Baarin kannatusmaksut
Ja mitä tuolta chätin puolelta on oppinut niin usein ovat naiset valkanneet kriteeriensä ohi (vaikka sopiviakin oli) ja vielä sanovat että hyvä että tuli tehtyä kun en näköjään edes tienny mitä halusin ja kriteeritkin muuttuivat kokonaan tulevaisuutta varten. Kannattaa varmaan pitää tämäkin mielessä kun harmittaa että tulee turhaa vonkua. Mahtaisko olla kuitenkaan parempi lopputulos kokonaisuutena jos kaikki raakautuisivat pois laserin tarkkuudella kriteerien mukaan?
Vielä massapostaajista..Nuori nainen tulee baariin ja laittaa deitti-ilmoituksen, missä hakee ikäistään seuraa. Moni vastauksista alkaa sanoilla "olen hieman vanhempi kuin mitä haet". 40-60v miehet laittaa viestin, sen saman minkä on jo lähettänyt kaikille naisille. Sitten kun tämä nuori nainen toisen kerran käy uppaamassa ilmoituksensa, tulee vittuiluviestejä kun on keski-ikäisten setämiesten mielestä nirso.
Nuori nainen tulee baariin ja laittaa deitti-ilmoituksen, missä hakee ikäistään seuraa. Moni vastauksista alkaa sanoilla "olen hieman vanhempi kuin mitä haet". 40-60v miehet laittaa viestin, sen saman minkä on jo lähettänyt kaikille naisille. Sitten kun tämä nuori nainen toisen kerran käy uppaamassa ilmoituksensa, tulee vittuiluviestejä kun on keski-ikäisten setämiesten mielestä nirso.
Kiinnostais kyllä kuulla näiden massapostaajien itsensä näkemyksiä omasta toiminnastaan että mikä saa toimimaan noin typerällä tavalla.
...Ja hommasta on aika turha syyttää miehiä yleisesti, tätä harrastaa hyvin pieni osuus mutta kun tosiaan ehtivät spämäämään käytännössä jokaista niin mittasuhteet vääristyy.(olen joskus aikanaan ollut mukana pyörittämässsä eräitä isoja suomalaisia deittisaitteja)Pienellä data-analyysillä saisi varmaan listan uusille käyttäjille että seuraavat Nick:it tulevat laittamaan viestiä, ovat laittaneet saman kaikille muillekin ja että siihen voi suhtautua asiaakuuluvalla tavalla.