Kirjoittaja Aihe: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!  (Luettu 6907 kertaa)

Sea Breeze

  • Vieras
Olisko kiinnostusta kokoontua ja tutustua vaikkapa kesäkuun puolella jossain päin Rovaniemeä? Baarissa, kahvilassa, rannalla tai vaikka laavulla makkaran paiston merkeissä?
Korona-rajoitukset toki huomioon ottaen O:-)

Hornblende

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • HB of your O
  • Galleria
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #1 : 07.05.2021, 12:37 »
Olisko kiinnostusta kokoontua ja tutustua vaikkapa kesäkuun puolella jossain päin Rovaniemeä? Baarissa, kahvilassa, rannalla tai vaikka laavulla makkaran paiston merkeissä?
Korona-rajoitukset toki huomioon ottaen O:-)

Hmm houkutteleva ajatus, mutta en mahda olla Rollossa kesäkuussa. Pidetään mielessä, olisihan tuo jännää tieten.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #2 : 07.05.2021, 13:45 »
Koska olen tällainen miitti-intoilija ja ärsyttävä joka paikkaan änkeäjä, tungen itseni nyt pyytämättä tähän(kin) ketjuun antamaan neuvoja, joita ei pyydetty. Näitä saa vapaasti hyödyntää tai olla hyödyntämättä:

Mun kokemuksen mukaan miitin järjestäminen toimii parhaiten niin, että päättää omavaltaisesti päivän, kellonajan ja paikan, ja sitten ilmoittaa että tuolla on. Muutamaankin tapaamiseen olen jättänyt menemättä sen vuoksi, että järjestäjä on vaihtanut aikaa ja paikkaa toistuvasti, eikä kenellekään lopulta ollut selvää, missä ja milloin. Toinen ilmiö, johon olen törmännyt, on se että viikkokausia kysellään mikä päivä sopisi, ja siirretään joka kerta kun joku sanoo että ei pääse. Kummallakaan menetelmällä ei kovin hyvää miittiä synny.

Etenkin pienemmillä paikkakunnilla lienee fiksua päättää hyvissä ajoin etukäteen aika ja paikka, postata ne näkyville ja sitten pitää niistä kiinni. Jengi ehtii järjestää menojaan ja mahdollisimman moni saapuu paikalle. Sellaista kertaa ei ole, että kaikki pääsisivät, mutta ainakin minusta on parempi käydä istumassa pari tuntia yksin ravintolassa kuin käyttää sama aika sen harmitteluun, että miittiä ei järjestetäkään.

Toivotan onnea miittailuun ja osallistun ehdottomasti, jos olen missään lähimaastossakaan. Ja saattaapa olla, että heinäkuun puolella kutsun itse jotain kasaan Rovaniemen suunnalle, jos tähdet sattuvat oikeaan asentoon.

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #3 : 07.05.2021, 18:59 »
Jos Rovaniemellä miittiä niin voisin osallistua kyllä jos vaan mitenkään osuu aikatauluihin. Bondimobiili kiertää miittejä ympäri maata.

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #4 : 07.05.2021, 20:41 »
Kiitos vinkeistä Hihaton :) Täällä päin Suomea piirit vain on tosi pienet ja siksi haluan ennakkoon tietää, onko täällä edes porukkaa jota kutsua miittiin :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #5 : 08.05.2021, 09:50 »
Kiitos vinkeistä Hihaton :) Täällä päin Suomea piirit vain on tosi pienet ja siksi haluan ennakkoon tietää, onko täällä edes porukkaa jota kutsua miittiin :D
Kannattaa muistaa, että miitit-alue näkyy myös niille, jotka eivät ole rekisteröityneet, eli on olemassa ihmisjoukko, joka ei voi/halua vastata mutta saapuisivat silti miittiin. Olen vuosien varrella tavannut paljon heitä, jotka lukevat baaria rekisteröitymättä ja käyvät tapahtumissa jopa säännöllisesti.

Eli ei kannata lannistua, vaikkei kovin moni ketjuun vastsisikaan, vaan kokeilla siitä huolimatta :)

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #6 : 08.05.2021, 10:51 »
Ja voipi joku löytää miitin fetlifen events puolelta myös jos sen lisää sinne.

Kata

Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #7 : 08.05.2021, 11:10 »
Aikatauluista riippuen todennäköisesti tulossa.

Syrena1997

Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #8 : 08.05.2021, 12:42 »
Mie kyllä tuun jos osuu aikataulut kohdilleen!  :) Siitä onkin pitkä aika kun Rovaniemellä on ollut miittejä.

syksyn.sade

Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #9 : 08.05.2021, 20:54 »
 :blank:
« Viimeksi muokattu: 20.09.2021, 23:24 kirjoittanut syksyn.sade »

Ko80

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 272
  • Ai mitä sanoit haluavas?
  • Galleria
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #10 : 09.05.2021, 09:24 »
Jos päivä osuu kohdilleen niin miksi ei!

Fia

  • Vieras
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #11 : 09.05.2021, 13:29 »
Teoriassa, jos päivämäärä sopisi ja päättävä osapuoli olisi ehdotukselle suopea, voisipa sitä täältä Oulustakin lähteä rovaniemeläisiä miittailemaan.  :) Lyökäähän päivämäärää lukkoon niin katellaan.

Ehdottaisin viikonloppua - ei kuitenkaan juhannusviikonloppua. Tai no. Voishan ne sit toki myös olla aika eeppiset juhannusjuhlat.

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #12 : 09.05.2021, 22:05 »
No niin, onhan meitä kinkyjä täälläkin päin!  :D :love: Ja yksityisviestejäkin aiheeseen liittyen näkyi tulleen :) Vastailen heti kun kerkeän ja alan suunnittelemaan paikkaa/aikaa miitille. Olispa hienoa jos mahdollisimman moni pääsisi paikalle :)

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #13 : 09.05.2021, 22:08 »
Ja voipi joku löytää miitin fetlifen events puolelta myös jos sen lisää sinne.

Minä en ole Fetlifessä, mutta kun aika ja päivämäärä lyödään lukkoon niin minun puolesta sieläkin saa ilmoittaa asiasta :)

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Huhuu Rovaniemen (ja lähialueiden) kinkyt!
« Vastaus #14 : 16.05.2021, 12:29 »
No niin

Rovaniemen miitti la 12.6 klo.17, alustavana paikkana Bar & Grill Bull (Pekankatu 9).

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle!