Äänestys

Voit valita useamman vaihtoehdon

Kinkyssä
373 (17.7%)
Vaniljaisessa
19 (0.9%)
Vaniljaisessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä
254 (12.1%)
Heterosuhteessa
215 (10.2%)
Homosuhteessa
24 (1.1%)
Biseksuaalisessa suhteessa (ei koske tietenkään yksiavioisia)
80 (3.8%)
Yksiavioisessa suhteessa
196 (9.3%)
Poly suhteessa
133 (6.3%)
Vapaassa suhteessa
152 (7.2%)
Rakkaussuhteessa
378 (17.9%)
Sessiosuhteessa
145 (6.9%)
Fuckbuddy suhteessa
101 (4.8%)
En halua olla minkäänlaisessa suhteessa
11 (0.5%)
Joku muu, mikä?
26 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 284

Kirjoittaja Aihe: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?  (Luettu 41206 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« : 18.06.2012, 18:09 »
Tuolla toisessa ketjussa totesin että olen onnellisimmillani yksiavioisessa kinkyssä parisuhteessa ja rupesin miettimään mitä mieltä muut ovat. Vaihtoehdot ei ole mitenkään kattavat ja menevät päällekkäin, mutta parempaa en saanut nyt aikaiseksi. Termien kanssakin on ongelmia. Aiemmin on pohdittu mitä tarkoittaa "kinky suhde". Onko se kahden syntymäkinkyn suhde vai suhde jossa toinen saattaa olla pohjimmiltaan vanilja, mutta jossa harjoitetaan kinkyilyä (kuten omalla kohdalla)? Tässä ajattelen lisäksi että kinky suhde-termin alle voi laittaa kaikki D/s-suhteesta fettareihin yms.

Tarkoitus on siis vastata millaisessa suhteessa haluaisit olla. Ei millaisessa juuri nyt olet sillä saatat olla suhteessa joka ei ole ihan sitä mitä pohjimmiltasi haluat. Jokuhan saattaa olla sinkku vasten tahtoaan tai vaniljasuhteessa vaikka haluaisi olla kinkyssä. Jos joku vaihtoehto puuttuu, voit vastata sanallisesti.

Kohdissa 1-3 valitaan kinkyyden "taso", 4-6 seksuaalinen suuntautuminen (karkeasti jaotellen), 7-9 kumppanien määrä ja 10-12 laatu. Itse ajattelen niin että sessiosuhde ja fuckbuddy-suhteet on enemmän "tunteettomia" ja niissä tyydytetään enemmän fyysisiä tarpeita. Kaikkihan ei harrasta perinteistä seksiä sessiossa niin laitoin tuon fuckbuddy-vaihtoehdon sitä ajatellen lisäksi niitä varten joille tavallinenkin seksi kuuluu kuvioihin. Itsellä pelkät sessiosuhteet on jättäneet hieman kylmäksi kun pohjimmiltaan haluan elää arkea toisen ihmisen kanssa enkä tavata vain seksin/session merkeissä. Sinkkuaikoina on tietysti tyydyttävä joskus pelkkään seksiin/sessioon.

EDIT: Oma valinta on siis Vaniljaisessa yksiavioisessa heteroseksuaalisessa rakkaussuhteessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä. :-*
Ja se kuvaa myös nykyistä suhdetta.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2012, 22:15 kirjoittanut LiseCohen »

Krasavica

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #1 : 18.06.2012, 18:25 »
Itse olisin ja olen oikeassakin elämässä juuri sellaisessa suhteessa, mitä olen toivonut. Vaniljaa ja kinkyä en lähtisi erottelemaan, iloista himojen sekametelisoppaa lähinnä meillä harrastetaan :D Ja kaiken kruununa on yksiavioinen rakkaussuhde. Ah, en parempaa voisi toivoa.  :love:

Niku

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #2 : 18.06.2012, 18:32 »
Kinkyssä, vapaassa rakkaussuhteessa.

katti

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #3 : 18.06.2012, 18:37 »
Kinkyssä, yksiavioisessa ja rakkaussuhteessa. En tiedä miten suhtautuisin esim. dominoivan muihin subeihin..olisin varmaankin aika mustasukkainen,varsinkin jos olisi epävarmuus omasta asemasta. Kyllä se hylkääminen on aika peikko ja se, etten riiittäisi itsenäni. Ei vissiin ole kovin hyvä itsetunto, mutta ehkä se on luonnollista kun on elänyt ilman parisuhdetta suurimman osan aikuisesta iästään.

Koo

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #4 : 18.06.2012, 18:46 »
Kinkyssä fuckbuddy-suhteessa, ruksin myös tuon "muu, mikä" -vaihtoehdon, koska haluaisin kinkyn fuckbuddy-suhteen, missä kumpikaan osapuoli tahollaan ei ole varattu (eli naimisissa, avoliitossa, kihloissa tai muuten sitoutunut toiseen ihmiseen).

Dineara

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #5 : 18.06.2012, 19:30 »
Itselleni tällä hetkellä mieluisin suhde olisi vapaa polyamorinen kinkysuhde, rakkautta ehdottomasti mukana. Ihannetilanne olisi, jos vaniljamieheni hyväksyisi sen, että saatan tuntea vetoa muihin ihmisiin ilman, että se on mitään meidän suhteestamme pois. Olen biseksuaali ja lähinnä viehtynyt ihmisiin persoonallisuuden, en sukupuolen perusteella, ja näin ollen olisi ihanaa harrastaa yksiavioisen romanttisen vaniljasuhteen lisäksi myös kinkysuhteita, missä voisin huoletta tuntea vetoa kumppaniini. Tällä hetkellä pystyn kuitenkin onnellisesti olemaan vaniljaparisuhteessa ja toteuttamaan kinkyjä taipumuksiani subini kanssa, mikäs sen mukavampaa. :)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #6 : 18.06.2012, 19:32 »
Olisin ja olen kinkyssä hetero rakkaussuhteessa.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #7 : 18.06.2012, 20:34 »
Kinkyssä, vapaassa, rakkaussuhteessa.

vinttipupu

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #8 : 18.06.2012, 20:56 »
mielenkiintoista. Jos koittaisi löytää 7 vaihtoehtoa jotka olisivat miellyttäviä, kaataisivat ne toisensa. Tärkeintä kai on se että rakkautta on suhteessa muodossa tai toisessa, jos minulta kysytään. Muu menee sen mukaan mitkä ovat muut muuttujat ;)

isabella

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #9 : 18.06.2012, 21:17 »
Ruksin kasan vaihtoehtoja mutta ne olisivat voineet yhtä hyvin olla jotain muitakin. Minä en oikein osaa määritellä valmiiksi minkälaisen suhteen haluan. Sellaisen joka tuntuu hyvältä. Tuntuu turhalta sanella tarkat reunaehdot mahdolliselle suhteelle kun todellisuus on kuitenkin sitten jotain ihan muuta kuin kuvitteli. Olen ollut onnellinen sekä mono- että polysuhteessa, naisen ja miehen kanssa jne. Kaikki ihmissuhteeni ovat alkaneet puolivahingossa sellaisen ihmisen kanssa jonka en ikinä olisi etukäteen kuvitellut olevan itselleni sopiva. Ja nykyinen ihmissuhdetilanteeni (aviomies + tyttöystävä + satunnaisempia sessiosuhteita) ei varsinaisesti sekään ollut suunnitelmissa ennen kuin huomasin jo olevani siinä.

Tällä hetkellä siis olen enemmän kuin tyytyväinen bi/poly/kinky/rakkaus/sessiosuhteeseeni. Mutta haluanko juuri tätä suhdemuotoa loppuelämäni? Miksei mutta todennäköisempänä pidän että 10 vuoden kuluttua olen jossain ihan muussa suhdekuviossa. Tai sitten en... ;D

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #10 : 18.06.2012, 22:21 »
Tarkoitus on siis vastata millaisessa suhteessa haluaisit olla. Ei millaisessa juuri nyt olet sillä saatat olla suhteessa joka ei ole ihan sitä mitä pohjimmiltasi haluat.

Haluaisin olla juuri tällaisessa suhteessa, jossa onnekseni olen nyt: kinky-hetero-rakkausuhde. Vuosi sitten vastaus olisi ollut jotain muuta, samoin vuosi tästä eteenpäin se voi olla jotain muuta. Nykyinen kumppani ei alistu minulle eikä tarvitsekaan, mutta omaa riittävän kinkyn mielenlaadun, jotta pääsen toteuttamaan itseäni. Ja mikä parasta:hänessä on tarpeeksi vastusta  >:D

Suhde-elämä on mennyt kohdallani aika selkeissä jaksoissa: joko omistaudun yhdelle kumppanille tai harrastan sessio-/seksisuhteita, joihin ei juurikaan liity muuta kanssakäymistä. Voi olla, että tuollainen suhdetyyppien jakautuminen liittyy joko-tai -luonteeseeni, toki myös eri elämäntilanteisiin.

Välillä olen oikein hämmästellyt, miten ihaniin ihmisiin olen saanut tutustua vuosien varrella...Olen löytänyt upeita ystäviä, joiden kanssa sessiot ja/tai seksi ei kuulu kuvioon sekä rakkaita lemmikkejä, joiden kanssa olen saanut toteuttaa yhteisiä mieltymyksiä.

Fixx

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #11 : 18.06.2012, 23:13 »
Kinky-poly-rakkaussuhteessa. Toki vanilja-fb-sessiosuhteissakin ilonsa on, mutta jäävät niin vaihtoehtojen varjoon, ettei kannata ruksia.

Poly-mono-vastakkainasettelua olen ajatellut paljonkin viime aikoina. Voi olla, että loppujen lopuksi haluaisinkin vakaan monosuhteen, mutta ongelmana on etten vain pysty sellaiseen. Tai voi sen sanoa niinkin, etten ole koskaan tavannut naista, joka saisi minut niin tolaltani/tolalleni, etten tarvitsisi muuta. Empiiriset kokeet siis osoittavat, ettei minun kannata haluta monosuhdetta.

Miltsu

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #12 : 19.06.2012, 01:11 »
Kinkyssä rakkaussuhteessa missä on mukana poly-sessiosuhteessa biseksuaaliset fuckbuddyt  :o   ;D

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #13 : 19.06.2012, 09:44 »
Olisihan se hienoa elää nykyisen kumppanini kanssa kinkysuhteessa, jossa olisi lisäksi vain minun käyttööni toisaalla asuvia kaikki kauneusihanteeni täyttäviä lesboja sessiokumppaneita vailla estoja, sellaisia jotka jotka kumppanini voisi hyväksyä, ettei sentään pettää tarvitsisi. Reiluuden nimissä myös kumppanillani voisi olla jotain ei-mustasukkaisuutta-herättäviä sessiokumppaneita.

Voisi olla myös kivaa elää kinkyelämää jonkun fiktiivisen hahmon kanssa, kuten The Legend of Zelda: Ocarina of Timen aikuisen Linkin kanssa ja pitää hänen kanssaan Zeldaa ja paria muuta hahmoa seksiorjina. Tosin asuinpaikkana voisi olla Skyloft Hyrulen sijaan...

SwitsiM

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #14 : 19.06.2012, 13:13 »
Switch suhteessa... luottamus,rakkaus,intohimo.
paremman puutteessa.. Switch fuck byddy.