Äänestys

Oletko harrastanut anaaliseksia jossain muodossa? Kommenteissa voit tätä perusaihetta kommentoida vaikka kuinka paljon.

Nainen, vastaanottavana
128 (25.6%)
Nainen, antavana
65 (13%)
Mies, vastaanottavana
88 (17.6%)
Mies, antavana
113 (22.6%)
Muun sukupuolinen vastaanottavana
11 (2.2%)
Muun sukupuolinen antavana
8 (1.6%)
Jotain muuta toisen kanssa. Mitä?
11 (2.2%)
Nainen, vain itsekseni
22 (4.4%)
Mies, vain itsekseni
39 (7.8%)
Muun sukupuolinen, vain itsekseni
2 (0.4%)
Nainen ei kokemusta
9 (1.8%)
Mies, ei kokemusta
3 (0.6%)
Muun sukupuolinen, ei kokemusta
1 (0.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 220

Kirjoittaja Aihe: Anaaliseksi  (Luettu 16385 kertaa)

venlamaria

  • Vieras
Anaaliseksi
« : 24.10.2020, 17:07 »
Alkoi keskusteluita lukiessa kiinnostaa, että kuinka paljon on ihmisia, joille peppuasiat ovat ehdoton ei tai ei ole moisesta vielä kokemusta. Tuntuu olevan jollain tavalla olettamus, että melkein kaikki ovat nykyään edes kokeilleet. Kyselyssä voi ruksia useammankin vaihtoehdon, jos vaikka on kesken elämäänsä korjannut sukupuoltaan tai määritellyt sen uudestaan.


ipoint

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #1 : 24.10.2020, 17:27 »
En ole koskaan kuullutkaan moisesta

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #2 : 24.10.2020, 17:30 »
Puuttui naiselle ja miehelle vaihtoehdot vastaanottavana sekä antavana.

venlamaria

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #3 : 24.10.2020, 17:42 »
Puuttui naiselle ja miehelle vaihtoehdot vastaanottavana sekä antavana.

Voi rastittaa useammankin vaihtoehdon =)

Revontuli

  • Pinsessa ♥︎
  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Tunteellinen siili. Jos se pelottaa, älä tutustu.
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #4 : 24.10.2020, 17:43 »
Puuttui naiselle ja miehelle vaihtoehdot vastaanottavana sekä antavana.
Joo mut sai ruksia useamman!


Mä vastasin että: naisena molemmat mut kyl myös itsekseni (jota vaihtoehtoa ei ollut).

Kaamos

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #5 : 24.10.2020, 17:53 »
Taisin vahingossa äänestää väärin  ::) Oli tarkoitus valita "Mies, antavana". Harmi kun ei voi vaihtaa vastaustaan.

Anaalia olen elämäni aikana harrastanut ihan alusta asti ja tähän mennessä olen pyllyyn pannut jo varmasti reeeeeeeilusti enemmän kuin pilluun O:-) Olen myös ollut pitkäaikaisessa anal-only parisuhteessa ja samanlaisia pienempiä kausia pidetty muissa parisuhteissa.

Vahvin ja voimakkain fetissi mitä minulla on, on juuri anaali- ja pyllyreikäfetissi niin selittyy hyvin sillä

HarleyQuinn

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #6 : 24.10.2020, 17:57 »
Persepano... mmhh... Kuulunut mun nautintovalikoimaan teini-ikäisestä lähtien. Tässä on ollut aikoja ja suhteita jolloin ei ole kumppanin kanssa pystynyt toteuttamaan ja ollut myös aika jolloin anaalipenetraatio ei ole ollenkaan onnistunut. Nykyisin tilanne melkolailla optimaalinen tämän harrasteen suhteen. O:-)

Myös antavana osapuolena kaikenlaiset peppuleikit on vaan niin... :love:

Neris

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #7 : 24.10.2020, 18:39 »
Melko sama kuin yllä! Alusta asti on tullut harrastettua, varmaan lähti ihan vahingosta liikkeelle ja siitä ei sitten ollutkaan enää paluuta. Ja kuten yllä, niin välillä on ollut kausia, jolloin sitä ei ole pystynyt harrastamaan, mutta suureksi osaksi elämää kyllä. Ja vastasin siis nainen vastaanottavana osapuolena. En usko, että ikinä pystyisin olla se antava osapuoli ja panna ketään sträppärillä perseeseen, kun siinä on mun makuun liikaa valtaa ja dominanssia. Toki never say never, mutta näin ainakin tähän asti.

Anaalipakottaja

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #8 : 24.10.2020, 20:33 »
Mulla myös joku fiksaatio peppuun ja anaaliseksiin. En kuitenkaan nimimerkistä huolimatta juuri joudu pakottamaan  :))

mirbe

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #9 : 24.10.2020, 23:49 »
Olen ollut vastaanottavana, mutta leluja käyttäen myös antanut naiselle. En ole niinkään oppinut tykkäämään anaalijutuista vaan se on minulle juurikin miellyttämistä ja alistumista.

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #10 : 30.10.2020, 13:17 »
Tykkään anaaliseksistä ihan hirveästi, eteenkin bottomina, mutta myös topina. Topina mulle naisena siinä mielenkiintoista ovat lähinnä bottomin reaktiot. Bottomina taas... voi taivas. Anaaliseksihän on vähän niiku emätin seksi paitsi ihan helvetin paljon intensiivisempää.  ;D Tykkään silti kyllä siitä emätinseksistäkin, ei sillä. Se on semmoista pehmoisempaa.


Aloittaja on liikkeellä nollaprofiililla ja se pisti mut vähän miettimään että... muistammehan kuitenkin, että peppuseksistä ei tarvi olla kiinnostunut tai tykätä vaikka tuntuiskin, että kaikki muut on sitä ainakin kokeilleet?

Mut ite näin peppuseksifanina mietin, että mielenkiintoisempaa kuin ihan vaan ilmoittaa, ketkä kaikki sitä on tehny, vois olla keskustella siitä, miltä se tuntuu, mikä siinä on kivaa, miten sen saa käytännössä parhaiten toimimaan ja niin edes päin.

Haastankin muita keskustelijoita vastaamaan vaikka näihin:
- Mikä anaaliseksissä sinusta on parasta (jos tykkäät)? Millaisesta anaaliseksistä pidät erityisesti?
- Miksi et pidä anaaliseksistä (jos et tykkää)?
- Sattuuko anaaliseksi sinusta (bottomina) paljon, jonkun verran vai ei lainkaan?
Millainen suhteesi siihen kipuun on? Nautitko vai kestätkö, toivotko ettei sattuis niin paljon vai onko se just se juttu anaaliseksissä?
- Tuntuuko anaaliseksi sinusta "häpeälliseltä" ja jos, saatko siitä kiksejä?
- Tykkäätkö myös anusaukon nuolemisesta tai siitä kun sun peppureikää nuollaan? Kerro siitä. ;-)
- Mitä muuta vielä haluaisit sanoa peppuseksistä?

Neris

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #11 : 30.10.2020, 18:08 »
Aloittaja on liikkeellä nollaprofiililla ja se pisti mut vähän miettimään että... muistammehan kuitenkin, että peppuseksistä ei tarvi olla kiinnostunut tai tykätä vaikka tuntuiskin, että kaikki muut on sitä ainakin kokeilleet?

Mut ite näin peppuseksifanina mietin, että mielenkiintoisempaa kuin ihan vaan ilmoittaa, ketkä kaikki sitä on tehny, vois olla keskustella siitä, miltä se tuntuu, mikä siinä on kivaa, miten sen saa käytännössä parhaiten toimimaan ja niin edes päin.

Hyvä idea! Vaikka ton kyselyn mukaan suuri osa onkin perspanoja kokeillut, niin se ei todellakaan tarkota että sen pitäisi olla mikään automaatio ja on hyvä idea ehkä availla enemmän et mikä on homman nimi ja sehän vaihtelee yksilöittäin ja ihan tällasen vakkarinkin mielestä olis kiva kuulla miten muut sen kokee!

Haastankin muita keskustelijoita vastaamaan vaikka näihin:
- Mikä anaaliseksissä sinusta on parasta (jos tykkäät)? Millaisesta anaaliseksistä pidät erityisesti?
- Miksi et pidä anaaliseksistä (jos et tykkää)?
- Sattuuko anaaliseksi sinusta (bottomina) paljon, jonkun verran vai ei lainkaan?
Millainen suhteesi siihen kipuun on? Nautitko vai kestätkö, toivotko ettei sattuis niin paljon vai onko se just se juttu anaaliseksissä?
- Tuntuuko anaaliseksi sinusta "häpeälliseltä" ja jos, saatko siitä kiksejä?
- Tykkäätkö myös anusaukon nuolemisesta tai siitä kun sun peppureikää nuollaan? Kerro siitä. ;-)
- Mitä muuta vielä haluaisit sanoa peppuseksistä?

- Mikä anaaliseksissä sinusta on parasta? Millaisesta anaaliseksistä pidät erityisesti?
Omalla kohdalla parasta anaaliseksissä on ensinnäkin se, että se tuntuu tosi alistavalta kun toinen tunkee kyrpää sellaiseen paikkaan, mikä on vähän sillai "tabu" tai ei "oikeasti kuuluisi asiaan". Se häpeä siinä on kiihottavaa, ja sit erikseen siinä on parasta myös se fyysinen tuntemus. Se stimuloi aivan eri tavalla ja jotenkin paljon raaemmin ja kivuliaammin myös. Tällein masokistina niin siitä saattaa saada aika kivatkin kiksit. Eli kaks aspektia; alistus / nöyryytys ja sit se fyysinen kipu, joka ruokkii masokismia. Plus siis onhan se myös nautinnollista, eikä pelkkää kipua! Se kipu ei ole siis automaatio vaan sen voi myös tehdä rauhassa ja runnomatta, niin tuntuu vaan ja ainoastaan hyvältä ja kiihottavalta ilman sitä kipua.

- Sattuuko anaaliseksi sinusta (bottomina) paljon, jonkun verran vai ei lainkaan?
Vastasin tähän osittain jo yllä, mutta tähän on hyvä tarkentaa. Itse tosiaan masokistina preferoin, että vähän myös tuntuu ikävältä, niin valitsen mieluummin sellaisen kivuliaamman lähestymistavan ni silloin, kyllä, se sattuu ihan niin paljon ku haluaa pistää sattumaan välillä 0-100. Mutta nautin siitä myös ihan vaan normaalin rauhallisen persepanon muodossa, jolloin ei satu vaan tuntuu samalla tasolla hyvältä ku pillupanokin ilman minkäänlaista kipua :o Perspaneminen on yleisesti sellanen erilainen tunne, sillai raa'empi ku pillupanossa, mut omalla kohdalla yhtä kiihottavaa joka tapauksessa, mut vaan erilailla.

Millainen suhteesi siihen kipuun on? Nautitko vai kestätkö, toivotko ettei sattuis niin paljon vai onko se just se juttu anaaliseksissä?
Tykkään siitä paineesta kyl järjettömästi. Toki jos ei oo lämpänny sitä yhtään, niin sit se saattaa olla jopa sietämätöntä sellasta tulisempaa rääkkiä mut nopsaa se helpottaa ja meikä diggaa. Tykkään anaaliseksistä ilman kipua ja kivun kanssa!

- Tuntuuko anaaliseksi sinusta "häpeälliseltä" ja jos, saatko siitä kiksejä?
Tähänkin vastasin ekassa kysymyksessä, mutta jälleen on hyvä tarkentaa! Normaalissa muodossaan anaaliseksi ei hävetä mua yhtään enkä saa siitä mitään alistumiskiksejä, vaan se tuntuu ainoastaan hyvältä ja nautinnolliselta. Mutta tämä tilanne on vain, jos oon saanu siis huolella valmistautua siihen etukäteen käymällä suihkussa ja pesemässä paikat ja varmistamassa ettei sattuis mitään yllätyksiä tai muuta. Ja myös lämppäämässä itsekseni anaalitapilla paikkoja.
Jos näitä valmisteluja ei ole minun annettu tai en ole ehtinyt tehdä, niin sitten se muuttuukin yhtäkkiä järjettömän häpeälliseksi. Pelko D:n tai sängyn likaamisesta on suuri ja sillon hävettää valtavasti antaa kenenkään panna perseeseen. Mut sit kuitenkin tää häpeä kiihottaa samaan aikaan + tottakai se itse persepano tuntuu niin perkeleen hyvältä niin ei siinä voi mitään muuta kun kiihottua joka tapauksessa :-[ Ja jos D vielä sanallisesti siinä häpäisee tai alistaa, ni I'm sold :love:

- Tykkäätkö myös anusaukon nuolemisesta tai siitä kun sun peppureikää nuollaan? Kerro siitä. ;-)
Siitä saan kiksejä sen takia, koska se on äärettömän alistavaa ja hävettävää päästää jonkun naama niin lähelle ja ihan kosketuksiin asti jotain, mihin ei kyl naamojen oo "tarkotus" ollu mennä. Ni se alistuminen ja nöyryytys siinä antaa nautintoa. Ja ei se toisaalta huonoltakaan tunnu ihan noin niinku fyysisessä mielessä myöskään ja siitä tykkäämisen myöntäminen hävettää myös ja antaa myös kiksejä haha :-[ Ja olen kyllä nuollut myös toisten persettä alistettuna. 

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #12 : 01.11.2020, 16:51 »
 Kiitos Neris, vastauksista. Kaipa se olis ihan reilua itsekin vastata, kun kyseleen rupesin. Tosi mielenkiintoista oliblukee sun vastayksia, Neris, koska me koetaan asia osin eri tavoin. Musta tää tuo esiin just sitä että nautinto anaaliseksissä voi olla peräisin niin monista eri asioista.


Toisin kuin Neriksellä, mulla analiseksiin ei liity ollenkaan häpeää. Mä oon tosin muutenkin semmoinen, että harvoin mua oikeestaan mikään (seksissä) varsinaisesti hävettää. Ujostella saatan joskus esim. joisenkin sellaisten asioiden pyytämistä, mistä tykkään, mutta en oikeastaan juuri koskaan varsinaisesti häpeä juuri mitään. Anaalihommatkin oon järkeilly silleen, että jos mä tykkään ja partneri tykkää niin mitäpä sitä häpeilemään.

Sain ekan kokemukseni anaaliseksistä 16-vuotiaana, tosin silloin se oli vain sormetusta. Muistan, että silloin mua kyllä ehkä hieman nolottikin, mutta samalla olin vaan ihan mielettömästi liekeissä ja tajusin heti, että tästä tykkään ja tätä on saatava lisää. Sain heti silloin ekalla kerralla tosi rajun orgasmin, sen muistan.

Säännöllisesti oon tehny anaaliseksiä 18-vuotiaasta alkaen. Olen masokisti ja vaniljasuhteessa anaaliseksi oli jälkikäteen ajatellen mulle tapa "puijata" partneri satuttamaan itseäni ihanasti. Silloin tosin uskottelin sekä partnerille että itselleni, että tykkään peppuseksistä kivusta huolimatta, mutta tosi asiassa nimenomaan se alun kipu on aina anaaliseksissä ollut mulle iso osa nautintoa. Kuten Neris sanoikin, riittävällä määrällä liukkaria ja riittävän hitaasti edeten anaaliseksi voi toki olla täysin kivutontakin, mutta itse preferoin sitä, että mut otetaan peppuseksissä aika rajusti niin, että se sattuu hetken aika intensiivisesti. Se kipukokemus kääntyy mulla semmoiseksi huumaavaksi nautinnoksi hyvin nopeasti.

Mä oon harrastanu anaaliseksiä suhteellisen säännöllisesti nyt kohta 20 vuotta (välillä toki ollut jotain taukoja erinäisistä syistä, mutta kuitenkin), eikä mulle oo kertaakaan käyny niin, että olis esim. lakanat sotkeutunu ulosteesta. Ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä on ollut kertoja, jolloin leluun tai penikseen on tarttunut mun anaalista tosi pieni määrä kakkaa, ja nää on kyllä hävettäneet mua jonkin verran, mutta peseytymälläpä niistä on selvitty. En oo kokenu sitä häpeää/noloutta kiihottavana. Lähinnä oo  koittanu olla ajattelematta sitä liikaa tai miettiny, että no, vahinkoja sattuu joskus.

Mulle on siis tärkeää, että kun peppuseksiä tehdään, mun anusaukko on mahdollisimman puhdas. Siksi pesen sen valmiiksi puhtaaksi aina kun oletan, että seksiä voisi olla luvassa. Teen sen yleensä aika hyvissä ajoin, monesti useampaa tuntia ennen sessiota / mahdollista seksiä, ja sit en vaan syö kovin paljon ennen h-hetkeä, niin ei kerkeä muodostua uutta ulostetta. Ja mä siis lähden siitä, että jos ylipäätään voisi olla seksiä, se voisi aina olla myös anaaliseksiä. Oon itse asiassa menny tässä jopa niin pitkälle joskus, että oon peppupesun yhteydessä liukkaroinu pepun valmiiksi. Se liukkarikin säilyy siellä pepussa yllättävän pitkään kun sen vaan antaa olla siellä.

Yksi submissiivinen juttu, josta tykkään tosi paljon, on olla seksuaalisesti "aina valmis", ja anaaliseksiin varmuuden vuoksi aina valmistautuminen on mulle osa sitä. Parisuhteessa, jossa asutaan yhdessä, se tarkoittaa käytännössä päivittäisiä rutiineja asian tiimoilta. Siihen tottuu, tilanteita oppii ennakoimaan ja itse tosiaan tykkään erilaisista ylläpitojutuista ja rutiineista jotka liittyy kumppanin (seksuaaliseen) palvelemiseen.

Mulle se, että mua pantais peppuun niin, että oletan siellä olevan ulostetta on hard limit. Todennäköisesti turvasanoittaisin semmoisen tilanteen ja ilmoittaisin käyväni ensin pesulla. Mutta enpä muista, että näin olis ikinä tarvinnu tehdä. Jos ollaan semmoisissa olosuhteissa kuin tyyliin reppureissaamassa, eikä normaaleista puhtausrutiineista pysty pitään kiinni, oon ihan sanonu partnerilleni, että nyt valitettavasti peppujutut on punaisella kieltolistalla.

Ja mä tykkään sekä nuolla pepureikiä että erityisesti siitä kun mua nuollaan sieltä. Ja koen muuten, että mua dominoiva henkilö voi aivan vallan loistavasti nuolla mun persettä menettämättä mitään arvovallastaan. Mä nimittäin todennäköisesti kiemurtelen, ulvon ja voihkin nautinnosta valmiina siitä hyvästä tekemään aivan mitä tahansa eli totisesti olen syvällä suloisessa submissiossa. 😂 Ihan sama homma kuin pimpin nuolemisen kanssa. 😉

Kaamos

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #13 : 01.11.2020, 17:03 »
Haastankin muita keskustelijoita vastaamaan vaikka näihin:
- Mikä anaaliseksissä sinusta on parasta (jos tykkäät)? Millaisesta anaaliseksistä pidät erityisesti?
- Miksi et pidä anaaliseksistä (jos et tykkää)?
- Sattuuko anaaliseksi sinusta (bottomina) paljon, jonkun verran vai ei lainkaan?
Millainen suhteesi siihen kipuun on? Nautitko vai kestätkö, toivotko ettei sattuis niin paljon vai onko se just se juttu anaaliseksissä?
- Tuntuuko anaaliseksi sinusta "häpeälliseltä" ja jos, saatko siitä kiksejä?
- Tykkäätkö myös anusaukon nuolemisesta tai siitä kun sun peppureikää nuollaan? Kerro siitä. ;-)
- Mitä muuta vielä haluaisit sanoa peppuseksistä?

Tähän alkuun mainittakoon, että omaan erittäin vahvan anaalifetissin joka määrittelee suuren osan seksuaalisuudestani.

- Mikä anaaliseksissä sinusta on parasta (jos tykkäät)?

Ihan kaikki, mutta jos jokin yksi asia pitää valita: se perverssi täydellinen tunnelämys kun ensimmäistä kertaa sessiossa työnnyn syvälle perseeseen pohjaa myöten ja alan tuntemaan anuksen ja suolen sisäpinnan jokaisen yksityiskohdan paljaalla iholla penistä vasten. Tämän tunteen tekee täydelliseksi etenkin jos pylly kuuluu ihmiselle johon on jo hyvä ystävyys ja/tai vakituinen parisuhde. En saa samanlaista täydellistä euforiaa tuntemattoman kanssa monesta syystä.

- Millaisesta anaaliseksistä pidät erityisesti?

Erittäin rajusta, alistavasta, rajattomasta ja esteettömästä. Erityisesti sellaisesta missä pylly on minulla täysin vapaassa käytössä ja "omistuksessa".

- Sattuuko anaaliseksi sinusta (bottomina) paljon, jonkun verran vai ei lainkaan?

Ottavana osapuolena en tykkää olla lähes ollenkaan. Harvinaisia poikkeuksia on ollut, mutta ihan vain kokeilumielessä. Anaalifetissiini kuuluu hyvin paljon dominoinnin ja häpäisyn elementtejä joten nautin enemmän antaa kuin ottaa.

- Millainen suhteesi siihen kipuun on? Nautitko vai kestätkö, toivotko ettei sattuis niin paljon vai onko se just se juttu anaaliseksissä?

Voisin kuvailla itseäni tavallaan anaalisadistiksi. Pidän erityisesti siitä jos kumppani kärsii ja samalla nauttii erittäin tuskallisesta anaalista joka venyttää rajoja niin fyysisesti kuin myös henkisesti. Jos oma lihanuija ja sen koko ei riitä tuskaa enään tuottamaan niin otan isommat aseet käyttöön ja keskityn niiden kanssa leikkimiseen paljon. Rauhallinen ja hellä anaali on myös ihan kivaa, mutta lähes poikkeuksetta innostun aina ottamaan kovemmat otteet jos rajoja ei ole mulle asetettu sille sessiolle. Itse en pidä kivusta ottavana osapuolena lähes ollenkaan missään muodossa.

- Tuntuuko anaaliseksi sinusta "häpeälliseltä" ja jos, saatko siitä kiksejä?

Kyllä, erityisesti se että pyllyn käyttö, leikki ja esittely on monella tapaa niin häpäisevää ja alistavaa sille ottavalle osapuolelle. Tykkään myös kommentoida ja puhua omia ajatuksia pyllyn kanssa leikkiessä ja miten rivolta se kaikki näyttää siinä toivossa että se nolottaa, hävettää ja alistaa toista. Pyllyn ja peräaukon kuvaaminen myös häpäisyn ja alistuksen muodossa kiihottaa...ja venymisen edistys, pyllyreijän aukeaminen ja yleinen rivous niissä jutuissa on aina kiva dokumentoida itselle katseltavaksi/muisteltavaksi myöhemmin.

Jos pyllyä käyttäessä tulee pientä sotkua, se ei itseä haittaa yleensä tippaakaan ja saattaa ehkä jossain määrin jopa kiihottaa jos näen anuksen ruikkivan likaista liukastetta/spermaa ulos hyvin rivosti. Pienet sattumat kesken sessioinnin yleensä vain pyyhkäisen reagoimatta pois ja isompikin sattuma ei haittaa jos se ei sotke pahasti ja sen siivoaminen on helppoa.

- Tykkäätkö myös anusaukon nuolemisesta tai siitä kun sun peppureikää nuollaan? Kerro siitä. ;-)

Tykkään nuolla silloin tällöin etenkin suihkussa kun puhtaus on helppoa tai jos takamus on huolella pesty, putsattu ja huuhdeltu. Enemmän nautin jos omaa persettäni syödään ja ahmitaan. Tähän tykkään omasta tahdosta enemmän komentaa tai pakottaa kuin tulla nuolluksi toisen omasta aloitteesta.

- Mitä muuta vielä haluaisit sanoa peppuseksistä?

Oma anaalifetissi on tosiaankin kyllä niin vahva että jopa täysin "anal-only" parisuhde toimii vallan mainiosti ja olen ollut. Anaalifistaus on myös tullut tutuksi ja oikeanlaisen alistuvan/orjamaisen kumppanin kanssa saatan puuhastella ihan ilman omaa laukeamisesta koska toisen pyllyn pelkkä dildotus ja sen kanssa leikkiminen antaa yhtä voimakkaita tunteita ja mielihyvää. Toki on ihana laueta ja tyhjentyä pyllyn sisään aina kun mahdollista  ;D , mutta koen sen vain osana leikkiavaruutta enkä aina pelkkänä omana päämääränä.

Martta

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #14 : 01.11.2020, 17:35 »
Anaaliseksi on kivaa vaihtelua
Se sattuu hiukan jos työntyy heti alkuun pohjaan asti, kumppanini on miten sanotaan "hyvin varusteltu", mutta jos on tarpeeksi kiihottunut, niin sitten se kipu liukenee muutamalla työnnöllä masokistiseen anaalinautintoon. Jos ei ole vielä alkulämpöjä, ei pysty ottamaan kipua vastaan. Se on niin tapauskohtaista.
Kun on tarpeeksi puuhailtu, niin pitää saada lisää kaikkea, venytykset ja muut mitä yllä Kaamos kuvaa hirmu hyvin, tuntuvat hyviltä ja nautinnolliselta, kun Dom kaksin käsin venyttää rivosti pyllyä auki jne. puuhastelee irstaasti. Se on omanlaistaan nautintoa. Anaaliorgasmi tuntuu sellaisena kokovartalokananlihana ja kummallisena kumimaisen maton alle jäämisellä jyrätyksi tulemisen tunteena, eli se tietty on parasta jos sessiossa sinne asti pääsee  :love:

Häpeällisenä se tavallaan tuntuu, juuri siksihän se on niin kivaa kun on "tabu" jota rikotaan. Mutta ei oikeasti häpeällisensä. Sehän on vaan seksiä ja kahden ihmisen leikkiä  :love:  Tykkään myös nuolla ja tulla nuolluksi. Ihan aina se ei ole ok, siinä on jotain henkisiä juttuja. Parhaimmillaan se on ääreisihanaa  :love: :love: :love:  Puhtaus on vaan tosi tärkeää. Jos on vatsavaivaa ollut päivällä, niin ei ehkä ole anaalipanopäivä silloin illalla. Pitää olla järki. Pestävä on suihkussa koukkimalla niin syvälle kuin sormi vaan menee, yllärit putsataan pois jne. Anaaliseksiin ryhtyä vain kun on "varma" olo puhtaudesta, niin silloin voi rentoutua.