Kirjoittaja Aihe: Lyhyet miehet, pitkät naiset?  (Luettu 3224 kertaa)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #15 : 21.10.2020, 10:36 »
Minun huushollista löytyy kolme +180cm naista. Eivät kyllä ole kinkyjä,kaiketi.

newt

Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #16 : 21.10.2020, 11:10 »
Itse olen hieman naisten keskipituutta pidempi, ja olen kyllä usein saanut kuulla kommenttia pituudestani. Enimmäkseen järkyttyneitä kommentteja, ja niitä sellaisia "älä viitsi laittaa korkkareita kun sit oot mua pidempi". Eikä edes miltään teini-ikäisiltä, vaan ihan aikuisilta ihmisiltä.

Itselle pidempi kumppani on mieluinen eniten siksi, että tykkään mahtua kainaloon. Pituuttakin mukavampaa on kuitenkin se, että kumppani jaksaa nostaa minut ilmaan...

Susi

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 102
  • Sometimes my arms bend back
  • Galleria
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #17 : 21.10.2020, 12:42 »
Lisäkysymys! Mitä olette mieltä Amazoniksi kutsumisesta? Miten pitkät naiset ottaa sen vastaan ja miten miehet sen sanoessaan tarkoittaa (jos käyttää sanaa)?

Pituudesta en niin osaa sanoa, ko oon vaan 170cm niin harvassa on ollu itseä lyhyemmät kossit. Vaan eipä sole koskaan itteä häirinny, eikä siitoo koskaan huomautettu jos onkin korkkareilla toinen jääny lyhemmäksi.
Mutta musta on ihanaa ko sanotaan amatsooniksi. Ihan sama vaikka son välillä "vittu mikä amatsoni" tai "vau mikä ama..".
Otan sen aina kunniamainintana, vaikka sanoja ei niin tarkoittaisikaan.

Yuino

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #18 : 21.10.2020, 15:20 »
Onpa hienoa, että tästä aiheesta puhutaan. Oon nimittäin tuskaillut tämän jutun parissa jo pitkään itsekseni. Oon myös melko pitkä (173 cm) ja siitä, että miehen pitäisi olla mua (mielellään reilusti) pidempi on tullut mulle jopa naurettavan iso asia ja oon todella joutunut pohtimaan mikä tämä juttu on. Jostain syystä tapaan paljon miehiä, jotka on mua lyhyempiä ja se on tuskastuttanut mua, koska kaipaan tuota monellekin naiselle ilmeisesti hyvin tuttua tarvetta saada olla pienempi, fyysisesti heikompi ja kainaloon sopiva. Tämä on pelkästään oma ongelmani, kenelläkään miehellä ei ole ollut mitään sanottavaa asiasta.

Jaan samoja kokemuksia ala-asteella mun pituuden ihmettelystä (olin pitkään pisin tai toiseksi pisin) kuin muutamat muut. Tytöt kasvoi nopeammin, pojat tuli perästä. Jotenkin koin itseni kauhean rumaksi tuolloin, kun en edustanut (silloinkaan) sitä siron tytön kuvastoa ja varmaan se kokemus on jossain taustalla edelleen. Miehen fyysisen vahvuuden kokeminen on tosi tärkeä juttu, se varmaan jotenkin liittynee myös primääriseen tarpeeseen saada suojelusta tms.. Sen takia kaikki fyysisyys (kaikki oman elämänsä ninjat ja taistelulajien harrastajat erityisesti!) on äärimmäisen kuumaa.

G.U.Y.

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #19 : 21.10.2020, 17:15 »
Luulen, että tämä on vaikuttanut siihen, miksi musta on ihanaa olla pitkän miehen rinnalla ja tuntea olevani "pieni".

Sama homma. Ihanaa saada tuntea itsensä pieneksi ja turvatuksi :love:

komppi

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #20 : 21.10.2020, 23:09 »
Eipä ole koskaan kiinnostus lopahtanut vaikka nainen olisi pidempi, ja tällä hieman yli 170 senttisellä pituudella on näitä matkan varrelle siunaantunut polun varteen jokunen. 

Toiseen suuntaan on sitten lämmintä kättä tarjottu useampaankin kertaan. Juuri parisen viikkoa sitten sain eräällä toisella sivustolla virtuaalirukkaset naiselta jonka kanssa en ole edes koskaan jutellut...  :o

Bizarre72

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #21 : 22.10.2020, 07:23 »
Kokemusta löytyy parisuhteiden tiimoilta molemmista,lyhyemmistä ja pidemmistä. Pisin oli noin 11cm pidempi, ilman korkkareita :D. Siihen kun lyötiin piikkarit jalkaa ja lähdettiin radalle, olin noin 15cm lyhyempi. Se ei ollut ongelma meille kummallekkaan. Oltiin yhdessä kuitenkin lähes 8vuotta.

lemppari

  • Vieras
Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #22 : 24.10.2020, 20:30 »
Siinähän se kuvio alkaa hahmottua. Pari fortunan siunaamaa miestä kertoo kohtalon suoneen ainakin hetkeksi kumppanin, jota voi katsoa ylöspäin. Naisille pituudella ei ole sinällään merkitystä, paitsi jos haluaa, että yhdessäolo tuntuu hyvältä. Taitaa olla parasta pitää tämäkin aatos fantasioiden pöytälaatikossa, ettei todellisuus sitä tahri.

Ruttoperseapina

Vs: Lyhyet miehet, pitkät naiset?
« Vastaus #23 : 24.10.2020, 21:35 »
Itse olen 172cm ja valitettavasti rakastan korkoja. On siitä tullut kitinää kun huitelen yli 180cm. Itseäni ei asia haittaa jos mies jää lyhyemmäksi oli korkoja tai ei (kunhan muuten on sitten kookkaampi). Miehille se näyttää olevan ongelma, nakertaako sitten miehuutta?