Äänestys

Voit valita useamman vaihtoehdon

Kinkyssä
373 (17.7%)
Vaniljaisessa
19 (0.9%)
Vaniljaisessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä
254 (12.1%)
Heterosuhteessa
215 (10.2%)
Homosuhteessa
24 (1.1%)
Biseksuaalisessa suhteessa (ei koske tietenkään yksiavioisia)
80 (3.8%)
Yksiavioisessa suhteessa
196 (9.3%)
Poly suhteessa
133 (6.3%)
Vapaassa suhteessa
152 (7.2%)
Rakkaussuhteessa
378 (17.9%)
Sessiosuhteessa
145 (6.9%)
Fuckbuddy suhteessa
101 (4.8%)
En halua olla minkäänlaisessa suhteessa
11 (0.5%)
Joku muu, mikä?
26 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 284

Kirjoittaja Aihe: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?  (Luettu 41208 kertaa)

Triss

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #45 : 23.01.2016, 01:52 »
Vastasin yksiavioisessa, vaniljaisessa rakkaussuhteessa jossa kinky-elementtejä mutta miten tuon nyt sitten määrittää. :P Määrittelin vaniljasuhteen tärkeimmäksi elementiksi ihan siitä syystä että kaikkeen kyllästyy ajan kanssa. Kinkystä tulee ajan mittaan vaniljaa ja vaniljasta kinkyä, ja itselle rakkaussuhteeseen kuuluu hellyyden ja rakkauden osoittaminen myös niinä vaniljaisina keinoina. Karsastan ajatusta jossa kinkyily on jo itseisarvo ja ainoa mikä tuottaa kiksejä. Yhdestä fetissi-vetoisesta parisuhteesta on jo kokemusta ja kyllä se pidemmän päälle alkaa tympimään jos seksielämää määrittää vaan toisen (fetisistin) tarpeet ja mielihyvät.

Yksiavioisuus on ideaalitilanne koska näin nuorena ja herkkänä saa vielä olla naiiveja kuvitelmia siitä että on mahdollista olla tyytyväinen yhden kumppanin kanssa  :)) Henk.koht. polyamoria tai suhteen ulkopuolinen sessiointi ei viehätä, mutta mistä sitä tietää. Jos elämäni ihmisellä olisi tarve jota itse en syystä pystyisi tai haluaisi toteuttaa niin kyllä sitä rakkaudesta voisi sopia että sitä tarvetta tyydytetään sitten muualla. Itselläni seksi/sessiointi ja tunteet kulkevat käsi kädessä, joten siksi näin. Muut tehkööt kuinka parhaaksi näkevät  :)

ezla

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #46 : 31.01.2016, 23:20 »
Vastasin itse kinkyssä tai vaniljaisessa suhteessa, jossa harjoitetaan myös kinkyilyä, ja joka on yksiavioinen rakkaussuhde. Totuus omalla kohdallani on kuitenkin epämääräinen ja ajoittain yksipuoliselta tuntuva kinkysuhde, joka ei ole pelkkä sessiosuhde, muttei rakkaussuhdekaan. Klassinen tilanne sinällään: toinen haluaisi enemmän kuin toinen pystyy (tai haluaa) elämäntilanteesta johtuen antamaan. Kumpikaan ei tahtoisi toisesta luopua, joten kompromissia on jo vuosi yritetty löytää. Tylsimys nimeltä järki kirkuu, että tässä vain sattuu, mutta entä kun toinen on vain niin...ainutlaatuinen? Onko se riittävä syy pysyä suhteessa vai maksaako se omanarvon- ja itsetunnon?

Synkeitä pohdintoja sunnuntai-iltaan...

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #47 : 01.02.2016, 20:33 »
Kinkyssä yksiavioisessa heterorakkaussuhteessa. :love:

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #48 : 01.02.2016, 22:36 »
Yksiavioisessa heterorakkaussuhteessa, joka olisi D/s-suhde ja jossa saisin olla oma itseni.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #49 : 01.02.2016, 22:45 »
Vapaassa polyrakkaussuhteessa. ;D Vois siihen yhdistää tietty vaikka fuckbuddyn ja sessionkin.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #50 : 01.02.2016, 22:45 »
Hyvässä.

Des

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 107
  • Dom & fettari
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #51 : 02.02.2016, 01:16 »
Tällä hetkellä vaniljais-kinkyisessä heteropolyrakkaussuhteessa. (Puuh, tulipa definitiivisesti lokeroitua itsensä.) Haluttu siirtymä olisi kai vielä kinkyisempi heteropolysessio-to-rakkaussuhde. Siis siihen ensin mainitun rinnalle. :)

A man can dream...

Underworld

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #52 : 03.02.2016, 16:23 »
Suhteessa jossa useampi hottis- nainen jotka panisi ja sessioisi vain minun kanssa ja itsellä taas vapaus puuhata muiden kanssa. Naiset olisi hauskoja, älykkäitä, rikkaita yms ja tietysti kehuisivat minun älykkyyttäni, sanavalmiuttani ja pano-taitojani minkä kerkeisivät.
Eiku....

DareDoll

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #53 : 03.02.2016, 20:54 »
Suhteessa jossa useampi hottis- hanksi ja yberbitch jotka panisi ja sessioisi vain minun kanssa ja itsellä taas vapaus puuhata muiden kanssa. Kaikki olisi hauskoja, älykkäitä, rikkaita yms ja tietysti kehuisivat minun älykkyyttäni, sanavalmiuttani ja pano-taitojani minkä kerkeisivät.
Eiku....

 >:D :love: O:-) :P ;D

OuluM26v

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #54 : 03.02.2016, 23:20 »
Rakkaus suhteessa, jossa kaikesta voitaisiin keskustella. Rakkaus suhteeseen sitte vois yhdistää vaikka mitä, ei sen todellakaan tarvii tai saisikaan pelkkää vaniljaa olla kunhan asioista vaan yhdessä sovitaan :)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #55 : 04.02.2016, 06:55 »
Ihmissuhteessa ☺

Warguess

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #56 : 04.02.2016, 09:42 »
Kinkyssä yksiavioisessa heterorakkaussuhteessa. :love:

+1

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #57 : 04.02.2016, 11:15 »
Kinkyssä yksiavioisessa heterorakkaussuhteessa. :love:

+1
Raipan ja Warguessin jäljillä. Varsinkin jos tuo "kinky" -sana mahdollistaa leikkikalut ja naisten välisen lemmen. Ne nimittäin muuten romuttavat koko muun konseptin paitse sen kinky-kohdan :D. Eli haluaisin vakituisen parisuhteen jossa kinkyily olisi mukana, lisäksi aika ajoin kummankin suostumuksella leikittäisiin ehkä muidenkin kanssa. Eihän sitä muuten pääse naisten välistä kivaa näkemään.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #58 : 06.02.2016, 01:53 »
Juuri tässä suhteessa, missä olen jo  :love: En paljon parempaa osaa kuvitella. Ihanaa on kuitenkin se, että koska olen poly, seikkailuja ja muita suhteita voi olla mielinmäärin, juuri sen verran kuin tuntuu sopivalta. Unelmanani on löytää "sielunsisko" naisesta, eli olisi myös syvä rakkaussuhde naiseen, niinkuin mulla nyt on mieheen. Sen lisäksi, miksei, satunnaisia seikkailuita, kimppakivaa, orgioita..

Seksissä vaihtelevuus on mulle tärkeää. Vaikka miten on suosikkijuttuja, kyllästyisin jos aina ois samaa. Tämä näkyy jopa masturboinnissa. Esim. kylvyssä masturbointi on mielipuuhiani. Mut viime aikoina olen tehnyt sitä paljon -joka kerta kylpyhetki on päättynyt orgasmiin ja sen jälkeiseen nukahtamiseen. Tänään menin kylpyyn ajatuksenani taas, tuttuun tapaan, nauttia. Mut yhtäkkiä se ei innostanutkaan. Tiesin tasan tarkkaan, miten se tulee menemään. Joten päätin mieluummin tällä kertaa vain kylpeä ilman masturbointia, ja miellyttää itseäni jollain muulla tavalla; siten, mikä nyt kiihottaa eniten; kenties aika rajua masturbointia ja naimisen kuvittelua.

Sama näkyy mulla seksissäkin. Kaipaan vaihtelua. Esim. välillä tosi tosi vaniljaa, ja vastapainoksi rajumpaa menoa. Jopa saman session aikana; siitä jos mistä tulee täyttymyksen tunne, kun saa kokea monenlaiset tunnetilat ja tuntemukset läpi.
Kantavana voimana mulla on kuitenkin rakkaus. Se, että luotan toiseen täysin, tiedän että hän rakastaa ja itse rakastan; silloin seksi on mulle parasta. Se, et vaikka toinen haukkuisi likaiseksi huoraksi, tai vaikka mulle tulisi mielikuva, että hän puhkoo mut rikki peniksellään, niin silti tiedän, että nöyryyttävien sanojen, tai sopivan kivun takana on rakkaus ja halu olla hyvä mulle, pitää huolta, antaa nautintoa. Just tämän syvän tunneyhteyden takia olen nykyisessä suhteessani onnellisempi kuin koskaan. Ja se, että ollaan molemmat avarakatseisia ja valmiita kokeilemaan monenlaisia juttuja, kunhan siitä ei ole vahinkoa kellekään. Fiksuja, empaattisia, mieleltämme terveitä. Mut tiedän, että voin löytää muitakin ihania ihmisiä, voin rakastaa useampaa. Yhtä naista koen rakastavani jo. Kunpa vain uskaltaisin lähentyä häntä enemmän, vaan syvällä on pelko; entä jos hän ei pidäkään minusta?

Mulle polysuhde on ihanteellisin ja täysin vapaana myös annan itsestäni eniten. Mulle suurinta rakkautta on antaa toisen olla vapaa, ja myös itse, kuin lintu mikä voi nähdä ja kokea kaiken, käydä välillä kaukanakin, mut luotan siihen, että se tulee aina kotipesäänsä ;) Siltikin, vaikka intohimo laantuisi, koska ystävyys on niin syvä. Seksi on vain yksi, äärimmäisen ihana osa suhdettamme.

Pip

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #59 : 06.02.2016, 02:20 »
Tämä on täysin omasta fantasiamaailmastani, enkä koskaan edellytä, että tällaisen henkilön löytäisin. Hän olisi monesta tuntemastani naisesta osa sielä, osa täältä ja kaikesta tästä rakentuisi koko täydellinen kokonaisuus. Valitettavasti todellisuus on niin raaka, että kyllästyisin tähän täydellisyyteen jossain vaiheessa. Siksi en halua edes lähteä miettimään, että millaisessa suhteessa haluaisin olla, pidän nimittäin jalat riittävän tukevasti maan kamaralla, enkä lähde epärealistisia pilvilinnoja tavoittelemaan. Otan kaiken realistisen sen hetkisen tilanteen mukaan ja mietin itse, että onko tämä sitä mitä tarvitsen. Realisti minussa sanoo, että tulen kuolemaan yksinäisenä, eikä se ole edes paha asia, vaan ehkä paras asia ikinä, silloin olen elänyt kokeakseni sen kaiken, mitä tarvitsen.