Äänestys

Mikä on sukupuolesi ja roolimieltymyksesi?

Olen mies ja haluan alistaa.
72 (21.4%)
Olen mies ja haluan alistua.
43 (12.8%)
Olen nainen ja haluan alistaa.
30 (8.9%)
Olen nainen ja haluan alistua.
99 (29.4%)
Olen muunsukupuolinen ja haluan alistaa.
7 (2.1%)
Olen muunsukupuolinen ja haluan alistua.
6 (1.8%)
Olen mies ja haluan sekä alistaa että alistua.
32 (9.5%)
Olen nainen ja haluan sekä alistaa että alistua.
39 (11.6%)
Olen muunsukupuolinen ja haluan sekä alistaa että alistua.
9 (2.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 252

Äänestys päättynyt: 28.05.2021, 16:16

Kirjoittaja Aihe: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021  (Luettu 8088 kertaa)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Rakkaat baarilaiset,

Täällä meidän foorumilla näkyy aina toisinaan esitettävän väittämiä, joiden mukaan skenessä vallitsee kaksi perusilmiötä:
  • Suurin osa miehistä on dominoivia.
  • Jokaista dominoivaa naista kohti riittää alistuvia miehiä silmänkantamattomiin.
Epäilemättä molemmat voivat pitää paikkansa samanaikaisesti mikäli miesten osuus BDSM:ään vihkiytyneistä on riittävän suuri ja dominoivien naisten määrä on hyvin pieni. Sisäinen tutkijani janoaa kuitenkin selkeitä ja tuoreita numeroita näiden kaikille tuttujen itsestäänselvyyksien tueksi, joten pieni gallup on paikallaan.

Tässä kyselyssä alistaminen pitää sisällään sekä ruumiillisen että henkisen toiminnan. Eli kaikki piiskaamiset, D/s-hommat, etätehtävädominoinnit, komentelu, yms. lasketaan. Kyllä te tiiätte. Jos tykkää sekä alistaa että alistua, saa ja pitääkin valita molemmat vaihtoehdot.

Jätin tällä kertaa vastaparin sukupuolen auki, ettei kombinaatioiden määrä kasvaisi liian suureksi. Ei nyt myöskään keskitytä siihen, onko juuri nyt saatavilla seuraksi vai ei (sitä voidaan käsitellä erikseen mahdollisessa jatkokyselyssä). Toivoisin siis vastauksia myös heiltä joilla on jo vakituinen kumppani, tai seuranhakukiintiö muuten vain täynnä. Raakadataa, raakadataa, nääs.


Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille. Do it for Science!

*vetää labratakkia niskaan*

t. armadillo

kokeilija

Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #1 : 29.03.2021, 16:20 »
Sietäisi varmaan olla myös vaihtoehto niille jotka eivät halua alistaa tai alistua, jos tästä haluaa vetää populaatiotason johtopäätöksiä.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #2 : 29.03.2021, 16:22 »
Mihin kohtaan switchit laittaa ruksin?

Eikun, ei mitään. Molemmat sai valita 8)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #3 : 29.03.2021, 16:24 »
Sietäisi varmaan olla myös vaihtoehto niille jotka eivät halua alistaa tai alistua, jos tästä haluaa vetää populaatiotason johtopäätöksiä.
Yritin tässä parhaani mukaan rajoittaa vaihtoehtojen lukumäärää. Otan kyllä oikein mielelläni vastaan ehdotuksia jatkotutkimusten kysymyksiksi.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #4 : 29.03.2021, 16:24 »
Mihin kohtaan switchit laittaa ruksin?

Eikun, ei mitään. Molemmat sai valita 8)

Just meinasin sitä sanoa. Molempiin rastia vaan! :)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #5 : 29.03.2021, 16:37 »
Ei voi vastata kun ei ole sopivaa vaihtoehtoa, tyhmä kysely  ::). Osoittaa tekijän olevan mies. :blank:

ametistiaurinko

Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #6 : 29.03.2021, 16:51 »
Olen masokisti mutta en alistu enkä alista.

Mr.Vic

Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #7 : 29.03.2021, 16:52 »
Mihin kohtaan switchit laittaa ruksin?

Eikun, ei mitään. Molemmat sai valita 8)

Just meinasin sitä sanoa. Molempiin rastia vaan! :)

Tässä on nyt tilastotekninen ongelma, koska switchit aiheuttavat virheen tilastoon, kun monopolaariset ihmiset mitataan yhdellä vastauksella per yksikkö ja switcheillä se on kaksi -> ei saada vertailukelpoista dataa ulos.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #8 : 29.03.2021, 17:04 »
Ei voi vastata kun ei ole sopivaa vaihtoehtoa, tyhmä kysely  ::). Osoittaa tekijän olevan mies. :blank:

Joo tässä on tarkoituksella koitettu pitää vaihtoehtojen määrä kurissa. Mikäs sieltä puuttuisi?

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #9 : 29.03.2021, 17:06 »
Olen masokisti mutta en alistu enkä alista.

Tässä kyselyssä niputin törkeästi alistamisen alle kaikenlaisen dominoinnin, kivuntuottamisen, toppaamisen, jne. ja vastaavasti alistuminen sisältäisi kaikenlaisen edellämainitun vastaanottamisen.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #10 : 29.03.2021, 17:10 »
Tässä on nyt tilastotekninen ongelma, koska switchit aiheuttavat virheen tilastoon, kun monopolaariset ihmiset mitataan yhdellä vastauksella per yksikkö ja switcheillä se on kaksi -> ei saada vertailukelpoista dataa ulos.
Joo se on ihan totta, mutta jostain piti aloittaa. Toisaalta halusin pitää vaihtoehtojen määrän pienenä jotta tulokset säilyy luettavina, ja toisaalta piti saada mukaan vaihtoehto jossa sama henkilö voi tykätä sekä alistamisesta että alistumisesta. Ehkä toisessa kyselyssä voidaan hakea tarkemmin jakaumaa kuinka moni haluaa pelkästään jompaakumpaa ja kuinka moni switchaa.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #11 : 29.03.2021, 17:18 »
Aika suppeaksi jää tulokset kun erottavana tekijänä on alistuminen ja/tai alistaminen. Sisäinen tutkijasi ei varmaan tyydyty.

BlackWings

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 133
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #12 : 29.03.2021, 17:21 »
Eikö voisi lisätä 3 vaihtoehtoa:
Mies switch
Nainen switch
Muunsukupuolinen switch
🤔

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #13 : 29.03.2021, 17:25 »
Eikö voisi lisätä 3 vaihtoehtoa:
Mies switch
Nainen switch
Muunsukupuolinen switch
🤔

Kyllä voi. Sitten vaan harmillisesti jo vastanneiden switchien vastaukset vinoutuu (koska he ovat valinneet 2), mutta ehkä se ei ole niin vakavaa. Tässä kyselyssä on myös mahdollista muuttaa vastauksia jälkikäteen, joten switchit voivat halutessaan käydä rastittamassa uudelleen. En nyt lähde näin pienellä vastausmäärällä kuitenkaan nollaamaan vastauksia. Pahoittelen häiriötä.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kevät 2021
« Vastaus #14 : 29.03.2021, 17:43 »
Aika suppeaksi jää tulokset kun erottavana tekijänä on alistuminen ja/tai alistaminen. Sisäinen tutkijasi ei varmaan tyydyty.
Näyttää siltä että joutunee järjestämään uuden äänestyksen, koska tässä ei pystykään vaihtamaan ääniä jälkikäteen (vaikka mielestäni valitsin kyseisen täpän), eikä sallittua äänimäärää saa enää asetettua yhdeksi. Jos sulla on siis mielessä joku erityinen kysymys mikä tästä puuttuu, niin nyt olis oiva hetki kertoa.