Kirjoittaja Aihe: lateksi-videokurssi + kattava tarvikepaketti + kaavat omilla mitoillasi  (Luettu 1256 kertaa)

Latex by Tiina Rikala

KURSSI TÄYNNÄ! keväällä uusi kurssi, ilmoitan siitä täällä, instassa ja facebookissa!

avaimet käteen -kurssipaketti
 :love:videokurssi + kattava  tarvikepaketti + kaavat omilla mitoillasi :love:

Olen järjestänyt suosittuja latex-workshoppeja työhuoneellani jo kymmenen vuoden ajan  :o. Nyt koronan kannustamana otetaan askel nykyaikaan: video-Workshop, kaavat  ja täydellinen tarvikepaketti, kumin saloihin tutustumiseen kodin rauhassa!

Video-tutorialit vastaavat sisällöltään alkeis-workshoppia: opit perustekniikat, vinkkejä ja knoppitietoa  sekä yksityiskohtien valmistamista (vetoketjut, rusetit yms). Näillä opeilla pystyt tekemään uusia vaatteita sekä korjauksia ja tuunauksia vanhoihin.

Kurssin hintaan sisältyy omille mitoillesi piirretty kaava: voit valita haluamasi vaatteen: minihame, kynähame, skater-hame, pikkupöksyt haluamassasi mallissa, bokserit tai hihattoman t-paidan. Annan myös vinkkejä, kuinka hyödyntää lehtien valmiskaavoja kumivaatteiden teossa.

Tarvikepaketti:
Sisältää kaiken, mitä tarvitset kumin työstämiseen. Olen valinnut pakettiin tuotteita, jotka olen itse havainnut käytössä parhaiksi:
- 1 neliömetri mustaa kumia 0.4mm paksuus (radical rubber)
- liima ja liotin
- rullaleikkuri
- laadukas leikkuualusta
- erilaisia pikkutarvikkeita liimaamiseen
- saumausrulla
- reilusti erivärisiä tilkkuja harjoitteluun, paikoiksi,ja yksityiskohdiksi.
-  pieni kiillotusaine (vivishine)
- työskentelyyn soveltuva viivain

extrat:
-värilliset kumit mustan sijaan  + 10€,
-  lisäkumi ( 0.4mm) minimi tilausmäärä 10 cm,  metrin leveältä rullalta) kurssilaisille hintaan 15€/m (norm 22€)
- muut tarvikkeet kysyttäessä

Kurssiin sisältyvät myös tunnukset yhteiselle foorumille/yhteisöön, jossa voit kysellä apuja työn edetessä tai vaikka lähettää kuvan ensimmäisestä itse tehdystä vaatteesta, tai jakaa toimivan vinkin muille. Vastaan ja autan parhaani mukaan! Kysymykset ja vinkit auttavat myös muita kurssilaisia, ja halutessa voit kysyä myös minulta yksityisesti.

Kurssi julkaistaan arviolta  maaliskuun alussa, ja toteutetaan ainoastaan; jos mukaan ilmoittautuu vähintään kymmenen kurssilaista! Muutoin idea haudataan tältä erää, eli NYT kannattaa tulla mukaan, jos kotikurssi innostaa!

kurssin hinta 129€
(pakettiin kuuluvien tarvitteiden hinta kaupasta ostettaessa olisi  n. 115€)

TARJOUS: yhdessä on hauskempaa! kurssin oston yhteydessä: Puolisolle tai kaverille kaavat, 1 m kumia ja tunnukset foorumille  39€.

ilmoittautuminen: tiina.rikala@gmail.com
« Viimeksi muokattu: 25.01.2021, 11:27 kirjoittanut Latex by Tiina Rikala »

Janetar

Minkä kestoinen kurssikerta on ja kuinka monta kertaa sitä on? Kiinnostaa kyllä kovasti! 🙂

Janetar

siveysvyöorjaj83

Kiinnostaa, täytyy kysyä vaimolta. 😊👌

Latex by Tiina Rikala

Kurssi tuli nyt nopeasti täyteen, keväällä pyrin laittamaan uuden setin!