Kirjoittaja Aihe: Mommyt ja pikkuiset pojat  (Luettu 9015 kertaa)

Lark

Mommyt ja pikkuiset pojat
« : 03.02.2021, 18:13 »
Heips. Itse tänne juuri saapuneena hämmästyin kun en löytänyt edes ageplay ketjuista juurikaan Mommyja tai pikkuistelevia miehiä. Profiilin roolivalikossakin löytyi Daddy mutta ei Mommy🧐. Onko meitä/teitä täällä? Tai edes niitä joita asetelma puhuttelee?

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #1 : 03.02.2021, 18:22 »
Kyllä meitä täällä on :) Omassa suhteessani on muutakin dynamiikkaa, mutta  kumppani on välillä vahvasti mommyn pikkuinen kuten kuvistamme näkee :love:

Lark

Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #2 : 03.02.2021, 18:38 »
Hienoa ☺️. Ihania kuvia👍

Annika

Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #3 : 21.02.2021, 10:08 »
Kyllä pikkuistelevia miehiäkin löytyy, vaikka omalta osaltani pikkuustelu on harvinaista herkkua :)

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #4 : 21.02.2021, 10:19 »
Ilmoittaudun, vaikka en olekaan vielä pikkuistelemaan päässyt niin sisälläni on kyllä vahvasti pikupoika joka kaipaa päästä mamin paapottavaksi  :) tervetuloa ja hauskaa että tänne myös mommyjakin tiensä löytää  :D

SmolDude

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Fart slave with a face you'd like to fuck
  • Galleria
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #5 : 21.02.2021, 18:16 »
Yksi pikkupoika täälläkin🙇 on niin kivaa kun tyttöystävä haluu ottaa mut syliin, ja sit vähän punastuttaa. Mut ei me olla tällasest dynamiikasta sen enempää keskusteltu, tuntuu vain luontaiselta. Mä taidan olla se tietoisesti kinky meidän (tosi tuoreessa) suhteessa. Katsotaan mihin kehittyy.

Kesyeläin

Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #6 : 21.02.2021, 21:08 »
Kappas. Itelle ei edes caregiver ole päärooli niin ei oo tullut kaivattua, mutta onhan toi melko jännittävä valinta, et muita virallisesti tunnisteta.

Ja mommy ei itselle ole oikean tuntuinen termi. Caregiver, cg ja iso on niitä mitkä oon tähän mennessä hyväksynyt pikkuissuuntautuneilta dynamiikkassa.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #7 : 22.02.2021, 18:48 »
Täällä myös yksi mommy piirteitä omaava  :) Oon silloin tällöin hemmotellut, sylitellyt ja lautapelaillut yhden pikkupojan kanssa, ja se on itsestä tuntunut tosi luontevalta ja omalta! Oon välillä miettinyt että voisi olla mukava mommyilla (onko tuo edes oikea sana tähän!?) säännöllisemmin jonkun tai joidenkin kanssa  :)

DrynitesPrince

  • Vieras
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #8 : 15.08.2021, 18:20 »
Herätellään vähän vanhaa lankaa. Täällä yksi pikkuisteleva mies. Tykkään erityisesti mdlb-dynamiikan intiimiydestä ja turvallisuudesta. Musta tuntuu pikkuistellessa että oon ikään kuin haavoittumaisillani, koska näytän salaisimman puoleni itsestäni toiselle ihmiselle, joka hyväksyy mut sellaisenaan. Se on ehkä parasta, kun mommy/cg saa mut tuntemaan oloni tosi pieneksi esimerkiksi joillakin kommenteilla ("Onko pikkuisen vaippa vielä kuiva?") tai vaikkapa patistamalla mut nukkumaan tiettyyn aikaan. Juttelisin mielelläni lisää tästä dynamiikasta mommy-jutuista kiinnostuneiden kanssa.  :)

vlk77

Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #9 : 15.08.2021, 18:30 »
Samanlaisia piirteitä löydän itsestänikin. Mutta toistaiseksi on rajoittunut vain yksin touhuamiseen.

Kotikuri-Ina

Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #10 : 15.08.2021, 18:49 »
Melkein yhtä kivaa kun saada isän kädestä.. o pitää pojua polvien päällä poikittain.
   Siihen se melkein jää.. poikkeuksia lukuunottamatta..

TuhmaTe

Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #11 : 15.08.2021, 19:03 »
En koe itseäni mitenkään 24/7 littleksi, mutta fantasiatasolla ja roolileikkinä mommy-pikkupoika asetelma tuntuu oikein hyvältä.

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #12 : 13.09.2021, 21:09 »
Ja aivan asian vieressä, niin jostain kumman syystä mie olen pikkuisena alkanut isin lisäksi kaipaamaan mommya.

Beta

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 23
  • Herra on hyvä
  • Galleria
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #13 : 04.10.2021, 20:43 »
Tää saattaisi kiinnostaa minua. Huolehtiminen. Mitä caregiver tekee Pikkuisen kanssa?
 Ps.
Vaipat on vähän vaivaannuttavat.

vlk77

Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #14 : 04.10.2021, 20:58 »
Taitaa vaihdella aika paljon. Allekirjoittaneelle puhuttelisi kurinpito ja määräily pikkuiselle sopivasti.