Kirjoittaja Aihe: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’  (Luettu 11282 kertaa)

Fia

  • Vieras
Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #45 : 13.09.2020, 15:32 »
Joillakin keskustelijoilla tuntuu olevan huoli, että se itse värkki elikäs pimpsa kuluu käytössä. Onhan se epäilemättä osin tottakin, vennyyhän ihmisliha venyttämällä, mutta sitä en nyt tajua, miten teknisesti on eroa sillä penetroidaanko pimppiin X sitä yhtä ja samaa melaa monogamisesti vuosikymmen vaiko sitten suunnilleen samalla tapahtumatiheydellä eri meloja vastaavalla aikavälillä. Luulis järjellä ajatellen että aiheutuva fyysinen kuluminen on samaa luokkaa.

Eniten kyllä venyy naisen alapää siitä, jos tulee pungertaneeksi siitä läpi vauvan pään tai vieläpä useampia. Ja niinpä vaan senkin jälkeen on monella ollut makoisat kyydit. Jopa entistä kivemmat.

Lantiopohjan lihasten jumppaliikkeet muuten oikeestikin toimii säännöllisesti tehtynä. Parantaa seksin nautittavuuden lisäksi myös pidätyskykyä. Suosittelen.

Mitä taas tulee tähän henkiseen kulumiseen... no jaa. Olen elämäni aikana kuullut tuhansia ellen miljoonia musiikkikappaleita, mutta silti edelleen osa erottuu joukosta. On uusia kivoja hittejä ja kestosuosikkeja.

Jos pelkäät olevasi mieleenjäämätön hissitautajumpsekipale niin olisko se ongelma sitten enempi sinussa kuin musiikin rakastajassa? Onneksi harjoitus tekee mestarin. 😉

Fia

  • Vieras
Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #46 : 13.09.2020, 15:54 »
Hauska pieni päättelytehtävä iloksenne:

Identtiset kaksoset Milja ja Maija aloittavat seksielämänsä samanikäisinä, sanokaamme 20-vuotiaina.

Maijalla on vakipoikakaveri, jonka kanssa hän menee myöhemmin naimisiin. Seuraavan kymmenen vuoden aikana Maijalla ei ole muita seksipartnereita. Seksiä Maija harrastaa puolisonsa kanssa keskimäärin kerran viikossa, yleensä lauantai-iltaisin. Kymmenen vuoden aikana seksikertoja Maijalle kasaantuu noin 520.

Miljalla puolestaan on seuraavan kymmenen vuoden aikana useampia lyhytkestoisia seurustelusuhteita ja lisäksi erinäisiä yhdenillanjuttuja. Kymmenen vuoden aikana seksipartnereita kertyy yhteensä noin 100 kpl, siis keskimäärin 10 seksipartneria vuodessa. Seksiä Milja harrastaa keskimäärin kerran viikossa, useimmiten lauantai-iltana. Kymmenen vuoden aikana Milja harrastaa seksiä noin 520 kertaa.

Kuvittele, että Miljan ja Maijan yhteisenä 30-vuotissynttäripäivänä neiti ja rouva asettuvat vierekkäin makaamaan värkit levällään. Pystytkö päättelemään, kumpi järvi on kumpi?

Dädi

Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #47 : 13.09.2020, 17:08 »
Helposti. Maijan värkki on se karvainen hoitamaton avioliittoviidakko.

Susi

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 102
  • Sometimes my arms bend back
  • Galleria
Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #48 : 13.09.2020, 17:33 »
Helposti. Maijan värkki on se karvainen hoitamaton avioliittoviidakko.

Hyvin vitun karvasuus tähän nyt liittyy. Terveisin nimimerkillä "Saatanan karvanen soutaja"

edit. Hyvä Fia, komppaan kaikkine karvoineni.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #49 : 01.02.2021, 12:44 »
Hauska pieni päättelytehtävä iloksenne:

Identtiset kaksoset Milja ja Maija aloittavat seksielämänsä samanikäisinä, sanokaamme 20-vuotiaina.

Maijalla on vakipoikakaveri, jonka kanssa hän menee myöhemmin naimisiin. Seuraavan kymmenen vuoden aikana Maijalla ei ole muita seksipartnereita. Seksiä Maija harrastaa puolisonsa kanssa keskimäärin kerran viikossa, yleensä lauantai-iltaisin. Kymmenen vuoden aikana seksikertoja Maijalle kasaantuu noin 520.

Miljalla puolestaan on seuraavan kymmenen vuoden aikana useampia lyhytkestoisia seurustelusuhteita ja lisäksi erinäisiä yhdenillanjuttuja. Kymmenen vuoden aikana seksipartnereita kertyy yhteensä noin 100 kpl, siis keskimäärin 10 seksipartneria vuodessa. Seksiä Milja harrastaa keskimäärin kerran viikossa, useimmiten lauantai-iltana. Kymmenen vuoden aikana Milja harrastaa seksiä noin 520 kertaa.

Kuvittele, että Miljan ja Maijan yhteisenä 30-vuotissynttäripäivänä neiti ja rouva asettuvat vierekkäin makaamaan värkit levällään. Pystytkö päättelemään, kumpi järvi on kumpi?

Tuo olisi mielenkiintoinen kokeilu tehtäväksi. Ihan en tosin kehtaa mennä melkein naapurista kysymään. Tuskin sitä ulkopäin huomaisikaan ellei sit olisi suojaamattomasta seksistä jotain näkyvää tautia jäänyt. Taas toisaalta saman kumppanin kanssa seksi voi ihan yhtä hyvin olla suojattua, suojaamatonta, voi tulla lateksiallerga tai se kumppani tuoda taudin jostain irtosuhteesta.

Mut noin fyysisesti ja ulkoisesti ei varmaan ero olisi. Taas sitten jos ihan sormella koittaisi niin voi olla että saman kumppann kanssa ollut toteaisi kosketuksen "vääräksi" ja useaan kumppaniin tottunut olisi avoimemmin mielin ja kosteammin limakalvoin. Tai sitten ei ja se mono kiihottuisi uutuuden viehätyksestä.

Muusta ulkoisesta olemuksesta kenties kuitenkin ero löytyisi, koska puolisot alkavat muistuttaa toisiansa ilmein ja elein tietoisesti tai alitajuisesti. 
 

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #50 : 01.02.2021, 12:45 »
Viesti otti varaslähdön. Korjataan hieman "Syntyvyys on tällä hetkellä ennätyksellisen alhaalla. Tarkoittaa käytännössä että hedelmällisessä iässä olevat ihmiset yrittävät kaikin keinoin olla tulematta raskaiksi ja sitten kun paras hedelmällisyys on menetty niin ehkä yritetään ja joudutaan hedelmöityshoitoihin."

Syntyvyys nousi 2020 hieman pohjalukemista.


Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #51 : 01.02.2021, 16:38 »
Viesti otti varaslähdön. Korjataan hieman "Syntyvyys on tällä hetkellä ennätyksellisen alhaalla. Tarkoittaa käytännössä että hedelmällisessä iässä olevat ihmiset yrittävät kaikin keinoin olla tulematta raskaiksi ja sitten kun paras hedelmällisyys on menetty niin ehkä yritetään ja joudutaan hedelmöityshoitoihin."

Syntyvyys nousi 2020 hieman pohjalukemista.
Ei aivan. Raskaaksi tulematta olemiseksi ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja raskaaksi tulemiseksi pitää tehdä jotain.

Voitto

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 276
  • Elä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #52 : 01.02.2021, 20:31 »
Mun näkökulma (jota kukaan ei kyllä oo kysyny :D ) on vähän vanhanaikainen. Oon ollu suhteessa jossa seksiä oli vuodessa jotain 900 - 1000 kertaa ja oon ollut myös sinkkuna yli vuoden käytännössä ilman seksiä muutaman karvaan pettymyksen ja vitutukseen päättyneen hetken helpotuksen jälkeen. Mulle erotiikassa tunnepuolella on paljon merkitystä eikä pelkkä muna pimpsaan tai pyllyyn oikein riitä täyttämään tätä henkistä tyhjiötä vaan mun on parempi olla mieluummin ilman. Mieluusti harrastan seksiä kun mulla on jotain muutakin annettavaa kuin siemensyöksy ja kiire kotia ja samaa odotan kumppaniltani.

Joskus mulle on naisien suusta sanottu että on ollut pitkään ilman ja välillä tää pitkä aika on ollut kuukausi ja välillä yli vuosi. Minusta tuo yli vuosi on pitkä aika ja kuukausi ei ole pitkä aika ja tästä joka oli ollut yli vuoden ilman seksiä tuli minulle myöhemmin ystävä, ei puoliso vaan ystävä jonka kanssa vaihdellaan edelleen kuulumisia ja johon osaan luottaa vaikkei suhteessa ollakkaan. Ja nää joille kuukausi on pitkä aika niin en oikein osaa enkä oikein halua salaisuuksiani paljastaa. Tämmösellä luonteella tarvii aikaa ja luottamusta ja se toimii mulla :) Nyt tosin oon välillä miettinyt että oiskos mulla tarpeeksi annettavaa kahdelle naiselle, osaisinko jakaa tasapuolisesti aikani, henkisen puoleni ja veneeni sekä tarjoomaan hyvät kyytit arjessa ja järvellä molemmille :D
 
Ja eihän järvi soutamisesta kulu mutta mieluummin soutelen järvellä josta ei ole netti täynnä viikonlopputuristien ottamia kuvia ja josta ei puhu koko kylä eikä rannat rehevöityny siideritölkeistä, makkarankuorista ja nuotiopaikoista. Toki tää mun venekkin on vähän vanha ja kuhmuinen, on joku kaivertanut siihen kylkeen nimensäkkin ja pahimpia kolhuja on paikkailtu milloin milläkin niin järki päässä kuitenkin omien vaatimusten ja näkemysten kanssa ja kukin omalla tyylillään sillä eiköhän vakka kantensa valitse ja aika hio suurimmat särmät kovemmastakin kivestä.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: ’’Ei se järvi soutamalla kulu’’
« Vastaus #53 : 15.02.2021, 14:56 »
Viesti otti varaslähdön. Korjataan hieman "Syntyvyys on tällä hetkellä ennätyksellisen alhaalla. Tarkoittaa käytännössä että hedelmällisessä iässä olevat ihmiset yrittävät kaikin keinoin olla tulematta raskaiksi ja sitten kun paras hedelmällisyys on menetty niin ehkä yritetään ja joudutaan hedelmöityshoitoihin."

Syntyvyys nousi 2020 hieman pohjalukemista.

HUS aluuella kuulemma 10% nousu syntyvyydess tulossa 2021. Enemmän kahdenkeskistä aikaa?