Baarin kannatusmaksut
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Sanon vaan et niiden katkeroituneiden miesten jota tääkin ketju käsittelee asenne- ja arvomaailmaa muutetaan paremmin ymmärtämällä ja neuvomalla miten petrataan, kuin tuomitsemalla.--
Jos pointtina on meidän ihmisrodun kollektiivinen evoluutio eteenpäin. Ja toksisista toimintamalleista ja tavoista eroon pääseminen se ei tapahdu näin.Kutsun tota toksiseksi feminiisyydekai paskamyrskyn uhallakin.Miehille yritetään opettaa et luopukaa siitä toksisesta maskuliinisyydestä.Joo tosi hyvä pointti.Mut sitä ei ainakaan vahvisteta tai siihen rohkaista sillä et kun ne miehet uskaltautuu puhuu tunteistaan.Ja syistään miksi on katkeroituneita siihen et parinmuodostus/kumppanin löytäminen on vaikeeta.(täysin samaa mieltä siitä että katkeroituminen ei ole oikeutettua tai että se ei vie eteenpäin)Heitä aletaan julkisesti siitä mollata ja tehdään selväksi ettei ainakaan tuolle tai tuolle heru koska mielipiteensä.Ihan oikeesti opettakaa sitä mies sukupuolta, älkää sättikö tai yritäkkö lynkata julkisesti.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 16.11.2020, 00:02Tänkin ketjun tekstimäärä yksäreinä, ois tuonu pimppiä useammalle karjulle. Et taida olla mikään pelimies, jos tosiaan luulet että pitkä nettikeskustelu olisi miehelle joku pimpinsaanti-automaatti.
Tänkin ketjun tekstimäärä yksäreinä, ois tuonu pimppiä useammalle karjulle.
Lainaus käyttäjältä: Kouluttaja - 16.11.2020, 04:02Jos pointtina on meidän ihmisrodun kollektiivinen evoluutio eteenpäin. Ja toksisista toimintamalleista ja tavoista eroon pääseminen se ei tapahdu näin.Kutsun tota toksiseksi feminiisyydekai paskamyrskyn uhallakin.Miehille yritetään opettaa et luopukaa siitä toksisesta maskuliinisyydestä.Joo tosi hyvä pointti.Mut sitä ei ainakaan vahvisteta tai siihen rohkaista sillä et kun ne miehet uskaltautuu puhuu tunteistaan.Ja syistään miksi on katkeroituneita siihen et parinmuodostus/kumppanin löytäminen on vaikeeta.(täysin samaa mieltä siitä että katkeroituminen ei ole oikeutettua tai että se ei vie eteenpäin)Heitä aletaan julkisesti siitä mollata ja tehdään selväksi ettei ainakaan tuolle tai tuolle heru koska mielipiteensä.Ihan oikeesti opettakaa sitä mies sukupuolta, älkää sättikö tai yritäkkö lynkata julkisesti.Mä aloitin tämän ketjun juuri siitä kiinnostuksesta niihin tuntemuksiin ja kokemuksiin. Sellaisia puheenvuoroja on ollut kaksi kolme, missä niistä puhutaan. Kiitos heille, jotka kirjoittivat niistä.Opetan nyt sit vähän. Tasoteoriaöyhötys ei ole tunteista puhumista, vaikka sitä kuinka tunteellisessa mielentilassa tekisikin. Ja disclaimerinä, en väitä, että kaikkien miesten kaikki kirjoitukset olisivat olleet tätä. Kuitenkaan se, että jotain sanoo, tai kirjoittaa tunnetilassa, ei tarkoita, että silloin oikeasti viestisi tunteistaan. Mielellään lukisin lisää tunteista, tuntemuksista ja kokemuksista. Koska ihan oikeasti mua kiinnostaa. Mua myös kiinnostaa miten palvelusta, joka luotiin jenkkien college campuksille muuttamaan teinien/nuorten aikuisten satunnaisseuran etsimisen tapoja (ja tuottamaan kehittäjilleen rahaa) on tullut merkittävä yhteiskunnallisen eetoksen muokkaaja, kuin myös yksilöiden hyvinvoinnin, jos ei kulmakivi, niin jonkinlainen rakennusväline. Tätä me tuskin täällä viisasten piirissä ratkaistaan, mutta ehkä selventää mun syitä aloittaa tää ketju. [mutuni on, että applikaatioon liittyvät vaikeat tunteet juontavat itseasiassa ussliberalistisesta hegemoniasta ja erityisesti uusliberalistisesta hallinnasta, jotka sisäistettynä vastuuttavat meitä itse piiskaamaan itsejämme olemaan paras mahdollinen versio itsestämme]Se, että joutuu olemaan yksin vastoin tahtoaan on rankkaa. Moni haluaa kumppanin, ettei olisi yksin, että olisi edes joku, tai että tulisi joku, joka muuttaisi kaiken iloksi tai pelastaisi. Näinhän se homma ei oikeasti toimi, mutta monille se kaipuu kumppaniin on oman hyvinvoinnin ulkoistamista ja haavekuvaa. On ollut minullekin muinoin, tunnistan.Omien tunteiden ja perimmäisten tarpeiden tunnistaminen, on muuten ihmiselle ihan huipputaito, suosittelen!
Mun mielestä nää höpö höpö ja vali vali ketjut on kauheen viihdyttäviä.Varsinkin kun ne, jotka haluavat jotain, eivät kuuntele mitä ne, joilta asia on saatavissa, sanovat.