Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti ja uusien etkot to 10.9. @2h+k  (Luettu 1592 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
UUSIEN ETKOT:

Ensi torstaina klo 17-18 järjestetään uusien miittaajien etkot, joiden tarkoituksena on tutustuttaa vähemmän miiteissä käyneitä ihmisiä tapahtumaan. Paikalle ovat tervetulleita ne, jotka eivät säännöllisesti käy miit(e)issä, mutta haluavat mukaan keskusteluihin helposti. Tavallisena iltana miitistä ei koskaan tiedä, kuinka paljon siellä on ihmisiä mihinkin aikaan, joten tällä kertaa klo 17-18 on varattu matalan kynnyksen mukaantuloon. Miittipaikan osoite on Aleksanterinkatu 33, seinässä lukee 2h+k, baari löytyy vihreän oven takaa ja uusien miitti baarin perältä vasemmanpuoleisesta takapöydästä. Kissa-aiheinen miittikirja on pöydällä kertomassa, että täältä meidät löytää. Lisätietoja yksityisviestillä minulta ja Persiljalta, jonka kanssa ollaan paikalla vastaanottamassa uusia tulokkaita.

TORSTAIMIITTI:

Kuten aiempinakin vuosina ja viikkoina, kaikki kansa on kutsuttu koolle torstaina klo 18 alkaen. Mikäli saavut aikaisemmin, toivon että jäät tiskin ääreen tai johonkin toiseen pöytään odottamaan kello kuutta. Annetaan uusille tilaa ja aikaa tutustua. Muuten miitti rullaa tavalliseen tapaan, eli huonoja vitsejä, hyvää ruokaa ja leppoisaa jutustelua on tälläkin kertaa luvassa. Joku saattaa ehkä mainita tissit, ja kaikille uteliaille lupaan kertoa gigabanaanien tarinan.

Nähdään Kaksiossa torstaina!

Antti86

  • Vieras
Vs: Tampereen torstaimiitti ja uusien etkot to 10.9. @2h+k
« Vastaus #1 : 09.09.2020, 19:00 »
Minä olen tulossa aikalailla tasan klo 17. Mukava tutustua  ;)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti ja uusien etkot to 10.9. @2h+k
« Vastaus #2 : 09.09.2020, 19:14 »
Minä olen tulossa aikalailla tasan klo 17. Mukava tutustua  ;)
Tervetuloa, siellä nähdään!

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti ja uusien etkot to 10.9. @2h+k
« Vastaus #3 : 09.09.2020, 23:34 »
Jos sitä tänä torstaina vaikka pääsisi paikallekin asti! Viime viikolla jäi vain huuteluksi miittiketjulla ilman paikalle saapumista  :))

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti ja uusien etkot to 10.9. @2h+k
« Vastaus #4 : 10.09.2020, 16:12 »
Oho, mää oon jo täällä. Tulkaa kaikki muutkin!

verdigris

Vs: Tampereen torstaimiitti ja uusien etkot to 10.9. @2h+k
« Vastaus #5 : 10.09.2020, 16:51 »
Matkalla! Pitkästä aikaa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti ja uusien etkot to 10.9. @2h+k
« Vastaus #6 : 10.09.2020, 20:54 »
Kiitos kaikille, meitä oli lähes ennätysmäärä! Kaksion kapasiteetti oli jo vähän koetuksella, mutta hyvin mahduttiin.

Miittietiketistä lisää myöhemmin, mulla on kiireinen loma :D