Kirjoittaja Aihe: Poliisi vai palomies?  (Luettu 7526 kertaa)

Saiga

Poliisi vai palomies?
« : 10.10.2020, 15:30 »
Sohvalla pohtien meillä syntyi hypoteesi, että subit fantasioivat erityisesti poliiseista. Poliisin auktoriteetti, voimankäyttö yms. kiinnostaa. Ainakin itsellä tilanne on juuri tämä - jo ennen kuin osasin sanoittaa kinky-taipumuksiani, mua kiihotti ajatus kovakätisistä poliisimiehistä.

Onkohan tää yleinen kokemus muilla subeilla? Hypoteesin toinen puoli oli, että palomies ei ole subeille yhtä kiihottava kuin poliisi, vaikka palomieskin on monelle "fetissiammatti".

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #1 : 10.10.2020, 15:40 »
Kyllä mä omaltakohdaltani allekirjoitan tämän.
 Poliisi vaan on mulle se fetissiammatti joka erityisen paljon kiihottaa.
Ei tule vastaavaa fiilistä muista ammateista ja virka-asuista.

Vaikka tietenkään oikeasti ammatilla ei ole mitään väliä.

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #2 : 10.10.2020, 16:17 »
Poliisi ei ole ikinä sytyttänyt, eikä oikein palomieskään, mutta raavas uros kun hyppää traktorin kopista Dimexit jalassa 😍😍 Siinä on jotain niin sytyttävää.

mirbe

  • Vieras
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #3 : 10.10.2020, 17:05 »
Näistä kahdesta palomies. Eniten kuitenkin pidän ihan vaikka miehestä normi työvaatteissa, likaisine käsineen. Jos vielä tuoksuu moottoriöljy niin voi jestas. 😋

mustapukki

Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #4 : 10.10.2020, 19:38 »
Palomies. Kuivakelluntapuvussa. 3m:n heijastinpinnoilla ja kaasunaamarilla.

Yuino

  • Vieras
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #5 : 10.10.2020, 19:47 »
Poliisi on kyllä ykkönen. Se rauhallinen ja vakaa auktoriteetti, kontrolli, fyysisyys, voima. Palomieskin on erittäin kuumottava myös, mutta vähän erilaatuisena, enemmän suojeleva ja pelastava fiilis on heissä. Armeija-tyypit ja vartijat tähän listaan kanssa ❤️

Kaislanen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 49
  • Koko universumin kaikkein paras ihminen
  • Galleria
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #6 : 11.10.2020, 09:48 »
Mä oon aina nähnyt poliisin kiihottavana, juurikin näistä mainituista syistä. Palomiestä en ole pitänyt mitenkään erityisen kiinostavana. Kunnes eräs ystäväni toi esiin näkökulman palomiehestä vahvana ja pelottomana pelastajana, joka oman turvallisuutensa kustannuksella syöksyy liekkien läpi pelastamaan ja auttamaan hädässä olevaa. Ja huhhuh kun sen kuvailun jälkeen olen itsekin nähnyt palomiehet ihan toisessa valossa.

Sitten on vielä muu auktoriteettinen univormu kansa, kuten armeija väki ❤️

Tällä hetkellä tosin en keksi mitään seksikkäämpää, kuin seppä. Sellainen tulen loimussa nahaka essussa töitä tekevä, lihaksikas vartalo hikeä tihkuen...

Yuino

  • Vieras
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #7 : 11.10.2020, 12:52 »
Tällä hetkellä tosin en keksi mitään seksikkäämpää, kuin seppä. Sellainen tulen loimussa nahaka essussa töitä tekevä, lihaksikas vartalo hikeä tihkuen...

Uuuuh kyllä. Tulee kaikilla festareilla tarkistettua sepän paja erityisen huolella ❤️ Myös raksamiehissä on sitä jotain. Omin käsin tekeminen ja vaikka talon rakentaminen ja korjaaminen on vaan niin kuumaa. Varsinkin jos taloa rakentaisi omalle naiselleen 😍

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #8 : 11.10.2020, 13:36 »
Sanoisin ensihoitaja - vakaa, jalat maassa, hoitaa tilanteen ja ottaa haltuun, pelastaa ihmisiä, ja ensihoitajahan voi olla palomies-ensihoitaja. Näin ollen valitsen palomiehen.  :P

SaRu

Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #9 : 11.10.2020, 13:40 »
Eipä ammatilla oo tehty mitään vaikutusta tähänkään mennessä, ne on ihan muut jutut millä minusta saa irti sen "uuuh"- reaktion.

Mielenkiintoista

Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #10 : 11.10.2020, 14:59 »
Miehenä minua kiinnostaa näistä enemmän naispoliisit. Toki en ole juurikaan nähnyt naispalomiehiä. Naispoliiseista on erityisesti mielessä se Kiira Korven jäätanssiesitys, jossa hän on pukeutuneena poliisiksi. Sitten hän riisuu poliisin puvun esityksen aikana ja sieltä paljastuu kuumassa puvussa ja valkoisissa sukkahousuissa oleva Kiira.

Beessi

Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #11 : 11.10.2020, 17:31 »
Näistä kahdesta poliisi vaikka kumpikaan ei ole ikinä ollut fantasioissani läsnä. Kuri ja rankaisuteemat kuitenki sytyttää enemmän kuin pelastaja. Fantasioitani ovat aina hallinneet lain nurjalla puolella kulkevat eli runkkaan tosiaankin ihan päinvastaisille jutuille kuin pelastamiselle. Armeija teemat voisivat toimia esim simputus yms teemojen kautta. Kiimaisissa mielikuvissa on myös sotateemoja, joissa juurikin tulen vastapuolen nujertamaksi, nöyryyttämäksi.

Univormuista lääkäritakin kliinisyys ja kylmän psykopaattinen versio stereotypiasta toimii joskus. Ehkä poliisinakin toimisi nimenomaan korruptoituneempi/ryönäisempi versio, joka käyttää valtaansa väärin tai nöyryyttää pitkään piinannutta rosvotarta (no siis tämäkin olis oikeasti ihan vitun laitonta eli laiton poliisi vois joo toimia).

Parapara

  • Vieras
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #12 : 11.10.2020, 20:27 »
Monet univormut kyllä sytyttää, ja erityisesti minulla tuollaiset miehiset ammatit naisten kantamina on jotenkin kaunista. Esimerkiksi juuri naispoliisit ja naissotilaat juuri tuon auktoriteettipuolen kannalta, mutta myös sen takia, että mielestäni tuollainen liikkuvuuden mahdollistava univormu on kantajaansa hyvin pukeva. Myös ensihoitajat ovat itselle sytyttäviä, osittain tuon univormun takia, mutta myös kuinka tuo työ on luonteeltaan niin nopeutta ja tarkkuutta ja kuitenkin ihmisen hoitoa vaativaa. Ja kyllähän siinäkin tietyllä auktoriteetilla otetaan homma haltuun.

Otsikon kysymykseen vastaisin kuitenkin palomies, vaikkakin niinkin kaukaa kuten tuo aiemmin mainittu ensihoitaja-palomies.

tmim

  • Vieras
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #13 : 11.10.2020, 20:45 »
Jonkun sisäänrakennetun lukihärön takia luen tuon otsikon koko ajan "Poliisi vai panomies". Bah!

Muttajoo, feminiininen poliisi toimistounivormussa, miksipä ei.

Rookie

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 458
  • Not all who wander are lost
  • Galleria
Vs: Poliisi vai palomies?
« Vastaus #14 : 11.10.2020, 21:23 »
Jos näistä kahdesta pitää valita niin poliisi. Se auktoriteetti ja kuri, järjestys ja valta joka huokuu jo siitä olemuksesta ja asennosta...
Toki myös aiemmin mainittu armeija-tyyppi saa sykkeen nousemaan.
Univormu itsessään ei ole se juttu vaan nimenomaan se asenne. Se kun ihmisestä välittyy se "minulla on valta" asenne. Oli päällä sitten tumma puku tai raksamiehen työvaatteet.