luulen... ja yleiseen parinmuodostukseen. Ei niinkään Dominoivan ja alistuvan rooleihin.

Osaan niin samaistua tähän..

Siksi kai miun aloitteen teko ei muille näytä aloitteen teolta, kun yritän vaivihkaa saada toisen tekemään sen aloitteen  ::)

Revontuli

  • Pinsessa ♥︎
  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Tunteellinen siili. Jos se pelottaa, älä tutustu.
  • Galleria
Vs: Aloitteenteko
« Vastaus #29 : 21.10.2020, 12:07 »

Osaan niin samaistua tähän..

Siksi kai miun aloitteen teko ei muille näytä aloitteen teolta, kun yritän vaivihkaa saada toisen tekemään sen aloitteen  ::)


Meistä pitäis kirjoittaa ohjekirja jotta joku osais tulkita meidän hienovaraiset aloitteenteot  ;D