Äänestys

Miten toimit pissalla käydessäsi? Kiva olisi kuulla myös kommentteja

Olen mies ja vedän esinahan taakse, kun virtsaan
51 (23.5%)
Olen mies ja en vedä esinahkaa taakse virtsatessani
42 (19.4%)
Olen nainen ja levitän isot häpyhuulet, kun virtsaan
2 (0.9%)
Olen nainen ja levitän myös pienet häpyhuulet, kun virtsaan
2 (0.9%)
Olen nainen ja en levittele virtsatessani.
113 (52.1%)
Olen jonkin muu sukupuolen edustaja ja kerron kuinka toimin
2 (0.9%)
Olen mies ja minulla ei ole esinahkaa
5 (2.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 169

Kirjoittaja Aihe: Kuinka pissaat? =D  (Luettu 7067 kertaa)

Papi

Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #15 : 21.10.2020, 14:24 »
En olis uskonut, että suurin osa miehistä vetää liikkuvat taakse. Tavallaan ymmärrän, kun itse joudun ravistelemaan aika vimmatusti.

Kuinka moni pissaa istualtaan ja kuinka moni seisten?

Itse pidän esinahkaa taakse vedettynä koko ajan. Tuppeen kuseminen oli poikavuosina "normaalia", mutta hygieniasysitä en tee sitä enää nykyään. Silti ravistelen huolella ja kuivaan terskan WC-paperilla.

Seisten tai istuen kuseminen on tilannekohtaista, kotona enimmäkseen istuen, muualla enimmäkseen seisten.
En nimittäin halua istua renkaalla, jonka joku on jo kastellut...

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #16 : 21.10.2020, 15:33 »
Koska on Prinssi Albert lävistys ja noin ollen ylimääräinen reikä virtsaputkessa niin se johtuu sovelletaan. Pääsääntöisesti kusen istualtaan, silmät kiinni ja pintaa kohden.

venlamaria

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #17 : 21.10.2020, 17:15 »
Näkököjään taidan olla liki luonnonoikku, kun levittelen  ;D

Hiukan lohduttaa, että joku toinenkin levittelijä näyttäis äänestyksen perusteella olevan....

Kaislanen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 49
  • Koko universumin kaikkein paras ihminen
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #18 : 21.10.2020, 17:30 »
Vastasin, että olen nainen, enkä levittele, mutta nyt on pakko mennä heti pissalle kokeilemaan tuota.

TinttuKoo

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #19 : 21.10.2020, 18:51 »
Vastasin, että olen nainen, enkä levittele, mutta nyt on pakko mennä heti pissalle kokeilemaan tuota.

Samaa mietin. Ja vähintään puskapissillä käyttöön tää!

Hanni78

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #20 : 22.10.2020, 17:47 »
Istualleen ja yleensä pöntöllä..

Etsinseuraa

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #21 : 22.10.2020, 19:06 »
oikeastaan magein kokemus oli kusta itäväylällä. ikkuna auki ja siitä erään polliisiin siv auto takana olles-> niin sai mitä ajattelin >:D C:-)
pysäytti, mutta mehän pestiin vaan ikunointa ja lappija ajonaikan O:-)

Kesyapina

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 86
  • Tavallisen omituinen
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #22 : 22.10.2020, 20:03 »
Vastasin "ei esinahkaa" koska nahkani on luonnostaan suht lyhyt, se peittää hädin tuskin terskan takareunaa. Saatan vetää sitä hieman taaksepäin, jotta saan paremman otteen tähtäykseen. Kun virtsaan istuen (suht harvoin), painan kädellä siitintä vähän alaspäin, muuten osuu turhan lähelle pytyn yläreunaa ja tulee herkästi sotkua. Usein saatan lopuksi kuivata virtsa-aukkoa pikaisesti vessapaperilla taputtamalla.

Sattuneesta syystä yleensä ei tule ajateltua, millaista on runsasnahkaisten ihmisten elämä. Olin jotain yli 20, kun kuulin/tajusin että naisilla häpyhuulet sotkeentuvat herkästi virtsatessa. Nyt juuri tätä ketjua lukiessa tajusin että samoin voi käydä esinahan kanssa. Toisinaan puhutaan "ravistelusta", jonka tarkoitus on tiettävästi karistaa viimeiset virtsatipat. Tähän päivään asti olen kuvitellut, että siinä olisi kyse virtsaputken tyhjentämisestä, minkä teen itse kevyesti puristamalla. Mutta siis kyse onkin esinahkaan jääneistä virtsatipoista? Nyt tuli pieni tajunnan laajentuminen  :o

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #23 : 23.10.2020, 15:56 »
Koitan laskee pois päästä asti ::)

Parapara

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #24 : 23.10.2020, 22:51 »
Kotona (tai kavereilla) vedän istualtaan pohjaa kohti ihan yleisesti siisteyden takia.

Julkisilla paikoilla vedän esaa taakse kireelle, mutta se on senpä verran tiukka ettei sieltä mitään elävää ikinä oo läpi tullut. Hajoaa suihku mm. joka suuntaan jos ei kiristä.

Fatal Foot Fetish

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #25 : 24.10.2020, 15:34 »
Seisaaltaan pissaan. En ole asiointikertoja laskenuy. Kahvinjuonnin jälkeen tulee tihenevää tarvetta. Jos laiskottaa, niin saatan ottaa kevyen etunojan oikealla kädellä avuksi. Aamen.

venlamaria

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #26 : 06.04.2021, 10:18 »
Vastasin, että olen nainen, enkä levittele, mutta nyt on pakko mennä heti pissalle kokeilemaan tuota.


Kuinka kävi? Onnistuiko? ;D

Pikkupiru

  • Vieras
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #27 : 06.04.2021, 10:58 »
Pissaan (ja kakkaan) aina hienosti sivistyneessä slaavikyykyssä  O:-)

Voitto

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 276
  • Elä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #28 : 06.04.2021, 14:20 »
Yleensä seisaallaan, liikkuvat taakse ja lopuksi ravistus ja joskus istualtaan jos on myös iso hätä, laiskottaa, lukee uutiset samalla tai kyläillessä siisteyssyistä.

Talvella on mukava kirjoittaa oma nimi lumihankeen, olen aikalailla henkisesti aikuinen :D Eikä tästä kauaa ole kun kävelin baarista kotia ja kaveri soitti että missä oot niin vastasin että tässä kirjoitan nimeäni hankeen talosi päädyssä :D

Lovemachine

  • Känkyrä
  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 215
  • Omnia vincit amor: et nos cedamus amori!
  • Galleria
Vs: Kuinka pissaat? =D
« Vastaus #29 : 06.04.2021, 15:53 »
Ikää alkaa tulla ja useinmiten tulee kotonakin istualtaan liritettyä. Jos löytyy pisuaari, niin kyllähän tulee seisaaltaan tehtyä. Pitäähän sitä nahanriekaletta edestä vetää pois, jottei ruiki ihan miten sattuu.

Ongelmaksi on tullut, kun housun sepalus tai reunus painaa alhaalta peniksenvartta, niin silloin ei kaikki tule paineella putkesta ulos. Pitää muistaa kunnolla heilutella ja vemputella tai muuten viimeiset löröt on aina aina housuissa #setämiesongelmia