Äänestys

Voit valita useamman vaihtoehdon

Kinkyssä
373 (17.7%)
Vaniljaisessa
19 (0.9%)
Vaniljaisessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä
254 (12.1%)
Heterosuhteessa
215 (10.2%)
Homosuhteessa
24 (1.1%)
Biseksuaalisessa suhteessa (ei koske tietenkään yksiavioisia)
80 (3.8%)
Yksiavioisessa suhteessa
196 (9.3%)
Poly suhteessa
133 (6.3%)
Vapaassa suhteessa
152 (7.2%)
Rakkaussuhteessa
378 (17.9%)
Sessiosuhteessa
145 (6.9%)
Fuckbuddy suhteessa
101 (4.8%)
En halua olla minkäänlaisessa suhteessa
11 (0.5%)
Joku muu, mikä?
26 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 284

Kirjoittaja Aihe: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?  (Luettu 41192 kertaa)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #105 : 11.02.2019, 08:33 »
Rakkautta ja läheisyyttä tietenkin. Kinkyys pitää näkyä ainakin makuuhuoneen puoleella ja mieluusti välillä muutenkin arjessa, mutta ei sen koko ajan tarvitse olla läsnä. Toinen switchi ois tietysti ideaalimalli. Silloin voisi onnistua monosuhteilu ilman järjen menettämistä paljon helpommin, kun taas dominoivan/subin kanssa moinen ajatus monosta kuulostaa aika pelottavan kaukaiselta (toki 1 tai 2 poikkeusta on saanut moistakin miettimään).

Jään odottamaan yhteydenottopyyntöjä kaikilta yksisarvisilta.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #106 : 11.02.2019, 09:07 »
Kinky, polyamorinen, bi, rakkaus....  :P

momoi36

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #107 : 11.02.2019, 10:19 »
Kinky.. bi.. poly.. vapaa.. sessio.. heei mullahan on tänmösiä suhteita.  ::) tyttöystävän paikka tosin vielä auki.  ;)
« Viimeksi muokattu: 11.02.2019, 11:14 kirjoittanut SnowJewel »

Skadi

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #108 : 11.02.2019, 11:04 »
Ruksasin kinkyn, monon, rakkaussuhteen. Mulla saattaa jopa olla tällainen just nyt.  ;D :love:

Siri

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #109 : 11.02.2019, 16:41 »
Vastasin kinky, rakkaus, bi ja poly. Osa on jo, ehkäpä joskus vielä loputkin...:)

vesimies

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #110 : 11.02.2019, 18:23 »
Monogaamisessa rakkaussuhteessa missä kinkyily yhtenä osana.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #111 : 11.02.2019, 20:51 »
Kinkyä ja vaniljaa rakkaussuhteessa yhden miehen kanssa

Acanth

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #112 : 11.02.2019, 21:00 »
Tällä hetkellä soolopoly, ja suhde/suhteet sitten sen mukaan minkälaisiksi ne nyt sattuu kenenkin kanssa muodostumaan. En tosin ole varma onko mulla just nyt halua tai energiaa mihinkään todella intensiiviseen rakkaussuhteeseen. Riippuu varmaan tosi paljon dynamiikasta ja yksilöstä. Mutta sellainen sitoutunut friends with kinky benefits juttu ois ainakin jees :)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #113 : 11.02.2019, 23:13 »
Kinky vapaa suhde, ehkä poly kuviot mukaan sitten joskus, mutta tällä hetkellä tuntuu vapaa suhde toimivan parhaiten.
Vapaus seikkailla on sinänsä aina ollut meillä tärkeä osa meidän dynaamiikkaa, suljettua en voisi kuvitella.
Jos tilanne kehittyisi poly palloksi, niin sen täytyisi olla optimaalinen molemmille, siten että kyseessä on joko kolmio suhde, tai jos vain toisella on ulkopuolinen kumppani, se on ainakin aluksi puhtaasti seksiä.

Kinky kuviot katsotaan äärimmäisen tarkkaan. Molemmilla lieviä vaikeuksia luottaa ulkopuolisiin, joten siinä kestäisi toooooooodella pitkään ennen kuin kukaan muu voisi aktiivisesti sitoa, piiskata yms, minun kumppania (tämä siis hänen mukaansa, ja kun mietin, itsekin hyvin varovaisesti lähden sellaiseen mukaan). Itse varmaan tyytyisin mieluummin itseni kohdalla satunnaiseen sessiointiin ulkopuolisen kanssa, mutta aktiivinen sessiosuhde, varsinkin Kuopion ulkopuolella on tällä hetkellä periaatteessa mahdotonta. Joten tulevan subin/leikkikumppanin täytyisi pystyä ymmärtämään se, että en ole, enkä tule olemaan ulkopuoliselle niin sanotusti Herra/Masteri, tai Omistaja. Vaan ihan puhtaasti Domme.

Tähän sanottakoon, että vaikka olen erittäin tyytyväinen nykyiseen suhteeseeni, elämän realiteetit ovat välillä syvältä sieltä, minne pisinkään plugi ei yletä. Joten onneksi elän pitkälti buddhismin. "Be happy with what you have, not what you think you need" :))

Vankkumaton

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #114 : 12.02.2019, 12:32 »
Ärrh, liian lähelle tuleva kysymys! Olen tällä hetkellä onnellinen nykyisen kumppanin kanssa, mutta suhteessa jossa en oikein viihdy, jos kuuntelen itseäni. Viime kuukaudet on menny mykkäkoulua itseni kanssa pitäen ihan hyvin, mutta kun kevätmekot kaivautuvat kaapeista kaduille, niin eiköhän vanha tuttu vapaudenkaipuu ja villit seksifantasiat taas ryömi esiin jostain. Onneksi (tai surullista kyllä, riippuu siitä miten tätä asiaa katsoo) työ on sellaista, ettei vastakkaisen sukupuolen edustajia juurikaan tule vastaan.

Kertoisiko minulle, mitä tässä tarkoitetaan rakkaussuhteella? Monogaminen suhde oli myös eritelty, mutta millainen se olisi jos ei rakkaussuhde? Jonkinlainen järkiavioliitto, jossa naidaan vain velvollisuudesta, vaiko sellainen jossa fyysiset tarpeet kohtaavat mutta henkinen kemia ei? =D

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #115 : 12.02.2019, 15:18 »
Vihdoin olen sellaisessa suhteessa, millaista olen aina etsinyt. Se on rakastava, yksiavioinen, vapaasti ajatteleva heterosuhde. Parisuhteen sisälle rakentuu rikas kinkymaailma kummankin rajoja kunnioittaen ja kuunnellen. Vaikka suhde onkin perusteeltaan yksiavioinen, en näe tulevaisuudessa tulevan ongelmia siitäkään, että mukaan otetaan kolmas pyörä (alistuva mies minulle). Siksi  tuo "vapaasti ajatteleva". Aika näyttää, mihin tämä tästä kehittyy, nyt luomme vasta suhteen perustaa.

Tilanne on siis tämä. Kukaan ei tiedä, mikä maailma ja elämä on 10 vuoden päästä. Nyt nautin tästä hetkestä  :love:

Virgo

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #116 : 12.02.2019, 17:09 »
Monogaminen vaniljainen rakkaussuhde kinkyillä mausteilla :-*

Lempeä Dominainen 83

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #117 : 14.02.2019, 22:54 »
Kiitos tästä kyselystä ja vastauksista. Kiinnostavia tietoja nähdä nuo prosentit yms.

Toiveenani on löytää matchaava mies ja luoda rakkaussuhde, joka on yksiavioinen ja jossa, monipuolisen, lokeroimattoman ja luovan seksin keskeisenä osana harjoitamme tietyn tyylistä Gentle FemDomia.  :love: Kerron tästä enemmän profiilissani.

RsT

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #118 : 14.02.2019, 23:28 »
Unelma kinky rakkaus suhteeni sellainen, jossa kemiat kohtaavat ja keskusteluyhteys vaan toimii aukottomasti.
Saa nauttia estottomasti omana itsenään. Ei tarvi lokeroida mitään ja riittää halukkuutta tutustua uusiinkin asioihin. Mukana paljon huumoria ja rajuuden vastapainona on paljon välittävää hellyyttä  :love:

MinisterVonS

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #119 : 15.02.2019, 02:06 »
Kyllä tuo rakkaus taitaa tulla vahvasti itsellä ennen kinkyilyä ja mielellään ihan monosuhteessa, toki olen joustava siinämäärin että toinen kyllä saa käydä hakemassa kuritusta tai käydä kurittamaan muita. kunhan pysyn itse ainoana rakkaana ja tärkeänä.  :)