Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)  (Luettu 3267 kertaa)

Fia

  • Vieras
Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« : 12.11.2020, 11:16 »
Moikka kaikille.
 :love: :love: :love: Pimppien huollosta onkin oma aloituksensa, mutta ajattelin osin itseäni motivoidakseni aloittaa tämmöisen jonkinmoisen "treenitsemppiä kanssakinkyille" -ketjun.  :love: :love: :love:

Liikunta nyt toki varmaan tekee ihmiselle hyvää seksuaalipreferensseihin katsomatta. Itseäni olen kuitenkin koittanut motivoida liikkumaan osin sitäkin kautta, että tietty notkeus, kehonhallinta, kestävyys, hapenottokyky, kivunsietokyky ja vaikkapa ihan lihaskunto esimerkiksi reisien ja pakaroiden alueella edistää monenlaista kinkyseksuaalista toimintaa. Ainakin bottomina voi hyvässä tapauksessa joutua monenlaiselle solmulle, eikä varmaan topeillekaan ole mitään haittaa siitä, että vaikkapa kestävyyskunnossa, lihasvoimassa ja räjähtävyydessä löytyy.

Elikäs: Mitenkäs te baarilaiset treenatte jos treenatte mitenkään? Funtsitteko treeniohjelmia ja liikuntalajeja valitessanne mitenkään sitä, edistääkö ko. laji myös ns. "kinkykuntoa" ja jos niin millä tavalla? Jos oot löytänyt itsellesi tässä suhteessa eriomaisen lajin, kehu omasi. :-)

Kiinnostaa myös teettekö minkäänlaista kehonhuoltoa ennen tai jälkeen session? Ainakin rope bottomeille lienisi järkevää, mutta mites muut?

Voi myös vinkata kinkyileviä liikuntaesikuvia. :-)
Itse seuraan Instagramissa ihanaa Lauren Scolaria, @laurenscolari , joka on yhdysvaltalainen rope bottom ( Instassa @seattleshibari ) ja joogi. Lauren kuitenkin vääntyy mulle täysin mahdottomiin asentoihin, joten hänen seuraaminen menee kyllä enemmän esteettisen ihastelun kun varsinaisten treenivinkkien poimimisen puolelle. Voisi olla ihan kiva seurata myös jotakuta, joka olis lähtökohtaisesti edes hiukkasen enemmän samalla inhimillisen olemisen tasolla itseni kanssa.  ::)

Pomppufiilistä kaikille.  :love:

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #1 : 12.11.2020, 11:26 »
Linkkaan, kun sivuaa aihetta, eli ketju piiskaajan kehonhuollosta. https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=21869.0


Fia

  • Vieras
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #2 : 12.11.2020, 11:37 »
Linkkaan, kun sivuaa aihetta, eli ketju piiskaajan kehonhuollosta. https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=21869.0

Ah, kiitos. Enpäs tietenkään tajunnut etsiä hakusanoilla, jotka olis osuneet tuohon. :-)
Mut toisaalta jos tähän ketjuun sit vaikka laajemmin eri näkökulmista kehonhuoltofiilistelyjä?

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #3 : 12.11.2020, 12:02 »
Jaan saamani suosituksen eteenpäin.

https://shibaristudy.com/categories/bodycare-for-rope

Warming up for rope ynnä muita videoita.

Neris

Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #4 : 12.11.2020, 12:48 »
Elikäs: Mitenkäs te baarilaiset treenatte jos treenatte mitenkään? Funtsitteko treeniohjelmia ja liikuntalajeja valitessanne mitenkään sitä, edistääkö ko. laji myös ns. "kinkykuntoa" ja jos niin millä tavalla? Jos oot löytänyt itsellesi tässä suhteessa eriomaisen lajin, kehu omasi. :-)

Mä en varsinaisesti kinkyilyä varten treenaa, mutta salilla käyn kolme kertaa viikossa sillain, että sekä alakroppa että yläkroppa saa sen treenin kolmesti viikossa. Mutta koska teen yksijakoista ohjelmaa, niin käyn läpi vain isoimmat lihasryhmät ettei yksi salikerta venyisi 3h mittaiseksi. Nyt menee sellanen 1,5-2h riippuen siitä kuinka tehokkaat venyttelyt teen sen jälkeen. Eli salia 3krt viikossa, sen lisäksi kävelen joka päivä tottakai mieluusti vähintään sen 7km (tai 10 000 askelta), mutta siitä joudun usein lipsumaan aikataulujen takia. Noiden lisäksi harrastan futista, ja siinä tottakai kehittyy jalan lihakset ihan kivasti. Hyvää persetreeniä! Sali, kävely ja futis on ne kiinteät liikunnanmuodot, ja niiden lisäksi aina kun saan seuraa niin repertuaariin kuuluu myös pyöräily, kiipeily/boulderointi, juoksu, sähly, sulkkis ja tennis.

Keho pysyy ihan kivassa kunnossa mulla noiden avulla ja kestää myös sitten vähän kovempaa käyttöä. Venyttelyä voisin tehdä vieläkin enemmän, sillä takareidet ei oikein taivu mihkään ja siitä olis kyllä hyötyä ihan kinkyilyä ajatellen että taipuisi paremmin eri asentoihin, mutta toistaiseksi ainakin on kyllä kaikki onnistuneet onneksi. Mutta voi olla että vaikka 5 vuoden päästä ei enää onnistuiskaan ihan samalla lailla, joten mun pitää kyllä alkaa pian panostamaan oikeasti dynaamisiin venytyksiin enemmän aikaa.

Voi myös vinkata kinkyileviä liikuntaesikuvia. :-)

Oona Tolppasta (@fitoona) seuraan IG:ssä. Sillä on usein erilaisia kehonhallintavideoita ja erilaisia treenivideoita. Tosin nyt hän on mammalomalla kun sai juuri about viikko sitten lapsen, eli nyt feed on täynnä mammailun lomassa tapahtuvaa kuntoutusta, mutta hän on kyllä mun urheilu-idoli aivan ehdottomasti! Hän pelaa rugbyä pääsääntöisesti, mutta harrastustaustaa löytyy ihan kaikenlaisten lajien parista ja koko elämäntyyli on todella liikunnallinen ja aina kiva kattella millasia juttuja se on kehitelly O:-)

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1478
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #5 : 12.11.2020, 13:06 »
Liikun muutenkin, mutta kinkyjuttuja ajatellen oon kehittänyt itselleni sopivan venytä-vahvista -treenin erityisesti ylävartalolle tukemaan köysikestävyyttä ja ehkäisemään vammoilta.

Hyvä aloitus. Itse aina inspiroidun lukiessani toisten treeneistä ja oivalluksista.

Fia

  • Vieras
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #6 : 12.11.2020, 13:12 »
Liikun muutenkin, mutta kinkyjuttuja ajatellen oon kehittänyt itselleni sopivan venytä-vahvista -treenin erityisesti ylävartalolle tukemaan köysikestävyyttä ja ehkäisemään vammoilta.


Ooh, mielelläni kuulisin tästä treenistä tarkemmin. :-) Vois ottaa inspistä johonkin omaan vastaavaan.
Tosin valitettavasti mulle vars. köysittely on tällä hetkellä enempi haaveiluosastolla, mutta voihan sitä treenata vastaisen varalle. :-)

optimisti47

  • Vieras
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #7 : 12.11.2020, 13:21 »
noin 3 kertaa viikossa kuntopyöräilyä. leaunvetoa, nojapunnerruksia ja vatsaliikkeitä joka päivä. pitää pysyä kondiksessa. eihän sitä muuten kehtaa olla aataminasussa Dommen edessä.

Fia

  • Vieras
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #8 : 12.11.2020, 14:37 »
noin 3 kertaa viikossa kuntopyöräilyä. leaunvetoa, nojapunnerruksia ja vatsaliikkeitä joka päivä. pitää pysyä kondiksessa. eihän sitä muuten kehtaa olla aataminasussa Dommen edessä.

Ymn. Tää on musta herkullinen näkökulma, kuntoilu osana submissiota, suoremmin tai epäsuoremmin.

Täällähän onkin jo oma ketjunsa siitä skenaariosta, että dominoiva osapuoli toimii subilleen myös jonkinlaisena liikuntavalmentajana esim. kuntosalilla. Toisaalta mietin, että vaikka kunto-ohjelmaansa ei sinänsä jakaisi D:n kanssa yhtikäs mitenkään, voihan siitä kuitenkin ehkä kuntoillessaan saada vähän lisävirtaa ja kiksejä, että ajattelee tekevänsä sen ikään kuin osana kokonaisvaltaista omistautumista.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #9 : 12.11.2020, 14:54 »
Jos yks kehonhuollon muoto pitäs poimii ylitse muiden ni se ois jooga.
Vaikka oonkin persefettari niin silti tää ohi,yli ja ympäri sen syväkyykkäyksen salilla.
Ihan sama mikä roolitus.

Mut sit niin ku Fia jos sano ni onhan se tosi kivaa ja kuumaa jos toinen oikeesti venyy vähän erikoisempiinkin asentoihin.
Vaikutukset aivokemiaan kans aika samat ku bdsm:llä. Tää siis todennettu tieteellisesti.
rauhoittaa ja tasapainoittaa myös mieltä. Parantaa kykyä kuunnella omaa kehoa ja mieltä
Lisäksi muokkaa kehoa ainakin mun esteettistä silmää miellyttävään muotoon ja hoitaa sitä myös.

Mainitsinko jo ääriasennot sidottaessa/pantaessa >:D

Morticia

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • == Results from bdsmtest.org == 95% Rope bunny 8
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #10 : 12.11.2020, 22:07 »
Burleskitanssi ja juoksu. Siinäpä nuo. Tuo tanssi on varsin mainio liikuntamuoto kun siinä on myö venyttelyt ja lihaskunnot yms.

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #11 : 12.11.2020, 22:44 »
Käyn salilla lähinnä ihan muiden motivaatioiden kuin kinkyilyn takia, mutta ehkä 10% sitä on että musta on kiva jos jaksan nostaa naisen ilmaan seinää vasten tai kantaa ympäriinsä niin että hänen raajansa ovat ympärilläni. Naisissa olen huomannut että ihmiset jotka tanssivat tai harrastavat voimistelua ovat usein ruuminkieleltään jotenkin hyvin viehättäviä, tavassa jolla he liikkuvat on jotakin vetoavaa.

abbatus

Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #12 : 13.11.2020, 00:04 »
Pers pysyy ulkoisesti kunnossa kyykkäämällä ja sisäisesti kegeleillä  ;D

Pip

Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #13 : 13.11.2020, 00:36 »
Mulla on golf.

newt

Vs: Kinkyjen kehonhuolto (eli liikunta)
« Vastaus #14 : 13.11.2020, 09:29 »
On kokeiltu salit, joogat, juoksu, kuntouinti ja melko monta muuta lajia.

Salista pidän edelleen, mutta vain seurassa. Itsenäisesti tykkään käydä kävelyllä ja pyöräilemässä, uusimpana leluna potkupyörä. Helppoja matalan kynnyksen harrasteita suoraan kotiovelta.

Ohjatuista harrasteista itselle sopii ehdottomasti parhaiten tankoilu, kankailu ja renkailu. Ainakin toistaiseksi. Kaikki kolme tukevat toisiaan tarjoten kuitenkin mukavaa vaihtelua treeniin. Mikä tahansa noista kehittää voimaa, venyvyyttä ja kehonhallintaa melko mallikkaasti. Lisäksi lajit ovat melko kivuliaita, mistä lisämotivaatiota. Ja sitten saa ihailla kauniita mustelmia jälkeenpäin. Kaikkiin kuuluu myös lihaskunto ja venyttelyt.

Varsinaisen kehonhuollon olen toistaiseksi ulkoistanut, koska yksinään ei tule tehtyä. Eli käyn kerran viikossa kehonhuoltotunnilla, jossa tehdään jooga- ja pilateshenkisiä liikkeitä ja venytyksiä.

Pääsääntöisesti itselle liikunnan pitää olla joko tosi vaivatonta tai järjettömän kutkuttelevaa.