Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena  (Luettu 11693 kertaa)

Beessi

Oon pikkuhiljaa tutustellut eri ihmisiin kinkyteemojen parissa. Olen aika sosiaalinen ja haluankin löytää kaikenlaisia uusia tuttavuuksia, joiden kanssa joko vain keskustella, sessioida tai kokeilla juttuja. Olisi myös kivaa solmia kaveruussuhteita muihin kinkyihin kuului tai ei siihen seksuaalinen tai muuten vain kinky ulottuvuus.

Viime päivinä on tullut koettua "lortto morkkista". En siis koe tehneeni itse mitään väärää, mutta jotenkin se takaraivoon iskostettu ajatus madonna/huora dikotomia joskus tulvii mieleen ja olo tuntuu kaamealta. Pelkään myös satuttavani ihmisten tunteita tai saavani maineen, vaikka pyrin hyvin avoimeen kommunikaatioon kulloisistakin fiiliksistä, haluista, pyrkimyksistä, ja mitä olen hakemassa.

Millaisia kokemuksia muilla yksin pyörivällä naisilla on? Tai ei nyt välttis tarvi olla nainen, mutta meihin kohdistuu ehkä muita helpommin tietynlainen arvostelu ja lutkaksi, kyläpyöräksi ikävällä tavalla nimittely. Mielelläni itse itseäni kutsun lortoksi ja se voi mielestäni olla myös neutraali/myönteinen nimitys, mutta tarkoitan toki tässä nimenomaan halveksuntaa ja haukkumista.

Kaikenlaisia oivalluksia ja muuta pohdintaa teeman ympärillä saa kanssa kirjoitella tähän. Yritin löytää nopsaan aiempaa aloitusta aiheesta mutta en löytänyt (en pitkään kyllä etsinytkään lol).

Nim. Lorttomorkkis-Liila  :-*

humanistifemme

Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #1 : 21.09.2020, 00:04 »
Tosi inhimilliseltä kuulostaa <3 Mulla ei ole eksklusiivisesti kinkyilyyn liittyviä morkkiksia pahemmin ollut (kop kop), mutta lasketaanko yleinen lorttoilu tähän? Aivot on (kurkkupanosta tbh) niin seis ettei syvempää analyysiä tähän väliin irtoa, mutta kerron mikä mulla on toiminut:

- odotan läheisiltäni (myös niiltä väliaikaisilta) kunnioitusta, enkä ota lähelleni ihmisiä joiden arvomaailma on tuomitseva. Oon opetellut sanomaan heti kun joku loukkaa. Hyvät tyypit arvostaa sitä.

- ympäröin itseni pullantuoksuisilla lutkilla. Dikotomia menettää voimaansa kun arki on täynnä todistusaineistoa siitä, ettei naisoletetun tarvitse olla jompikumpi. Some toimii myös.

- kun sitä tunnetta ei pääse pakoon, lakkaan yrittämästä ja itken ja kirjoitan sitä auki. Sisäistetty misogynia on inha demoni, mutta se on mahdollista oppia bongaamaan sieltä sisäisestä puheesta. Kun hoksaa että ei tämä ole mun oma mielipide vaan äiti/media/yhteiskunta (haluaisin sanoa patriarkaatti mutta joku vetäisi herneen nenään), on helpompi päättää haluaako sen niellä.

Ja hyvä aina muistaa sämpylätaktiikka myös itselleen puhuessa, että moitteen seuraksi olis hyvä keksiä pari itsekehua. Toivottavasti näistä oli jotain apua!

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #2 : 21.09.2020, 08:08 »
Hyvä aihe. Olen yrittänyt asennoitua siten, että jos jollain - yleensä miespuolisella D-ihmisellä taikka monosuhteita preferoivalla naisella - on tapana sanoa alentavasti TOISEN ihmisen käytöksestä ja valinnoista, niin ainakin tiedän nopeasti, että keiden kanssa ei kannata hengailla enempiä. On vain tosi ala-arvoista mennä sanomaan toisen ihmisen luulluista valinnoista jokin arvio, ilman että on perillä mitä oikeasti on tapahtunut ja ilman että oikeasti on tämän toisen ihmisen kengissä hänen elämäänsä elämässä. Se on vääränlaista ja halpaa vallankäyttöä, jolla painetaan muita alas. En minä sellaisia ihmisiä tarvitse elämääni.

Itse en koe omakseni huora-lortto-jne. sanaston takaisinvaltausta, koska en vain yksinkertaisesti koe, että se kuvaisi minua millään tavalla. Poikkeuksen muodostaa tilanne sessiossa, jossa on tietty meininki päällä, ja toinen osapuoli saa silloin erityisluvan tietyn termistön käyttöön ja se nimenomaan on erityislupa. Tuollaista erityislupaa ei heru, mikäli ei tunneta jo silä tasolla, että toinen tietää kuka olen oikeasti persoonaltani, esim. ihan herkkä ja kiltti ja arvostan pitkiä ihmissuhteita.

Ite olen miettinyt vaikka sitten kumppanien määrää enemmän sitä kautta, että onko ihminen miten halukas heittäytymään ja hankkimaan uusia elämyksiä ja lisäksi, että onko miten ulospäinsuuntautunut. Toiset lämpiää nopeammin ja toiset hitaammin. Toiset tykkää seikkailla uusien kanssa saaden siten uusia elämyksiä ja toiset syventäen tutun kanssa saaden siten uusia elämyksiä. Näen tuon enemmän persoonakysymyksenä kuin vaikka pihtarihommina tai kevytkenkäisyytenä. Ja onnekseni tiedän, että niin jotkut ns. vastaparitkin käsittävät maailmaa.

Yhteenvetona: keep doing your own thing! Uskon vakaasti, että sillä lailla se oma sosiaalinen piiri muodostuu juuri sellaiseksi, missä saa hyvillä mielin olla oma itsensä. Loput karsiutuvat pois.

Dominora

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 75
  • Light and Day
  • Galleria
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #3 : 21.09.2020, 10:17 »
Itselläni on paljon naispuolisia ystäviä ja asiaa sivutaan joskus keskusteluissa.

Viimeksi kun aihetta käsittelimme frendin kanssa, niin hänen puolihymyilevä heitto taisi olla tyyliin "...taidan olla aika lortto välillä".
Näin miespuolisena hetoropersoonana, heitin oman sponttaanin reaktion asiaan "Go girl - älä sitä mieti ja hyvä vaan että on hauskaa. Arvostan."
Kummankin mielestä, siinä kohtaa lortti-sana oli aika positiivista fibaa tuova. 

Mielestäni ei koskaan ole ollut kyse siitä mitä tekee, vain kuinka asiansa hoitaa. Arvostetaan ja kunnioitetaan jokaisen valintoja.

Pera

Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #4 : 26.09.2020, 22:46 »
Itselläni on paljon naispuolisia ystäviä ja asiaa sivutaan joskus keskusteluissa.

Viimeksi kun aihetta käsittelimme frendin kanssa, niin hänen puolihymyilevä heitto taisi olla tyyliin "...taidan olla aika lortto välillä".
Näin miespuolisena hetoropersoonana, heitin oman sponttaanin reaktion asiaan "Go girl - älä sitä mieti ja hyvä vaan että on hauskaa. Arvostan."
Kummankin mielestä, siinä kohtaa lortti-sana oli aika positiivista fibaa tuova. 

Mielestäni ei koskaan ole ollut kyse siitä mitä tekee, vain kuinka asiansa hoitaa. Arvostetaan ja kunnioitetaan jokaisen valintoja.

Mulla on saman tyylisiä kokemuksia naispuolisten kavereiden kanssa käydyistä keskusteluista. Olen aina todennut ettei hauskanpidossa ole mitään väärää niin kauan, kun kaikkia osallisia kunniotetaan ihmisinä.

Tästä saisi kehiteltyä monta yhteiskunnalista kelaa.

Beessi

Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #5 : 27.09.2020, 10:23 »

- ympäröin itseni pullantuoksuisilla lutkilla. Dikotomia menettää voimaansa kun arki on täynnä todistusaineistoa siitä, ettei naisoletetun tarvitse olla jompikumpi. Some toimii myös.

- kun sitä tunnetta ei pääse pakoon, lakkaan yrittämästä ja itken ja kirjoitan sitä auki. Sisäistetty misogynia on inha demoni, mutta se on mahdollista oppia bongaamaan sieltä sisäisestä puheesta. Kun hoksaa että ei tämä ole mun oma mielipide vaan äiti/media/yhteiskunta (haluaisin sanoa patriarkaatti mutta joku vetäisi herneen nenään), on helpompi päättää haluaako sen niellä.

Pullantuoksuiset lutkat, ihana ilmaisu! :D

Tämäpä juuri, että pitäisi aina muistaa purkaa itselleen mistä nää ajatukset kumpuaa ja a) ovatko ne hyödyllisiä ja b) onko niistä vain haittaa?

Aina auttaa lukea muiden keksimiä keinoja selvitä vaikeiden ajatusten ja tunteiden kanssa.

laalaa

  • Vieras
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #6 : 27.09.2020, 11:09 »
Siis silloin kun mä laukkaan paneskelemassa ympäriinsä, kutsun sitä ihan ilman kummempia arvolatauksia huoraamiseksi. Erityisesti, jos ja kun kyse on yhden kerran kohtaamisista – jotka kahden vieraan kesken ai aina välttämättä oo sitä kovinkaan ihon alle tai emotionaalisesti syvälle menevää tykitystä – niin saan omaan nautintoon lisäkierroksia siitä, miten kamalan yhteiskunnallisesti vierottua ja latautunutta se toiminta on.

Ilman dikotomiaa ja asian tabuluonteisuutta, mulla jäis kyseisestä lorttoilusta se melko ratkaiseva tyydyttävyys pois.

Mutta mulla tää on kausittaista, ja nyt esim just tää juttu ei oo yhtään pinnalla. Muitten sanomiset tilanteessa tai toisessa aika vähän hetkauttaa tai kiinnostaa, tai vaikuttaa omaan toimintaan. Nyt kuitenkaan edes tuo tabuilla itsensä kiihottaminen ei toimi, kyllästyttääkin ehkä. Toisaalta varmaan tulee taas vaihe, jolloin nää jutut kutkuttaa.

Pelkäät satuttavasi muiden tunteita, mutta jos olet ollut rehellinen toimintasi ja tarpeittesi suhteen, se, että joku loukkaantuu on hänen tunnetilansa, eikä sinun vastuullasi. Paskanpuhujia ja juoruajia taas on ollut maan sivu. Se että joku tällaisesta ihmisestä lähtöisin oleva "maine" muuttuisi esteeksi sinun ja jonkun kolmannen ihmisen välille, takaa vaan sen, ettet joudu tekemisiin jonkun (sen kolmannen) ihmisen kanssa, joka perustaa oman arvionsa ihmisistä huhupuheille.

Sisäistetty misogynia is a bitch, sen kanssa on parempia ja huonompia hetkiä.

Terveisin laalaa, joka yhä hetkittäin kokee valtavaa riittämättömyyttä, kun ei osaa olla vaniljamiesten himoitsema geneerinen ylemmän keskiluokan espoolaisrouva, mitä siis ei missään nimessä oikeasti haluaisi olla!

balthazar

  • Vieras
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #7 : 27.09.2020, 14:20 »
Omat halut ja tarpeet on juurikin niitä, nimittäin omia. Kunhan saat mitä haluat, etkä ota enempää kuin sinulle annetaan, niin hienoa, go for it. Jos haluat ottaa jotain termistöä omaksesi, niin sekin kuuluu sinun oikeuksiisi; lortto, lutka, huora, jakorasia, kylän fillari, ihan se ja sama. Kunhan se halu ja toive lähtee sinusta itsestäsi. Siinäkin kannattaa miettiä että meneekö niiden omien valintojen mukana vai antaako esimerkiksi termin itsensä, sen merkityksen tai sen merkityksen muuttamisen ohjata omia haluja ja toiveita.

Jos jokin tuntuu haljulta, niin silloin lienee aihetta tutkistella sitä, että onko se mitä on saanut, vastannut niihin tarpeisiin joita itsellä on? Jos vastaus on kyllä ja edelleen tuntuu haljulta, niin silloin pitänee ottaa tarkasteluun ne omat halut ja tarpeet; onko se mitä kuvittelet haluavasi todella se, mitä haluat vai oletko ohjannut itseäsi tai peräti antanut ohjata itseäsi suuntaan josta et sitten kuitenkaan saa sitä, mitä haluat ja tarvitset?

Harva asia on yhtä viehättävä kuin nainen joka tietää mitä haluaa ja osaa myös ilmaista sen. Ei sillä pitäisi olla merkitystä paljonko niitä kokemuksia on, mutta tässä(kin) asiassa negatiivisten äänten kuoro voi vaikuttaa sitä satunnaista katkeraa tai kateellista enemmän. Vaikka ei pitäisi.

Siispä itseään kuuntelemalla sen oman äänen löytäminen ja sen kuunteleminen lienee se, mitä me voimme tehdä. Vain omiin valintoihimme voimme vaikuttaa, ja siihen miten suhtaudumme muiden ihmisten mielipiteisiin.

Ihmisiä voi tietysti yrittää lytätä, mutta vain itse voi itsensä alentaa.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #8 : 28.09.2020, 08:24 »

Harva asia on yhtä viehättävä kuin nainen joka tietää mitä haluaa ja osaa myös ilmaista sen.


Näin Bdsm-maailmassa ja Dominoivia naisia koskien. Entä muualla.
Jotenkin saanut sellaisen käsityksen, tuollaista naista miehet pelkää. Minkä takia?
Vahvat itsenäiset naiset joutuvat toisinaan pienentämään itseään jotta eivät kuohitsisi henkisesti miehiä. Näin ajattelen, kokemuksen kautta opittua.
Kinkymaailmassa on helppo olla vahvana määrätietoisena, jos on D.
Entä jos on s ja samoilla ominaisuuksilla?



stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #9 : 28.09.2020, 09:23 »
Seksuaalisesti aktiivisten naisten halveksunta, varsinkin heteromiesten taholta, on vähän sama kuin homomiesten dissaaminen.

Typerää.

Ihan vaan vaikka siks, että mitä enemmän ylläolevia, sitä enemmän seksuaalisia mahdollisuuksia heteromiehille.


Math, bitch!  >:D

mirbe

  • Vieras
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #10 : 28.09.2020, 16:23 »
Itse olen parisuhteesta eronnut 1,5 vuotta sitten. Sitä ennen ja sen jälkeen minulla on ollut ja on fwb-suhde miehen kanssa, jonka olen tuntenut jo kolmisen vuotta, sekä kaverisuhde heteropariskuntaan, jonka kanssa toisinaan harrastan kimppaseksiä. Sitten koska näissä suhteissa ei ole BDSM-juttuja niin minulla on oma Herrani. Jos Herrani haluaa asettaa minulle selibaattiviikon, niin silloin seksiä ei tietenkään ole kenenkään kanssa. Näin minulla on sinkkunakin monipuolinen ja hyvä seksielämä luotettavien ihmisten kanssa eikä minun tarvitse etsiä seuraa, harrastaa yhden illan juttuja, kokea syyllisyyttä tai miettiä mainettani, koska minulla ei ole viikottain tai kuukausittain vaihtuvia seksikumppaneita. Jos jossain vaiheessa päädyn parisuhteeseen, niin se tietenkin riippuu vastapuolesta, että mitkä osat voin tai haluan säilyttää.

laalaa

  • Vieras
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #11 : 28.09.2020, 20:12 »

Harva asia on yhtä viehättävä kuin nainen joka tietää mitä haluaa ja osaa myös ilmaista sen.


Näin Bdsm-maailmassa ja Dominoivia naisia koskien. Entä muualla.
Jotenkin saanut sellaisen käsityksen, tuollaista naista miehet pelkää. Minkä takia?
Vahvat itsenäiset naiset joutuvat toisinaan pienentämään itseään jotta eivät kuohitsisi henkisesti miehiä. Näin ajattelen, kokemuksen kautta opittua.
Kinkymaailmassa on helppo olla vahvana määrätietoisena, jos on D.
Entä jos on s ja samoilla ominaisuuksilla?

Tämä, niin sata nolla.

En jaksa edes miettiä miksi. Mutta tämä on myös mun kokemus. Sorry off topic.

Parishe

Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #12 : 28.09.2020, 22:33 »

Harva asia on yhtä viehättävä kuin nainen joka tietää mitä haluaa ja osaa myös ilmaista sen.


Näin Bdsm-maailmassa ja Dominoivia naisia koskien. Entä muualla.
Jotenkin saanut sellaisen käsityksen, tuollaista naista miehet pelkää. Minkä takia?
Vahvat itsenäiset naiset joutuvat toisinaan pienentämään itseään jotta eivät kuohitsisi henkisesti miehiä. Näin ajattelen, kokemuksen kautta opittua.
Kinkymaailmassa on helppo olla vahvana määrätietoisena, jos on D.
Entä jos on s ja samoilla ominaisuuksilla?

Tämä, niin sata nolla.

En jaksa edes miettiä miksi. Mutta tämä on myös mun kokemus. Sorry off topic.

Jään miettimään, että miksi pitäisi olla mieliksi miehelle, jonka ego ei kestä naista rinnallaan? En ole koskaan pienentänyt itseäni, mutta myöskään miehet, jotka sitä jostain syystä tarvisivat, eivät näin ollen kuulu elämääni. En lähtökohtaisesti jaksa olla kiinnostunut, mitä joku ajattelee mun vahvuudesta tai kyvystä kommunikoida suoraan. Tai sanotaanko, ettei kiinnosta, mikäli se olisi ongelma jollekkin. Siitä huolimatta alistun, en ole vahva D tai muutenkaan kinkyillessäni usein se toppi. Eikä nää syö mitenkään toisiaan. Arvostan ihmisiä, jotka arvostaa mua.

Ps. Pidän myös itse viehättävänä kun nainen, tai mies, on varma ja tietää mitä halua.

napakoru

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 52
  • Galleria
Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #13 : 28.09.2020, 23:25 »
Mulla on toistaiseksi ollut kinkymeiningeissä lähes poikkeuksetta hauskaa yksinäisenä naisena. Omilla leikkikavereilla ei onneks oo ollu mitään sitä vastaan et subina tiiän mitä toivon ja etenkin et mitä en haluu. Joskus kuulee ynistävän "liian dominoivista subeista", mut sellasist puheista tulee vaan tunne et tyypit ei nyt oo löytäny toisistaan kaipaamaansa.

Kinkykundi

Vs: Kokemuksia kinkymaailmassa seikkailusta yksin naisena
« Vastaus #14 : 28.09.2020, 23:39 »

Harva asia on yhtä viehättävä kuin nainen joka tietää mitä haluaa ja osaa myös ilmaista sen.


Näin Bdsm-maailmassa ja Dominoivia naisia koskien. Entä muualla.
Jotenkin saanut sellaisen käsityksen, tuollaista naista miehet pelkää. Minkä takia?
Vahvat itsenäiset naiset joutuvat toisinaan pienentämään itseään jotta eivät kuohitsisi henkisesti miehiä. Näin ajattelen, kokemuksen kautta opittua.
Kinkymaailmassa on helppo olla vahvana määrätietoisena, jos on D.
Entä jos on s ja samoilla ominaisuuksilla?

Eihän tässä ole oikeastaan kuin kyse siitä mistä kukin tykkää. Ihan yhtälailla naiset kategorisesti pelkäävät heikkoja miehiä kuin miehet vahvoja naisia.

Itse taas kaipaan vahvoja naisia, ja koen ongelmaksi sen, että niin harva on ylipäätään riittävän vahva.
Seksimieltymyksiltäsi voit olla ihan hyvin subi ja niiden ulkopuolella hyvinkin voimakas ja hallitseva persoona, näin ainakin omien kokemusteni perusteella.