Äänestys

Miten toimit pissalla käydessäsi? Kiva olisi kuulla myös kommentteja

Olen mies ja vedän esinahan taakse, kun virtsaan
51 (23.5%)
Olen mies ja en vedä esinahkaa taakse virtsatessani
42 (19.4%)
Olen nainen ja levitän isot häpyhuulet, kun virtsaan
2 (0.9%)
Olen nainen ja levitän myös pienet häpyhuulet, kun virtsaan
2 (0.9%)
Olen nainen ja en levittele virtsatessani.
113 (52.1%)
Olen jonkin muu sukupuolen edustaja ja kerron kuinka toimin
2 (0.9%)
Olen mies ja minulla ei ole esinahkaa
5 (2.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 169

Kirjoittaja Aihe: Kuinka pissaat? =D  (Luettu 7058 kertaa)

venlamaria

  • Vieras
Kuinka pissaat? =D
« : 20.10.2020, 14:32 »
Kävin tässä jokin aika sitten mieheni kanssa hassun keskustelun. ;D

Pohdimme, että kuinka moni mies vetää virtsatessaan esinahan taakse ja kuinka moni nainen vastaavasti levittää häpyhuulensa. Luulin, että moinen olisi yleisempää, koska itse oon aina levittänyt häppärit, että ei roiskuisi minne sattuu ja mieheni ei voisi kuvitellakaan olla vetämättä nahkaa taakse, kun käy kusella.

Venlanen ihmettelyiässä

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #1 : 20.10.2020, 14:35 »
Ei pysty vetämään liikkuvia taakse, kun on ympärileikattu. Syrjintää, ettei ole omaa vaihtoehtoa silvotuille.  >:D

venlamaria

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #2 : 20.10.2020, 14:39 »
Ei pysty vetämään liikkuvia taakse, kun on ympärileikattu. Syrjintää, ettei ole omaa vaihtoehtoa silvotuille.  >:D

Pahoitteluni :love:
Korjasin virheeni ja lisäsin vaihtoehdon.

V

latexbun

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #3 : 20.10.2020, 14:49 »
Eikö pimppaa levittäessä vaan tule pissat sormille? En tee muuta kuin istun tai seison ja annan tulla. Eipä ole tullut mieleen, että pitäisikään tehdä.

venlamaria

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #4 : 20.10.2020, 14:53 »
Eikö pimppaa levittäessä vaan tule pissat sormille? En tee muuta kuin istun tai seison ja annan tulla. Eipä ole tullut mieleen, että pitäisikään tehdä.

Muistan, kun pikkutyttönä mua ärsytti, kun pissa meni pitkin reisiä. Jossain vaiheessa keksin, että, kun levitän hiukan, voin samalla "ohjata". Mul ei ainakaan mee sormille lainkaan. Ehkä riippuu anatomiasta, että missä kohtaa virtsaputken aukko sattuu olemaan. Tosiaan luulin kauan, että kaikki toimii kuten mä. Sit joskus tajusin, että oonkin pienessä vähemmistössä tapani kanssa.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #5 : 20.10.2020, 17:39 »
Olen nainen ja Dom pakottaa välillä vaippoihin, eikä päästä vessaan  :D Muulloin pissaan istualteni enkä levittele.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #6 : 20.10.2020, 17:49 »
Istumakusella kotona vaan kyrvästä kiinni ja pohjaa kohti tähtäys silmät kiinni.
Muualla seisten esinahka takana hieman ettei roiski minne sattuu...luonnossa osaan kusta ilman käsiä  :)

LehA

Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #7 : 20.10.2020, 18:27 »
Kaikkihan muistavat vanhan Pikku-Kalle-vitsin... 1,2,3,5,3,5...   O:-)

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #8 : 20.10.2020, 18:35 »
Vastasin, etten levittele — paitsi että levittelen, mutten häppäreitä. Istahtaessa keinautan painoa puolelta toiselle ja nojauduin kevyesti eteenpäin niin, että pimppi on ”syvemmällä ja enemmän auki”, jolloin ei valu häppäreitä eikä reisiäkään pitkin. Vähän niin kuin kyykkypissa, mutta ihan pöntöllä sivistyneesti istuen.

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #9 : 20.10.2020, 19:15 »
Missä on vaihtoehto "naapurin postiluukkuun"? Taas meitä postiluukkuseksuaaleja vainotaan. :(

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria

Pera

Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #11 : 20.10.2020, 22:27 »
En olis uskonut, että suurin osa miehistä vetää liikkuvat taakse. Tavallaan ymmärrän, kun itse joudun ravistelemaan aika vimmatusti.

Kuinka moni pissaa istualtaan ja kuinka moni seisten?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #12 : 20.10.2020, 22:34 »
En olis uskonut, että suurin osa miehistä vetää liikkuvat taakse. Tavallaan ymmärrän, kun itse joudun ravistelemaan aika vimmatusti.

Kuinka moni pissaa istualtaan ja kuinka moni seisten?
Jos ei vedä taakse, tähtääminen muuttuu eksponentiaalisesti vaikeammaksi ja sitä ravisteltavaakin jää niin paljon, että kaiken lopputuloksena tuotetta on enemmän seinillä kuin pöntössä.

Istualtaan tai seisten sitten tilanteen mukaan, menee varmaan aika 50-50 omassa elämässä.

raafael-k

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #13 : 21.10.2020, 06:56 »
Kusen useimmiten istualtaan. Kun oma muna on pieni niin seisaaltasn voi joskus olla hankalaa hoitaa homma housuja sotkematta. Varsinkin jos on kylmä. Ja en vedä esaria kustessa mihinkään. Tyhjennyksen jälkeen vedän pikkiriikisen taakse että voin kuivata paikat. Mutta eipä sekään mene terskan esittelyksi.

Tosin ansiotyö tapahtui ulkona ja välillä on pakko käydä puskakusella.

Ihan parasta on jos on mahdollista kusta seisaaltaan kiinni pitämättä. Esim jos olen suihkussa tai ulkona saunan jäähdyttelytauolla. Tosin kotona ei ole suihkua niin suihkukuselle pääsee aivan liian harvoin.

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #14 : 21.10.2020, 08:04 »
Mies, vedän esinahkaa vähän taakse seisten lorotellessa. Valitsin kohdan en vedä, koska en vedä kokonaan tai paljoa taakse. En vaadi omaa välitilavaihtoehtoa esinahan preferoidulle asennolle.