Kirjoittaja Aihe: Dominoivan hauraus  (Luettu 27865 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #90 : 26.02.2021, 15:51 »
Voisivatko TruuMasterit ilmoittautua tähän ketjuun, niin saataisiin hieman kuvaa siitä, keistä täällä puhutaan??
Muita niin itsetuhoisia ei taida löytyä, jotka vapaaehtoisesti maalaavat maalitaulun takaraivoonsa tähän ilmoittautumalla.

Jos kuitenkin koet kuuluvasi tähän kategoriaan ja samanhenkisten perkeleiden kanssa asiointi kiinnostaa, voit laittaa viestiä.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #91 : 27.02.2021, 00:14 »
Ihan mielekästä pyörittelyä.

"TrueMaster"-ajattelu voi mennäkin "näin tää pitää tehdä ja muut ette vaan tajuu", mutta omalla kohdallani (kyllä, tunnustaudun vähintään vaffahkoja juonteita omaavaksi) menee enemmänkin "näin mä tästä tykkään, dig it or GTFO".

Karkkikauppailun taas miellän, kuten kai useimmat, ei niinkään huumaavan valikoiman ääressä höpsähtämiseksi, vaan alistumiseksi hengessä "sit sä voit tehdä mulle sitä, muttet tota, paitsi ettet voi, ellei sulla oo juuri kyseiselle päivälle sovituilla nonparelleilla varusteltua tötteröä, jolla sä voit kahden viiva kolmen sarvisen syvyyteen tehdä hattarapilviä väreillä, jotka  olen meille valinnut, oi kaikkivaltias Isäntäni".



  * )

Pip

Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #92 : 27.02.2021, 00:30 »
Kuten mä oon aina sanonut, niin en usko, että toimintatavoissa Truemastereiden kanssa meillä ei ole hirveästi eroavaisuuksia. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, miksi mun tapani tehdä rajoitetaan sen ulkopuolelle?

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #93 : 27.02.2021, 11:03 »
Kuten mä oon aina sanonut, niin en usko, että toimintatavoissa Truemastereiden kanssa meillä ei ole hirveästi eroavaisuuksia. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, miksi mun tapani tehdä rajoitetaan sen ulkopuolelle?

Ihan puskista täytyy kysyä: onko joku Truemasteriksi itseään kutsuva henkilö kertoa, että esim. sinä et olisi sellainen ja perustellut asiaa jotenkin?

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #94 : 27.02.2021, 11:16 »
Jokainen voi mielestäni identifioida itsensä millaiseksi haluaa, kunhan se ei rajaa muita. Jotenkin sitä kummaksun, että kun ei ole mitään laajemmin jaettavaa valtakuntaa, lääniä, oikeutta tai seksuaalisia objekteja yms, niin miksi jonkun "aitous" tai muiden "epäaitous" merkitsisi oikeasti mitään. Eiköhän jokainen tee aina aidosti asioita, oli syyt sitten oikeita/vääriä jonkun mielestä. Syitä kun on helppo lisätä/korjata/oppia, ne ovat aina muutokselle alttiita ja ajankuviin kuuluvia. Aitous tekoihin on ja pysyy, vaikka niitä yrittäisi kiistää.

Pip

Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #95 : 27.02.2021, 12:34 »
Kuten mä oon aina sanonut, niin en usko, että toimintatavoissa Truemastereiden kanssa meillä ei ole hirveästi eroavaisuuksia. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, miksi mun tapani tehdä rajoitetaan sen ulkopuolelle?

Ihan puskista täytyy kysyä: onko joku Truemasteriksi itseään kutsuva henkilö kertoa, että esim. sinä et olisi sellainen ja perustellut asiaa jotenkin?
Truemastereiden edustaja on mut leimannut puuhapeteksi, joka "on opetellut muutaman solmun".

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #96 : 27.02.2021, 14:26 »
TrueMasterit ovat mulkkuja Miehiä ja vieläpä eksklusiivisia. Kaikista ei siihen ole ja hyvä niin. Viimeisimmässä TrueMaster saunaillassa pohdimme mikä meitä yhdistää ja tärkein yksittäinen ominaisuus oli selkeästi tuo mulkkuus. Muitakin piirteitä ja yhdistäviä ajatus- ja toimintamalleja löytyi, mutta tämä ei ole oikea paikka keskustella tästä aiheesta.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #97 : 27.02.2021, 14:56 »
Kuten mä oon aina sanonut, niin en usko, että toimintatavoissa Truemastereiden kanssa meillä ei ole hirveästi eroavaisuuksia. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, miksi mun tapani tehdä rajoitetaan sen ulkopuolelle?

Ihan puskista täytyy kysyä: onko joku Truemasteriksi itseään kutsuva henkilö kertoa, että esim. sinä et olisi sellainen ja perustellut asiaa jotenkin?
Truemastereiden edustaja on mut leimannut puuhapeteksi, joka "on opetellut muutaman solmun".
Tähän on yksinkertainen testi. Kysy itseltäsi onko mielestäsi väärin, että joku joutuu jäämään TrueMaster kategorian ulkopuolelle jonkin ominaisuutensa tai sen puutteen vuoksi. Jos vastaus itsellesi on kyllä, et ole TrueMaster. Mikäli vastauksesi on ei, niin sinulla on ainakin joitakin vaadittuja ominaisuuksia.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #98 : 27.02.2021, 16:23 »
Voidakseen olla TRUEMASTER pitää olla Mies.

Nykyään valtaosalle miehistä jo tuo vaatimus on aivan liikaa.

IKRM

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #99 : 27.02.2021, 16:57 »
Voidakseen olla TRUEMASTER pitää olla Mies.

Nykyään valtaosalle miehistä jo tuo vaatimus on aivan liikaa.

IKRM
Mielellään kuulisin, mitä ominaisuuksia tällä miehellä/Miehellä pitää olla? Onko se jotain kromosomimääritteistä, tietty määrä testosteronia, asennetta, historian / kulttuurin määrittelemää, vai sitä että on killuttimet jalkojen välissä vai mitä? Kysyypi mies, toisille Mies - jota ei voisi hittoakaan kiinnostaa miten muut määrittelee itseni.

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #100 : 27.02.2021, 18:48 »
TrueMasterit ovat mulkkuja Miehiä ja vieläpä eksklusiivisia. Kaikista ei siihen ole ja hyvä niin. Viimeisimmässä TrueMaster saunaillassa pohdimme mikä meitä yhdistää ja tärkein yksittäinen ominaisuus oli selkeästi tuo mulkkuus. Muitakin piirteitä ja yhdistäviä ajatus- ja toimintamalleja löytyi, mutta tämä ei ole oikea paikka keskustella tästä aiheesta.

Kysyn nyt suoraan kun tästä nyt kuitenkin aina keskustellaan: Pidätkö Truemastereita (niin kuin heidät itse määrittelet) jollakin tavalla "parempina" tai "autenttisempina" kuin toisenlaisia Dominoivia tai Mastereita? Tällä foorumilla saa aika usein kuvan siitä, että foorumin kontekstissa Truemasterius olisi jonkinlainen ryhmästatus, jonka saavuttamiseksi tarvitaan toisten samalla termillä itseään kutsuvien henkilöiden hyväksyntä? Tarkoittaako tämä siis myös siis, että toisella tavalla toimiminen on "huonompaa" ja/tai "feikimpää"?


Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #101 : 27.02.2021, 19:04 »
Valitettavasti kysymys jonka esitit on sellainen, johon vastaaminen edellyttäisi liian usean henkilön mielen pahoittavaa vastausta. Kukaan asiaan syvällisemmin perehtynyt ei voi sanktioiden pelossa siihen vastata.

Index

  • Vieras
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #102 : 08.03.2021, 11:16 »
Eli siis ollakseen truemaster pitää olla Mies, joka ei voi sanoa asioita suoraan jos siitä liian moni pahoittaa mielensä ja seuraa sanktioita.
Taidan olla truemaster. Osaan jopa kirjoittaa miehen isolla alkukirjaimella. >:D

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #103 : 08.03.2021, 11:38 »
Eli siis ollakseen truemaster pitää olla Mies, joka ei voi sanoa asioita suoraan jos siitä liian moni pahoittaa mielensä ja seuraa sanktioita.
Taidan olla truemaster. Osaan jopa kirjoittaa miehen isolla alkukirjaimella. >:D
Pitää olla riittävän älykäs ymmärtääkseen milloin sananvapaus on ainoastaan vastapuolella. Eikö ole kivaa heitellä kiviä poliisin selän takaa?

Index

  • Vieras
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #104 : 08.03.2021, 12:30 »
Eli siis ollakseen truemaster pitää olla Mies, joka ei voi sanoa asioita suoraan jos siitä liian moni pahoittaa mielensä ja seuraa sanktioita.
Taidan olla truemaster. Osaan jopa kirjoittaa miehen isolla alkukirjaimella. >:D
Pitää olla riittävän älykäs ymmärtääkseen milloin sananvapaus on ainoastaan vastapuolella. Eikö ole kivaa heitellä kiviä poliisin selän takaa?

Jahas, taidan täyttää myös kriteerin "mulkkuus".  >:D

Toki minulla ei ole mitään käsitystä poliisivoimien sijainnista tai toiminnasta tässä tapauksessa. Ja niinkuin jossain aiemmin totesin, herrakerhot on ihan jees ja kukin masteroikoon tavallaan.  Minua oikeasti kiinnostaisi mistä se true-identiteetti tulee, ja salamyhkäisyys asian ympärillä lähinnä kutkuttelee huumorisuontani. Mutta ehkä siihen tosiaan on syynsä, jotka vain master-sotien veteraanit tietävät.

Mun pikainen tulkintani on, että on truemaster, jos
- vähät välittää mitä muut ajattelee omasta masteroinnista
- pitää omaa tapaa parempana ja oikeampana tapana masteroida
- haluaa kutsua itseään truemasteriksi