Kirjoittaja Aihe: Baarin chat vai baarin Discord?  (Luettu 7249 kertaa)

Pip

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #15 : 21.12.2020, 21:11 »
Saako äänestää KISS:n Herra Jackin ihmeellinen huone -chattia?
Mikähän toi on? Sivistä tyhmää.

TheVille

  • Kumijumala
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 166
  • Dommejen kesyttäjä, apparently...
  • Galleria
Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #16 : 21.12.2020, 21:32 »
Saako äänestää KISS:n Herra Jackin ihmeellinen huone -chattia?
Mikähän toi on? Sivistä tyhmää.

Se oli chatti 90-luvun lopulla ennenkuin City.fi:n KinkyBar löi itsensä läpi ykkössättimestana :)

Pip

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #17 : 21.12.2020, 21:33 »
Saako äänestää KISS:n Herra Jackin ihmeellinen huone -chattia?
Mikähän toi on? Sivistä tyhmää.

Se oli chatti 90-luvun lopulla ennenkuin City.fi:n KinkyBar löi itsensä läpi ykkössättimestana :)
Ah, se on jotain teidän skenen dinosaurusten osiota.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #18 : 21.12.2020, 21:44 »
Lensin pihalle sieltä Discordista, niin vastaan että chat, vaikka sielläkin tulee kyllä aika harvoin pyörittyä  :o

Miten tai mistä syystä tuolta baarin discosta lentää pihalle?

ofelia

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #19 : 21.12.2020, 21:55 »
Discord on vaikuttanut ihan mukavalta sen muutaman hetken mitä siellä on pyörinyt. Chatissa ei oikein ole päässyt juttuihin mukaan samalla tavalla.

Pip

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #20 : 21.12.2020, 21:59 »
Lensin pihalle sieltä Discordista, niin vastaan että chat, vaikka sielläkin tulee kyllä aika harvoin pyörittyä  :o

Miten tai mistä syystä tuolta baarin discosta lentää pihalle?
Helposti, vaikka pistää ignoreen tyypin, joka alkaa suoltamaan väkivaltaskenaarioitakin.

Cottoncandy

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #21 : 21.12.2020, 22:25 »
Mielestäni on hedelmällisempää keskustella esimerkiksi alustojen erilaisuudesta, eikä alkaa puimaan sitä keistä tykkää ja keistä ei. Itse en esimerkiksi käytä kikiä, koska mun kaverit ei käytä sitä. Ei se tee viestimestä huonoa.  ^-^

Pip

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #22 : 21.12.2020, 22:27 »
Mielestäni on hedelmällisempää keskustella esimerkiksi alustojen erilaisuudesta, eikä alkaa puimaan sitä keistä tykkää ja keistä ei. Itse en esimerkiksi käytä kikiä, koska mun kaverit ei käytä sitä. Ei se tee viestimestä huonoa.  ^-^
Jätän vastaamatta tähän.

Cottoncandy

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #23 : 21.12.2020, 22:29 »
Tämä oli keskusteluun yleisesti, ei suinkaan henkilökohtaisesti ylläolevalle tai kenellekään. Mielestäni on kurjaa jos aletaan jaotella "hyviä ja huonoja tyyppejä" näin. Ei ole varmaan kivaa kummankaan käyttäjästä.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #24 : 21.12.2020, 22:35 »
Lensin pihalle sieltä Discordista, niin vastaan että chat, vaikka sielläkin tulee kyllä aika harvoin pyörittyä  :o

Miten tai mistä syystä tuolta baarin discosta lentää pihalle?

En tiedä saanko kertoa, ku sit voi lentää täältäki  :o
(Ymmärtääkseni ku banneista ei saa puhua.)

Pip

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #25 : 21.12.2020, 22:43 »
Lensin pihalle sieltä Discordista, niin vastaan että chat, vaikka sielläkin tulee kyllä aika harvoin pyörittyä  :o

Miten tai mistä syystä tuolta baarin discosta lentää pihalle?

En tiedä saanko kertoa, ku sit voi lentää täältäki  :o
(Ymmärtääkseni ku banneista ei saa puhua.)
Juurikin näin.

Pip

Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #26 : 21.12.2020, 22:44 »
Tämä oli keskusteluun yleisesti, ei suinkaan henkilökohtaisesti ylläolevalle tai kenellekään. Mielestäni on kurjaa jos aletaan jaotella "hyviä ja huonoja tyyppejä" näin. Ei ole varmaan kivaa kummankaan käyttäjästä.
Eiks se käytös oo yleisesti nähtävissä?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #27 : 21.12.2020, 22:49 »
Kurkkasin chattiin. Se typerä tyyppi terveti taas. Kokeilen uudestaan vuoden päästä.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #28 : 21.12.2020, 22:50 »
Lensin pihalle sieltä Discordista, niin vastaan että chat, vaikka sielläkin tulee kyllä aika harvoin pyörittyä  :o

Miten tai mistä syystä tuolta baarin discosta lentää pihalle?

En tiedä saanko kertoa, ku sit voi lentää täältäki  :o
(Ymmärtääkseni ku banneista ei saa puhua.)

Mutta siis ei se sinänsä haittaa. Oon ajatellut että jos ylläpito kokee keskustelun siellä Discordissa hedelmällisemmäksi ilman mun läsnäoloa, niin sit kunnioitan heidän näkemystään asiasta ja pysyn poissa   ^-^

balthazar

  • Vieras
Vs: Baarin chat vai baarin Discord?
« Vastaus #29 : 22.12.2020, 06:54 »
Miksei molempi parempi? Etenkin duunista käsin olen kokenut hyväksi tylsyyden torjumisen chatin kautta, toki kun hoksasin että myös discordia voi käyttää selaimen kautta niin "enemmän" (=todella vähän) tulee roikuttua discordin puolella. Mulla on myös kokemus, että chatin porukkaan on vähän hankalampi päästä sisään, koska ydinkäyttäjien porukka on hyvinkin tiivis. En tällä kokemuksella mitenkään tarkoita sitä, ettei porukka olisi vastaanottavaista ja ystävällistä, vaan että monesti keskustelut voivat olla sen verran urautuneita että niihin voi olla hankala hypätä mukaan, ja etenkin jos on ujo ja hiljainen niin voi hautautua keskustelun jalkoihin. Discordista varmaan monilla samanlainen käsitys, jos siellä aktiivisimmat käyttäjät lörpöttelevät omia juttujaan.

Ihan sama kummalle alustalle menee uutena, nuorena naisena niin ei kuulemma tarvitse juuri osallistua julkiseen keskusteluun kun yksärit alkaa laulaa melkeinpä välittömästi :D