Kirjoittaja Aihe: Dominoivan hauraus  (Luettu 27856 kertaa)

ööö

  • Vieras
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #30 : 05.01.2021, 22:27 »
yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?

Pip

Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #31 : 06.01.2021, 00:21 »
yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?
Mulla vois olla paljonkin annettavaa tohon aiheeseen, mutta jätän kuitenkin kolumnin kirjoittamatta.

Lila_

  • Vieras
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #32 : 06.01.2021, 10:07 »
Täällä myös yksi jota kiinnostaisi lukea dominoivan hauraudesta ja siihen liittyvistä erilaisista näkökulmista.

submit

  • Vieras
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #33 : 06.01.2021, 11:35 »
yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?

En nyt ehdi tuollaista kirjoittaa, unohdin lompakon autoon ja pitää käydä se hakemassa.

IKRM
  :D

Mutta jos jotakin kuitenkin!  Mun mielestä olisi hienoa, jos  ihan tasapainon vuoksi saataisiin toisenlaistakin lähestymistapaa luettavaksi! Siis aihe voisi olla mikä tahansa, ei just hauraudesta eikä haureudesta  :)

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #34 : 06.01.2021, 12:12 »
hmmmm...

no ei taida porukoista löytyä oikein intoa kirjoitteluun kun asenne on lähtökohtaisesti
"kas lisää pilkattavia"..
 mikä on todennettavasti totta..

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #35 : 06.01.2021, 18:22 »
hmmmm...

no ei taida porukoista löytyä oikein intoa kirjoitteluun kun asenne on lähtökohtaisesti
"kas lisää pilkattavia"..
 mikä on todennettavasti totta..

Tämä. Ja itse kolumniin, minusta se on täyttä asiaa.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #36 : 06.01.2021, 20:45 »
yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?

En nyt ehdi tuollaista kirjoittaa, unohdin lompakon autoon ja pitää käydä se hakemassa.

IKRM
  :D

Mutta jos jotakin kuitenkin!  Mun mielestä olisi hienoa, jos  ihan tasapainon vuoksi saataisiin toisenlaistakin lähestymistapaa luettavaksi! Siis aihe voisi olla mikä tahansa, ei just hauraudesta eikä haureudesta  :)

En koe olevani hauras millään mittapuulla mitattuna, mutta voin kirjoittaa TRUEMASTERIUDESTA kolumnin, mikäli ylläpito moisen hyväksyy.

IKRM

Pip

Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #37 : 06.01.2021, 21:43 »
yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?

En nyt ehdi tuollaista kirjoittaa, unohdin lompakon autoon ja pitää käydä se hakemassa.

IKRM
  :D

Mutta jos jotakin kuitenkin!  Mun mielestä olisi hienoa, jos  ihan tasapainon vuoksi saataisiin toisenlaistakin lähestymistapaa luettavaksi! Siis aihe voisi olla mikä tahansa, ei just hauraudesta eikä haureudesta  :)

En koe olevani hauras millään mittapuulla mitattuna, mutta voin kirjoittaa TRUEMASTERIUDESTA kolumnin, mikäli ylläpito moisen hyväksyy.

IKRM
Kirjoita ihmeessä, odotan mielenkiinnolla vahvistusta, että tapamme tehdä asioita ei varmastikaan eroa toisistaan (yksilötasolla tietysti, mutta suurissa linjoissa ei), mutta meiltä muilta puuttuu se turha kukkoilu.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #38 : 06.01.2021, 23:30 »
Mä oikeasti haluaisin nähdä kolumnin kaikilta niiltä, jotka ovat ahkerasti kommentoineet kolumneja. Myös niiltä, ketkä kommentoivat mun kolumneja aikoinaan. Tietäisivät miltä tuntuu olla vastaamassa oman tekstin kritiikkiin (jos siis aikoo/haluaa kritiikkiin vastata).

Misubi

Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #39 : 06.01.2021, 23:38 »
Tahtoisin lukea myös Valkoritareista, noista uljaista jokaisen kokemattoman tytön pelastajista  :love:

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #40 : 06.01.2021, 23:45 »

En koe olevani hauras millään mittapuulla mitattuna, mutta voin kirjoittaa TRUEMASTERIUDESTA kolumnin, mikäli ylläpito moisen hyväksyy.

IKRM


Kirjota ihmeessä, vois olla mielenkiintoinen lukea. Miksi kolumnien pitäis käsitellä aina yhtä puolta asioista, kun täälläkin niitä puolia riittää?

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #41 : 07.01.2021, 12:34 »
....mutta meiltä muilta puuttuu se turha kukkoilu.

Mistä lähtien kukkoilu on ollut turhaa? Kerro se kukolle...

(ja hymiö!)

En koe olevani hauras millään mittapuulla mitattuna, mutta voin kirjoittaa TRUEMASTERIUDESTA kolumnin, mikäli ylläpito moisen hyväksyy.
Kirjota ihmeessä, vois olla mielenkiintoinen lukea. Miksi kolumnien pitäis käsitellä aina yhtä puolta asioista, kun täälläkin niitä puolia riittää?

No niinpä! Heittämällä vuoden mielenkiintoisin kolumni tulossa.

Mä oikeasti haluaisin nähdä kolumnin kaikilta niiltä, jotka ovat ahkerasti kommentoineet kolumneja. Myös niiltä, ketkä kommentoivat mun kolumneja aikoinaan. Tietäisivät miltä tuntuu olla vastaamassa oman tekstin kritiikkiin (jos siis aikoo/haluaa kritiikkiin vastata).

Tähän voisi sanoa jotain ylpeää ja ylimielistä, mutta jätetään sanomatta. Jokainen voi kuvitella sen itse.

Mua ei niinkään kritiikki ole haitannut, kun se on kohdistunut sisältöön. Mutta se mikä on jäänyt ärsyttämään on ne kerrat, kun jokunen foorumilainen on ottanut asiakseen härnätä ja trollata niin kauan, että saavat irti jotain mihin takertua ja jolla yrittää riepotella. Sekä se, kuinka aletaan puhumaan kriittisesti ja kyseenalaistavasti, mutta ei puhutakaan itse asiana olleesta aiheesta yhtään mitään, vaan tavoitellaan yksinomaan kirjoittajan asian tuntemuksen mitätöimistä. Sellanen on suhteellisen helppo peli, kun itsellä ei ole panoksia pelissä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #42 : 07.01.2021, 13:02 »
....mutta meiltä muilta puuttuu se turha kukkoilu.

Mistä lähtien kukkoilu on ollut turhaa? Kerro se kukolle...

(ja hymiö!)



Puhumattakaan siitä, että mikäli olen oikein kaikista palopuheista täällä ymmärtänyt, jokaisella pitäis olla oikeus olla BDSM:ää juuri niinkuin haluaa, ja elellä elämäänsä niinkuin itselle parhaiten sopii ilman että muut sitä kokee oikeudekseen kommentoida.

IKRM

Pip

Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #43 : 07.01.2021, 13:05 »
....mutta meiltä muilta puuttuu se turha kukkoilu.

Mistä lähtien kukkoilu on ollut turhaa? Kerro se kukolle...

(ja hymiö!)



Puhumattakaan siitä, että mikäli olen oikein kaikista palopuheista täällä ymmärtänyt, jokaisella pitäis olla oikeus olla BDSM:ää juuri niinkuin haluaa, ja elellä elämäänsä niinkuin itselle parhaiten sopii ilman että muut sitä kokee oikeudekseen kommentoida.

IKRM
Niin, sitähän truuhamsterit ei tee.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #44 : 07.01.2021, 13:11 »
En tunne yhtään truuhamsteria, joten tuohon en voi kommentoida.

Yleisesti voin kuitenkin kommentoida, että jokaisen tulee elellä niinkuin opettaa.

IKRM
« Viimeksi muokattu: 07.01.2021, 13:36 kirjoittanut IKRM »