Kirjoittaja Aihe: Dominoivan hauraus  (Luettu 28022 kertaa)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #105 : 08.03.2021, 14:36 »
Jokainen voi alkaa kutsua itseään ihan miksi vaan, on kuitenkin eri asia saada muitten hyväksyntä sille, ja saada muutkin pitämään itseään sellaisena miksi itseään kutsuu.

IKRM

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 309
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #106 : 08.03.2021, 15:13 »
Jokainen voi alkaa kutsua itseään ihan miksi vaan, on kuitenkin eri asia saada muitten hyväksyntä sille, ja saada muutkin pitämään itseään sellaisena miksi itseään kutsuu.
IKRM

Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei tarvitse muiden hyväksyntää omalle *lisäätähänrooli olemiselleen.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #107 : 08.03.2021, 21:58 »
Voihan sitä tosiaan määritellä olevansa vaikka vesipuhveli. Turha silti odottaa, että muut vesipuhvelit olisivat samaa mieltä.

#asmokki

Vs: Dominoivan hauraus
« Vastaus #108 : 01.02.2022, 16:16 »
Käyttäminen alkoi eräänlaisen foorumikiusaamisen/sheimaamisen myötä. Mikäs sen kätsympää, kuin ottaa pilkkakirveeksi tarkoitettu ylpeästi käyttöön, varsinkin kun tällaista omalla tavalla erottuvaa väkeä löytyy.
Juuri tämä on itsellä vahvasti käytössä... ( hence the nick), tällä tahdon viestiä et ei saa sheimaa toista jos ei oo valmis itse moisen kohteena olemaan...


ite oon koittanu ymmärtää et mistä vastapuoli (keskustelupartneri) ponnistaa, mitkä on hänen lähtökohdat, mieltymykset, mielipiteet jne ja lähtee rakentamaan dialogia...
toki on myönnettävä et kaikkien kans ei kaikki voi vaan tulla toimeen ja jotakuta silitetään aina vastakarvaan, ehkä vielä herkemmin täällä bdsm maailmassa, jossa kuitenkin liikutaan erittäin henkilökohtaisten asioiden kanssa... ja on kiitettävä niitä jotka avoimesti ja rohkeasti itsestään esille asioita tuovat.

ugh, olen sanaisen korteni kekoon kantanut, olen täten puhunut omalta osaltani