Kirjoittaja Aihe: Joudutko tinkimään ulkonäöstä, jos muuten "vaatimukset" täyttyy kinkyilyssä?  (Luettu 5881 kertaa)

hotgranny

Sori raflaava otsikko, mutta tää on nyt ollut itsellä mielessä, kun taas ns. vapaille markkinoille lähdin, enkä ole enää mikään kedon kaunein kukka. Tosin, yllättävää kyllä, tällaiselle "mummolle" on vientiä myös "normaaleilla" deittisaiteilla, mutta kyllähän siinäkin joku juttu on, että 20-vee ottaa yhteyttä 53-veehen, vaikkei he kinkyiksi itseään luekaan. Täällä kylläkin olen saanut ehkä enemmän huomiota itseäni vanhemmilta tyypeiltä, mikä on kivaa sekin. Silti tiedostan, että moni haluais sen paljon vetävämmän pimatsun, mutta se nuorempi nainen ei välttämättä anna mitään vastakaikua. Sekin tuntuu itsestä pahalta, jos tyyppi laittaa itsestään kuvan, ja ajattelen, että "nyt mulla on varaa valita", enkä huolikaan mitään tusinapertsaa, tahi kirjoittaa niin järkyttävää kieltä, että ei vaan pysty yhdys sana virheitä lukemaan elämäm kallulta. En osaa oikein pukea tätä sanoiksi kuulostamatta joltain ylimieliseltä bitchiltä, toivottavasti edes joku saa vähän ajatuksesta kiinni.

SaRu

Mä oon siitä outo, ettei mulle ulkonäkö merkitse.
Viimeksi kun oon seuraa hakenut, en pyytänyt keneltäkään kuvaa ja ainoa ulkonäköön liittyvä kysymyskin koski partaa.

Itse annoin suoraan pakit niille, joille ulkonäkö oli kriteereinä korkeella.
Vaikka olisin muka osunut juuri niihin.
Mutta en vain koe että semmoisen ulkonäköä arvostavan kanssa mulla olisi paljoakaan yhteistä.
Etenkin kun vanhenen ja rupsahdan kuitenkin.
Parempi, että suhdetta rakennetaan muulle pohjalle.

Kemia ja muut yhteensopivuudet ratkaisee.

kuunlilja74

  • Vieras
Jos ollaan jo tavattu livenä niin kyllä mukava luonne ja fiilis mikä toisen seurassa tulee, vaikuttaa myös paljon.
Mutta jos ei olla vielä livenä tavattu niin kuva vaikuttaa kyllä eniten.
Jos kuvat on vaihdettu  eikä miellytä yhtään niin ei siinä auta vaikka kuinka muuten osuisi jutut yhteen ja olis muuten täydellinen.
Jollain tavalla pitää ulkonäön kyllä miellyttää.
Viehätyn kyllä hyvin monennäköisistä ihmisistä.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2021, 21:14 kirjoittanut kuunlilja »

Pip

Mulle on suuri onni, että naisissa on niin paljon ulkonäkösokeita naisia.

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Kun kemiat toimii, ei ulkonäöllä ole juurikaan merkitystä. Sillä yksistään ei pötkitä yhtään mihinkään.
Se josta tykkään alkaa näyttää maailman ihanimmalta joka tapauksessa.
Okei, tykkään että mies on mua selkeesti skrodempi ja isompi, mut se nyt ei hirveästi vaadi.

Pehmeä

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • fetisseistä kiinnostunut sidottuna nauttiva
  • Galleria
 "Sekin tuntuu itsestä pahalta, jos tyyppi laittaa itsestään kuvan, ja ajattelen, että "nyt mulla on varaa valita", enkä huolikaan mitään tusinapertsaa, tahi kirjoittaa niin järkyttävää kieltä, että ei vaan pysty yhdys sana virheitä lukemaan elämäm kallulta. "

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta valita sellaista mitä et halua. Kunhan kohtaliaasti ilmaiset että ei kiitos. Ja jos joku ottaa sinuun yhteyttä niin turha ajatella mitä hän olisi ehkä halunnut. On halunnut kirjoittaa sulle.
Itsellä on kyllä voimakasta kokemusta siitä että jos juttu kulkee mut ulkonäkö ei ole ihan mieleen,  kannattaa tavata livenä. Saattaa iskeä vahvasti kipinää. Ja jos juttu ei kulje niin ei kannata väkisin



MrA

  • Vieras
Kaikki muut fetissit tässä skenessä lienevät sallitumpia kuin viehtymys ulkoiseen olemukseen. Omalta kohdaltani voin todeta että liskoaivolohkoni reagoi voimakkaasti vyötärö/lantiosuhteeseen sekä muutamiin muihin seikkoihin jotka viittaavat vastakkaiseen sukupuoleen, rasvakertymien sijainnin ja määrän indikoidessa lisääntymisikäistä.

Että tällaista pinnallista suhtautumista, pervosaitilla.

Inhottavasti vielä spermalinkoni on sikäli rajoittunut että mainittu aivolohko reagoi voimakkaasti tuoksujen kautta, eli se geneettinen erilaisuus määrää jorman tahtia siinä missä ulkoinen olemus, ellei enemmän.

Jotta homma ei olisi yksinkertaista, niin edellämainittujen olemuksen ja tuoksun lisäksi ideaalissa pidempikestoisessa suhteilussa esiin nousee se korvien väli. Ei ole helppoa tämä.




Violation

  • Vieras
En tingi ulkonäöstä. Sillä on merkitystä. Se ei ole missään tapauksessa kuitenkaan se tärkein asia. Olen täällä jo eri ketjussa kirjoittanut pitäväni hyvinkin persoonallisen näköisistä miehistä. (Klaus Kinski, nuori Roman Polanski, 159-cm pitkä Dudley Moore....). Olen visuaalinen ihminen.
En siis suostuisi sessioon ihmisen, miehen/naisen, kanssa johon en koe fyysistä vetovoimaa.

Fia

  • Vieras
Hmn.

Aloittajalle:
1.) Jos ja kun joku haluaa sinut ja sinä sen jonkun, älä mieti tinkikö se joku just ulkonäöstä kun maailmassa varmaan on myös joku toinen, jolla on nuorempi iho. Se ihkunen joku just halusi sinut. Älä hassaa enää ajatuksia "kilpailijattariin". Puffff - ne hävis just ilmaan.

2.) Sä saat valita sen jokusen, josta tykkäät ihan just millä kriteereillä tykkäät. Älä tyydy. Jos tuntuu, että tyydyt, se on tuskin hirveen kiva lähtökohta eteenpäin. Mutta jos nyt joka toisen kohdalla tuntuu, että "mulla lienee varaa valita parempi" mieti, että jos kauneus on katsojan silmässä, miksi sun silmät näkee sitä niin harvakseltaan?


...

Muhun ei tyydytä. Mä oon ihan vitun kaunis nainen, ja kun joku valitsee mut, ajattelen, että toki valitsee, koska olen upea. Nyt. Viiskymppisenä. Satavuotiaana ja niin kauan kuin veri näissä suonissa virtaa.

Mä en tyydy. Mutta näen paljon kauneutta ja komeutta ympärilläni, ja kiitän silmiäni siitä. Mun silmät on aina kalibroituneet näkemään viehättävyyden hyvissä tyypeissä. En muista koskaan ajatelleeni kenestäkään, että muuten tosi kiva, mutta ei riittävän hyvännäköinen mulle. Ja näin siis siitä huolimatta että olen itse yksi kauneimmista koskaan näkemistäni naisista. Ja onnellisimmista myös, kun maailma kerta kiellon päälle tarjoo rinnalle mielettömän fiksun ja kivan hottiksen. 😇🥰

Ärsyttävät, ikävät pisupäät taas tuppaa myös aina näyttään mun silmään tympeiltä.

Jännä juttu.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Tietenkin ulkonäkö merkitsee. Valitettavasti sitä ei ole jaettu kaikille tasan, joten asiassa on herkkyyksiä. Vieraan ihmisen tavatessa ulkonäkö on kuitenkin ensimmäinen tekijä, joka havaitaan. Ja aivot raksuttaa heti sen perusteella.

Ulkonäköön sisältyy myös persoonallisuustekijöitä. Se kuinka kantaa itsensä, luonne, olemus. Säteilevä, positiivinen, itseluotttamusta ja karismaa omaava ihminen tuo näillä ominaisuuksillaan paljon lisää siihen, kuinka kaunis vaikutelma henkilöstä syntyy.

Itse arvostan visuaalista kauneutta kaikilla elämänalueilla ja siten myös ihmisten kauneutta. Seksuaalisessa kanssakäymisessä sillä on minulle vielä isompi merkitys ja minulla on myös ulkonäköön liittyviä fetissejä.

Mutta on korostava, että ihminen on kokonaisuus. Kaikilla ominaisuuksilla on merkitystä parinvalinnassa ja kokonaiskäsityksen syntymisessä itse kustakin. Ulkonäkö ja olemus ovat kuitenkin ne ominaisuudet, jotka tulevat esiin ensisekunneilla, äly, empaattisuus, viisaus ja taidot vasta myöhemmin.

Kadulla vastaan tuleva tuntematon huippuälykkö ei käännä edes sapioseksuaalin päätä, mutta kauneus ja tyyli ihmisessä sen kyllä tekevät.

Niin... tuo otsikon kysymys: Jos seksuaalista kanssakäymistä ajatellaan, niin nuoruuden juttuja lukuunottamatta tutustun aina hyvin ihmiseen. Ja kokonaisuus ratkaisee. Joskus vähän vähemmälle jää empaattisuus, terävä-älyisyys tms, joskus kauneus - kun moni muu ominaisuus on niin huikean hyvä. Ja joskus jonkun arvostamani ominaisuuden puuttuminen kokonaan pilaa muuten hyvän kokonaisuuden. On myös ihmisiä, joissa lähes kaikki natsaa!




vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Kaikki muut fetissit tässä skenessä lienevät sallitumpia kuin viehtymys ulkoiseen olemukseen.

Tämä. Ulkonäkökin voi olla fetissi, tai ainakin hyvin tärkeä asia seksuaalisuuden kannalta. Se on ihan sallittua, vaikka se halutaankin kieltää.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Kaikki muut fetissit tässä skenessä lienevät sallitumpia kuin viehtymys ulkoiseen olemukseen.

Tämä. Ulkonäkökin voi olla fetissi, tai ainakin hyvin tärkeä asia seksuaalisuuden kannalta. Se on ihan sallittua, vaikka se halutaankin kieltää.

Ja vaikkei ulkonäkö olisikaan mikään fetissi, niin se on lähes kaikkiin ihmisiin vaikuttava tekijä. Ja varsin vahvastikin. Ehkä yksi eniten kaikkia ihmisiä yhdistävä tekijä, kun mietitään mitkä tekijät ovat viehättävyyden kannalta merkityksellisiä.

Pääsääntöisestihän parit ovat "kauneudeltaan" varsin tasasuhtaisia. Kuten esimerkiksi superkaunotar Minttu ja superkomistus Kimi. ...noo... on muitakin valintaperusteita.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2021, 08:58 kirjoittanut masomaleslave »

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Kaikki muut fetissit tässä skenessä lienevät sallitumpia kuin viehtymys ulkoiseen olemukseen.

Tämä. Ulkonäkökin voi olla fetissi, tai ainakin hyvin tärkeä asia seksuaalisuuden kannalta. Se on ihan sallittua, vaikka se halutaankin kieltää.

Ja vaikkei ulkonäkö olisikaan mikään fetissi, niin se on lähes kaikkiin ihmisiin vaikuttava tekijä. Ja varsin vahvastikin. Ehkä yksi eniten kaikkia ihmisiä yhdistävä tekijä, kun mietitään mitkä tekijät ovat viehättävyyden kannalta merkityksellisiä.

Pääsääntöisestihän parit ovat "kauneudeltaan" varsin tasasuhtaisia. Kuten esimerkiksi superkaunotar Minttu ja superkomistus Kimi. ...noo... on muitakin valintaperusteita.

Ja onhan näissä sekin, että vaikkei olisi varsinaisesti mitään ulkonäkövaatimuksia niin ylipaino/alipaino voi olla joissakin jutuissa ihan fyysinen este. Esim. rough body playssa paino ja/tai fyysinen kunto voi olla turvallisuusjuttu. Tämä voi mennä kumpaankiin suuntaan. Ihan turha niistä on loukkaantua.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
En mutta toistaiseksi ei ole vielä tullut vastaan henkilöä joka on profiilissa kiinnostava mutta tosielämässä liian ruma.

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 674
  • I´m really bad..
  • Galleria
Mutta jospa nyt vaan käännettäin kysymys toisiinpäin ja esitettaan : joudutko tinkimään "vaatimuksista" jos muuten ulkonäkökriteetit täyttyvät?
Vaikkei saa ja voi sanoa, mutta olettaisin että miehilla on usemmiten näinpäin. Sen oman kauneusihanteen kanssa leikkii mielummin, vaikkei joku oma pikkuseikka olekaan toiselle OK.  Mutta jos ulkonäkö ei oikein natsaa, niin silloin ei niihin "vaatimuksiin" asti välttämättä asia meneekään.
Joo, mä tiedän, sitä ei voi äänen sanoa sillatavalla, koska joku suuttuu. Lidlista saa halvimmalla tomaatteja, mitä voitte nyt munpäin heitella >:D