Äänestys

Voit valita useamman vaihtoehdon

Kinkyssä
373 (17.7%)
Vaniljaisessa
19 (0.9%)
Vaniljaisessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä
254 (12.1%)
Heterosuhteessa
215 (10.2%)
Homosuhteessa
24 (1.1%)
Biseksuaalisessa suhteessa (ei koske tietenkään yksiavioisia)
80 (3.8%)
Yksiavioisessa suhteessa
196 (9.3%)
Poly suhteessa
133 (6.3%)
Vapaassa suhteessa
152 (7.2%)
Rakkaussuhteessa
378 (17.9%)
Sessiosuhteessa
145 (6.9%)
Fuckbuddy suhteessa
101 (4.8%)
En halua olla minkäänlaisessa suhteessa
11 (0.5%)
Joku muu, mikä?
26 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 284

Kirjoittaja Aihe: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?  (Luettu 41223 kertaa)

Evandurien8

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #135 : 25.04.2019, 21:12 »
loppujen lopuksi kai vanilijaisessa höystettynä kinkyilllä jutuilla, kunhan saa olla oma itsensä, molempien halut ja kiinnostukset kohtaavat, rakkautta pitää olla ja oon sen verran hetero että en osaa kuvitella kumppaniksi toista naista. yksiavioinen koska en itse osaa keskittyä kuin yhteen kerrallaan ja oikeastaan sille yhdelle haluan antaa sen kaiken itsestäni mitä on annettavaa. toisaalta mulla ei ole kunnolla kokemusta avoimesta suhteesta, niin en tiedä voisiko sellainen sitten edes toimia jos jotkut asiat eivät ihan kohtaisi suhteessa, mutta muuten sit kuitenki sopisi hyvin yhteen.  Yleensä ottaen ei ole itselle ollut tarvetta muille. kunhan suhde on tasapuolinen ja molemmat viihtyvät ja molemmat saa suhteelta sen mitä tarvitsee ja haluaa.
toiveena tietty olisi myös et muutkin kiinnostuksen kohteet kohtaisivat.

MariaAndromeda

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #136 : 25.04.2019, 21:34 »
Ihanne varmaan olisi nykyinen avioliitto yhdellä suhteen ulkopuolisella pervolla sadistilla terästettynä. Miehellä toki voisi olla myös omia panokavereita yksi tai useampi jos niin haluaa. Toisaalta, oon tosi onnellinen ihan vaan miehenikin kanssa, kinkyä vaan voisi olla enemmän.

Najwa

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #137 : 25.04.2019, 21:38 »
Mieluiten olisin sellaisessa suhteessa, jossa tulisi kuulluksi ja ymmärretyksi molemmin puolin.

Pihla

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 33
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #138 : 25.04.2019, 21:53 »
Pari-kolme friends with benefits -suhdetta olisi ihanne. Jos näissä olisi vielä toisistaan poikkeavia kinkyyden ilmenemismuotoja, niin ai että.

Brianna

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #139 : 26.04.2019, 06:09 »
Yksiavioisessa rakkaussuhteessa joka olisi kinky mutta maustettuna vanilijalla.
Luottamus, rehellisyys ja avoimuus avainsanoina.

Taitaa olla vähän sellanen yksisarvinen, kuultu mut harvoin nähty  ;D

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #140 : 26.04.2019, 16:16 »
Yksiavioisessa rakkaussuhteessa joka olisi kinky mutta maustettuna vanilijalla.
Luottamus, rehellisyys ja avoimuus avainsanoina.

Tää olis myös oma ideaali. Tai vähintään vanilja kinkyllä

Jotenkin kun aikaa kuluu ja fiilistelee eri vaihtoehtoja ni mietin kyllä muitakin suhdemuotoja, ainakin siihen asti et löytyis se the one :love:
On niin paljon mitä haluais kokee eikä tee mieli lähtee kauheesti tinkimään ja rajoittamaan.. Joku kinkympi fwb varmaan..?  ???

Brianna

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #141 : 27.04.2019, 10:22 »
Yksiavioisessa rakkaussuhteessa joka olisi kinky mutta maustettuna vanilijalla.
Luottamus, rehellisyys ja avoimuus avainsanoina.

Tää olis myös oma ideaali. Tai vähintään vanilja kinkyllä

Jotenkin kun aikaa kuluu ja fiilistelee eri vaihtoehtoja ni mietin kyllä muitakin suhdemuotoja, ainakin siihen asti et löytyis se the one :love:
On niin paljon mitä haluais kokee eikä tee mieli lähtee kauheesti tinkimään ja rajoittamaan.. Joku kinkympi fwb varmaan..?  ???

Tuttu tunne, ajatellu et pitäskö lähtee kokeilee jotain kevyempää ratkasua kun ei ole sitä kolauttajaa tullut vielä eteen ja haluja vaikka mihin kyllä löytys  O:-) Sitten muistan et mähän kokeilin ja se ei toiminut, joten näillä mennään, kyllä se sieltä eteen vielä tulee.  ^-^

semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 68
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #142 : 09.02.2020, 21:35 »
Nuorena olin hyvnkin monogaaminen idealisti ja kun tunnistin kinkyn puoleni tosi nuorena, elättelin toivetta pysyvästä ja kestävästä hetero-mono-kinkysuhteesta. Kun käsitys ympäröivästä maailmasta sai realistisempia sävyjä ja kaikki ei tuntunutkaan enää mahdolliselta, piti miettiä uudestaan. Toive pysyi, mutta ei toteutunut.

Ideaali olisi edelleen hetero- ja monosuhde, jossa on sekä vaniljaa ja että kinkyä, ja jälkimmäistä tarpeeksi ja oikean laista. Kuulostaa äärimmäisen helpolta? Ehkä toisille. Toisille taas ei. Jostain syystä sellaista ei syntynyt. Mietin vakavissani sitäkin, voiko makuuhuoneen ulkopuolelle ulottuva DS-suhde todella toimia myös vakituisena parisuhteena. Varmasti tästäkin baarista löytyy pareja, joilla se onnistuu. Omalla kohdallani epäilen silti vahvasti, että jossakin vaiheessa arki voisi tulla tielle, ellei sitten toinen osapuoli ole niin täydellinen sielunkumppani kuin voi. Silloin ollaankin taas siellä satumaassa, ainakin minun ymmärrykselläni.

Joskus täytyy muuttaa näkökantojaan, jos ne eivät sovi yhteen ympäröivän todellisuuden, tai pikemminkin siitä omaksutun näkemuksen, kanssa. Niinpä tällä hetkellä ideaalilta tuntuisi kevyellä kinkyllä maustettu vaniljaheterosuhde, jonka ohessa on puhtaasti kinky-tarpeet täyttävä suhde. Senkin pitää olla kestävä ja tunnepohjainen. Pelkästä sessiosuhteesta en saisi mitään. Onko tämä sitten poly, jos kuitenkin "oikea" parisuhde on se ensisijainen ja se kinkysuhde sitten enemmänkin ystäväpohjainen? Muuttuuko ystävä rakastajattareksi heti kun tehdään jotakin, mitä ei kehtaa tehdä julkisella paikalla? Vaikka se kinkysuhde ei sisältäisikään seksiä ainakaan vaniljamielessä?

Määritelmällisiin koukeroihin on helppo sotkeutua. Olen siis joko mono- tai polyhenkinen sen mukaan, missä menee raja. Jos se kinkysuhde antaa jotakin myös eroottisessa mielessä, vaikka genitaalit eivät kohtaisikaan, niin kai se silloin jo polyksi muuttuu? Hetero ja voimakkaasti kinky  silti joka tapauksessa.

subitar89

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #143 : 09.02.2020, 22:24 »
Kinkyssä yksiavioisessa rakkaussuhteessa miehen kanssa.
Ja tällaisessa siis olenkin. Suhteemme on ennen kaikkea rakkaudellinen parisuhde, jossa on mukana D/s-dynamiikka. Olen subi myös sessioinnin ulkopuolella. Tuo valtadynamiikka ja kinkyt aktiviteetit ovat iso osa suhdettamme ja ilman niitä olisi vaikeaa nähdä suhdetta toimivana.
Kuitenkin Omistajani on minulle myös kumppani, avopuoliso ja rakastettu. Samoin minä tiedän olevani niitä hänelle.

Itse voisin nähdä suhteen osittain avoimena niin, että Omistajani saisi halutessaan antaa minun sessioida jossain määrin muidenkin kanssa. En kuitenkaan pystyisi siihen, että Omistajallani olisi muita leikkikavereita. Kuitenkaan en siis koe omallakaan kohdallani mitään erityistä tarvetta enemmin avata suhdetta.

Gynther

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #144 : 10.02.2020, 06:54 »
Unelma on 24/7 kinky rakkaussuhde ja sen valitun etsimiseen tarvitsen kinkypoly suhteita.

Ville81

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #145 : 10.02.2020, 07:19 »
Kinky NSA ryyditettynä vaniljaisilla keskusteluilla - max pari kappaletta

Pioni

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #146 : 10.02.2020, 13:21 »
Kinky mono rakkausauhde  :love:

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1475
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #147 : 10.02.2020, 13:25 »
Monogaamisessa rakkaussuhteessa, kinkyillä mausteilla.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #148 : 10.02.2020, 13:44 »
Toimivassa

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #149 : 10.02.2020, 14:35 »
Hyvässä, tasapainoisessa suhteessa ikäiseni miehen kanssa. Jonkin verran kinkyä - paljon kemiaa, kunnioitusta, rakkautta. Juuri siis sellaisessa suhteessa, jossa olenkin. Ajatus osittain muuttunut vuodesta 2015 :love: :love: :love: