Kirjoittaja Aihe: Sukuvikana pervous?  (Luettu 1488 kertaa)

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Sukuvikana pervous?
« : 15.11.2020, 23:01 »
Tästä on muistaakseni aiemminkin keskusteltu täällä, äkkiä en vain löytänyt sitä keskustelua.

Mutta asiahan on se, että ainakin omassa perheessäni luulen olevan useampiakin kinkyjä. Asiasta ei ole suoraan keskusteltu, mutta "kyllä pervo pervon tuntee" sanoi eräskin mies ruotsinlaivan tupakkakopissa vuonna miekka ja kirves.

Nyt olen huomannut tuossa kupeitteni hedelmässä ettei ainakaan termistö ole vierasta. Äsken katsottiin Big Brotheria ja Markon tippuessa minulta pääsi suusta mitään ajattelematta että "voi ei, Marko-Daddy lähti." Teini myönteli, että tossa on kyllä semmoset Daddy-vibat että oksat pois! En jatkanut aiheesta.

Nykynuorisolaisille on toki koko maailma auki ja tietoa tulvii joka paikasta. Ja seksi kiinnostaa, tietysti. Tietoa etsitään sitten asioista, jotka kiinnostaa.

Mites teillä? Onko sukuvika kun piiska kiinnostaa?


Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Sukuvikana pervous?
« Vastaus #1 : 16.11.2020, 04:04 »
Termi daddy aika laajasti nuoremman sukupolven käytössä oman kokemuksen perusteella.

Neris

Vs: Sukuvikana pervous?
« Vastaus #2 : 16.11.2020, 14:24 »
Joo, toi "daddy" on terminä kyllä nuorison käytössä ihan yleisesti.

Mutta sitten omalta kohdalta, niin itse olen melko varmasti poikkeus omassa lähisuvussani. En nyt varsinaisesti ole sisarusteni, vanhempieni, serkkujeni tai setieni/tätieni kanssa asiasta keskustellut, mutta en todellakaan usko heillä olevan tällaisia taipumuksia. Toki never say never eikä kaikki varmaan sitä minustakaan arvaisi, että ei sen puoleen! I'll give them the benefit of the doubt.

Mutta tosiaan, en mä todellakaan ainakaan ole saanut minkäänlaista kasvatusta tai esimalliakaan tähän häröilyyn, kun omat vanhempani ovat olleet äärimmäisen "perinteisiä" eli affektion suhteen hyvin maltillisia tai omasta mielestäni jopa rajoittuneita :P Kaikenlaisen seksuaalisuuteen viittaavan olen ihan itse opetellut ja kehitellyt kuuntelemalla itseäni ja mikä itsestä on luontaisesti tuntunut hyvältä, kun se malli on kokonaan omasta elämästä puuttunut.

mirbe

  • Vieras
Vs: Sukuvikana pervous?
« Vastaus #3 : 16.11.2020, 16:10 »
Onhan se, mutta minun suvussani se kiinnostus kietoutuu traumoihin. Dominoivat, alistavat ja väkivaltaiset isät ja isähahmot ovat läsnä sukupolvesta toiseen, samoin ruumiillinen kurittaminen. Tästä kaikesta tulee tuttua ja jotkut sitten nauttivat vastaanottajina tai antajina tai hankkivat korjaavia kokemuksia BDSM-maailmassa.

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Sukuvikana pervous?
« Vastaus #4 : 17.11.2020, 14:30 »
Anekdoottistahan tämä on. En tiedä voiko esim libidon vahvuus periytyä, mutta mä ainakin olen selkeästi perinyt seksuaalisuuteni toiselta vanhemmistani. Olen muutenkin kuin ilmetty kopio hänestä :D Hänkin on ainakin jonkinasteinen kinky ja dom, mutta monella korkea libido kaartuu kinkyyteen jossai kohtaa, vaikka ei olisikaan syntymävino niinkuin allekirjoittanut.

Dora

Vs: Sukuvikana pervous?
« Vastaus #5 : 17.11.2020, 19:21 »
Mä olen toisen isosiskon kanssa asioista keskustellut ja kerran otin bileisiinkin mukaan, kun kinky-jutut kiinnosteli. Aika varmasti vähintään yksi serkku on kanssa jotenkin kinkyilyyn kallellaan. Eli sukuOMINAISUUS tuntuu olevan.  ;)

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Sukuvikana pervous?
« Vastaus #6 : 18.11.2020, 08:24 »
Mielenkiintoinen maisema avautuu, kun yhdistää toisiinsa perhe/sukukuvion ja tietyn ryhmän - minun tapauksessani uskonnollisen yhteisön - jäsenyyden. Itse en ole lähisuvussani ainut, jolla toteutuu samalla kertaa kinky-kiinnostus ja kriittinen suhtautuminen "perittyyn" jäsenyyteen uskonnollisessa yhteisössä. Toisin sanoen on ikään kuin vetoa ja työntöä samaan suuntaan.

Mr B