Kirjoittaja Aihe: Miesten profiilikuvat .. mikä on naisten mielestä toivottavaa?  (Luettu 5634 kertaa)

Blondewolf

Noniin hieman on vongattu profiilikuvia ja sitten piti miettiä että mikä nyt olisi sisällöllisesti toivottavaa naisten mielestä. Naisethan eivät kovin usein halua miesten kuviin kommentteja jättää kun tulee helposti vonkua vastaukseksi vaikka tarkoitus on ollut vain kehaista tai kannustaa.

Kun chätissä on kuitenkin kuunnellut sillon tällöin asiasta keskustelua niin on hieman vaikea ollut muodostaa kuvaa mikä on sitten oikeasti hyvä mieskuva? Päättömät kuvat ovat kuulemma vain kylmiä torsoja vaikka vastaava naiselta olisi ihan vitun kuuma miesten mielestä. Bodaus-henkisiä kuvia varsinkaan ei toivota, ei vessan peiliä etc.

Mitä on kuullut toivottavat niin käsivarsi ja naama tuntuvat olevan ykkösenä mutta eihän tänne moni naamaansa laita niin sitä nyt on turha profiiliin varmaan vängätä sen voi sitten vaikka privaan laittaa sen peniksen kanssa jos sitäkin kaivataan. Turha varmaan ilmoittaa myöskään että joo laittakaa just mun fetissiin kuva.. kyllä fetisistit osaavat laittaa sen jos se on oma juttu.

Onko esim vartalokuva missä pää leikattu esim suun yltä hyvä jos torso on persoonaton vai mielummin pää kokonaan mutta kasvot käännettynä sivuun vai maskit etc kun miehet eivät kovin usein hiuksilla kasvojaan peitä. Kaivataanko BDSM henkisiä vermeitä vai jotain "tavallisempaa" t-paita, hihaton , kauluspaita + käärityt?

Eli siis lyhyt esitys esim 3 kuvaa:

1: Paljas yläkeho / housut
2: profiili etu/takaviisto + vaatetus
3: käsivarsi / ei vaatteita

Esimerkkikuvia voi ehdotella mutta jos pidetään niissä ideana että nimenomaan kuvan asettelu on hyvä eikä niinkään tää jätkä on kreikkalaisen jumalan näköinen tai sen hiukset on oikean pituiset kun niitä ei kukaan kuvaa varten pysty värkkäämään kuitenkaan. Eli jotain mikä on realistista ihmisten kuvaa varten tehdä.

Kertokaa nyt naiset tänne niin voitte ilman vonkua ilmaista mieltymyksenne yleisölle. Älkääkä nyt sitten selittäkö kuten Tinder-yleisö että ei pullistelukuvia jos sitten kuitenkin todellisuudessa swaippaatte niitä jos ne näyttää hyvältä.
Ja jos keskitytään nimenomaan seuranhakutarkoitus motivaatiosta ehdottamaan kuvia eikä taiteellisista aspiraatiosta täydellistä galleria esitystä varten.

Eiköhän sitä kaikki yritä keksiä sitten jotain persoonallistakin mutta oishan sitä hyvä olla vähän osviittaa konsensus vaihtoehdoista jos sellaisen pystyy vastauksista muodostamaan.


SaRu

Pinkki yksisarvinen ois aika kova.

 :P

Vakavasti puhuen, eikös profiilikuvan pitäisi olla semmoinen, mihin on  itse tyytyväinen?

Toki, minähän en tiedä mistään mitään enkä ymmärrä miten valtaosa ihmisiä profiilikuvan funktion näkee, joten...
Kai joku minua fiksumpi tulee tähän kertomaan mikä on oikeaoppisesti hyvä kuva.

Seuranhaun kannaltakin mulle tärkeempää on profiilin sisältö muuten ja yhteyden luominen juttelemalla, ei kuvat.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Onko tässä ajatuksena, että sen profiilikuvan pitäisi vaikuttaa seuranhakuun? Tämähän ei kuitenkaan ensisijaisesti ole seuranhakusivusto, eli profiilikuvaksi voi laittaa vaikka perunan jos siltä tuntuu. Itse pidän mielekkäimpänä sitä, että jokaisella on kuva jonka he kokevat edustavan itseään, tai sitten ei mitään jos ei huvita laittaa.

Fia

  • Vieras
Mä oon tainnu joskus lempeästi piikitillä niiden geneeristen profiilikuvien käytöstä. Lähinnä siis koen niissä ongelmaksi, että jos ja kun useammalla käyttäjällä on sama profiilikuva, meen itse sekaisin että kuka kukin on.

Noin muuten profiilikuva voi mun mielestä olla ihan mitä vaan. Tietysti on kiva, jos se jotenkin ilmentää käyttäjän persoonaa.

Seuranhaullisesti en itse pidä profiilikuvaa hirveen merkityksellisenä. Jos joku noin muuten kiinnostelee niin voihan niitä kuvia sit vaihdella yksärein.

Toki toisaalta olis ihan kivaa nähdä miehiltäkin täällä  enemmän ns. "herutuskuvia". Siis pyllyjä, yläkroppia, vahvoja käsiä ja jalkoja, erilaisia asukuvia jne. Miksei nyt sit vaikka dick picejäkin, mutta itseeni ei ehkä hirveesti kiihota kuva peniksestä ns. irti kontekstistaan. Mieluummin sit vaikka kamera jalustalle ja kuva vähän kauempaa siitä peniksellä leikkimisestä. Semmoset kuva on kyllä kuumia.  :)

Terveisin F,
jonka profiilista ei edelleenkään löydy toivottua pyllykuvaa.  ;)

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Täys makuasia. Itse pidän taiteellisista, joten jotain erikoista tai hämärää saa olla. ;D Myöskin erittäin tärkeää, että kuvissa on vaihtelua, muuten käy nopeesti tylsäks.

Pip

Pitäisköhän vaihtaa 5 vuotta vanha kuva...

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 689
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
En koe, että sillä kuvalla on kovin isoa merkitystä. Voihan sen pyytää viestillä jos katsoo tarpeelliseksi. Seuraa en ole juuri nyt hakemassa, mutta silloin kun hain, skippasin kaikki kenellä oli tunnistettava kuva ja kaikki jolla oli alapääkuva. Tunnistettavat kuvat sillä, että haluan itse valita kenelle skenen ulkopuoliselle taipumuksistani kerron ja koin, että jos tapailisin henkilöä jolla on tunnistettava kuva tämän tyyppisellä sivulla, olisi myös minussa tietty leima. Ne alapääkuvat sitten taas kun itselle niiden esittely kuuluu yksityisempiin hetkiin.

Oma kuva on varmaan 10vee vanha eikä kerro mitään ja siksi hyvä. Edellinen kuva esim Cityn sivulla aikanaan, jossa kurkistelin putkan ikkunan tapaisesta laatikosta ja joka kertoi yhtä paljon, toimi myös omasta mielestä. Oli varmaan se, minkä verran halusin kuvan muodossa itsestäni tuoda esille.

Chennai

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 315
  • Galleria
Sisältöön on vaikea sanoa juuta tai jaata koska ne on aina kohteesta kiinni. Mutta tärkeintä on löytää ne jutut ja kuvakulmat joista itse tykkää ja tuntee näyttävänsä hyvältä. Omien puolien löytämiseen voi mennä hetki mutta kannattaa vaan kuvata ja kuvata. Sieltä se muotoutuu. Laatu on myös sellainen johon kannattaa kiinnittää huomiota. Perus kännykkäkamerallakin saa hyviä kuvia, mutta tärähtäneet tai salaman säikäyttämät kannattaa jättää pois.  O0

Kinkykundi

Vastauksia katsoen, oletuksena tuntuu olevan kaikilla se, että ajatellaan profiilikuvaa siten, että sen pitäisi jotenkin vetää puoleensa, mutta toisaalta pikemminkin asiaa pitäisi ajatella siten, että millainen se kuva ei saisi olla; voit olla vaikka kuinka tyytyväinen kullin kuvaan profiilikuvana, mutta ei se tosiasiassa kovin hyvää kuvaa anna.

Pip

Mä nyt vaihdoin sitten kuvan, kun kerran täsmälleen vuoden ajan tuo edellinen oli epärelevantti.

Nappisilmä

  • Vieras
Oma periaate: Kasvojani en julkisesti laita esille, mutta ne toki saa nähtäväksi kahdenkeskisessä keskustelussa. Profiilikuva sitten laitetaan fiiliksen mukaan. Mutta enemmänkin kiinnostaa kysyä:

Löytyykö tältä sivustolta myös seuraa? En oo itse sitä täältä koskaan etsinyt. Tää on enemmänkin sivusto jossa voi lukea kiinnostavia kirjoituksia tähän rakkaaseen lajiin liittyen. Mutta että onko tämä mielestänne hyvä paikka etsiä kinky-seuraakin?

girl84bi

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 34
  • Joku saa minusta vielä hyvän ja oman kotinymfon
  • Galleria
En tiedä olenko oikea vastaamaan koska varmasti monen mielestä itsellänikin on todella tylsiä kuvia.

Itseottama kuva kuitenkin hieman kertoo itsestään. Esim itse olen ehkä vähän laiskimus ottamaan kuvia itsestäni. Näin myös varmasti joillain miehillä? Usein saatan ohittaa pelkät kullinkuvat mutta tietyssä mielentilassa taas katselen mielelläni. Jokainenhan näkee oman vartalon omalla tavallaan ja on mielipide mitä haluaa muille näyttää. Toiset näkee oikeasti vaivaa ja ottaa itsestään hienoja sessiokuvia ja se on okei jos haluaa sitä puolta näyttää muille. Kuva on kuitenkin vain kuva. Kuvan takaa voi löytyä kuitenkin yllättäväkin ihminen ja persoona. Niin, en tainnut edes oikein vastata mihinkään koska mun mielestä jokin tylsäkin kuva voi olla äärimmäisen kertova ja kaunis.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
IMO joku kuvake on hyvä, jos se on oma, eikä esim bruce willis. Se voi olla myös joku muu kuva, niinku vaikka piirros tai joku eläin ja jos nyt nikki sattuu olemaan vaalea susi, niin vaalea susi toimii kuvana hyvin. Mun mielestä kuvan funktio on erottaa sut anonyymistä hymiömassasta, josta voi olla vaikea muuten erottua tai jäädä mieleen, ainakaan edukseen.

Kuitenkin. Kuva, jonka kirjoituksilla annat itsestäsi täällä keskustelupalstalla, on mielestäni tärkeämpi kuin profiiliin valittu kuva. Lukemalla kirjoitukset (ja miettimällä ennakkoon, mitä kirjoitat ja mihin) saa hyvän kuvan luotua tyypistä. Tai ainakin sellaisen kuvan, minkä toinen on halunnut itsestään antaa. Ja sitten ehkä alkaa kohta kiinnostaa ajatusten yhteensopivuus ja lopulta ne kasvotkin.

.. Löytyykö tältä sivustolta myös seuraa? En oo itse sitä täältä koskaan etsinyt. Tää on enemmänkin sivusto jossa voi lukea kiinnostavia kirjoituksia tähän rakkaaseen lajiin liittyen. Mutta että onko tämä mielestänne hyvä paikka etsiä kinky-seuraakin?

Ai niinkö?
Itse olen hakenut seuraa, kun olen sitä vailla ollut ja kyllä täältä baarista on hyvin löytynyt, vaikka maalaislikka olenkin. Mutta onhan tuo aina sattumaa osuuko oikeanlainen kysyntä oikeaan aikaan juuri omaan tarjontaan.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Kerta naisten kylppärikuvat on kuumia niin kyllä miestenkin pitää päästä yhtä helpolla.

Itse vihaan valokuvattavana olemista, kerta en osaa feikkihymyillä kameralle (joka lähinnä ahdistaa), mutta tätä keskustelua lukiessa huomasin että se taitaa konkretisoitua tuohon kasvojen kuvaamiseen.

Musta on harmillista, että nykyaikainen imageen keskittyminen on alkanut saamaan jalansijaa myös omassa ajatusmaailmassa. Mitä enemmän näkee kuvia, sitä enemmän alkaa kiinnittämään huomiota yksityiskohtiin ja tekemään niiden perusteella arvioita.

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Oma periaate: Kasvojani en julkisesti laita esille, mutta ne toki saa nähtäväksi kahdenkeskisessä keskustelussa. Profiilikuva sitten laitetaan fiiliksen mukaan. Mutta enemmänkin kiinnostaa kysyä:

Löytyykö tältä sivustolta myös seuraa? En oo itse sitä täältä koskaan etsinyt. Tää on enemmänkin sivusto jossa voi lukea kiinnostavia kirjoituksia tähän rakkaaseen lajiin liittyen. Mutta että onko tämä mielestänne hyvä paikka etsiä kinky-seuraakin?

Kyllä. Ei tosin ehkä silloin kun odottaisi, eikä sellaista mitä odottaisi.  :D Mutta ihania persoonia täällä on, ystäviäkin.