Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?

(1/33) > >>

LiseCohen:
Tuolla toisessa ketjussa totesin että olen onnellisimmillani yksiavioisessa kinkyssä parisuhteessa ja rupesin miettimään mitä mieltä muut ovat. Vaihtoehdot ei ole mitenkään kattavat ja menevät päällekkäin, mutta parempaa en saanut nyt aikaiseksi. Termien kanssakin on ongelmia. Aiemmin on pohdittu mitä tarkoittaa "kinky suhde". Onko se kahden syntymäkinkyn suhde vai suhde jossa toinen saattaa olla pohjimmiltaan vanilja, mutta jossa harjoitetaan kinkyilyä (kuten omalla kohdalla)? Tässä ajattelen lisäksi että kinky suhde-termin alle voi laittaa kaikki D/s-suhteesta fettareihin yms.

Tarkoitus on siis vastata millaisessa suhteessa haluaisit olla. Ei millaisessa juuri nyt olet sillä saatat olla suhteessa joka ei ole ihan sitä mitä pohjimmiltasi haluat. Jokuhan saattaa olla sinkku vasten tahtoaan tai vaniljasuhteessa vaikka haluaisi olla kinkyssä. Jos joku vaihtoehto puuttuu, voit vastata sanallisesti.

Kohdissa 1-3 valitaan kinkyyden "taso", 4-6 seksuaalinen suuntautuminen (karkeasti jaotellen), 7-9 kumppanien määrä ja 10-12 laatu. Itse ajattelen niin että sessiosuhde ja fuckbuddy-suhteet on enemmän "tunteettomia" ja niissä tyydytetään enemmän fyysisiä tarpeita. Kaikkihan ei harrasta perinteistä seksiä sessiossa niin laitoin tuon fuckbuddy-vaihtoehdon sitä ajatellen lisäksi niitä varten joille tavallinenkin seksi kuuluu kuvioihin. Itsellä pelkät sessiosuhteet on jättäneet hieman kylmäksi kun pohjimmiltaan haluan elää arkea toisen ihmisen kanssa enkä tavata vain seksin/session merkeissä. Sinkkuaikoina on tietysti tyydyttävä joskus pelkkään seksiin/sessioon.

EDIT: Oma valinta on siis Vaniljaisessa yksiavioisessa heteroseksuaalisessa rakkaussuhteessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä. :-*
Ja se kuvaa myös nykyistä suhdetta.

Krasavica:
Itse olisin ja olen oikeassakin elämässä juuri sellaisessa suhteessa, mitä olen toivonut. Vaniljaa ja kinkyä en lähtisi erottelemaan, iloista himojen sekametelisoppaa lähinnä meillä harrastetaan :D Ja kaiken kruununa on yksiavioinen rakkaussuhde. Ah, en parempaa voisi toivoa.  :love:

Niku:
Kinkyssä, vapaassa rakkaussuhteessa.

katti:
Kinkyssä, yksiavioisessa ja rakkaussuhteessa. En tiedä miten suhtautuisin esim. dominoivan muihin subeihin..olisin varmaankin aika mustasukkainen,varsinkin jos olisi epävarmuus omasta asemasta. Kyllä se hylkääminen on aika peikko ja se, etten riiittäisi itsenäni. Ei vissiin ole kovin hyvä itsetunto, mutta ehkä se on luonnollista kun on elänyt ilman parisuhdetta suurimman osan aikuisesta iästään.

Koo:
Kinkyssä fuckbuddy-suhteessa, ruksin myös tuon "muu, mikä" -vaihtoehdon, koska haluaisin kinkyn fuckbuddy-suhteen, missä kumpikaan osapuoli tahollaan ei ole varattu (eli naimisissa, avoliitossa, kihloissa tai muuten sitoutunut toiseen ihmiseen).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta