Kirjoittaja Aihe: Kuinka aloittaa kinkyily?  (Luettu 10328 kertaa)

Banskutar

  • Vieras
Kuinka aloittaa kinkyily?
« : 19.09.2020, 22:03 »
Hei, kaipaisin ideoita kahteen asiaan.

Tapaamani mies kertoo että kyllä kovasti kiinnostaisi olla domin ja subin rooleissa, mutta kumpikaan puoli ei oikein näytä miehestä tulevan ulos...

1.Millä tavoin saisin helposti ja tarpeeksi hienovaraisesti dominitua tapaamaani miestä?
- Joitakin pieniä asioita olen kokeillut ja vihjaillut, mutta olen itsekin kovin kokematon näissä asioissa. Puheen tasolla näyttäisi olevan paljon yhteisiä toiveita chastitystä raiskausfantasioihin, mutta ennen kuin niihin mennään olisi mukavaa järjestää jotain vähän pienempiä romanttisia yllätyksiä. Jotain mistä jäisi pieni kutkuttava elämysfiilis.

2.Kuinka miehen dominoivaa puolta saisi esiin ilman että koko ajan kädestä pitäen antaa neuvoja ja esimerkkejä miten tykkäisin hänen dominoivan?
- Haluaisin hänen olevan spontaanimpi ja yllätyksellisempi.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2020, 00:07 kirjoittanut peltsi »

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Vs: Tervetuloa !
« Vastaus #1 : 19.09.2020, 22:52 »
Hei, kaipaisin ideoita kahteen asiaan.

Tapaamani mies kertoo että kyllä kovasti kiinnostaisi olla domin ja subin rooleissa, mutta kumpikaan puoli ei oikein näytä miehestä tulevan ulos...

1.Millä tavoin saisin helposti ja tarpeeksi hienovaraisesti dominitua tapaamaani miestä?
- Joitakin pieniä asioita olen kokeillut ja vihjaillut, mutta olen itsekin kovin kokematon näissä asioissa. Puheen tasolla näyttäisi olevan paljon yhteisiä toiveita chastitystä raiskausfantasioihin, mutta ennen kuin niihin mennään olisi mukavaa järjestää jotain vähän pienempiä romanttisia yllätyksiä. Jotain mistä jäisi pieni kutkuttava elämysfiilis.

2.Kuinka miehen dominoivaa puolta saisi esiin ilman että koko ajan kädestä pitäen antaa neuvoja ja esimerkkejä miten tykkäisin hänen dominoivan?
- Haluaisin hänen olevan spontaanimpi ja yllätyksellisempi.
Kai se paras vastaus löytyy teidän välisistä keskusteluista. Hienovaraisuus ja vihjailu toimii yleensä harvinaisen huonosti näissä jutuissa, koska ne rakentuu oletusten varaan kumpaankin suuntaan. Ja oletuksien varassa toimiminen menee yleensä metsään, joskus pahasti. Eli suoraa puhetta haluista, erilaisista skenaarioista ja rajoista ja sen jälkeen kai sen dominoivan pitäisi sitten dominoida toimintaa, jos on kert dominoiva. Esimerkiksi pannan kiinnittäminen kaulaan voi toimia luontevana merkkinä, että homma alkoi just...

Ykköskohdan romanttisena vinkkinä, että uskoakseni aika moni alistuva mies ei ainakaan pane pahakseen, jos käsket riisua, menemään kontalleen ja sitten teet juttuja ulkoisesi ja sisäisesti siellä peräpäässä. Jos oot kiva, käytät liukkaria.  ::)

Kakkoskohta ratkeaa, jos ratkeaa em. suoralla keskustelulla, jotta dominoiva uskaltaa toimia, kun tietää, missä rajat kulkevat. Ja kumpikin siis tietää, mitä ollaan tekemässä ja millä säännöillä.

Nää on vain tällaista peruspervon subin pohdintaa vailla vastuuta seurauksista. Tsemppiä kokeiluihin!  :D

Kata

Vs: Kuinka aloittaa kinkyily?
« Vastaus #2 : 20.09.2020, 08:17 »
Miksi dominoinnin pitäisi olla hienovaraista, jos yhdessä on sovittu/puhuttu sen olevan ns. listalla?

KumiTuomasta kompaten voi esim. se panta olla merkki, että nyt saat tehdä mitä teet tai sitten vain menet miehen eteen polvillesi ja sanallisesti annat luvan hänelle dominoida. Ensimmäisillä kerroilla toisen käyttäminen omiin tarkoituksiin voi olla hyvinkin jännittävä ja pelottavakin kokemus. Etukäteen puhuminen omista haluista, toiveista ja rajoista helpottaa tätä. Aina täytyy myös muistaa, että ihmisillä on erilaisia tapoja dominoida. Toinen ei aina toimi juuri niin kuin sinä haluat ja ainakin minulle on aika turn off, jos minua aletaan liikaa ohjailemaan ja neuvomaan miten minun pitäisi toimia nyt. Yllä mainittujen keskustelujen jälkeen on vain annettava toimia/löytää oman tapansa mukaan. Eihän uimaankaan opita suoraan syvään päähän heittäytymällä. ;)

Mutta mie huomautan tähän väliin, että mieti haluatko sie oikeasti alistua vai vain"shoppailua" masopuolella. Sie voit myös käskeä toisen läpsimään sinua pyllylle tms mitä sie haluat. Tuo läpsiminen esimerkkinä, koska siihen aika moni ihan vanilijamieskin taipuu.

Ykköskohtaan sanoisin saman toimivan, mutta toisin päin. Ei vihjailuja vaan suoria käskyjä ja fyysistä ohjausta. Jos käskyttäminen tuntuu liian suoralta, niin näykkäile korvaa ja sano siitä korvan vierestä halakaulasta, että teeppä tai meeppä nyt näin ja työnnä kädellä niskasta kohti sitä. Mie tykkään muutenkin pitää ja ohjailla niskasta, niskavilloista, jos ne on. Niskasta voin myös pitää pään siellä missä sen haluan ja sanallisesti vahvistaa kehotusta esim. suun käytöstä miun haluamaan asiaan. Sama toimii käskemällä mies asentoon x ja tehdä itse mitä haluaa ja arvelet miehen kestävän. Jos toinen koittaa ns. sekaantua ennen kuin olet valmis niin kieltoa, käsien pois tyrkkimistä, kulmien kurtistelua, päänpudistelua jne kehiin. Päälle istuminen toimii myös aina. Mielellään niin, että kädet jää kiinni samalla joko jalkojen alle tai sisäpuolelle. Tai vastavuoroisesti ohjaat ne kädet sinne minne haluat. Mie rakastan myös ns. kylmää ja kuumaa. Esim ensin toinen taivaan porteille suikkarilla ja päälle kipua puremalla tai läpsäisten sisäreisiin ja nivustaipeisiin. Myös viivytely siinä vaiheessa, kun toinen olis valmis tulemaan toimii. Siinnä melkein mutta ei ihan rajalla kärvistelijä on kaunista katsottavaa ja kuunneltavaa. Oikeastaan melko vanilijameininkikin toimii, jos hienovaraisesti haluaa toimia, mutta siun vain pitää ottaa ja pitää ne ohjat.

Näitä mie käyttäisin, mutta kuten sanoin tuolla aiemmin niin jokaisella on oma tapansa. Jos molemmilla on halua ja kärsivällisyyttä löytää teidän tapa, niin hyvä siitä lopulta tulee.

Edit. Kirovireitä

Teukka Tähtönen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Opettelemassa sidontaa ja piiskausta. Ja kaikkea.
  • Galleria
Vs: Kuinka aloittaa kinkyily?
« Vastaus #3 : 20.09.2020, 18:40 »
Bileistä saa mielestäni hyvän pikastartin. Näkee vähän miten toiset toimii ja millä intensiteetillä. Ja keskinäistä dynamiikkaa voi tutkailla.

Ja vaikka lukaisette jotkut kirjat, esim. new topping book ja vastaava bottoming.

Ja sitten voisitte täyttää jotkut BDSM-testit ja -aktiviteettilistat (mitä kokeiltu, mitä haluaisi kokeilla ja kuinka kivaa/kiinnostavaa tuo olisi). Tämä lähinnä keskinäisen keskustelun pohjiksi. Pakottaisi hieman jäsentämään itselleen, että mistäs minä olen eniten kiinnostunut. Ja sitten vain ajan kanssa juttelemaan asiallisesti. Tämä on vain henk. koht. näkemys, mutta jos ei pysty juttelemaan kumppanille avoimesti mistä tykkää ja mitä on vailla, niin ei silloin ole tarpeeksi luottamusta hypätä sanoista tekoihin.

Hornblende

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • HB of your O
  • Galleria
Vs: Kuinka aloittaa kinkyily?
« Vastaus #4 : 27.01.2021, 21:16 »
Bileistä saa mielestäni hyvän pikastartin. Näkee vähän miten toiset toimii ja millä intensiteetillä. Ja keskinäistä dynamiikkaa voi tutkailla.

Itse olen nyt jo jonkun verran ehtinyt häröillä, mutta minun korvaan tuo kuulostaa aika hurjalta kuitenkin vielä. Siellä voi olla vähän liikaa ylistimulaatiota kuvittelisin.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Kuinka aloittaa kinkyily?
« Vastaus #5 : 28.01.2021, 07:25 »
Ja sitten voisitte täyttää jotkut BDSM-testit ja -aktiviteettilistat (mitä kokeiltu, mitä haluaisi kokeilla ja kuinka kivaa/kiinnostavaa tuo olisi). Tämä lähinnä keskinäisen keskustelun pohjiksi. Pakottaisi hieman jäsentämään itselleen, että mistäs minä olen eniten kiinnostunut. Ja sitten vain ajan kanssa juttelemaan asiallisesti. Tämä on vain henk. koht. näkemys, mutta jos ei pysty juttelemaan kumppanille avoimesti mistä tykkää ja mitä on vailla, niin ei silloin ole tarpeeksi luottamusta hypätä sanoista tekoihin.

Juuri noin. Kaikki toiveet ja fantasiat pitää pystyä keskustelemaan auki. Omia fantasioita voi havainnollistaa katsomalla yhdessä oman fantasian kannalta hyviä pokevideoita ja juttelemalla mikä on just se mikä siinä videosessiossa iskee.

Syväkeskustelujen jälkeen voikin sitten syöksyä tajunnanräjäyttävään, orgastiseen unelmasessioon. No ei. Harvoin onnistuu, jos osapuolilla ei oo vahvaa kokemusta. Eli: ekat sessiot ei ole varsinaisia sessioita, vaan tylsää teknistä kokeilua ja opettelemista. Kokeillaan temppua ja sen eri voimakkuuksia (esim piiskaamisessa) ja puhutaan siitä miltä tuntuu ja miten kokee. Rajat löytyy ja ymmärrys toisesta paranee - ja omasta itsestäkin.

Kun kaiken tän jälkeen on molemminpuolinen käsitys toisesta ja sietokyvystä ja osataankin jo jotain (esim sitomiset) niin on kaikki eväät huikeisiin sessioihin.

maso