Kirjoittaja Aihe: Paras, erikoisin tai muuten mieleenpainuvin seksuaalinen kokemuksesi?  (Luettu 38604 kertaa)

Amynsomnia

Kaikkihan ne ovat kokemuksia olleet niin hyviä kuin huonojakin.
Mieleenpainuvia molemmissa puolissa riittää ja jokaisesta jotain oppinut, myös itsestään. Aikamoinen kasvumatka siinäkin mikä jatkuu edelleen.

Kulkuri

  • Vieras
Ei vältis paras, mutta se ekakertani tytön päällä jäi kyllä mieleen. Olihan se jälkeenpäin räpeltämistä ja naurattaa...vaan eipä ollut sällikään vasta kuin 13v Onneksi tyttö oli hiukan vahempi ja ainakin kerran jo kokeillut. Oli talvi ja koululta "lainatun" potkurinjalakset vaan kipnöi' kun pojalle tuli kiire pillulle. Kannatti kuiteski potkia vauhtia :D....ja livistää koulusta keskenpäivän.

Nick

  • Vieras
Onhan noita erikoisia ja hassuja.....

Mutta jos kronologisesti etenisi, eka kerta tytön kanssa oli aika veikeä. Tyttö oli neitsyt ja niin ne kaksi muutakin tyttöä samassa hotellihuoneessa ennen tuota iltaa. Se oli uusivuosi. Aika pauketta puoliltaöin.

On jotakin tapahtunut jälkeenpäinkin vaikka tuo setti oli uniikki :)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1742
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Paras: 18.3.2017 Turku, jossa enemmän orkkuja kuin koskaan ennen yhteensä, kuuma D, vaahtokylpyjä välissä ja ihanan käytetty olo pitkään..
Erikoisin: 18.1.2017 Helsinki, eka kerta kunnolla köysissä. Tätä ei tarvinne avata sen paremmin täällä:)
Mieleenpainuvin: Vuonna 1991 Rauma, vähän tylsästi se ihan eka orkku. Mutta sen sain kuitenkin väkisin paikoilleen pidettynä ihan lihasvoimin ja sen jälkeen olen tuota "kiinnitystä" vähän hakenut..;)

Toisaalta kaikkiin sopis hyvin vaan ekat kerrat. Aina ne on ainakin sillä hetkellä parhaita, keskenään erikoisia ja mieleenpainuvia hyvällä tai huonolla tavalla..

Kukkanen

  • Vieras
Mielenkiintoisia nämä, luin koko ketjun  :))

Parhaiden kokemusten ränkkääminen on mahdotonta, huippukokemuksia on iso nippu mielessä... Tässä nyt kuitenkin mitä tänään tulee ekana mieleen. Jonain toisena päivänä lista ois varmasti toisennäköinen. Jännästi kun näitä mietti, tajusin miten jonkun kanssa "pelkkä" suutelukin tuntuu aivan huumaavalta, toisen kanssa ei tunnu niin kummoiselta mikään. Esim. miehen fistaus perseeseen oli kiva kokemus, mutta koska henkilö ei viehättänyt mua niin paljoa, ei se tuntunut niin ihmeelliseltä. Kun taas jonkun halaaminen jo tuntuu enemmän. Mulla kyse on paljon siitä, miten hyvin "kemiat" kohtaa, jonkun kanssa kaikki on ihmeellistä ja orgasmeja tulee helposti, toisen kanssa ei juuri mikään sytytä todella (näiden kanssa en yleensä sänkyyn päädykään, mut silloin kun päädyn, mun on pakko fantasioida näistä ensiksimainituista ihmisistä nauttiakseni, tai sit keskityn havainnoimaan ja miellyttämään.)

*Eka orgasmini EI ollut kovin ihmeellinen. Ekat orkut oli aika laimeita ja lyhyitä ja lähestulkoon vain fyysisiä, ei "maailmaankaikkeuteen sulautumisen" tunnetta tai muuta todellakaan, kuten myöhemmin ollut parhaimmillaan. Mieleenpainuvimmat orkut aikajärjestyksessä: eka ejakulaatio (hämmennystä, ihmetystä, haistelua & maistelua ja hyväa oloa), eka pitkä orgasmini (n. 15min, ja toinen pitkä orgasmi (n. 30min) tuli muistaakseni kuukauden sisään siitä (tunne, et kuolenko mä tähän, mutta silti halu antaa mennä, toteamus "kuolisinpahan ainakin onnellisena", kivun, pelon, luottamuksen, rakkauden ja nautinnon kaunista tanssia), eka orgasmi ilman fyysistä stimulointia ja asian innolla opettelu sen jälkeen, eka orgasmi rajun itkun johdosta, pakotetut orgasmit, oivallus kokemusten myötä koko kehon orgastisuudesta ja miten nautinnolla voi leikitellä -oikeassa mielentilassa voi laueta käytännössä mistä vain -huonolla mielellä taas ei välttämättä mistään.

*Synttärini, jolloin 6 mulle tärkeää ihmistä silittelivät mua kaikkialta ja kiusasivat myös lempeästi nöyryyttämällä. Muitakin mieleenpainuvia kimppoja on kyllä..

*Kutitussessio, laaja tunnekirjo ja niin paljaana oleminen (psyykkisesti) tuntemattomien nähden nöyryytti, mut kiihottavalla tavalla.

*Kun sain miesystävälle annettua elämänsä ekan eturauhasorgasmin, sitä en unohda ikinä, se oli kaunista, en tiennyt miehen orkun voivan kestää niin pitkään (yli 10min). 2 muuta eturauhasorkkuakin olivat mieleenpainuvia (eri miehille), mut ei lähellekään yhtä eeppisiä.

*Miehen fistaaminen perseeseen, naisen fistaus ekaa kertaa ja toisen naisen fistaaminen salaa hänen sitä tajuamatta, ensimmäinen pitkä silmiinkatsominen, niskan "sen pisteen" löytyminen (huusin ääneen, nolostuin omaa ääntäni ja huuto tukahtui mut nautinto jatkui -kuin kosketus menisi suoraan aivojen mielihyväkeskukseen, ehkä paras kohta kehossa..). Se, kun näin peuraeläimen eläinpuistossa laukeavan ilman fyysistä stimulointia, virtsaaminen suoraan toisen suuhun pitkässä kaaressa.

errer

  • Vieras
Yllättäen mies, joka kyljellään sai minut tyydytetyksi. Ihan tuosta vaan , outoa. Teki sen vaan taiten.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Yllättäen mies, joka kyljellään sai minut tyydytetyksi. Ihan tuosta vaan , outoa. Teki sen vaan taiten.

Kummalla kyljellä tyydytti ?   :D
Hienoa jokatapauksessa  ;)

Nick

  • Vieras
Yllättäen mies, joka kyljellään sai minut tyydytetyksi. Ihan tuosta vaan , outoa. Teki sen vaan taiten.

Kummalla kyljellä tyydytti ?   :D
Hienoa jokatapauksessa  ;)

erre vasemmalla, mies oikealla. Jäi epäselväksi olivatko vastakkain. Siis pää jalkopuolessa ja päinvastoin.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Mun ensimmäinen yhdyntä tapahtui kaikista kalusteista tyhjässä kerrostaloasunnossa, jossa ei luonnollisesti ollut myöskään verhoja ikkunoissa. Lopetettuani laskin vastapäisen talon ikkunoista yhteensä kuusi tirkistelevää katsojaa. Mokomat perverssit, oltiin vielä 13-vuotiaita silloin.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Seksuaalinen kokemus joka on erikoisuuden takia painunut mieleen. No edesmenneen rakkausliiton aikana koin paljon kokemuksia niin kinkyjä kuin vähemmän kinkyjäkin. Mutten silti kaikesta mahtavuudesta huolimatta niitä pidä mitenkään erikoisina. En myöskään pidä erikoisina ensimmäistä kertaani, ensimmäistä anaalikertaani tai sitäkään kun sain ekaa kertaa kunnolla piiskaa tai annoin sitä jollekkin. Ne olivat merkille pantavia ja ainutlaatuisia kokemuksia mutta kuuluvat jokaisen elämään.

Mutta yksi hyvin outo kokemus on. Nimittäin se tapahtui nuorena miehenä kun olin rannalla parin hyvän kaverini kanssa, vietimme opiskelijoiden ns. villiä kesälomaa. Paikalle tupsahti entuudestaan tuntematon tyttö joka jutteli niitä näitä ja oli kiva ihminen, tosin ei erityisen viehättävä omaan makuuni nähden. Jostakin syystä hän alkoi minua tökkimään keskustellessamme tulitikulla polven alapuolelle. En tiedä miksi, mutta sain jumalattoman seisokin joka yltyi miltei laukeamispisteeseen.

En vielä tänäkään päivänä ymmärrä voimakasta reaktiotani. Löysikö hän sillä tikulla jonkin pisteen joka vaikuttaa mieheen sillä tavalla, vai oliko kyseessä jokin tiedostamaton alkukantainen koodi, haju tai muu ärsyke. En ole kyseistä ihmistä enää koskaan sen jälkeen tavannut, silloin nuorena ihmisiä ympärilläni tuli ja meni. Mutta hän jätti mieleeni yhden oudoimman ja ylättävimmän seksuaalisen kokemuksen joko tietoisesti tai tiedostamattaan.

hiitamus

  • Vieras
Mun toinen käsi sidottiin mun pään yläpuolelle ja mulle annettiin siihen käteen sulava jäätelö. Lopulta olin yltäpäältä jäätelössä ja kuolassa ja kauniilla mustelmilla ja ihan parasta.

Kun sain ekaa kertaa maalata mun verellä.

Kun otin silloiselta poikaystävältä koulun vessassa suihin, ja lauetessaan se voihkaisi niin kovaa että sitä alko nolottaa ja sen jalat petti alta ja juku että olin tyytyväinen. :D

Hm eka orgasmi jonkun muun antamana. Jäi mieleen koska oman henkisen kynnyksen ylittäminen, toiminnassa sinänsä ei ollut mitään jännittävää.

Onhan näitä sit negatiivisiakin muistoja, jotka ehkä on vaikuttaneet mun seksuaalisuuteen enemmän, mut yritän keskittyä niihin kivoihin. :p

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Erikoisia seksuaalisia kokemuksia itselläni ei ikävä kyllä ole, mutta paras on se kun ensimmäistä kerta pääsin silloisen kumppanini tissejä kopeloimaan ja etenkin hänen nännejään imemään. Tämä tapahtui aamulla ja koko päivän pystyin maistamaan hänen tissihikensä aromin ja se tunne kun on pulska nänni huulten välissä säilyi niin eläväisenä mielessäni että vielä illalla nukkumaan mennessäni tuntui kuin pystyisin aistimaan sen edelleen suussani.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Olin juhlien etkoilla ja sääntönä siellä oli, että gloryhole-laatikosta törröttävään suppiloon pitäisi valuttaa kaikki spermat mitä juhlien miehistä irtoaa illan aikana. Etkojen emäntä ilmoitti, että laatikon tyttö oli persneitsyt, joten toivottiin varovaisuutta, kun joku tuikkaa ainoaan tarjolla olevaan reikään. Ilta alkoi leppoisasti rupatellen samalla, kun hätäisimmät kävivät panemassa laatikon reiän kankaiden välistä tarjolla ollutta neitsytpersettä. Suppilo sai useamman lastin, joita kaadettiin sinne mm. skumppalaseista ja kondomeista, kun vieraat viihdyttivät toisiaan ympäri asuntoa.
Ikimuistoinen tämä kokemus oli, koska käytin kumikanaa ensimmäistä kertaa breathplayssä. Sen jaloilla oli hyvin näppärä kuristaa partneriani.
Toinen syy ikimuistoisuudelle oli se, että eräs missin näköinen blondi tyttö kusi gloryboxin suppiloon. Kaikki nesteet sujahtivat kyllä siitä sisälle vaivattomasti, mutta sitä seurannut röyhtäys ei ollut hirveän naisellinen. Eräs suuriegoinen herrasmies lopetti laatikon panemisen kuin seinään ja näytti kalpealta. Hän tivasi saada tietää juhlien emännältä, kuka laatikon tyttö oli, koska hänelle oli herännyt epäilys siitä, että hänet ja monet muut paikallaolijat oli huijattu panemaan jotakuta, joka ei ollut heidän preferensseissään. Lopulta juhlien emäntä heltyi, avasi laatikon kannen ja esitteli laatikon sisällön. Tutu oli pinkki ja kyyneleet olivat saaneet meikit leviämään kasvoilta, mutta [nimimerkki poistettu] oli yhä tunnistettavissa. Suuriegoinen herrasmies oksensi punaviinit suurimmaksi osaksi suppiloon ja poistui paikalta. Laatikon kansi suljettiin jälleen, seuraava herrasmies otti paikkansa reiällä ja juhlat jatkuivat entisellään. Kunpa kaikki etkot olisivat yhtä hyviä.

Edit: Nimimerkki poistettu
« Viimeksi muokattu: 01.04.2019, 21:52 kirjoittanut tillistallis »

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Olin juhlien etkoilla ja sääntönä siellä oli, että gloryhole-laatikosta törröttävään suppiloon pitäisi valuttaa kaikki spermat mitä juhlien miehistä irtoaa illan aikana. Etkojen emäntä ilmoitti, että laatikon tyttö oli persneitsyt, joten toivottiin varovaisuutta, kun joku tuikkaa ainoaan tarjolla olevaan reikään. Ilta alkoi leppoisasti rupatellen samalla, kun hätäisimmät kävivät panemassa laatikon reiän kankaiden välistä tarjolla ollutta neitsytpersettä. Suppilo sai useamman lastin, joita kaadettiin sinne mm. skumppalaseista ja kondomeista, kun vieraat viihdyttivät toisiaan ympäri asuntoa.
Ikimuistoinen tämä kokemus oli, koska käytin kumikanaa ensimmäistä kertaa breathplayssä. Sen jaloilla oli hyvin näppärä kuristaa partneriani.
Toinen syy ikimuistoisuudelle oli se, että eräs missin näköinen blondi tyttö kusi gloryboxin suppiloon. Kaikki nesteet sujahtivat kyllä siitä sisälle vaivattomasti, mutta sitä seurannut röyhtäys ei ollut hirveän naisellinen. Eräs suuriegoinen herrasmies lopetti laatikon panemisen kuin seinään ja näytti kalpealta. Hän tivasi saada tietää juhlien emännältä, kuka laatikon tyttö oli, koska hänelle oli herännyt epäilys siitä, että hänet ja monet muut paikallaolijat oli huijattu panemaan jotakuta, joka ei ollut heidän preferensseissään. Lopulta juhlien emäntä heltyi, avasi laatikon kannen ja esitteli laatikon sisällön. Tutu oli pinkki ja kyyneleet olivat saaneet meikit leviämään kasvoilta, mutta [nimimerkki poistettu] oli yhä tunnistettavissa. Suuriegoinen herrasmies oksensi punaviinit suurimmaksi osaksi suppiloon ja poistui paikalta. Laatikon kansi suljettiin jälleen, seuraava herrasmies otti paikkansa reiällä ja juhlat jatkuivat entisellään. Kunpa kaikki etkot olisivat yhtä hyviä.

Edit: Nimimerkki poistettu

Mä luin vähän samanlaisen tarinan Aku Ankasta - ihan kiva jos uskot tuohon edes itse.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Yhä sama vastaus :

Uskon, luotan ja teen kaikkeni jotta se olisi vasta edessä. Kenties jo seuraava tai sit se viimeinen ennen kiikkustuolia.