Äänestys

Oletko harrastanut anaaliseksia jossain muodossa? Kommenteissa voit tätä perusaihetta kommentoida vaikka kuinka paljon.

Nainen, vastaanottavana
128 (25.6%)
Nainen, antavana
65 (13%)
Mies, vastaanottavana
88 (17.6%)
Mies, antavana
113 (22.6%)
Muun sukupuolinen vastaanottavana
11 (2.2%)
Muun sukupuolinen antavana
8 (1.6%)
Jotain muuta toisen kanssa. Mitä?
11 (2.2%)
Nainen, vain itsekseni
22 (4.4%)
Mies, vain itsekseni
39 (7.8%)
Muun sukupuolinen, vain itsekseni
2 (0.4%)
Nainen ei kokemusta
9 (1.8%)
Mies, ei kokemusta
3 (0.6%)
Muun sukupuolinen, ei kokemusta
1 (0.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 221

Kirjoittaja Aihe: Anaaliseksi  (Luettu 16234 kertaa)

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #15 : 01.11.2020, 19:22 »
Mä hahmotan tässä keskustelussa ainakin omasta näkövinkkelistäni kaksi eri häpeällisyyden astetta:
a.) Mahdolliseen kakalla sotkemiseen liittyvä häpeä
b.) Enemmänkin "konseptuaalinen" häpeä, joka liittyy anaaliseksin yleiseen tabuluonteeseen

Tosta tyypin A häpeästä puhuu Neris. Ite tunnistan, että se hävettää/hävettäisi mua kyllä oikeasti, ja jos ihan kunnolla tuli sotkua niin häpeäisin ihan aidosti tosi paljon. Niin paljon, että se ei mulle enää olis seksikästä ja kiihottavaa vaan ihan oikeasti ahdistavaa, enkä halua kokea sitä. En pystyis rentoutuun ja nauttiin anaaliseksistä, jos pelkäisin tota mahdollisuutta ja varsinkin jos vielä pelkäisin, että mua häpäistäis siitä. Se on siis mulle punainen juttu, hard limit.

Sit on toi enemmän mielikuvatasolla oleva "häpeä", josta Martta puhuu ja osin myös Kaamos. Eli siis että leikitään, että se anaali olis "tuhmaa" ja eläydytään siihen sen tabuisuuteen. Se taas ei sit juurikaan oo mulle itelle juttu. Ehkä lähinnä voin vähän roolileikin kautta hakee semmoista, että olisin leikisti oikeaa itseäni kokemattomampi hahmo, joka on jotenkin söpösti hämillään siitä, että nytkös tässä tapahtuu juttuja pepulle, voi hurja! Ja kaiken lisäksi tykkää hirveästi! Voi tuplahurja! 😂

Humiliation play sinänsä ei kuitenkaan jotenkin oikein vaan oo mun juttu. Saatan kokea yritykset häpäistä mua verbaalisesti helposti aika huvittavina, kun kyse on semmoisesta jutusta, mikä ei oo oikeesti mulle tabu. Tosin se ei välttättä myöskään haittaa mua. Leikki leikkinä ja silleen.

Varmaan vaikuttaa itellä sekin, että oon tehny paljon anaaliseksiä myös vaniljasuhteissa, joten se ei nyt vaan oo mulle silleen tabuisaa itsessään. Vaniljasuhteissa anaaluseksi on edustanut mulle intiimiyttä ja läheisyyttä, että ollaan niin läheisiä, että voidaan tehdä näin. Ja on siinä se elementti toki edelleen; anaaliseksi vaatii kuitenkin ehkä vielä himpun verran enemmän luottamusta  ja toisen tuntemista kuin emätinjutut, lähtökohtaisesti. Hellä anaaliseksi on silleen hyvin äärimmäistä hellyyttä, kun se vaatii enemmän varovaisuutta.

Toisaalta sit taas masokistisesti nautin tosiaan nimenomaan siitä, että mua pannaan peppuun niin, että (aluksi) sattuu ihan kunnolla. Siinä koen kyllä alistumista, mutta en häpeää, vaan nimenomaan ylpeää ja rohkeaa alistumista sille, että top satuttaa mua, ja palkintona sitten seuraa molemminpuolinen nautinto.

Vähän sivuun mennen rupesin tässä miettimään, että kuinkahan tavallista on, että alistuminen yhdistyy kokemukseen ylpeydestä ja rohkeudesta - ei häpeästä? Mulla on aika järkiään näin.

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #16 : 01.11.2020, 19:25 »
Tuplapenetraatiot vois muuten myös näin pimpillisen näkökulmasta tässä mainita. Se on kaikkein makeinta kun molemmat aukot on täynnä. 😂 Valitettavasti en oo päässy kokemaan tätä kolmenkimppana, mutta yhdenkin partnerin kanssa toki onnistuu leluja käyttäen.

Martta

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #17 : 01.11.2020, 19:29 »
Kyllähän se sotku jos tulisi vois haitata vähän fiilistä, mutta sofistikoidut puuhailijat sipaisee hommat sivuun, käy pesulla ja homma jatkuu  ;D ei pidä antaa häiritä liikaa Toki joskus häiritsee liikaa, mutta kuten aiemmin niin valmistautumalla ei käy noin

Pelkkä peppupano ilman mitään tiettyä irstailun ja alistamisen tunnelatausta ei tunnu kauheasti, muuta kuin juuri kuten Fia kuvaa vaniljaseksinä ok:na, se on kuten Fia kirjoittaa aika tuttua ilman tabu-henkeä Ennemmin juuri näin että Dom osaa jotenkin tehdä siitä tuhmaa ja tabua ja olla ilkeä Subille kiduttamalla pyllyreikää  ::) :))

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #18 : 01.11.2020, 19:51 »
Musta on just hienoa, että sen anaaliseksin voi kokea BDSM-kontekstissa ja ylipäätäänkin tosi monella tavalla, ja se on myös se, mitä haluisin "anaalineitsyelle" asiasta kertoa: se voi sattua, sattua ihanasti tai olla sattumatta, se voi olla hävetävää, olla hävettävää ihanasti tai olla hävettämättä.

En tiiä, kuin yleistä mahtaa olla, että D:t antaa subien penetroida itteään perseeseen, mutta ite näkisin, että asetelman vois jopa kääntää niin päin, että se anaaliseksi oliskin sen ihanan pepun palvomista ja D:n palvelemista.

Ite raaaakastan sitä, kun mulle sanotaan anaaliseksin aikana/heti sen jälkeen, että mun pylly tuntuu ja näyttää hyvältä. 😂 Oon kyllä kai muutenkin enemminkin semmoinen "kissa kiitoksilla elää" -subi/bottom, joka nauttii rajujen otteiden lisäksi kehuista, kiitoksista ja imartelusta, mutta häpäistyksi tuleminen ei tosiaan silleen niinkään oo mun juttu. CNC-dynamiikassakin haluun olla vaan niin vitsin vastustamaton, että mut ja mun perse on pakko saada vaikka väkisin, varsinainen häpäiseminen ei mulla hirveesti liity edes niihin fantasioihin.

Narsistisubi ilmoittautuu, päivää. 😂

siveysvyöorjaj83

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #19 : 01.11.2020, 21:21 »
On ihanan nöyryyttävää kun Valtiatar panee peppuun. Välillä tuntuu mielettömän hyvältä, varsinkin kun on ollut pitkään siveysvyössä. Haluisin oppia saamaan anaaliorkkuja pelkästään❤️

_Eos_

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #20 : 19.11.2020, 17:53 »
Rakastaisin perseseksiä ja harrastaisin useamminkin, mutta mulla tulee toisinaan sen jälkeen aivan järjettömät (masokistillekin sietämättömät) vatsakivut. Ja jos on uusi kumppani, kenen seurassa ehkä vielä hieman kainostelee, niin yöksi ei voi jäädä koska pierettää. Joskus myös saanut ripuloimaan. Onkohan kuinka terveellistä tehdä suolihuuhteluita kuinka usein, tietääkö joku? Ensimmäistä anaalipanoa jouduin melkein anelemaan silloiselta kumppanilta, liukkaria ei ollut niin käytettiin sitten jotakin yleiskosteusvoidetta, eikä tietookaan mistää pesuista.  >:D En osaa nähdä mitään tabuluonnetta kakkosessa, mutta perseen nuolemisessa kyllä. Haaveena olisi joskus kokea tuplapenetraatio, toistaseksi lähimmäksi päässyt vaan pitämällä tappia perseessä panon ajan. Kiihottaa aivan pirusti se, että toinen kiihottuu asiasta ja se kun muutoin pitkään kestävä kyrpä meinaa laueta omia aikojaan. Varsinaista anaalin kautta saatua orgasmia en muistaakseni ole kokenut, mutta sellasen satakilosen mörssärin maatessa koko painollaan päällä, rassaamassa ähkien ja muristen paksulla kyrvällään tiukkaa sykkivää persreikääni, niin siinnä on kyllä lauennut koko tilanteen tähden ja pitkällisesti vaikka penetraatiosta orgasmeja yleensä en kykene saamaan. :love:

_Eos_

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #21 : 19.11.2020, 17:57 »
Kiihottaa myös katsella, kun uikuttavaa miestä pannaan kakkoseen ja saadaan räjähtäen laukeamaan. Jostain syystä kuitenkin kokisin itse penetroivana osapuolena olemisen varsin oudoksi ja ehkä epämiellyttäväksikin. Tosin voi johtua siitä, että ei ole kokeillutkaan. ::)

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #22 : 19.11.2020, 18:10 »

En tiiä, kuin yleistä mahtaa olla, että D:t antaa subien penetroida itteään perseeseen, mutta ite näkisin, että asetelman vois jopa kääntää niin päin, että se anaaliseksi oliskin sen ihanan pepun palvomista ja D:n palvelemista.


Musta ihan tosi kuumaa ja nautinnollista ku subi nussii esim kielellään. mun persettä.

Hedonisti D tässä moikka O:-)


AlmostAverageJoe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Maybe I just want you to support my bad habits.
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #23 : 19.11.2020, 18:36 »
En tiiä, kuin yleistä mahtaa olla, että D:t antaa subien penetroida itteään perseeseen, mutta ite näkisin, että asetelman vois jopa kääntää niin päin, että se anaaliseksi oliskin sen ihanan pepun palvomista ja D:n palvelemista.

Mä olen tän takia alkanut termirunkkaamaan sen verran, että sanon olevani bottom, enkä varsinaisesti subi: mä en näe peppuunottamisessa mitään alistavaa per se (hehe), koska saan siitä nautintoa, tykkään siitä, ehdotan sitä itse aktiivisesti ja se tyydyttää todella laajalla tavalla: saan usein anaaliorgasmeja - parhaimmillaan jopa kymmenen - ja parhaiten nyrkkinaintien aikana ejakuloin. Sen jälkeen on esim. helvetin hankalaa kävellä, kun ei jalat kanna - eikä se johdu siitä.

En siis näe juurikaan alistavana tällaista, missä nainen hoitelee mun peppua niin, että laukean. Siitä saa alistavaa, jos haluaa, mutta itsessään se ei sitä ole mun mielestä.

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #24 : 19.11.2020, 19:03 »
Nii... itehän nyt en niin silleen muutenkaan jassa pitää lukua kuka on kenenkin D tai s kunhan kaikilla on hauskaa... mutta mulle nää nyt ei oo silleen niin vakavia juttuja muuteskaan

En oo edelleenkään oikein osannu päättää oonko minkään subikaan ylipäätään vai pelkkä bottom kun en oikein osaa pitää "alistavana" sitä kun saan orgasmin anaaliseksistä tai ulvon masokistisesta nautinnosta kun mua piiskataan. Mutta tää nyt menee termirunkkailuksi.

Sanat sanoja ovat
Oon eessäsi aseeton

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #25 : 19.11.2020, 19:52 »
Onkohan kuinka terveellistä tehdä suolihuuhteluita kuinka usein, tietääkö joku?

Itse hoidan anaalipuhtaushommat tekniikalla, joka englanniksi tunnetaan termillä douche eikä se oo musta tarkalleen ottaen ihan sama asia kuin suolihuuhtelu. Suolihuuhtelun miellän niin, että anaaliin johdetaan letkulla vettä, mahdollisesti niin että myös sisempi sulkijalihas avautuu, jolloin huuhtelu voi tapahtua ohutsuolta myöten. Käytetään mm. rituaalisena puhdistautumismenetelmänä, "detoksauksessa" yms. Tätä ei kannata tehdä liian usein.

Douche on enemmänkin "vain" käsisuihkulla anaalin suihkuttelua ja ulostemassan sormella paksusuolesta poistamista (hoitotyössä käytetään myös termejä "tusseraus" ja "digitointi" samasta).

Douche on tärkeää tehdä kädenlämpöisellä vedellä, ei liian kovalla vedenpaineella ja hellästi, välttäen raapimista. Anaaliaukon pitää antaa rentoutua ja aueta rauhassa ennen kuin sinne paksusuoleen työntää sormea ja alkaa kaivaa.

Douchea ei suositella tehtäväksi liian usein, koska jatkuva vedellä lutraaminen poistaa libidejä eli rasvaa anaaliaukon suulta, mikä voi aiheuttaa pieniä haavoja, mikä taas altistaa infektioille anaaliseksin yhteydessä. On yksilöllistä, mitä kenenkin persreikä kestää, mutta monet bottomhomomiehet (ja minä) douchaavat perseensä ollessaan seksuaalisesti aktiivisia jopa päivittäin tai noin 2-3 kertaa viikossa. Tätä yleensä vielä pidetään turvallisena, eteenkin jos anaaliaukkoaan rasvaa tai öljyää (esim. Ceridal-öljyllä, vauvaöljyllä tms.) douchen jälkeen.

Aiheesta löytyy netistä englanninksi jonkun verran hyviä artikkeleita, mm. https://www.sfaf.org/collections/beta/anal-douching-safety-tips/#:~:text=Don't%20douche%20too%20much.&text=Even%20if%20you%20douche%20with,times%20that%20makes%20douching%20unsafe.

^Tässä artikkelissa tosin höpistään, että doushe olis hyvä tehdä keittosuolaliuoksella, ettei elektrolyyttitasapaino häiriinny, mutta se on musta liooittelua. Suomen oloissa hanavesi on pohdasta ja turvallista.

Hassu henkilökohtainen anekdootti: Olen itse aikoinaan 2000-luvun alussa teininä oppinut homomieskavereilta sekä miten douchataan että miten syväkurkutetaan. 😂 Setan bileiden jatkojen keskustelut. ❤

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #26 : 19.11.2020, 20:04 »
Peppuseksiä varten ei tarvitse huuhdella pyllyä. Se on vähän sellainen innokkaiden aloittelijoiden virhe. Jos ohjelmistossa on fistausta tai jättileluja, niin silloin huuhtelu voi olla paikallaan, koska ulostemassa on venytyksissä kivulias lisä, este ja joskus tuo myös sotkun mukanaan. Mutta normipeppuseksissä ja pienten lelujen kanssa turha kiusata peppua turhilla huuhteluilla. Etenkin kun mahdolliset roiskeet voi välttää oikeilla liukkarivalinnoilla.

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #27 : 19.11.2020, 20:06 »
Peppuseksiä varten ei tarvitse huuhdella pyllyä. Se on vähän sellainen innokkaiden aloittelijoiden virhe. Jos ohjelmistossa on fistausta tai jättileluja, niin silloin huuhtelu voi olla paikallaan, koska ulostemassa on venytyksissä kivulias lisä, este ja joskus tuo myös sotkun mukanaan. Mutta normipeppuseksissä ja pienten lelujen kanssa turha kiusata peppua turhilla huuhteluilla. Etenkin kun mahdolliset roiskeet voi välttää oikeilla liukkarivalinnoilla.

Ei se välttämätöntä oo, mutta musta tää on myös vähän makuasia. Ite oon menny tällä linjalla jo 20 vuotta. 😂

mooky

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #28 : 19.11.2020, 20:13 »
Peppuseksiä varten ei tarvitse huuhdella pyllyä. Se on vähän sellainen innokkaiden aloittelijoiden virhe. Jos ohjelmistossa on fistausta tai jättileluja, niin silloin huuhtelu voi olla paikallaan, koska ulostemassa on venytyksissä kivulias lisä, este ja joskus tuo myös sotkun mukanaan. Mutta normipeppuseksissä ja pienten lelujen kanssa turha kiusata peppua turhilla huuhteluilla. Etenkin kun mahdolliset roiskeet voi välttää oikeilla liukkarivalinnoilla.
"Ripuli ei ole este vaan liukaste"  ;D

Itse olen tarkastellut "kuivana kakkoseen" pesemättömällä pölkyllä, pestyllä tämä ei oikein onnistu.

Pienet rippeet pippelin päässä eivät itselleni ole turn off, mutta kakkakammoisille suosittelen huuhtelua ennen.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #29 : 19.11.2020, 20:22 »
Peppuseksiä varten ei tarvitse huuhdella pyllyä. Se on vähän sellainen innokkaiden aloittelijoiden virhe. Jos ohjelmistossa on fistausta tai jättileluja, niin silloin huuhtelu voi olla paikallaan, koska ulostemassa on venytyksissä kivulias lisä, este ja joskus tuo myös sotkun mukanaan. Mutta normipeppuseksissä ja pienten lelujen kanssa turha kiusata peppua turhilla huuhteluilla. Etenkin kun mahdolliset roiskeet voi välttää oikeilla liukkarivalinnoilla.
"Ripuli ei ole este vaan liukaste"  ;D

Itse olen tarkastellut "kuivana kakkoseen" pesemättömällä pölkyllä, pestyllä tämä ei oikein onnistu.

Pienet rippeet pippelin päässä eivät itselleni ole turn off, mutta kakkakammoisille suosittelen huuhtelua ennen.

Ns. kuivana tai sylkäsyllä meilläkin yleensä menee. Harvemminhan se kalu varsinaisesti kuiva on.
Mut kakkaa on näkynyt aniharvoin, vaikken huuhtelua harrastakaan. No viimeksi kyllä kun oli 2 miehen kanssa bareback anaalipanot, tuli huuhdeltuakin. Aika huonolla menestyksellä, mutta leikkikaverit ei oo onneksi kakkakammosia  ;D.