Äänestys

Oletko harrastanut anaaliseksia jossain muodossa? Kommenteissa voit tätä perusaihetta kommentoida vaikka kuinka paljon.

Nainen, vastaanottavana
128 (25.6%)
Nainen, antavana
65 (13%)
Mies, vastaanottavana
88 (17.6%)
Mies, antavana
113 (22.6%)
Muun sukupuolinen vastaanottavana
11 (2.2%)
Muun sukupuolinen antavana
8 (1.6%)
Jotain muuta toisen kanssa. Mitä?
11 (2.2%)
Nainen, vain itsekseni
22 (4.4%)
Mies, vain itsekseni
39 (7.8%)
Muun sukupuolinen, vain itsekseni
2 (0.4%)
Nainen ei kokemusta
9 (1.8%)
Mies, ei kokemusta
3 (0.6%)
Muun sukupuolinen, ei kokemusta
1 (0.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 220

Kirjoittaja Aihe: Anaaliseksi  (Luettu 16387 kertaa)

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #30 : 19.11.2020, 20:33 »
Haaveena olisi joskus kokea tuplapenetraatio, toistaseksi lähimmäksi päässyt vaan pitämällä tappia perseessä panon ajan.

On muuten olemassa myös semmosia tuplapenetraatiodildoja, se on siis penisrengas, jossa on dildo kiinni. Voi käyttää kummin päin vaan eli joko niin, että penis menee emättimeen ja dildo peppuun tai toisinpäin.

Hauska lelu, suosittelen. 🙂

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #31 : 19.11.2020, 20:53 »

Ns. kuivana tai sylkäsyllä meilläkin yleensä menee. Harvemminhan se kalu varsinaisesti kuiva on.
Mut kakkaa on näkynyt aniharvoin, vaikken huuhtelua harrastakaan. No viimeksi kyllä kun oli 2 miehen kanssa bareback anaalipanot, tuli huuhdeltuakin. Aika huonolla menestyksellä, mutta leikkikaverit ei oo onneksi kakkakammosia  ;D.

Mää oon siis ite se "kakkakammoinen", partnerit ei ehkä olis olleet niin niuhoja, tosin kukaan ei oo kyllä myöskään valittanu sattumien puutteesta. 😂

Oon toki 20 vuoden aikana, kun ylipäätään oon peppuseksiä bottomina tehny, touhunnu sitä joskus huuhteluittakin, eteenkin jos oon tienny, että tuskinpas siellä just nyt hirveesti mitään on. Enkä mäkään siis toki myöskään kuole siihen, vaikka joku sattuma oliskin ja on toki joku joskus ollutkin, mutta lähtökohtaisesti nautin peppuseksistä estottomammin kun tiedän, että oon puhdas.

Mulle se suihkuttelu ei myöskään oo mitenkään hankalan tuntuista tms., koska oon tottunu. Mutta makunsa kullakin. Turvallisuudesta kysyttiin ja mun oman kokemuksen mukaan on turvallista, kun nyt ei ihan koko ajan lutraa. Sanoisin, että vastaava tai hiukan harvempi tahti kuin pimpin alapesussa on ollu mulle ok.

Mitä likasteisiin tulee, ennen olin aika tiukka (pun intended) siitä, että mua pannaan vain ja ainoostaan liukkarin kanssa perseeseen, mutta nykyään menee ilmankin; syljellä tai pimppinesteillä. "Kuivana" sattuu kuitenkin vähän enemmän aluksi (mistä siis ite vaan tykkään - järjen rajoissa) ja vaatii varovaisempaa sisääntulemista. Asento sun muut tekijät vaikuttaa myös.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #32 : 19.11.2020, 21:43 »
Musta toi on henkilökohtanen asia muutenkin ku sen suhteen et onks se kakka turnoff vai ei.
Joissain suhteissa menty ilman huuhtelua ja se ei oo näkyny eikä haissu.
Joidenkin kaa se huuhtelu kyl mieluisaa.
Voi olla dietti kysymys kans, mene ja tiiä.

Sama juttu liukkarin suhteen.

_Eos_

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #33 : 19.11.2020, 23:05 »
Onkohan kuinka terveellistä tehdä suolihuuhteluita kuinka usein, tietääkö joku?

Itse hoidan anaalipuhtaushommat tekniikalla, joka englanniksi tunnetaan termillä douche eikä se oo musta tarkalleen ottaen ihan sama asia kuin suolihuuhtelu. Suolihuuhtelun miellän niin, että anaaliin johdetaan letkulla vettä, mahdollisesti niin että myös sisempi sulkijalihas avautuu, jolloin huuhtelu voi tapahtua ohutsuolta myöten. Käytetään mm. rituaalisena puhdistautumismenetelmänä, "detoksauksessa" yms. Tätä ei kannata tehdä liian usein.

Douche on enemmänkin "vain" käsisuihkulla anaalin suihkuttelua ja ulostemassan sormella paksusuolesta poistamista (hoitotyössä käytetään myös termejä "tusseraus" ja "digitointi" samasta).

Douche on tärkeää tehdä kädenlämpöisellä vedellä, ei liian kovalla vedenpaineella ja hellästi, välttäen raapimista. Anaaliaukon pitää antaa rentoutua ja aueta rauhassa ennen kuin sinne paksusuoleen työntää sormea ja alkaa kaivaa.

Douchea ei suositella tehtäväksi liian usein, koska jatkuva vedellä lutraaminen poistaa libidejä eli rasvaa anaaliaukon suulta, mikä voi aiheuttaa pieniä haavoja, mikä taas altistaa infektioille anaaliseksin yhteydessä. On yksilöllistä, mitä kenenkin persreikä kestää, mutta monet bottomhomomiehet (ja minä) douchaavat perseensä ollessaan seksuaalisesti aktiivisia jopa päivittäin tai noin 2-3 kertaa viikossa. Tätä yleensä vielä pidetään turvallisena, eteenkin jos anaaliaukkoaan rasvaa tai öljyää (esim. Ceridal-öljyllä, vauvaöljyllä tms.) douchen jälkeen.

Aiheesta löytyy netistä englanninksi jonkun verran hyviä artikkeleita, mm. https://www.sfaf.org/collections/beta/anal-douching-safety-tips/#:~:text=Don't%20douche%20too%20much.&text=Even%20if%20you%20douche%20with,times%20that%20makes%20douching%20unsafe.

^Tässä artikkelissa tosin höpistään, että doushe olis hyvä tehdä keittosuolaliuoksella, ettei elektrolyyttitasapaino häiriinny, mutta se on musta liooittelua. Suomen oloissa hanavesi on pohdasta ja turvallista.

Hassu henkilökohtainen anekdootti: Olen itse aikoinaan 2000-luvun alussa teininä oppinut homomieskavereilta sekä miten douchataan että miten syväkurkutetaan. 😂 Setan bileiden jatkojen keskustelut. ❤

Aina sitä oppii uutta, en tiennyt että tuolle persiin kaivelulle on oikeen termikin. Tuolla tyylillä olen itsekin hoidellut helposti saavutettavissa olevat yllärit pois. Huuhtelua kokeillu tässä vasta hetken aikaa, ei kyllä oikeen oman kokemuksen mukaan toimi, epäkäytännöllistä ja pitäs alottaa aamusta jos iltasella haluais olla turvallisin mielin. Eli jatkossa taidan myöskin vaan douchata.  ;D

_Eos_

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #34 : 19.11.2020, 23:10 »
Peppuseksiä varten ei tarvitse huuhdella pyllyä. Se on vähän sellainen innokkaiden aloittelijoiden virhe. Jos ohjelmistossa on fistausta tai jättileluja, niin silloin huuhtelu voi olla paikallaan, koska ulostemassa on venytyksissä kivulias lisä, este ja joskus tuo myös sotkun mukanaan. Mutta normipeppuseksissä ja pienten lelujen kanssa turha kiusata peppua turhilla huuhteluilla. Etenkin kun mahdolliset roiskeet voi välttää oikeilla liukkarivalinnoilla.

Paitsi jos sattuu olemaan hieman neuroottinen tapaus. Tosin "siedätyshoitona" voi ajatella, kuten pöpökammosen pakottamisen rimmaukseen.  :P Tietty tarpeeks kun on kiimasella ja irstaalla päällä, niin se on vaan sylkäsy ja eikun sissään enne ku ehtii alkaa katumaan. >:D

Neris

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #35 : 19.11.2020, 23:30 »
Jos se suihkulla huuhteleminen ei tunnu omalta jutulta ja oikeesti haluaa silti varmistua et paikat on puhtaana ni voi esimerkiksi dildolla vetää itteään perseeseen. Tai anaalitapilla, joka ylttää niin syvälle kuin haluat putsata! Siinä tulee hyvät alkulämpätkin ku suihkussa vetelee dildolla / tapilla itteään perseeseen ja samalla myös paikat putsaantuu ku se lelu vetelee mahdolliset liat ulos 😁

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #36 : 20.11.2020, 23:53 »
Peppujutut on kivoja!  :love:

hwyl

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #37 : 21.11.2020, 09:12 »
Tykkään kyllä, ja tykkään niistä valmisteluista - niitä on kuuma tehdä mahdollisimman nöyryyttävästi sille toiselle osapuolelle...

Yourslave

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #38 : 21.11.2020, 12:18 »
Kysymys: Miss Mary ylempänä sanoi, että oikeilla liukkarivalinnoilla ei normianaalissa tarvitsisi huuhdella. Eli minkälaista liukkaria?

Tai jos joku muu tietää, kiitos?

Aineenvaihduntani lienee vilkas ja ruokavalioni ilmeisen epäsuotuisa rakastamaani pehvapanoa ajatellen joten kyllä joudun huuhtelemaan. Enemmän tai vähemmän. Kiva olisi, jos välillä vähemmän.

Teen tuon itseni vuoksi. Jos kumppani ei sotkua kestä, olkoon ilman. Itselleni tulee totaalisen väärä nöyryytysfiilis.


Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #39 : 21.11.2020, 13:26 »
^
Silikooniliukkari tekee vehkeeseen ikään kuin "kalvon" johon ei tartu mikään. Tietty persuksia sisältöineen on erilaisia, ja joidenkin anaali villiintyy kun sinne työntää jotain, niin että alkaa työntämään tavaraa ulospäin samaa tahtia  ;D tämän olen itse huomannut, kun aika usein tulee miespuolisten pyllyjä rassailtua. Silikooniliukkari ei ole kaikkein limakalvoystävällisin ratkaisu kuitenkaan, joten itse käytän mieluummin omaan ahteriini j-lubea, joka toimii kuin silikooni, mutta on vesiliukoista. Se ei kuitenkaan ihan yhtä hyvin toimi roippeiden blokkaukseen.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #40 : 21.11.2020, 15:37 »
Osaaks MissMary sanoo et onks ihan täys urbaani legenda et silikoonia jää kehoon silikoonipohjasista liukkareista?
Ja et se ei kauheen helposti poistu kehosta?

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #41 : 21.11.2020, 15:46 »
Osaaks MissMary sanoo et onks ihan täys urbaani legenda et silikoonia jää kehoon silikoonipohjasista liukkareista?
Ja et se ei kauheen helposti poistu kehosta?

En kyllä tiedä. Kaikenlaista urbaanilegendaa olen itsekin kuullut näistä. Mutta mun kehossa nyt on silikoonia jo muutenkin, joten en ole kauheen huolissani itse  ;D.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #42 : 21.11.2020, 16:02 »
 ;D

Hyvä pointti.

Ite tykkään enemmän silikonipohjasista toimivuutensa puolesta. Mut vesiliukonen kuulostaa kivemmalta ku mietin et mitä haluun kehooni. Pitää varmaan opiskella internitin syövereissä hetki et mten toi oikeesti menee.
Jos jollain tosta tietoa/tutkimuksia ni linkatkaa ihmeessä.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #43 : 21.11.2020, 16:07 »
;D

Hyvä pointti.

Ite tykkään enemmän silikonipohjasista toimivuutensa puolesta. Mut vesiliukonen kuulostaa kivemmalta ku mietin et mitä haluun kehooni. Pitää varmaan opiskella internitin syövereissä hetki et mten toi oikeesti menee.
Jos jollain tosta tietoa/tutkimuksia ni linkatkaa ihmeessä.

J-lubeen kannattaa tutustua, jos mahdollisemman luonnonmukaisen haluaa. Sitä käyttää eläinlääkäritkin.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #44 : 21.11.2020, 16:14 »
Kiitos tästä :love:

Pitää testaa toi. Ei ainakaan lopu heti kättelyssä toi pullo.
Tuleeks tosta läpinäkyvää vai millasta settiä ku sekottaa veteen?