Äänestys

Voit valita useamman vaihtoehdon

Kinkyssä
373 (17.7%)
Vaniljaisessa
19 (0.9%)
Vaniljaisessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä
254 (12.1%)
Heterosuhteessa
215 (10.2%)
Homosuhteessa
24 (1.1%)
Biseksuaalisessa suhteessa (ei koske tietenkään yksiavioisia)
80 (3.8%)
Yksiavioisessa suhteessa
196 (9.3%)
Poly suhteessa
133 (6.3%)
Vapaassa suhteessa
152 (7.2%)
Rakkaussuhteessa
378 (17.9%)
Sessiosuhteessa
145 (6.9%)
Fuckbuddy suhteessa
101 (4.8%)
En halua olla minkäänlaisessa suhteessa
11 (0.5%)
Joku muu, mikä?
26 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 284

Kirjoittaja Aihe: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?  (Luettu 41194 kertaa)

idänmusta

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #60 : 06.02.2016, 10:01 »
Kinkyssä yksiavioisessa heterorakkaussuhteessa,normi suhteessa siis :D

HaraFrs

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 34
  • Kinky, Switch, Fettari, Motoristi
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #61 : 06.02.2016, 10:14 »
Jos lähtee siitä että tällä hetkellä olen yrittäjänä kansainvälisessä kasvavassa yrityksessä, olen neljän ihanan lapsen yksihuoltaja isä. Lapset harrastavat koripalloa 4 eri joukkueessa ja treenit on joka päiväisiä.... niin ja viikonloppuisin pelejä. Tälleä hetkellä en ehdi käydä bileissä etsimässä seuraa juurikaan.... Nyt asiaa.

Millaisessa suhteessa olisit mieluiten.
Haluaisin kaverisuhteen jossa voitaisiin puhua kinkyjä, käydän kahvilla, halailla ja pussata. Tutustua, fetistellä, sessioida ja käydä bileissä. Molemmat ymmärtää suhteen merkityksen että ollaan tässä ja nyt näin. Ei mitään pakkomiellettä sitoutua kovalla kiireellä. Haluan että kumppni kiusaa arkena kuvilla ja eleillä jos on laittanut päälle fetish kamaa. Naine jolle maistuu useimmin normaali seksi ja välillä tykkää palvoa minua, niin minä voin myös nostaa jalustalle ja pitää sinua prinsessana.

Fetish suhdetta jossa asut, kiusottelu ja roolit ennemmin kuin kipu.

kick my ass - lick yours!

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #62 : 06.02.2016, 10:39 »

Siinä vasta kysymys...
Kinky-vanilja-kinky, missä molemmat osapuolet palvovat toisiaan tasapuolisesti. Aito vilpitön rakkaus ja toveruus. Naimisissa ei tarvitse olla, lapsia saa tulla. Niin, ja sitten ku osais olla väsymättä suhteeseen ja oppia miten sen pitää oikeasti elossa...

sandra2

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #63 : 06.02.2016, 22:22 »
Itse olen näin transsukupuolisena miettinyt paljon tätä asiaa. Kun haluan olla nainen niin en tiedä haluaisinko olla naisen vai miehen kanssa. Kumpikin periaatteessa sopis mutta...
Sit toisaalta miettiny, että kuinka moni mies tai nainen hyväksyy minut naisena? Koska minua ei saa miehenä kohdella. Eli varmaan kinky-kinky suhteessa. Oli sitten mies tai nainen.

WetD

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #64 : 07.02.2016, 15:21 »
Olisi vielä keski-ikäisenäkin kiva löytää pari :)suhde jossa olisi ripaus rakkautta,hellyyttä ja kinkyilyä.

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #65 : 14.02.2016, 21:35 »
Mieluiten olisin D/s-henkisessä parisuhteessa, missä valta-asetelma näkyy myös ns. sessioiden ulkopuolella. Parisuhteen ei tietenkään tulisi koostua pelkästä kinkyilystä, vaan siihen olisi mahduttava myös hellyyttä, läheisyyttä sekä vanilijaa. Parisuhteen peruspilarina olisi toimivat kemiat ja kumppanin arvostaminen. Myös arjen tulee toimia tällaisessa ihanteellisessa suhteessa :)

Jacinta

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #66 : 15.02.2016, 15:23 »
Kahden naisen välisessä kinkyssä yksiavioisessa parisuhteessa, jossa tietty ripaus vanilijaa. Tottakai toisenkin puolen on pelattava eli arki, huumori ja yhdessäolo, hauskanpito, rakkaus...  :) Olen päällisin puolin ehkä vähän viileäkin ja periksi antamaton mutta pohjimmiltaan etsin vain sitä omaa ihmistä jolle sieluni kuuluu ja jolle antautua.  :love:

Vanilja

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #67 : 16.02.2016, 21:44 »
Minulle kävis fuckbuddy, tai pari. Tai parikin  ::)  ;D  Mut niiden pitäis olla fwb, koska friends  :love:
(äänestin siis "joku muu, mikä?")

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #68 : 17.02.2016, 23:58 »
Kinkyssä heterossa yksiavioisessa mutta vapaassa rakkaussuhteessa. :o

Xpyx

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #69 : 19.03.2016, 20:39 »
No jos saisi joulupukille kirjoittaa niin kinkyssä polysuhteessa jossa on yksi Dominoiva mies ja kaksi alistuvaa naista, ja sitten kaikenlaista muuta kivaa leikkimistä muiden ihmisten kanssa. Sessiosuhteet, ihan tälläiset parin kerrankin, ovat toimineet hyvin kun ei ole ollut mahdollisuutta vakituisempaa suhdetta nyt lähteä täällä rakentelemaan, mutta lähtökohtaisesti ne eivät kiinnosta. Just nyt voisin hetkeksi ottaa FWB-suhteenkin, toki, mutta pitkällä tähtäimellä haen sellaista toivon mukaan loppuiän polysuhdetta, jonka olisi hyvä muttei aivan pakko olla myös kinky.

Niin, ja lähisuhdetta, en etäsuhdetta. Niistä on nyt reissun päällä hetken olleena saanut enemmän kuin tarpeeksi.

chilinen

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #70 : 19.03.2016, 20:43 »
FWbB= Finnish WarmBlood. On siis virallinen termi hevosen rodulle :D

Xpyx

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #71 : 19.03.2016, 21:35 »
FWbB= Finnish WarmBlood. On siis virallinen termi hevosen rodulle :D

Kyllä mä mieluummin hevosen ottaisin kuin FWB-suhteen, oikeastaan.

RATSASTETTAVAKSI. Sairaat.

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1355
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #72 : 11.04.2016, 10:06 »
Polypallossa ja optimina olisi siis useampi suhde. Kahta en vaihda, toinen on primääri, toinen on asumismuoto. En halua leikkiä kotia kenenkään kanssa, en kaipaa Prinssi Rohkeaa pelastamaan mua arkielämältä, jossa viihdyn nyt.

Siispä osa-aikaisia ratkaisuja, joku etäsuhteehko tai pari menis tuossa ja sitten ois ihana jos ois joku, jonka kanssa voisi nähdä useammin kuin joskus ja jouluna (tuo kokeiltu siis ja hyväksi havaittu). Kinkyä ja ehkä vähän vaniljaakin siellä jossain seassa. Miehiä ja ehkä jos oikein flaksi kävisi, oisi joku söpö tiitti  :)

Viime aikoina olen pyöritellyt mielessäni paljon sellaistakin, josko olisi platoninen, romantillinen suhde tyttöystävään. Siis ei sitä seksiä, joka ei mua kiinnosta, mutta läheisyyttä muissa muodoissa. Varsin epärealistinen haave, en sitä hurjasti ruoki, mutta voihan sitä jossitella.


slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #73 : 11.04.2016, 14:59 »
Toimivan suhteen valitsee hän.

mooky

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #74 : 11.04.2016, 15:14 »
Just nyt on sellainen olo, että onkohan näitä suhteita nähty jo ihan tarpeeksi. ..