Kirjoittaja Aihe: Paras, erikoisin tai muuten mieleenpainuvin seksuaalinen kokemuksesi?  (Luettu 38605 kertaa)

Zina

  • Vieras
Ennenkuin mitään on edes tapahtunut, SE katse joka lupaa jotain. Tämä hetki on aina hyvin eroottinen ja jännitystä täynnä.
Eroottis/seksuaalisia kokemuksia joissa ei välttämättä ole perinteistä yhdyntää ja silti niin huikeita että jäävät tunnemuistiin pitkäksi aikaa.

Juuri näin.

Ja se kerta, kun herätin kumppanin piiskaamalla...  :love:

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Se, kun todella tajusin sen, että anelu, itku ja pyristely ei auta, vaan saan sen vehkeen siltikin erittäin syvälle kurkkuuni, käsien pitäessä hiuksista tiukasti kiinni. Se yhdistelmä häpeää kakomisesta ja joka paikkaan valuvasta kuolasta/limasta, pettymystä siitä vastaanpanemisesta itseeni ja se, kun ripsari ja kyyneleet kirvelee poskilla, huulipuna on pitkin naamaa... ah  :love:

 :peukku:

Amynsomnia

Onhan niitä montakin mutta tämä jääny kirkkainna mieleen. Se kun ensimmäisen kerran suutelin naista joka tämän jälkeen sitoi minut mahalteen sänkyyn kiinni. Se suudelma jo pelkästään oli niiiin tajunnan räjäyttävä et muistan vieläkin miltä se tuntui ja miltä musta tuntui sillä hetkellä.❤❤

Toisena  mainittakoon hetket miehen kanssa joka minut tutustutti bdsm:ään ja auttoi löytämään kinkyyteni.❤❤

Max(Kuopio)

  • Vieras
Tämä tapahtui itse asiassa vaniljasuhteessa. Tapailin naista, joka piti paljon anaaliseksistä. Panin häntä toki molempiin ja sormettelin paljon. Peppuseksin takia käytettiin tietenkin liukasteita, mikä helpotti myös sormettelua. Havaitsin pillun olevan melko joustavaa sorttia ja parin kuukauden venyttelyn jälkeen sain koko nyrkkini sisään. Nyrkin upottua tyttö huusi kuin syötävä, minä säikähdin ja aloin vetämään kättäni pois. En heti ymmärtänyt hänen huutavan elämänsä parhaimmissa orgasmeissaan. Käteni vieraili vielä monta kertaa samassa paikassa ja naapurit varmaan kuulivat. Valitettavasti tyttö muutti toiselle paikkakunnalle ja fistailu loppui, mutta siitä jäi pysyvä muisto ja viehätys fistaamiseen.

stalkkeri

  • Vieras
Toivottavasti paras on vielä tulossa. Taaksepäin kuin muistelee niitä parhaita kokemuksia niin aina se viimeisin on paras. Kuitenkin tää on seikkailua ja ei vielä tiedä miten pitkälle pääsee. Mutta helpoiten muistuu muutama.
Vaimo runkkasi mua ja samalla nussi mua dildolla puohon,
kauan sitten laivalla alisti mua, osti ja pakotti mun laittamaan sukkahousut, repi ne ja raiskas mut jollain shampoopullolla,
eka kerta kun sai vaimolta anaaliseksiä ja toinenkin kun eka kerta jäi kesken, jännitti niin lujaa että tuntuu että en saa edes seisomaan,
straponista saatu eturauhasorgasmi,
pitkän kiusoittelujakson jälkeen seksiä joka loppuikin siihen että sanottiin että ei kun nyt riittää, et saakkaan,
nytkään en tiedä mitä on tulossa, tein luvattomia ja jouduin lukituksi...

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Viime kesäinen saarireissu lämmittää vieläkin mieltä. Kahdenkeskinen ajojahti huipentui tihkusateessa sammaleiselle kalliolle, jolla pikkuvaimo sai eläimellisen perseraiskauksen.  :love:

joukkeri69

  • Vieras
Kaikkein parhain kiihottavin kokemus sattui muutama vuosi sitten. Sen aikaisessa suhteessa. Aina olen pitänyt estottomasta ja kinkymmästä touhusta. Luonteeltaan olen sub henkinen. Tämä nainen toteutti fantasiani täysin vaikken millään laila vihjaillut niistä.

Sänkyyn mennessä kuului vain klik ja käteni oli raudoissa ja sängyssä kiinni. Hetken kuluttua jalkanikin oli sidottuna. Sain sopivasti piiskaa, ei liian kovaa piiskausta. Olin sängyssä sidottuna kun dominoiva naiseni tuli naamani päälle nuolettamaan itseään, tuntui erittäin kiihottavalta kun Kinky dominani alkoi ratsastamaan naamallani. Nuolin samalla minkä pystyi, molempia reikiä. Se jo oli itselleni niin kiihottava kokemus että laukesin eka kerran siinä. Samoin hän sai aika ison orgasmin kasvojani vasten.

Sitten olikin saunan vuoro. Lämpenemistä odotellessa annoin dommelle hellän hyväilevän hieronnan. Hieroin,suutelin ja nuolin ihanat varpaat ja jalat.

Saunassa ollessa dominani käski maistella ja nuolla hikeänsä, nuolin kaikkialta, se maistui erittäin kiihottavalta. Pimpsaa nuollessa sain pisusuihkun naamalleni ja suuhun. Eikä sekään ollut inhottavaa. Eikä pahaa

kuunlilja74

  • Vieras
Kerron sen sitten kun olen kokenut sen.  :o

Muoks. kirjoitusvirhe
« Viimeksi muokattu: 25.09.2015, 14:57 kirjoittanut kuunlilja74 »

joukkeri69

  • Vieras
Toinen Mieleinen kokemus oli myös muutama viikko sitten kun tapasin erään subhenkisen naisen joka halusi kokeilla alistumista. En ollut aikaisemmin kuvitellut pystyvän sellaiseen. Harjoittelin sitomista hänen kanssaan annoin kevyesti piiskaa. Sidoin  jalat levälleen ja aloin antamaan suuseksiä samalla hieromasauvaa käyttäen. Oli todella kiihoittavaa antaa sidotulle naiselle useita räjähtäviä orgasmeja.

Nyt kun kokemusta on tullut vähän. On todella kova halu pienin askelin tutustua bdsm, kinkky ja fetissien maailmaan, saaha uusia kokemuksia ja etsiä rajojaan. Seuran löytäminen pohjoisesta on todella haastavaa, ellei mahdotonta.

Toivottavasti jostain tupsahtaisi dominoivanainen jonka kanssa voisi tutustua rauhassa bdsm, fetissi ja kinkkyilyn maailmaan. Tai switch nainen. Olis mukava mielenkiinnon vuoksi kokeilla alistamista. En kuiten pysty kovin lujasti piiskaamaan. Sitominen olisi mukava oppia

MrDarkSide

  • Vieras
Erilaisia kokemuksia on vuosien varrella kertynyt paljon, mutta viestiketjua lueskellessa kumpusivat seuraavat muistot ensimmäisinä mieleeni:

* ensimmäinen tapaaminen erään subin kanssa. Tapaaminen kesti sinä ensimmäisenä kertana la klo 15-su klo 12 välisen ajan, paikka oli hotelli Jyväshovi. Tyttö sai kokea intressieni kohteet lähes kaikki ja niistä nautittiin yhdessä vielä lähes vuoden ajan. Vaikutelma välittyi, että intressimme sopivat ilmeisen hyvin yhteen.

* 90-luvulla iskin yökerhosta (vieläkin ihmettelen miten mun mukaani lähti:D) erään vieläkin välillä otsikoissa olleen julkkisdaamin. Suht siveästä ja kunniallisesta julkisuuskuvasta huolimatta, daamihan olikin pervo ja siinä meinasi nuorempiminä olla ihmeissään niinä aikoina. Ei silloin ihan jokapirkko pyytänyt kovia otteita, mm. antamaan vyöstä pyllylle ja panemaan anaaliin kovaa.

* fistausneitsyyksien vieminen ihastuttaa aina! Siinä tulee onnistunut olo ja mahtava tunne, kun on saanut tehdä jotain nautinnollista ja ainutkertaista ensimmäistä kertaa.

Ishtar

Koska olen niin siveä  ::) niin kerron vain että mieleenpainuvin ehdottomasti eräs elokuinen viikonloppu vuonna 2016  :love: Tuota tulen varmasti muistelemaan erityisellä fiiliksellä aina. Tämän henkilön kanssa olen saanut myös elämäni parasta seksiä muulloinkin.

Bubble

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • About to explode..
  • Galleria
Aina tulen muistamaan kun 16-vuotiaana olin mökillä perheeni kanssa. Silloin (nykyisenkin) mieheni kanssa oltiin järvessä laiturin päässä, ja vähän "nylpytettiin". Vanhempani olivat siinä aikas lähellä rannassa. Hauskaa oli vaikkei luistanu!!  :love:

Namunen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 309
  • I’m a free bitch, baby!
  • Galleria
Se kun kerran pyörryin lauetessa... Siinä sitten toinen joutui vähän herättelemään  :D

kuplamuovi

1. parikymppisenä olin jonkun nettideittisivuston kautta löytänyt jonkuu ehkä nelikymppisen sedän. olin kaverin luona istumassa iltaa kun ko. setä ilmoitti, että voisi tulla nyt hakemaan miut (ei oltu tällöin vielä tavattu kertaakaan). ilmoitin kavereille vain tyynen rauhallisesti, että miun pitää nyt lähteä. ajettiin sen setän kanssa johonkin hyvin epämääräiseen teollisuusalue-enmietiiämikäseoli paikkaan, ehkä joku autokorjaamo. siellä jossain keskellä ei mitään, pimeänä kesäiltana miuta pelotti ja kiihotti ehkä maailman eniten. hallin takaosassa, pienessä taukotilahuoneessa jossa oli vaan jääkaappi, pöytä ja pari tuolia se jutteli ja teki miulle tuhmia juttuja, käskytti ja ei antanut käydä vessassa ovi kiinni. ulkoisesti se setä oli aika ällöttävä, sellainen perus raksamiesäijä jolla oli likaiset kynnenaluset, mutta kokemuksena se avasi miun silmiä paljon.

2. kun miulla oli ekaa kertaa kaulapanta ja hihna josta eksä kiskoi anaaliseksiin tahtia niin että ei mainannut henki kulkea.

3. viime syksynä kun puin miun elämäni ensimmäisen, uuden, hienon ja maailman söpöimmän kumimekon päälle! olin kuolemadarrasta huolimatta laittautunut nätiksi ja tunsin oloni överisupermega söpöksi ja seksikkääksi yhtä aikaa. olisin halunnut jättää pikkuhousut kotiin bileisiin lähtiessä, mutta en uskaltanut. oi mitä olisinkaan ollut valmis tekemään, jos joku oikea ihminen olisi sinä iltana osunut kohdalleni.

No pain no game

  • Vieras
 Minun mieleenpainuvin kinky maailmassa oli se, kun eräs mimmi lähti Helsingistä junalla Turkuun  ja vain yksi asia tehtävänä. Hän työnsi kaksikertaa pitkän akupunktioneulan minun alavatsaan navan alapuolelle. Sattuihan se ja kouristeli koko vatsa hetken.

 Tapahtui noin vuosi sitten. Ei ollut ongelmia.  Pienen juttelun jälkeen mimmi lähti takaisin  Helsinkiin.